Va cumpăra Google Ads Anunțuri PPC Boost Clasament dvs. de căutare organică?

No Comments

Va cumpăra Google Ads Anunțuri PPC Boost Clasament dvs. de căutare organică?

Întrebarea de astăzi este de la Cindy din Singapore:

Investiția în campaniile Google PPC va contribui la creșterea clasamentelor mele organice în rezultatele căutării Google? Recent am făcut o revizuire a paginii de pornire în întreaga lume, iar consultanții digitali de la sediul central au recomandat să investim în campanii Google PPC pentru a ajuta la compensarea pierderii SEO în timpul revizuirii sau al carierei. Am participat la discuții și a citi articole SEO care mi-au dat un sfat mixt de da și nu. Tu ce crezi?

Nu. Investiția în PPC nu va afecta în mod direct performanța dvs. de SEO.

PPC ar trebui să fie privită ca orice campanie de marketing – o oportunitate de a conduce trafic suplimentar calificat pe site-ul dvs. Este o mare oportunitate pentru a compensa o scădere pe termen scurt a traficului SEO, dar trebuie să fiu puțin cam aici și să spun că dacă consultanții dvs. digitali au determinat ca SEO să scadă ca urmare a redesenării, poate aveți nevoie de noi tehnologii digitale consultanți.

În timp ce o reproiectare semnificativă poate duce uneori la o scădere a performanței SEO pe termen scurt (de exemplu, maxim 2-4 săptămâni), ar trebui să revină repede. Dacă nu, SEO nu a fost inclus în noul design bine. În caz contrar, o reproiectare ar trebui să fie o oportunitate de a îmbunătăți SEO.

PPC poate avea uneori un impact indirect asupra SEO. O campanie de branding bine făcută, care crește gradul de conștientizare a unei companii sau a unui produs nou, poate duce la scrierea de articole sau alte forme de presă despre compania sau produsul dvs. Acest lucru poate duce la unele link-uri noi, care pot ajuta SEO.

Creșterea “buzz” în jurul site-ului dvs. poate duce, de asemenea, la noi link-uri. Aceasta este ceea ce ajută SEO.

Cel mai bun Webinar SEJSUMMIT – miercuri, 28 martie, ora 14:00 EST
Alăturați-vă lui Duane Forrester la primul webinar BOSS, deoarece acesta oferă conținuturi care pot fi acționate și conținut care provoacă gândirea cu privire la viitorul căutării vocale.

PUBLICITATE

Există un mit că publicitatea în PPC poate ajuta Google să găsească un site mai rapid. Acest lucru este fals. Crawlerul care evaluează paginile de destinație pentru PPC este separat de crawlerul care evaluează paginile pentru SEO.

Cred că acest mit se perpetuează deoarece, atunci când companiile inițiază o campanie PPC, regulile de optimizare a paginilor de destinație (cuvântul cheie în titlu și antet, relevanța cuvântului cheie la care se licită, etc.) sunt aceleași lucruri care ajută SEO. Prin urmare, Google brusc “vede” o pagină pe care au ignorat-o înainte și oamenii cred că este pentru că au făcut publicitate. Dar acest lucru a fost dovedit fals prin numeroase experimente.

De asemenea, Google a negat acest lucru  în 2014 și nu a inversat niciodată această poziție.

Dacă citiți articole de la oricine spune că este un lucru fără să susțină acea afirmație cu un studiu semnificativ statistic (nu există), adăugați-le pe lista dvs. de persoane pe care să le ignorați!

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

    About us and this blog

    We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

    Request a free quote

    We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

    Subscribe to our newsletter!

    There is no form with title: "SEOWP: MailChimp Subscribe Form – Vertical". Select a new form title if you rename it.

    More from our blog

    See all posts
    No Comments

      Leave a Comment