Strategia SEO competitivă

No Comments

Strategia SEO competitivă: locul 1 in Google cum poate fi atacat

 Strategia SEO competitivă,locul 1 in Google cum poate fi atacat

Când intenționați să obțineți site-ul dvs. pe pagina 1 a Google, vă veți confrunta rapid cu realitatea concurenței online – toate punctele de prestigiu de pe această pagină sunt deja luate.

Deci, cum obții unul din acele poziții pentru tine? Din păcate, nu există altă cale, în afară de a trage unii dintre concurenții dvs. pe scara de clasament. Căutarea este un loc de câine-mananca-câine.

Există mai multe modalități de a ajunge în partea de sus, dar SEO este cel mai bun – mai ales atunci când o faceți singur. Uitați-vă la toate opțiunile pentru a vedea ce vreau să spun.

  • Cea mai ușoară cale este să faceți publicitate site-ului dvs. utilizând anunțuri PPC . Pozițiile de top vor fi ale tale atâta timp cât plătești pentru ei. Problema evidentă aici este bugetul, dar dacă sunteți încrezător că puteți compensa cheltuielile cu profiturile, aceasta este o opțiune bună.
  • O altă modalitate este să angajezi o agenție de SEO . Pentru o taxă, ei vor optimiza site-ul dvs. pentru a rang bine în motoarele de căutare. Deoarece principiul din spatele SEO este acela de a crește autoritatea unui site web, aceasta va avea rezultate de lungă durată, ceea ce este mai mult decât puteți spune despre reclamele plătite.
  • În cele din urmă, puteți să vă ocupați doar de propriile mâini . Dacă drumul spre Page 1 constă în SEO, de ce să nu umblați singur? Este posibil să fie consumatoare de timp și lipsa de experiență ar putea face lucrurile să se înrăutățească, dar nu există nici o idee care să excludă faptul că SEO este cea mai optimă alegere financiară.

Această postare va continua, presupunând că ați luat opțiunea numărul trei. Se naște un nou expert SEO auto-făcut!

Dacă intenționați să vă înfruntați cu concurenții dvs. online, ce va dura pentru a câștiga? Vreți mai multe acțiuni pe site-ul dvs. decât pe a lor, mai mulți vizitatori și mai mulți clienți.

La un nivel mai fundamental, înseamnă o clasare mai mare și un trafic mai mare pentru utilizatori. SEO vă poate ajuta să realizați acest obiectiv, așa că să arătăm cum să se întâmple acest lucru.

Obțineți instrumentele de SEO pregătite pentru acțiune!

Etapa 1: Faceți o listă exactă a concurenților dvs.

Înainte de a începe o luptă, va trebui să alegeți mai întâi adversarii. Și va trebui să le alegeți corect.

De unde știi dacă ai atins marcajul sau nu?

Simplu: o alegere gresita va va provoca sa va indreptati impotriva tipilor care nu se despart chiar de publicul tinta. Între timp, adevărații dvs. concurenți vor rake în bani fără să știe că există.

Alegeți bătăliile cu înțelepciune, sau vă veți pierde timpul și resursele!

Când verificați cine se situează cel mai înalt pentru cuvintele cheie dorite, nu vă grăbiți să adăugați fiecare pagină de pe pagina 1 în lista concurentă. Există și alte criterii care nu pot fi expuse printr-o căutare manuală a unuia sau a două cuvinte cheie.

Va trebui să combinați toate site-urile de rang înalt pentru a găsi cele care într-adevăr stau în calea obiectivelor. Și asta e multă muncă.

Aceste sarcini sunt cel mai bine lăsate la instrumentele automate concepute special pentru cercetarea competitorilor SEO. Aici intră WebCEO. Reveniți la instrumentulWebCEO  Dangerous Competitors și faceți clic pe Setări .

  • Deschideți fila Cuvinte cheie și introduceți cuvintele cheie pe care doriți să le clasați. Mai multe cuvinte cheie vor produce un raport mai precis.
  • Apoi deschideți fila Motoare de căutare . Adăugați motoarele de căutare cu locații specificate în listă. De asemenea, puteți seta adâncimea SERP-urilor pentru scanare dacă doriți.
  • Dați clic pe Salvați .

Instrumentul WebCEO Dangerous Competitors

Instrumentul va începe scanarea. Odată terminat, va genera un tabel cu site-urile concurente care au fost bine clasate pentru întregul set de cuvinte cheie pe care le-ați verificat.

Site-ul propriu va fi afișat și acolo, ajutându-vă să comparați cât de bine faceți față împotriva adversarilor.

La ce criterii trebuie să te uiți?

  • Cuvinte cheie clasificate în rezultatele căutării. Amintiți-vă acele cuvinte cheie pe care le introduceți mai devreme în Setări? Această coloană arată câte dintre ele îi ajută pe fiecare site competitor să aibă un rang înalt.
  • Poziția medie de clasare. Același site poate fi diferit pentru diferite cuvinte cheie. Această coloană afișează pozițiile clasamentului mediu al site-urilor concurente pentru cuvintele cheie pe care le-ați selectat.
  • Clasa traficului Alexa la nivel mondial. Această valoare înseamnă numărul de trafic pe care un site web îl primește zilnic; cu cât numărul este mai mic, cu atât mai mult trafic devine. După cum sugerează și numele, WebCEO trage aceste informații de la Alexa.

Alegeți site-urile care depășesc performanța dvs. în aceste departamente. De asemenea, trebuie să verificați și să vizitați site-urile care concurează cu dvs. pentru setul de cuvinte cheie, pentru a vă asigura că într-adevăr împărtășesc o nișă cu dvs.

Acum, că aveți lista de concurenți, este timpul pentru următoarea etapă a planului: analiză.

Etapa 2: analizați punctele forte și slabiciunile SEO ale competitorilor

Puteți să vă încheiați pregătirile aici și să vă aventurați imediat pe cruciada dvs. fără speranță. Dar este mai mult pentru analiza competitiv SEO , și mai puteți face mai multe pentru a vă ascuți marginea. Mergeți până la capăt și nu faceți nici o jumătate de măsură.

Următorul pas este o temeinică analiză a site – uri web ale concurenților .

Ce puteți obține de la asta?

Așa cum se întâmplă, există o mulțime pe care o puteți găsi și utiliza în avantajul dumneavoastră. Să ne uităm mai aproape de fiecare punct.

Cuvinte cheie

Majoritatea instrumentelor SEO vă permit să scanați site-urile concurenților dvs. și să aflați cuvintele cheie pentru care sunt optimizate. Ce puteți face cu aceste informații?

Cuvintele cheie pot fi forța unui site, dar pot fi și punctul său slab – în funcție de cât de eficient sunt utilizate.

Dacă concurentul dvs. nu este suficient de bun pentru anumite cuvinte cheie, puteți încerca să faceți o treabă mai bună, folosindu-vă singuri.

Pur și simplu pune:

  • Dacă un concurent se clasează bine pentru cuvântul cheie X, este un semn că nu va fi ușor să le depășiți pentru X.
  • Dacă un concurent se clasează prost pentru cuvântul cheie Y, încercați să utilizați Y pe site-ul dvs. și să vă poziționați mai bine pentru el.

Instrumentul pentru concurenți periculoși al WebCEO ți- a spus deja cât de bine se clasifică concurenții dvs. pentru propriile cuvinte cheie. Acum este timpul pentru un alt instrument de a lua etapa: Spionați pe Concurenți în Instrumentul de cercetare de cuvinte cheie.

Spionați pe competitori în Instrumentul de cercetare a cuvintelor cheie

Introduceți adresa URL a site-ului web și faceți clic pe Căutare . Instrumentul va afișa un tabel cu cuvintele cheie utilizate pe site.

Bifați mai multe casete de selectare după cum doriți, apoi faceți clic pe Atribuire etichetepentru a marca cuvintele cheie selectate cu o etichetă aleasă de dvs. (aș recomanda utilizarea numelor site-urilor concurente).

Repetați procesul pentru celelalte site-uri din listă.

Cuvintele cheie alese în acest mod vor fi adăugate automat în propriul coș de cuvinte cheie și, deoarece acestea sunt etichetate, veți putea să le găsiți rapid și să le eliminați mai târziu, dacă doriți. Dar, pentru moment, deschideți clasamentul competitorilor după raportul cuvintelor cheie .

Dați clic pe Setări . În fila Cuvinte cheie , dați clic pe meniul derulant Toate etichetele și alegeți eticheta pe care ați atribuit-o mai devreme. Se vor afișa toate cuvintele cheie ale concurenților selectați; verificați pozițiile lor de rang.

Apoi, deschideți fila Competitori și tastați adresele URL ale concurenților. Ca o atingere finală, puteți vizita fila Motoare de căutare pentru a specifica locul în care doriți să verificați clasamentele.

Apăsați Salvare . Instrumentul va afișa clasamentele concurenților pentru cuvintele cheie alese. Cu aceasta, veți putea vedea cine nu se clasifică pentru unii, chiar dacă ar dori probabil. Încercați să exploatați aceste “slăbiciuni” când optimizați propriul site.

backlink

Există două motive mari pentru a urmări backlink-uri: să conduceți trafic suplimentar de la alte site-uri web și să afișați motoarele de căutare pe care site-ul dvs. web le merită o poziție de rang înalt .

Doriți să vă asigurați că backlink-urile dvs. nu sunt spam-uri și provin din surse reputate. Găsirea acestor surse poate fi o durere majoră, dar o puteți atenua verificând cine leagă concurenții .

Dacă sunt înaintea ta, trebuie să fi adunat o mulțime de backlink de înaltă calitate, nu?

WebCEO oferă două modalități de a căuta profilurile de link-uri ale concurenților dvs. Primul este de a crea un proiect pentru un site concurent :

WebCEO - instrument de verificare a calității backlink

Apoi, utilizați instrumentul Backlink de verificare a calității . Deschideți  fila Linking Domains ( Domenii de conectare) pentru a vedea lista de domenii care fac legătura cu competitorul dvs. sau fila Backlinks pentru a vedea lista paginilor individuale de legătură.

WebCEO - Instrumentul de verificare a calității în Backlink - Linking Domains

Cealaltă modalitate implică utilizarea instrumentului Spy de competiție Backlink . Adăugați până la 10 site-uri concurente din Setări și faceți clic pe Salvați . Instrumentul va genera un tabel de pagini web care se leagă de dvs. și de concurenți.

Găsiți candidați în backlink printre paginile care sunt marcate în coloanele concurenților, dar fără marcă înregistrată în ale dvs. Tabelul este sortat în mod implicit pentru a afișa backlink-urile pe care concurenții dvs. le împărtășesc unul cu celălalt.

Puteți să faceți clic pe partea de sus a altor coloane pentru a sorta, de exemplu, autoritatea de nume de domeniu a backlink-urilor pe care cel puțin unul dintre concurenții dvs. le are.

WebCEO - instrument de spionaj pentru Backlink Competitor

Mențiuni privind mărcile

Legăturile nesolicitate nu sunt la fel de puternice ca backlink-urile, dar au și un rol similar: consolidarea prezenței online a unui site web.

Rețineți că “întărirea” nu înseamnă neapărat “îmbunătățirea”. Dacă cineva spune lucruri rele despre site-ul dvs., devine mai bine cunoscut, dar nu într-un mod bun – spre deosebire de a rămâne obscur.

Asigurați-vă că să se comporte și să câștige o bună reputație din mențiunile pozitive! Probabil că concurenții dvs. au.

Monitorizarea propriilor mențiuni online vă ajută să vă gestionați reputația.

Cum vă ajută mențiunile de urmărire ale concurenților dvs.? Simplu: păstrarea urechii la pământ vă oferă ocazia de a fi menționat pe aceleași site-uri web ca și ei.

Un instrument care vine în minte este Google Alerts . Setările sale detaliate vă vor ajuta să prindeți cele mai relevante mențiuni de care aveți nevoie din orice parte a lumii. Rezultatele vor fi trimise la adresa dvs. de e-mail în mod regulat.

Google Alerts

Etapa 3: Lupta reală începe

Un SEO SEO implică consolidarea poziției site-ului dvs. pe toate fronturile. Așa a-ți bătut concurenții, la urma urmei.

Unde este cel mai bun loc pentru a începe să vă depuneți eforturile? Acestea ar fi departamentele în care vă lipsiți cel mai mult – sau, chiar mai bine, unde lipsesc adversarii voștri.

Ați colectat toate aceste informații despre SEO; utilizați fiecare deschidere pe care o puteți vedea pentru a lovi!

Iată câteva tactici puternice.

Bateți Underdog-ul

Să presupunem că concurezi cu site-ul A și cu site-ul B, iar acestea concurează între ele. Site-ul A bate Site-ul B în anumite aspecte ale SEO-ului, iar diferența este evidentă cu ajutorul instrumentelor SEO.

Deci, ceea ce faci este să iei o pagină din cartea site-ului A și să utilizezi activele SEO pentru a depăși site-ul B, de asemenea! Faceți acest lucru repede, sau site-ul B va prinde cu băieții în fruntea întâi.

Cu alte cuvinte:

  • Dacă site-ul A are mai multe backlink decât site-ul Web B, obțineți câteva site-uri web de pe profilul de legătură al site-ului A pentru a vă conecta la dvs.
  • Dacă site-ul A conține cuvinte cheie pentru care se situează mai bine decât site-ul Web B, creșteți-vă propriile clasamente pentru acestea și depășiți B.com.
  • Dacă site-ul A obține cantități mari de trafic din zona X în timp ce site-ul Web B nu face acest lucru, localizați un pic pentru a direcționa utilizatorii din acea zonă către propriul dvs. site web și pentru a vă face site-ul B să vă mănânce praful.

“Atunci când intenționați să obțineți site-ul dvs. pe prima pagină Google, veți deveni confruntat cu realitatea concurenței online foarte repede”.

Îmbunătățiți-vă SEO-ul propriu

Să nu uităm și de SEO pe site. Vrei ca site-ul tău să fie cel mai bun, nu-i așa?

Există întotdeauna ceva care ar putea fi schimbat în bine, nu în ultimul rând pentru că Google continuă să-și ridice standardele pentru ceea ce reprezintă un site de înaltă calitate.

Ce puteți face?

  • Creați cel mai bun conținut pe care îl puteți. Conținutul este ceea ce este vorba despre web și Google dorește să ofere utilizatorilor săi cel mai bun răspuns. Din moment ce doriți să depășiți concurența, este o idee bună să verificați conținutul pe care îl creează și să creați un plan pentru a le face unu.
  • Oferiți cea mai bună experiență de utilizare. Oferind site-ului dvs. un design frumos este bine, dar va trebui să vă asigurați că site-ul în sine este suficient de ușor pentru a naviga și de a folosi. Și este problema de a remedia eventualele erori ale site-ului care împiedică și obiectivele utilizatorilor.
  • Reduceți timpul de încărcare a paginii. Timpul de încărcare a site-ului este o parte importantă a experienței utilizatorului; cu cât o pagină durează mai mult să se încarce, cu atât mai probabil utilizatorii se vor sari de pe ea. În plus, timpul de încărcare a paginilor va fi un factor de clasificare mobilă în 2018. Încărcați rapid sau lăsați-vă în urmă.
  • Asigurați-vă că site-ul dvs. este prietenos pentru mobil. Modul în care un site web arată și funcționează pe dispozitive mobile îi va afecta foarte mult vizibilitatea în rezultatele căutării. Nici tu nu vrei să rămâi în urmă cu asta.
  • Măriți-vă ratele de clicuri.  Motoarele de căutare examinează cât de des utilizatorii fac clic pe rezultatele căutării pentru interogări. Dacă obțineți mai multe clicuri (sau aveți o valoare CTR mai mare decât concurenții dvs.), logic ar trebui să vă poziționați mai înalt în SERP. Cu cât sunt mai mari paginile dvs., cu atât mai multe clicuri pe care le vor primi aceste pagini. Folosește acest cerc virtuos în avantajul tău! Scrieți titluri și descrieri pentru paginile site-ului dvs., ceea ce va face ca utilizatorii să nu poată rezista tentației de a face clic, chiar dacă îl văd mai jos în rezultatele căutării. Dacă pe site-ul dvs. există elemente pe care le puteți da clic, le faceți destul de bine.

Postați pe Social Media

Dacă concurenții dvs. nu au pagini în mass-media sociale (sau doar nu sunt foarte activ acolo), cotele sunt deja în favoarea ta. Cele mai multe companii post numai pe Facebook aceste zile, lăsând LinkedIn, Google Plus, și Pinterest gol.

Cei care postează numai pe Facebook au de asemenea tendința de a uita să pună un link către site-ul lor în majoritatea postărilor, ceea ce face ca Google să nu-și observe activitatea.

Sunt șanse, puteți sufla majoritatea concurenților pe social media, dacă sunteți chiar un pic înțelept.

Să presupunem că ați făcut primul pas și ați creat pagini pe fiecare platformă mare. Ce urmeaza?

Urmați aceste sfaturi pentru a câștiga afecțiunea publicului.

  • Postați frecvent, postați în mod regulat. Coerența este modul în care eviți pierderea interesului publicului. Răspunsul la “cât de des?” Diferă pentru fiecare platformă, dar este optimă să postezi cel puțin o dată pe zi sau o dată pe săptămână și să rămâi la program.
  • Postați conținut implicat. Același lucru este pe site-ul dvs. și pe social media: doriți ca utilizatorii să reacționeze la conținutul dvs., nu doar să vă uitați la el. Adresați întrebări deschise în actualizările dvs., care vor încuraja vizitatorii să răspundă. Conținutul care încurajează participarea oamenilor (cum ar fi sondaje, chestionare și concursuri) este iubit universal.
  • Utilizați imagini de înaltă calitate. Nu este nevoie să vă rețineți ca și dvs. pe site-ul dvs. datorită timpului de încărcare a paginii. Prezentați-vă cele mai bune imagini pentru acest lucru! O imagine nu merită o mie de cuvinte pentru nimic.
  • Utilizați emojis. O stropire a emojilor care se instalează în mod regulat aici și acolo face ca lectura să fie mai distractivă. Ar putea fi necorespunzător în cele mai multe alte locuri, însă platformele sociale sunt perfecte pentru acest lucru.
  • Utilizați hashtag-uri. Asigurați-vă că postările dvs. în social media sunt mai ușor de găsit prin adăugarea simbolului # în fața cuvintelor cheie care sunt adesea urmate în mod specific de alte persoane.
  • Etichetați influențatori și bloggeri din cadrul dvs. de nișă. Aceasta este o tactică mai avansată pentru cei informați despre numele mari din nișă. S-ar putea să vă doriți să vă faceți temele înainte de a eticheta în mod greșit oameni notabili. Dar când știi ce faci, expunerea conținutului la influențatori va face minuni pentru faima brandului tău.

Faceți listări pe platforme de nișă

Prezența dvs. online nu este niciodată suficient de mare. Continuați să o extindeți.

Căutați resurse în care să puteți menționa sau menționa site-ul dvs., dar concurenții dvs. nu au ajuns încă.

Acest lucru se poate face printr-un set de căutare Google pentru a exclude numele de marcă ale concurenților – de exemplu, “site-urile de recenzare a magazinului -example.com”sau “blogurile de gătit -example.com” .

Ați găsit un site care să corespundă intereselor dvs.? Atunci fii primul care te faci acasă.

Bineînțeles, ar trebui să fiți prezenți pe aceleași resurse ca și concurenții dvs. Puteți găsi cele cu Instrumentul de Spionaj Backlink Competitor al WebCEO.

Acordați atenție la ceea ce este nou cu concurenții

O altă idee bună este să țineți cont de schimbările pe care concurenții dvs. le pun pe site-urile lor.

Cum poate fi folositor acest lucru?

În mod normal, când oamenii schimbă ceva pe site-urile lor, intenționează să producă un rezultat pozitiv. Dacă se schimbă schimbarea, puteți fi sigur că a fost un succes.

De asemenea, o schimbare nereușită va reveni sau se va schimba din nou în ceva nou. De asemenea, puteți evalua eficacitatea schimbării prin monitorizarea traficului competitor cu instrumentul WebCEO denumit în mod corespunzător ” Competitor Traffic” .

Dacă s-ar întâmpla ceva, ar fi bine să încercați acest lucru pe site-ul dvs. Și dacă nu, evitați să repetați greșelile altora.

Plecați de la concurenți

cu 15 instrumente WebCEO

 

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

There is no form with title: "SEOWP: MailChimp Subscribe Form – Vertical". Select a new form title if you rename it.

More from our blog

See all posts
No Comments

    Leave a Comment