Social Media Marketing Trends 2018

No Comments

Social Media Marketing Trends 2018.

Cele mai importante tendințe în Social Media din 2018

29 de experți cu privire la social Media Trends 2018

29 de experți cu privire la cele mai importante tendințe în media socială din 2018

Cea mai mare  tendință de social media din 2017 a inclus videoclipul, marketingul de influență și roboții.

 

Acum este momentul să vă pregătiți pentru anul 2018 și, clar, aceste tendințe nu vor dispărea în curând.

În anul următor puteți fi siguri că marketingul și influența pe piață vor continua să fie topul tendințelor în domeniul social media. De asemenea, marketingul etimologic pare să aibă un an imens.

Dar (sperăm) una dintre cele mai importante tendințe pe care le vom vedea în 2018 este că firmele și brandurile recunosc în cele din urmă nevoia de a face legături autentice și emoționale cu clienții sau cu publicul, pe orice tehnologie sau platformă socială care face cel mai mult sens.

În timp ce câteva mărci și întreprinderi înțeleg acest lucru acum, sunt încă prea multe care încă nu o obțin.

Dar acest lucru numai zgârie suprafața din această rată a anului. Citește mai departe pentru sfaturi de marketing social media și intuiții enorm!

Iată cele mai importante 2018 de tendințe media sociale pe care trebuie să le cunoști pentru a reuși, potrivit celor 29 de experți de marketing de top.


Shane Barker , strategist digital, Shane Barker Consulting

Social media continuă să uimească și să mă impresioneze în fiecare zi. Mai ales cu modificările continue ale algoritmilor, nu este chiar atât de ușor să spargeți codul spre succes.

Cu toate acestea, de vreme ce am urmărit îndeaproape evoluția sa, văd în mod clar anumite tendințe care sunt aici pentru a rămâne. Deci, aici sunt cele două cenți pe care ar trebui să vă concentrați în anul 2018 pentru a vă strânge strategia de social media.

1. Istorii Instagram

Ei bine, sincer când Instagram a lansat “Povestiri”, nu eram destul de convins de eficacitatea lor. De ce ați putea emula ceva deja disponibil pe o altă platformă populară? Dar, așa cum am spus la început, social media mă uimește uneori. Succesul Istoriei Instagram a fost o revelație atât de impresionantă.

În doar un an, povestirile Instagram sunt folosite de 200 de milioane de oameni în fiecare lună! Având în vedere rata în care popularitatea sa crește, cu siguranță mă aștept să ajungă la majoritatea utilizatorilor Instagram în 2018.

Frumusețea Instagram Stories este că necesită un efort minim pentru a crea și posibilitățile sunt nesfârșite. Prin urmare, companiile inteligente trebuie să profite de această oportunitate pentru un succes mai mare în media socială anul viitor.

2. Influencer Marketing

Influencer Marketing Hub prezice că totalul cheltuielilor pe posturi sponsorizat de influențatori va ajunge la 24 de milioane $ pana in 2018. Cu 67 la suta din marketing de planificare pentru a crește bugetele de marketing Influencer anul viitor, este cu siguranță ceva în valoare de cheltuieli pe.

Influențele sociale pot fi extrem de benefice pentru extinderea accesului dvs. și pentru transmiterea mesajului către publicul vizat. Deoarece marketingul de influență nu este pustiu ca anunțurile tradiționale, mesageria mărcii dvs. pare mai credibilă.

Conectându-vă cu factorii de influență relevanți și creând o relație pe termen lung cu ei, puteți profita de profituri incredibile. Deci, dacă sunteți în căutarea strategiei dvs. de social media, influențați influența în 2018.

3. Video live

O altă tendință socială pe care trebuie să o valorificați cu siguranță în 2018: videoclipuri live. Potrivit unor intuiții uimitoare descoperite de Facebook, oamenii petrec 3 ori mai mult timp vizionând videoclipuri live decât cele înregistrate în prealabil. Nu doar asta. Angajamentul pentru videoclipurile live este de 10 ori maimare decât cel înregistrat în înregistrările normale înregistrate.

Videoclipurile live au ajutat multe companii să-și mărească în mod dramatic adepții și angajamentul social. GORUCK, producător de rucsaci, a avut mii de telespectatori uitându-și live la un eveniment de anduranță de 48 de ore . Acest lucru indică în mod clar că videoclipurile live trebuie să facă parte integrantă din strategia dvs. de social media în 2018.


Kendall Bird , manager asociat social media, Collegis Education

Kendall BirdÎn 2017, am văzut creșterea videoclipului și devine cel mai mare jucător din lumea socială a mass-mediei. În 2018, vom continua să ne concentrăm atenția asupra videoclipului social, totuși brandurile vor trebui să adopte o abordare diferită pentru a fi văzute și auzite.

Tendința pe care o văd devine un accent în 2018 se află în mediile sociale și recenzii online, iar brandurile prezintă feedback comun autentic și transparent. Continuăm să ne concentrăm mai mult pe faptul că oamenii trimit on-line on-line feedback despre produse și experiențe prin intermediul unor locații precum YouTube, Facebook, Google My Business și Yelp. Dar cum sunt mărcile combaterea negativă și transformarea acesteia în pozitivă?

Mi-ar încuraja pe oricine caută modalități de a-și îmbunătăți strategia social media pentru a examina online și a începe să le măsoare imediat. Aici veți afla ce vor căuta comunitățile dvs. din brandul dvs.

Există câteva lucruri pe care, de asemenea, doriți să le luați în considerare atunci când vă concentrați asupra revizuirilor online, inclusiv a protocoalelor pentru toate situațiile care pot apărea. Gândiți-vă la întrebări frecvente, la reclamații comune, la problemele legate de vreme și la poziția mărcii (am văzut multe din acestea cu sezonul de uragan în acest an), trolurile publicitare, gestionarea crizelor și sprijinul general.

Educația pentru echipa de conducere, personalul sau clientul dvs. cu privire la importanța din spatele serviciului de asistență socială pentru clienți este, de asemenea, critică. Asigurați-vă că înțeleg de ce vă concentrați asupra serviciului de asistență socială și de ce este important pentru reputația și promovarea brandului.

Moral al povestii: există astăzi multă zgomot în social media. Concentrați-vă pe consumatorii și comunitățile dvs. pentru a câștiga succes în social media.


Lisa cumpărător , CEO & Consultant social PR, Grupul cumpărător

Cele două mari tendințe vor fi AR / VR și video live.

Aceasta nu înseamnă că vor fi cele mai utilizate sau cele mai bine aplicate.

Când vine vorba de AR / VR, majoritatea mărcilor nu sunt conștiente de posibilitățile de marketing și încă o văd ca un obiect strălucitor strălucitor, care este scump și la câțiva ani departe de adaptare. Povestirea, relațiile cu mass-media, marketingul conținutului, experiența clientului vor fi îmbunătățite drastic cu AR / VR.

Adevărat, tehnologia nu este 100% accesibilă și accesibilă; este foarte aproape. Brandurile atât de apropiate nu își pot permite să o ignore.

Pentru inceput, recomand sa cititi ” Marketingul realitatilor noi ” pentru a imbratisa pe deplin posibilitatile de pregatire pentru miscarile AR / VR / MR. AR / VR este de așteptat să ofere relații sociale, SEO și relații publice o dimensiune și o experiență cu totul nouă pentru public.

Când vine vorba de video live, da brandurile înțeleg că acesta este cel mai performant conținut cu cele mai multe oportunități în 2018. Problema este că aceștia sunt încă intimidați și nesiguri cu privire la efectivul de a trăi.

Marcile sunt speriate de a nu fi perfecte sau se duc in viata fara o strategie sau plan real.

Partea cea mai grea pentru branduri și video live începe. În acest caz, brandurile care fac video live vor avea o mare oportunitate, deoarece competiția va fi scăzută.

Alte gânduri trending pentru anul 2018

  • Creativitatea este noua productivitate.
  • AR / VR este noul media social.
  • Instagram este noul Facebook.
  • Facebook este noul televizor.
  • Snapchat este noul MySpace.
  • LinkedIn albastru este noul negru.
  • Mediu este noul blog.
  • Twitter este noua mișcare socială.
  • Emojis este noua limbă universală.
  • AI este noul serviciu pentru clienți.
  • Talkwalker este noul Google Alert.
  • Podcast-urile sunt noul radio.
  • Și nu putem uita … Meditația este noua alergare Starbucks.

Mel Carson , fondator și strateg principal, comunicări încântătoare

Mel CarsonÎncă mai am să-i bat pe clienții noștri despre “oamenii nu doar pixeli” în anul următor.

Așa cum am prevăzut pentru anul 2017 , am văzut o dublare a întrebărilor privind serviciile personale de branding și de amplificare a evenimentelor, deoarece întreprinderile își dau seama că oamenii sunt cu adevărat cei mai buni și, pentru a-și consolida încrederea în publicul țintă, marketingul dvs. și PR prin intermediul canalelor media sociale, într-adevăr crește angajamentul.

Video va continua să fie imens, mai ales în condițiile în care tehnologia și costurile de producție coboară – gândiți-vă la camere ieftine de 360 ​​de grade și Steadicams – deoarece companiile îmbrățișează jurnalismul de marcă și live streaming precum clientul nostru Bing Ads a făcut atât de bine cu lansarea Bing TV Janes of Digital anul acesta.

Și apoi vor exista progrese în AI și învățarea în mașină pentru a ajuta la personalizarea în continuare a multor mesaje pe care companiile încearcă să le depășească. Acest lucru va spori, sperăm, capabilitățile de direcționare în jos pe canal și ar trebui să vedem cu toții mai puțin profit și o rentabilitate mai bună a investiției!


Geoffrey Colon , Senior Marketing Communications Designer, Microsoft

Geoffrey ColonTrei tendințe de urmărit în 2018:

1. Phigital

Aproape fiecare marketing social media ar trebui să se familiarizeze cu acest termen. Nu am reușit. A existat pentru ultimul an.

Ce înseamnă? Înseamnă acei specialiști de marketing care pot face experiența clienților săi în lumea digitală să-și întâlnească experiența clienților în lumea fizică, astfel încât aceștia să se simtă ca o experiență fără sudură să strălucească. De ce?

Majoritatea consumatorilor mai tineri au instruit pe toată lumea să utilizeze efectul conjugat pentru a bloca liniile dintre lumea online și cea offline în care locuim. Acest lucru va cauza probleme majore de atribuire. Dar acestea au existat întotdeauna.

Dacă o persoană intră într-un magazin și cumpără ceva, dar întreaga experiență a început pe social media, cine primește creditul? Cum se clasifică acest lucru într-o metrică de succes? Aceasta duce la trendul # 2.

2. Analiza emoțională

Aspecte, acțiuni, viziuni, clicuri sunt minunate, dar în 2018, cei de pe piața social media vor începe să măsoare emoția și sentimentul.

  • Care este sentimentul clienților față de noi?
  • Cum schimbă mediul social acel sentiment?
  • Indicele nostru de sănătate a brandului este puternic?
  • Avem un scor net de promovare net?
  • Oamenii ne amintesc?

Celelalte valori încă mai contează, dar ele nu sunt la fel de importante în ceea ce privește clicurile și cumpărați cât evocă sentimentele lungi ale cozii. Pentru o dată, unele companii își găsesc, în cele din urmă, groove-ul în modul în care mass-media sociale ar trebui să fie utilizate în afaceri. Nu ca un generator de vânzări, ci un motor de emoții.

3. LinkedIn

Nu, nu spun asta pentru că lucrez la Microsoft, dar ați fost pe platformă în ultima vreme? Este un amestec ciudat de afaceri, cultură, cunoștințe despre viață și multe altele.

De asemenea, nu este legat de algoritmii de limitare a altor platforme. Oricine poate publica conținut care poate fi văzut de oricine altcineva, ceea ce face ca platforma să fie mai deschisă decât oricare altul care necesită în continuare ca cineva să-și vadă conținutul. Ca urmare a acestui mediu mai deschis, există mai multă navigație pentru succes.


Brent Csutoras , Partener de conducere, Jurnalul pentru motoarele de căutare

Brent CsutorasTimp de aproape un deceniu am abordat mediul social ca pe un mediu nou care a necesitat mai multe teste decât strategiile standard, dar cred că cel mai important lucru pe care trebuie să-l realizeze și care se concentrează în 2018 este faptul că avem multe exemple, informații și experiență, pentru a crea și implementa strategii reale de social media.

Acordați-vă timp pentru a vă controla eforturile curente, a cerceta ce a lucrat pentru alții, pentru a vă evalua concurența și pentru a începe să vă gândiți cu adevărat la modul în care publicul dvs. țintă se va angaja cu dvs. pe social media.

Un alt lucru pe care companiile nu-l concentrează pe deplin este să utilizeze toate opțiunile pe care le au la dispoziție prin intermediul anunțurilor sociale. Dacă publicul dvs. țintă este super specific și trebuie să vizați comportamente cum ar fi dacă o persoană a fost recent marcată ca singură sau dacă aveți un eveniment local pe care doriți să îl faceți publicitate numai persoanelor din anumite categorii demografice și într-un interval de o milă de eveniment, există o multitudine de opțiuni și strategii de revizuire, pentru a ajunge într-adevăr în fața publicului dvs. pe social media.

În cele din urmă … nu mai ignora Reddit. Acesta continuă să crească, în procesul de reproiectare și îmbunătățire, și are ceva pentru fiecare companie.

Este 2018 – este timpul să nu mai facem scuze pentru că nu avem o strategie socială solidă.


Leah DeKrey , Strategie Social Media, CoSchedule

Leah DeKreyCred că cele două mari lucruri din 2018 vor fi conținuturi efemere și mesagerie.

Conținut efemer

Cred că vom vedea că rachetele Instagram și Snapchat vor fi lansate în 2018. Odată cu lansarea noii funcționalități, vom vedea probabil întoarcerea sub forma unui angajament mai bun, iar brandurile vor dori să facă parte din aceasta.

Brands Utilizând aplicațiile de mesagerie pentru a ajunge la clienți

Vedem deja că acest lucru se întâmplă cu Facebook începând să construiască link-uri de anunțuri între platforma de anunțuri Facebook și WhatsApp. Deci, aceasta este o cale excelentă pentru ca agenții de succes ai clienților să creeze interacțiuni 1-pe-1 cu utilizatorii.

Autentic Marketingul Influencerului

Toată lumea are de-a face cu marketingul de influență chiar acum, și o mulțime de oameni cred că va continua să se dezvolte în 2018. Sunt de acord cu asta.

Dar, de asemenea, m-am obosit de hrănirea constantă a stelelor de realitate care preia ceaiurile detoxifiere și produsele de albire a dinților pe social media. Nu pot fi singurul care se îmbolnăvește de acest lucru și, de asemenea, simt că este prea disingenuos.

Să ne îndreptăm către un marketing de influență mai autentic în 2018, vă rog.


Victoria Edwards , Manager senior marketing, GuideWell Connect

Iată ce astept să se schimbe în viitor, fie în 2018, fie mai departe pe linie:

Transparența pe Facebook mai mare

Am văzut fotografiile de mai jos într-un grup din Facebook care arată un test foarte interesant care rulează în Canada.

Puteți vedea fiecare anunț în care un brand (Walmart, în acest exemplu) promovează pe Facebook, indiferent dacă sunteți țintă a anunțurilor:

Vizualizați anunțurile Walmart Canada Facebook

Walmart Canada anunțuri Facebook

Am crezut că este fascinant. Gândește-te la inteligența competitivă pe care o poți câștiga de la asta.

M-am întins la reprezentantul meu din Facebook, care a declarat că:

“Începând cu 14 noiembrie, în Canada, testez o nouă funcție care va permite oamenilor să vadă anunțurile active pe care le rulează o pagină pe Facebook, Instagram și Rețeaua de public. La vizitarea unei pagini, utilizatorii vor vedea un link “Afișați anunțuri”, care le va permite să vizualizeze anunțurile active pe care pagina le rulează, chiar dacă acestea nu se află în publicul vizat.

Cu acest test inițial, utilizatorii vor putea să facă clic pe anunțuri pentru a simula funcționalitatea, dar nu vom furniza afișări sau clicuri din această funcție, astfel încât aceasta nu va afecta raportarea sau facturarea. În plus, nu vom lansa informații de direcționare sau nu afișăm pe ce platforme se afișează anunțurile.

Sperăm că mai multă transparență va însemna că mai multe persoane pot ajuta la raportarea anunțurilor necorespunzătoare. Încercăm să surprindem conținut care nu ar trebui să fie pe Facebook înainte de a fi postat – dar pentru că nu este întotdeauna posibil, luăm de asemenea măsuri atunci când oamenii raportează anunțuri care încalcă politicile noastre. Acest lucru este un progres important pe măsură ce continuăm să ne executăm planurile mai mari pentru a contribui la consolidarea și susținerea integrității electorale.

Știm că este important să obținem această caracteristică corectă – ceea ce înseamnă că testarea și colectarea de feedback înainte de a fi lansate pe larg. Testarea în Canada se aliniază bine activității noastre privind integritatea electorală, care este deja în curs de desfășurare.

Planul nostru este să prezentăm această caracteristică în Statele Unite și mai larg în vara viitoare, înainte de alegerile din 2018 ale SUA. Această nouă abilitate de afișare a anunțurilor se va aplica tuturor paginilor și agenților de publicitate – nu doar celor politice – dar recunoaștem că aceasta este o parte integrantă a eforturilor noastre de implicare civică “.

Plătiți pentru informații despre public

În aceeași conversație, am vorbit cu reprezentantul meu despre campaniile din cadrul unui singur client care concurează unul cu celălalt, având în vedere că aceștia țin de aceeași categorie demografică în rațiune. Aceste campanii au fost axate pe înscrierea deschisă în ceea ce privește asistența medicală.

Reprezentantul nostru a menționat că, datorită aspectului Facebook și direcționării noastre, campaniile noastre au fost, de fapt, în concurență. Cu toate acestea, datorită nevoilor clienților noștri, nu am reușit să ne retragem în jos, ci doar să dezactivați anunțurile neperformante și să vă concentrați pe cele mai performante.

Acest lucru ma determinat să mă gândesc la ce urmează pentru Facebook. Această perioadă a anului este nebună pentru Facebook în ceea ce privește nu numai înscrierea deschisă, ci și sezonul de sărbători. Newsfeed-ul este atât de vast. Deci, ce se întâmplă atunci când Facebook a atins capacitatea?

Apoi am găsit acest articol AdWeek , care afirmă:

“În timpul recentelor câștiguri, CEO-ul Facebook Mark Zuckerberg a comunicat investitorilor că Facebook este aproape de a atinge un punct de vârf cu încărcare de anunțuri și că în curând nu va mai putea să împacheteze mai multe anunțuri în știri. Drept urmare, se confruntă cu noi forme de venituri prin aplicația de mesagerie Messenger și ar putea transforma Audiențele Insight într-un produs plătit, care scrutează utilizatorii Facebook pentru adâncimi de date “.

Așadar, în viitor, mă aștept ca Facebook și alte platforme sociale să transforme datele și informațiile despre vizarea publicului într-o caracteristică pay-to-play (sau un plugin plătit sau un add-on pentru alte instrumente).


Melissa Fach , manager social și comunitar, Pubcon

Melissa FachIată trei domenii pentru a vă concentra eforturile în 2018 pentru un succes mai mare în mass-media:

Începeți cu cercetarea

Cu toată concurența aflată astăzi, toate companiile trebuie să fie mai inteligente cu acțiunile lor sociale. Acest lucru înseamnă că oamenii trebuie să se concentreze într-adevăr asupra cercetării competitive, cercetării publicului și cercetării cu cuvinte cheie.

Pierdeți timp, bani și efort atunci când creați acțiuni sociale fără a vă concentra. Trebuie să existe un plan și un public (i) vizat (i) pentru fiecare acțiune.

Stiluri de invatare

Unul dintre cele mai mari lucruri pe care întreprinderile le-au dorit atunci când creează personaje și categorii pentru publicul vizat este stilurile de învățare. Modul în care oamenii învață și iau informații este diferit. Modul în care apelați la diferite stiluri de învățare în domeniul social trebuie să fie diferit.

Există unul în mod special pe care vreau să-l ating, cursanți tactili.

Învățătorii tactici sunt învățați pe mâini; ei învață prin a atinge și a face. Și pentru ca ei să decidă să investească într-o companie înseamnă că au nevoie să învețe mai multe despre tine sau despre produsul tău într-un mod tactil.

Video este o modalitate excelentă de a ajunge la ele. Cum funcționează produsul dvs.? ARATĂ-LE! Arătați-i întregul produs și tot ce ar trebui să știe.

Creați videoclipuri unde pot vedea și înțelege toate aspectele unui produs. Gândiți-vă la recenzii video pe YouTube sau în recenziile Amazon. O înțelegere vizuală mai profundă a unui produs sau serviciu este cheia în transformarea cursanților tactili.

De învățare – Du-te dincolo de lectură pe Internet

Există o mulțime de idei bune pe Internet; nu e nici o îndoială. Cu toate acestea, există și o mulțime de idei revăzute și o inundație constantă de informații “similare”.

Adesea, cel mai bun mod de a vă inspira cu idei noi și cu totul în afara casetei este să participați la conferințe. Sesiunile la conferințe sunt diferite de conținutul online, deoarece de cele mai multe ori există o conversație cu publicul care sporește ideile.

Când puneți o mulțime de minți împreună discutând un subiect, obțineți o mulțime de informații noi. Și, există oportunități de conectare la rețea în care oamenii pot primi răspunsuri la întrebări sau pot obține doar opinii cu privire la strategii.

Cu conferințe, puteți lua ideile pe care le-ați învățat online prin citirea și găsirea unor modalități mai avansate de utilizare a acestora.


Kat Haselkorn , fondator, KH Creative

Kat HaselkornVor exista două mari tendințe în domeniul social pentru 2018.

În primul rând, cred că companiile vor lucra mai greu decât oricând pentru a se potrivi cu personajele lor online și offline.

Pe măsură ce întreprinderile își dau seama din ce în ce mai mult de valoarea socială pentru generarea gradului de conștientizare a mărcii și atragerea de noi clienți, nu este neobișnuit să vedem un decalaj mare între personalitatea digitală a companiei și imaginea mărcii reale. Eu prezic în 2018 că vom vedea un număr din ce în ce mai mare de întreprinderi care lucrează pentru a elimina decalajul și a alinia sinele lor online și offline.

O altă tendință care pare a fi în creștere este transparența anunțurilor. În special pe Instagram, există un număr din ce în ce mai mare de ambasadori de marcă care sunt foarte în favoarea produselor și a experiențelor pe care le plătesc pentru a le promova. Ele vor indica foarte clar un post cu #ad sau #sp, dar nu are un efect negativ asupra numărului de plăceri sau scade respectul în rândul adepților. Fii transparent!

Când vine vorba de brandurile pe care le iubesc, eu personal nu le pasă dacă plătesc pe cineva pentru a evidenția produsul într-un post social. Ea a devenit cu siguranță o normă, iar cele mai multe milenii sunt consumatori suficient de pricepuți pe care pur și simplu nu le mințim.

Dacă este un post sponsorizat, nu e mare lucru. Doar nu te preface altfel.


Sam Hollingsworth , directorul căutării, înălțimea zece mii

Sam HollingsworthAsteptati-va ca mai mult continut video sa functioneze mai bine, venituri mai mari din reclame sa fie cheltuite pe canalele majore si ca raportarea sa continue sa se imbunatateasca chiar mai mult decat in ultimii cinci ani.

Notificările vor continua să funcționeze în algoritmi de rețele sociale prin suplimente și cele mai inteligente branduri cu cel mai bun conținut vor determina utilizatorii – clienți actuali și potențiali – să se îngrijească atât de adânc în ceea ce privește conținutul lor, încât să se aboneze la canalele lor cu un interes real nu numai în ceea ce privește conținutul acestora, ci și produsele și / sau serviciile lor.

De asemenea, ne așteptăm să vedem mai multe în ceea ce privește conținutul video publicat, popularitatea generală a videoclipului și modurile în care cei care comercializează pot utiliza videoclipuri pe anumite canale pentru a ajunge cu adevărat la utilizatori și pentru a forma o legătură reală cu ei și cu dvs. marca.

Video era de așteptat să fie formatul mare de conținut pe social media în 2017 – și a trăit până la hype pentru motive evidente: a devenit mai mult sprijinit, chiar încurajat, de a crea și publica conținut video de calitate pentru canalele de social media.

Videoclipul este o formă mult mai intimă de conținut, aproape recreând adevărata experiență de viață pe care o găsesc oamenii atunci când sunt difuzate în public și, mai presus de toate, videoclipul este cea mai ușoară formă de conținut (precum și cele mai provocatoare și , de multe ori, consumul de timp tip de conținut pentru a face). Asteptati-va la cresterea videoclipului si succesul acestuia pentru a continua.

De asemenea, aștept ca anunțurile de suprapunere video îmbunătățite să fie folosite pe Facebook mai curând decât mai târziu, unde canalele care creează conținut bun și puternic ar putea avea un real succes, similar cu suprapunerile video de îndemnuri ale YouTube care le-au permis utilizatorilor să facă fără probleme conexiuni cu conținut obișnuit, utilizatori obișnuiți și teme comune.

Aceste butoane de apeluri de acțiune îmbunătățite vor continua să îmbunătățească performanța, nu numai conversiile și conducătorii de canale, ci și implicarea generală a utilizatorilor, timpul petrecut în vizionare și alte valori media sociale care vor contribui la crearea unor campanii mai bune și mai eficiente .


Jordan Kasteler , Director SEO, Hennessey Consulting

Jordan KastelerCea mai mare tendință este mass-media socială efemeră, sau cu alte cuvinte, posturi care dispar după un anumit timp.

Am văzut-o pe Snapchat să o pornească și Facebook să urce la bord.

Personal, nu sunt un fan al acestuia – dar adaugă un nou element de partajare a conținutului pe care nu ați mai putut-l comunica în trecut.


Katy Katz , Director de strategie de cont, Marketing Refresh

Katy KatzPrincipala prioritate social media pentru branduri inteligente ar trebui să fie cum să îmbunătățească experiența de conectare prin platformele lor sociale. Dacă reuniți toate cele mai mari tendințe care vor forma anul media social media, toate au tema unei experiențe îmbunătățite a utilizatorilor în comun.

Conținutul vizual

Vizuale reprezintă o oportunitate majoră pentru branduri în 2018. Pe măsură ce mass-media socială devine din ce în ce mai aglomerată, oamenii parcurg din ce în ce mai mult conținutul din trecut.

Video (live stream sau înregistrat) se dovedește în mod constant o oportunitate de a iesi în evidență. Și acum, companiile de telefonie ca Apple au prioritate în ceea ce privește tehnologia realității augmentate (AR), AR a devenit o adevărată oportunitate pentru branduri și în domeniul social.

Utilizați instrumentele care sunt disponibile în 2018 pentru a vă împinge peste limitele vechi de fotografie. Acum este momentul pentru a obține bine la aceste noi capacități vizuale.

Experiente personale

Dar experiența trebuie să fie mai mult decât vizibil anul viitor. Cele mai memorabile mărci fac și experiența personală.

Echipa de social media a lui Wendy a fost incendiată spre sfârșitul anului 2017, când au lovit alte mărci și au luat timp să răspundă la întrebări individuale într-un mod personalizat. Atunci când echipa lor socială a ținut un “Ask Me Anything” pe Reddit , a devenit virală cu alte laude și întrebări din partea publicului.

Millennialii și Gen Z trăiesc pentru meme, glume și glume sociale, iar Wendy înțelege acest lucru despre piața țintă. Ei au găsit o modalitate de a vorbi în vocea audienței lor și de a personaliza prioritățile pentru a conduce efectiv rezultatele afacerii .

Starea de căutare locală 2018: Webinar Expert
Alăturați-vă unui grup de experți din cele mai mari căutări locale, explorând modul în care industria sa schimbat în 2017 și preziceți ce motoare de căutare ar putea fi stocate.

PUBLICITATE

Și ar trebui să vă stabiliți clienții pentru succes pe social media. de asemenea. Peste 90% dintre oameni au încredere în conținutul generat de utilizatori mai mult decât publicitatea tradițională. Marcile pot profita de aceasta incredere prin stabilirea de clienti si influenti pentru o partajare sociala de succes.

De exemplu, dacă aveți o locație de vânzare cu amănuntul, faceți ușor și interesant pentru clienții dvs. să postați la Instagram. Spațiile de invitație, iluminatul și chiar o minune bună ar trebui să se integreze într-o strategie socială completă din 2018.

Fii ca și clienții tăi

Un ultim lucru pe care companiile trebuie să îl ia în considerare este să folosească mijloacele de comunicare socială așa cum le utilizează clienții dvs. Multe branduri nu au stăpânit funcția “povești” pe Instagram. Cu toate acestea, numărul zilnic de utilizatori a depășit 200 de milioane, suflat Snapchat din apă.

Utilizatorii Instagram derulează în mod succesiv poveștile, ceea ce înseamnă că ei vor vedea povestea mărcii dvs. între egoismul prietenilor lor. Aceasta este o mare oportunitate în 2018, deoarece mai mulți utilizatori de Instagram s-au îmbarcat la bord.


Kevan Lee , director de marketing, Buffer

Kevan LeeVad media socială care se deplasează de la o platformă de la o persoană la alta la o platformă de 1: 1 sau de la o la o singură platformă. Acest lucru este evident în declinul impactului organic, al creșterii aplicațiilor de mesagerie și al așteptărilor consumatorilor.

Social media este un loc de a se angaja, mai puțin un loc pentru a promova.

Companiile care vor câștiga în acest nou mediu sunt cele care rămân conforme cu marca lor. Fiind:

  • În concordanță cu postarea.
  • Autentice cu vocea lor.
  • Responsabil de audiența lor.

Cireasa de pe tort este dacă puteți combina acest accent de brand cu un pic de date, în special cu segmentarea, astfel încât vocea ta să ajungă la oamenii potriviți.


Julia McCoy , CEO, Express Writers

Julia McCoyCele două aspecte cele mai importante ale marketingului social media pentru mărcile din 2018 vor fi consistența creativă și construirea comunității.

Creativitate Consistență

Mari Smith a confirmat că Facebook va aprecia și va difuza videoclipuri live pe care oamenii le revin în mod constant să le vizioneze și sunt publicate săptămâna trecută de la aceeași creator / editor.

Este vorba despre consecvența cu acțiunile noastre de social media din 2018. Găsiți locul tău dulce, atât în ​​platforma (unde locuiește audiența dvs.) cât și în nișa dvs. creativă (subiectele de autoritate în care aveți o perspectivă unică și unică de a sta și de a construi ), și apoi să se angajeze la un aspect continuu.

Fii creativ cu tot ce faci și fă-te să te prezinți în mod constant. Va face diferența.

Construirea comunității

În plus, este important să construim o comunitate proprie.

Pe măsură ce șocul de conținut ne lovește din ce în ce mai mult cu crearea zilnică a unui număr de milioane de piese de conținut, nu mai este suficient să postați, să creați și să programați. Marketerii trebuie să lucreze în mod constant pentru a construi un trib puternic, nu doar să pompeze conținutul și să creeze, să creeze, să creeze.

Cunoscând pe cine slujim, creând în mod constant și nu numai creând, ci angajând, putem lucra pentru a construi un trib. Comunitățile sunt puternice și merită greutate în aur pentru orice marcă.

Oricine are vreun buget poate dezvolta o comunitate în timp. Nici o scuză nu este suficient de bună pentru a nu vă concentra pe planificarea construirii propriei comunități în anul următor.


Debbie Miller , președinte, Ospitalitate socială

Debbie MillerIată trei tendințe de urmărit în 2018:

1. Creșterea continuă a istoriei Instagram

Vizualizările zilnice ale povestirilor Instagram depășesc zilnic vizionările zilnice de la Snapchat după doar un an, iar acest număr va continua probabil să crească. Pe măsură ce această caracteristică evoluează, elementele cum ar fi abilitatea de a adăuga linkuri și de a face publicitate prin povestiri o vor face o componentă cheie a publicității.

2. Puterea Marketingului Influenței

Multe marci mari se bazează pe influențe de celebritate și sociale pentru a se conecta cu o audiență social-savvy. Consumatorii de la Millennial și Gen Z au încredere în acești influențatori și se bazează foarte mult pe perspectivele lor atunci când iau decizii de cumpărare.

3. Semnificația genului Z

Pe măsură ce Gen Zers intră în forța de muncă, puterea lor de cumpărare va crește. Ca atare, obiceiurile lor vor afecta tendințele mass-media sociale de când sunt crescute cu mediile sociale sunt influențate critic de aceasta. Brand-urile vor trebui să monitorizeze și să-și strategizeze în consecință, pe baza consumului de gen și a comportamentelor lui Gen Z ca rezultat.


Rebecca Murtagh , fondator, Karner Blue Marketing

Rebecca MurtaghÎn 2018, social media va fi mai mult despre relații decât oricând.

Două obiective majore pentru fiecare brand inteligent:

  • Faceți-vă brandul mai uman.
  • Creați o legătură emoțională cu clienții.

Iată recomandările mele de top pentru utilizarea rețelelor sociale pentru a construi un brand influent în 2018:

1. Aspirați-vă să fiți buni

Oferiți produse de calitate, servicii, sprijin și respectați modul în care utilizați mediile sociale. Social media este puternic atunci când leveraged pentru educarea și angajamentul clientului. Nu doar o platformă de difuzare a anunțurilor și promoțiilor de brand.

Bonus adăugat: campaniile de social media bine planificate și executate pot ridica vizibilitatea mărcii dvs. în căutare.

2. Angajați

Ca orice relație bună, social media ar trebui privită ca o relație reciprocă. Oferiți clienților dvs. cât de mult sperăți să ieșiți din legătură.

Nu abordați social media ca o agregare a adepților și fanilor, ci mai degrabă o reprezentare a relațiilor. Urmărirea reciprocă, plăcile și comentariile cu clienții adevărați vor avea un impact semnificativ în recunoașterea faptului că fiecare dintre clienții dvs. este o persoană reală pe care o valorificați (marca).

3. Gândiți-vă pe termen lung

Nu este nimic mai frustrant decât să pierdeți pe cineva în care v-ați investit. Fiți autentici în construirea unei relații pe termen lung reciproc avantajoase cu fiecare client pentru a maximiza ROI-ul resurselor investite în construirea de public pentru marca dvs.

4. Fii real

Audiențele sunt inteligente și pot simți un fals la o milă distanță. Autenticitatea și regulile de sinceritate în conținut, promovare și interacțiune unu-la-unu.


Maddy Osman , SEO Content Strategist, The Blogsmith

Maddy OsmanExistă două tendințe sociale media care continuă să crească – și nu există suficiente mărci care profită din plin încă: conținut video și pe o notă asemănătoare, conținut efemer (cum ar fi Stories on Instagram sau Snapchat).

Brand-urile trebuie să conștientizeze faptul că conținutul video nu trebuie să fie o producție completă / costisitoare. De fapt, poate fi mai eficient să tragi în direct fără să ai ocazia de a edita.

Studiile arată că oamenii se angajează cu acest conținut în mod disproporționat de mare decât textul obișnuit sau conținutul concentrat pe imagine. Dacă nu o utilizați, vă lipsesc dintr-o oportunitate ușoară de a vă conecta cu publicul.

Utilizați conținutul efemere pentru a împărtăși o privire în spatele scenei la compania dvs., prezentând clienților și fanilor aspectul uman al mărcii dvs. Millennialii doresc legături autentice cu brandurile și aceasta este o modalitate ușoară de a face acest lucru.

Când vine vorba de conținut video și efemere, ieșiți din cap și experimentați. Dacă sunteți nervos în a vă afla pe aparatul de fotografiat, găsiți un punct persoană de la compania dvs. să fie fața brandului dvs. în ceea ce privește acest tip de conținut.


Erik Qualman , Speaker Motivațional și autor

Erik QualmanFii atent la WhatsApp. Este deja imens în alte părți ale lumii, în special în America de Sud, și va fi mare în Statele Unite în 2018.

Era inteligent ca Facebook să achiziționeze WhatsApp când au făcut-o.

Ca mărci, cu cât vă dați seama mai repede cum să utilizați această platformă în creștere, cu atât mai mult veți fi în fața competiției dvs.


Ted Rubin , Co-fondator, Cale de predare

Ted RubinSocialul se îndreaptă spre o demonstrație sau o pierde … așa că începe să gândești cât de mult este anunțul . Importanța conținutului în strategia dvs. de SEO și din cea de mijloc va fi critică.

Platformele media sociale sunt, în esență, sisteme uriașe de AI menite să mențină utilizatorii “reglați”, arătându-le lucrurile pe care doresc să le vadă și utilizând date pentru a îmbunătăți succesul acestui obiectiv de fiecare dată când un utilizator se angajează. Dar AI nu este încă atât de inteligent.

Majoritatea AI-urilor reprezintă o recunoaștere de tip mare a datelor, care avansează la prezicerea a ceea ce vor face, pe măsură ce mai mulți oameni utilizează sistemele. Nu este de fapt “gândire”.

Pe masura ce masina media Trump sa dovedit, fiintele reale de gandire pot manipula aceste sisteme cu usurinta relativa, utilizand un continut de ancorare, cum ar fi un post pe blog sau video, sindicare bazata pe bot (jumatate dintre urmasii lui Trump sunt falsuri) antrenarea algoritmilor pentru a “gândi”.

Adăugați unele adăugări bine plasate pe rețele automate cum ar fi Facebook și bam, mass-media care motivează. Comercianții de marcă pot realiza cu ușurință acest lucru într-un mod mai puțin infricos și pot regla procesul pentru a elimina spamul nesfârșit digital și pentru a crea conținut minunat pe care algoritmii AI le conectează cu oamenii de-a lungul căii de achiziție care ar putea să-l pese de fapt.

Toate acestea sunt atât de importante, deoarece comportamentul de cumpărături se schimbă dintr-o lume în care consumatorii merg în magazine pentru a obține produse (de mers pe jos și de a găsi ceea ce au nevoie, la unul în care produsele vin la consumatori).

Magazinele nu pleacă mâine, dar rolul fundamental al unui comerciant se va schimba de-a lungul timpului dintr-o locație fizică într-un serviciu care să se potrivească nevoilor consumatorului de produse ori de câte ori și oriunde alege, inclusiv descoperirea de produse.

În plus, o mare parte din nevoile viitoare ale unui consumator vor fi anticipate și automatizate, trecând spre o experiență fără frecare. Provocarea atât pentru comercianții cu amănuntul cât și pentru mărcile comerciale va rămâne relevantă în mintea consumatorului. Combinația dintre declinul rafturilor magazinului, împreună cu sfârșitul eficacității publicității push, vor elimina unele mărci și comercianți cu amănuntul, în timp ce altele se vor prospera ca niciodată.

Anvergura vânzărilor cu amănuntul va deveni totul despre simplitate . Frictionless cumpărare este viitorul de vânzare cu amănuntul.

Simplitatea este noul EDLP. Faceți-o ușor și … va cumpăra din nou de la dvs. și din nou și din nou.


Jasmine Sandler , CEO, agent marketing online

Trei tendințe sociale pentru anul 2018:

1. Chatbots & AI care afectează asistența socială a clienților

Brand-urile trebuie să gândească prin procesul de asistență socială a clienților, cu obiective specifice de afaceri în spatele lor și apoi să caute să folosească numeroasele instrumente live chat și AI care sunt integrate cu rețele sociale precum Facebook prin împerecherea întrebărilor privind fluxul și răspunsurile la vizitele de profil. În acest sens, brandurile trebuie să aibă monitorizare chatbot în vigoare, astfel încât să poată continua să îmbunătățească îngrijirea clienților și să câștige mai mult cota de piață socială.

2. Marketing de influență pentru toate dimensiunile și formele

Înțelegeți factorii care influențează produsul și setul de public. Înțelegeți factorii de influență mari și micro și cum să îi stimulați mai bine, să le valorificați, să îi recompensați și să obțineți cunoștințe de marketing din campaniile lor de marketing influențate.

3. Comunicare despre vânzări sociale și conținut video

Va fi esențial să faceți acest lucru într-un mod profesionist și într-un mod care să angajeze și să crească o audiență. Poveștile sunt exacte în Instagram și Facebook, iar LinkedIn devine din ce în ce mai mult o rețea de difuzare video.


Mark Schaefer , director executiv,  Schaefer  Marketing Solutions

Mark SchaeferDe departe, cel mai mare impact asupra marketingului social media de orice tip este nivelul de explozie al conținutului care provoacă abilitățile noastre de a fi auzite și de a ieși afară. Bariera de intrare pentru crearea de conținut este aproape de zero, ceea ce înseamnă că oricine are un dispozitiv conectat este un concurent potențial în aceste zile.

Crearea unui conținut media social care să transcedă această densitate informațională va necesita noi competențe, noi strategii și chiar apariția de noi forme de conținut (pe care le vedem acum). O provocare uluitoare, dar și o mare oportunitate pentru creativitate și îndrăzneală.


Jes Scholz , Piețele Emergente ale CMO, Ringier

Jes ScholzIată două tendințe în media socială de urmărit în 2018:

Concentrează-te pe Gen Z

Mileniile sunt în anul 2017. Gen Z intră la începutul anilor 20 și au început să-și flexeze puterea de cumpărare.

Din cauza, pentru mulți dintre noi, SnapChat izvorăște în minte. Dar direcționarea eficientă a Genului Z este mai implicată decât adăugarea unui alt canal media social la mixul dvs.

Această generație, chiar mai mult decât predecesorii lor milenari, nu va fi angajată de abordarea tradițională a radiodifuziunii publice în domeniul social media realizată de platforme precum Twitter.

Gen Z necesită conversații relevante și relatabile. Acest lucru provoacă o schimbare către conținuturi efemere, cum ar fi povestirile Instagram, unde nu numai autenticitatea, ci și FOMO ține utilizatorii angajați.

De asemenea, suntem martori într-o fază în medii sociale bazate pe grup sau 1-1, cum ar fi aplicațiile de mesagerie. Cu ajutorul programului WhatsApp, care permite companiilor să comunice prin intermediul platformei lor, asigurați-vă că intrați în versiunea beta și creascăți listele pentru o marjă competitivă pe termen scurt.

Pentru a adapta și a distribui conținut la scară, investește în UI-urile conversaționale și construi un chatbot cu opțiuni de personalizare. Mutarea accentului pe aplicațiile de chat va aborda, de asemenea, problema scăderii aportului organic pe platforma socială tradițională, dacă nu aveți bani să plătiți pentru a juca.

Ascultă cu ochii tăi

Ascultarea socială a fost în mod tradițional determinată de cuvântul cheie de text care menționează că, în 2018, datorită progreselor înregistrate în recunoașterea imaginii, acest lucru se va extinde și pentru a include mențiunile vizuale ale mărcii. Creșterea efectivă a dimensiunii conversației cu peste 80%; numărul de postări de marcă socială de marcă care nu conțin mențiuni de text. Nu numai că acest lucru vă va ajuta să înțelegeți mai bine poziționarea mărcii dvs. și utilizarea cazurilor, puteți găsi, de asemenea, influențatori.

Mai mult decât atât, recunoașterea imaginii deschide ușa pentru a transforma auto-vânzările în vânzări. Luați fotografiile produselor dvs. încărcate pe social media, descoperite prin recunoașterea imaginilor, apoi cu permisiunea posterului, integrați aceste imagini UGC pe buletinul informativ al site-ului, al aplicației sau al e-mailului.

Această dovadă socială autentică este mai puternică decât mărturiile tradiționale și sa dovedit că determină o creștere semnificativă a ratelor de conversie. Pentru a face un pas mai departe, creați interfețe unde, dacă faceți clic pe o imagine UGC, puteți cumpăra aspectul. Cum ar fi ceea ce face ASOS cu integrarea lor As A Seen On Me.


Mari Smith , Consultant și Trainer Social Media, MariSmith.com

Mari SmithTransmisiile video live continuă să crească într-un ritm constant, iar acei utilizatori și întreprinderi cu emisiuni profesionale de televiziune de calitate se vor ridica la vârf. Pe măsură ce Facebook se concentrează pe construirea gamei de spectacole pe platforma Watch și se extinde în mai multe țări, cererea de programare video de calitate va crește. Influențatorii și creatorii de conținut vor îmbrățișa aplicația Facebook Creator și se vor naște noi vedete. Agenții de publicitate se vor concentra mai mult pe conținut video convingător, de scurtă durată, pentru a fi utilizate în pauze de anunțuri în tot acest conținut video nou.

Povestirile de pe Facebook și Instagram câștigă mai mulți utilizatori de afaceri și buzz. Instagram conduce deja pachetul cu 300 de milioane de utilizatori activi zilnic. La ritmul actual de creștere, până la sfârșitul anului 2018, aproape jumătate din toți utilizatorii Instagram vor folosi povestiri. Marcile vor trebui sa foloseasca utilizarile creative ale povestilor pentru a ajunge la publicul lor pe Instagram. Și, pe măsură ce Facebook continuă să împingă agresiv povestile personale și de afaceri – și acum în colaborare în grupuri și evenimente – întreprinderile inteligente vor pune acest format în fruntea strategiei de marketing.

Messenger pentru afaceri va păstra iterarea într-un ritm destul de rapid, adăugând mai multe caracteristici noi pentru a permite companiilor de toate dimensiunile să creeze legături mai strânse cu membrii lor de audiență. Mai multe companii vor îmbrățișa “comertul conversațional” prin mixarea corectă a mesageriei automate și a interacțiunii umane. Întreprinderile vor integra mai mult Messenger cu site-ul lor web și cu toată experiența de cumpărături, pentru a permite clienților săi mai multe interacțiuni personalizate și raționalizate.


Michelle Stinson-Ross , Director de Operațiuni de Marketing, Rezultate Apogee

Michelle Stinson RossGăsirea unor modalități de reducere a zgomotului și a dezordonării într-un ecosistem social mai larg și mai larg va continua să fie factorul determinant pentru succesul social media.

Creați experiențe video

Din punct de vedere tehnologic, opțiunile video din mass-media sociale oferă o modalitate de a iesi în evidență într-un mod ușor de utilizat pe telefonul mobil și mai susceptibil de a oferi o experiență de brand mai lungă și mai memorabilă. Indiferent dacă alegeți să realizați și să încărcați videoclipuri formatate pentru consumul de pe mobil, să profitați de angajarea spectatorilor în direct sau să investiți în filme de 360 ​​de filme care vor fi imersive, vor trebui să păstreze în mod accentuat principiile autenticității, povestirii și concentrării publicului.

Nu a existat niciodată un motiv bun pentru a utiliza o opțiune tehnologică doar pentru că este acolo. Gândiți-vă mai întâi cum puteți servi cel mai bine nevoilor, dorințelor și dorințelor comunității care s-au adunat în jurul experiențelor video despre mărci și meșteșuguri.

Sprijinirea principalilor factori de influență

Cea mai importantă modalitate de reducere a zgomotului și a dezordinirii este de a susține influențatori puternici legați de industria dvs. Furnizarea de idei, date, produse și sprijin pentru persoanele care pot conecta grupuri mari de adepți pasionați la marca dvs. continuă să fie importantă în 2018.

Dar modul în care influențarea devine dincolo de marketing le aduce la fel cum le comercializați consumatorului final. Da, există mult de făcut pentru serviciul, produsul, marca, dar la sfârșitul angajamentului, trebuie să primească valoare din relația.

Ce anume și echipa dvs. de marketing trebuie să oferi un influențator Instagram, de exemplu, care este diferit, remarcabil și valoros dincolo de numerar sau produs gratuit? Ce puteți face pentru a le ajuta să-și servească publicul în moduri pe care nu le-ar putea face singuri?

Singurul factor din marketingul digital care rămâne constant este factorul uman. Cu cât îmbunătățesc comunicarea și tehnologia, cu atât mai mult noi, ca și comunicatori de marketing, trebuie să ne uităm de la ombele colective și să ne concentrăm asupra nevoilor, dorințelor și dorințelor celorlalți. Este umanitatea mărcii care o va face să se ridice deasupra restului mulțimii.


Mark Traphagen , Senior Director al Evanghelizării mărcii, Stone Temple Consulting

Mark TraphagenCu siguranță, nu ar fi ceva nou să spunem că mediile de afaceri sociale trebuie să fie mai personale și relaționale, dar vreau să o iau într-o direcție specifică pe care o văd în creștere, dar încă insuficient utilizată: folosirea social media pentru a câștiga și a dezvolta parteneriate strategice.

În marketingul agenției noastre, prietenii și parteneriatele cu furnizorii de date, furnizorii de instrumente și software, publicațiile din industrie și multe altele au jucat un rol semnificativ în extinderea domeniului nostru de acoperire și oferindu-ne date și informații, putem deveni un conținut valoros, de construcție a mărcii.

Aici este legătura socială: mi-a trecut în minte recent că majoritatea acestor relații au început sau au fost cultivate prin intermediul rețelelor sociale. Cred că social media este ideal pentru dezvoltarea de parteneriate strategice, deoarece, dacă este făcută în mod corect, este o modalitate mai umană și mai puțin intimidantă de a se conecta decât alte mijloace, cum ar fi un e-mail sau apel rece.

O mare parte din acest lucru funcționează la fel ca și mediile sociale (sau ar trebui) pentru a construi relații organice cu influențatorii. Începeți cu implicarea umană normală cu potențialul partener, contribuind cu răspunsuri semnificative la posturile dvs., ajutându-i să găsească resurse și să contribuie la proiectele lor. În timp, câștigați dreptul de a propune proiecte de parteneriat proprii și este mai probabil să obțineți buy-in.

Sau puteți obține chiar și oportunități minunate care s-ar putea să nu se fi întâmplat fără relațiile de social media pe care le-ați construit.

Într-un caz, am cultivat relația noastră prin social media cu principiul unui furnizor de metrici de socializare majoră. De-a lungul unui an, am construit treptat suficientă relație și încredere în cazul în care compania lui a început să ne împărtășească în mod regulat conținutul cu publicul.

Apoi, de curând, ne-a contactat pentru a ne oferi o dată cu uimirea unor date uimitoare pe care le-au strâns. Am sărit pe această oportunitate și vom produce un studiu co-branded care va fi puternic promovat atât de noi, cât și de creatorul de instrumente.

Deci, în 2018, gândiți-vă pe relația socială, dar gândiți-vă dincolo de clienți și influențatori asupra valorii potențiale a parteneriatelor strategice cu întreprinderi afiliate, dar care nu sunt concurente. Socialul poate fi cel mai bun loc pentru a câștiga acele persoane!


Ashley Ward , speaker și evanghelist corporativ, SEMrush

Ashley WardAnunțuri video.

Anul trecut, am prezis că videoclipul urma să fie cea mai mare tendință media socială pentru 2017 și a fost una dintre cele mai mari. Pe măsură ce ne apropiem de noul an, oamenii încă mai doresc videoclip și doresc mai mult.

De fapt, 43% dintre oameni doresc să vadă mai mult conținut video de la noi. În 2018, să le oferim oamenilor ceea ce doresc, dar să o facem din perspectivă de afaceri.

În cazul în care mărcile pot valorifica într-adevăr media socială în 2018, vor fi anunțurile video media sociale. Aceste anunțuri video încep deja să crească și vor continua să crească pe măsură ce am atins primul trimestru.

Cum ar trebui, deoarece spectatorii păstrează 95% dintr-un mesaj într-un videoclip, comparativ cu doar 10% atunci când îl citesc în text. În plus, există o cantitate uriașă de expunere obținută atunci când anunțurile video pot fi redate în mijlocul articolelor Instagram, înaintea videoclipurilor YouTube și în timp ce derulează fluxurile Facebook, Twitter și Instagram.

Chiar mai bine, orice afacere poate crea anunțuri video. Nu aveți nevoie de o întreagă echipă de producție sau de un buget mare atunci când vine vorba de crearea videoclipurilor. Poate fi la fel de simplu ca o poveste mare și un iPhone. #fără scuze

Pe măsură ce am încheiat anul 2017, asigurați-vă că anunțurile video ajung la strategia dvs. de social media din 2018.


Tessa Wegert , dezvoltator de conținut marcat , Contently

Tessa WegertAnul trecut am văzut decolarea video live și în 2018 mai multe mărci vor experimenta acest mediu.

Consumatorii din ce în ce mai tare și se așteaptă la conținut în timp real, iar streamingul live oferă acces în culise la brandurile lor preferate. A devenit atât o componentă critică a marketingului de influență, cât și un mijloc de încredere pentru atragerea și reținerea adepților.

Cu rețele cum ar fi Twitter, Instagram și Facebook, care să-și extindă capabilitățile live streaming, este un moment excelent să te implici.

Ceva în care să se concentreze în lunile următoare este Snapchat, Instagram și Facebook Story. Formatul de poveste se referă la relevanța și simțul urgenței care este inerent conținutului live și dacă marca dvs. este B2C sau B2B, există multe valori în crearea unei narațiuni încapsulate pe care utilizatorii social media le pot implica rapid și se pot bucura.

Odată cu lansarea recentă a Reels, o caracteristică similară pe YouTube, vom vedea că creatorii de conținuturi de toate felurile își perfecționează abilitățile de poveste în 2018.


Dennis Yu , Chief Technology Officer, BlitzMetrics

Dennis YuReorganizați-vă întreaga afacere și eforturile dvs. de marketing în jurul UNE-MINUTE VIDEO dacă doriți să reușiți în 2018 – nu boti, instrumente, AI sau trucuri. Facebook este Google de social, iar algoritmul lor favorizează foarte mult angajamentul. O vizualizare video de trei secunde contează ca implicare și este cel mai simplu tip de interacțiune pe care o conduceți.

Iată câteva moduri în care ar trebui să creați VIDEO UNITATE MINUTE:

  • Interviu cu cei mai buni clienți ai dvs. iPhone, fiecare răspunzând la o întrebare într-un VIDEO ONE-MINUTE. Nu căutați o mărturie flagrantă, ci să creați încredere printre prospecții dvs. care văd aceste videoclipuri. Facebook numește acest “cuvânt de gură la scară” când folosești metoda “dolar pe zi” pentru a-ți crește postările.
  • Creați-vă un minut DE CE DEZVOLTARE – cine sunteți, un eveniment de viață care v-a afectat sau orice vă personalizează. Dacă doriți să conduceți o vânzare, trebuie să îi atrageți pe oameni să cunoască și să aibă încredere în dumneavoastră.
  • Interviu cu angajații și partenerii dvs. în VIDEO-URI UNEI MINUTE. Fii ca un jurnalist, nu un vânzător de mașini folosite – să-i ridici și să-i ajuți să-și povestească povestea. Acest lucru creează “aprobarea implicită”, deoarece autoritatea acestor oameni se răsfrânge asupra voastră, indiferent dacă ei spun sau nu ceva despre tine. Cine sunt acești oameni de autoritate, puteți obține ONE-MINUTE de timp pentru a le pune o singură întrebare?

Iată cum ar trebui să utilizați VIDEO-urile ONE-MINUTE:

  • Creați o pagină publică (nu profilul dvs.) pentru a posta aceste clipuri video de un minut. Nu puteți să îmbogățiți sau să obțineți analize dintr-un profil, așa că creați o pagină cu numele și fotografia dvs. de profil, la fel ca profilul dvs. de utilizator.
  • Postați-vă nativ videoclipurile de un minut (încărcate pe Facebook) și activați subtitrările. Îndreptați aceste videoclipuri pentru a ajunge chiar la punct – fără bare de protecție, deoarece oamenii se eliberează imediat dacă le văd.
  • Creșteți aceste postări cu 1 USD pe zi timp de 7 zile fiecare.  Este vorba de un total de 7 dolari pentru a testa ce funcționează, în conformitate cu Standardele de Excelență ale lui Logan Young. Dacă puteți obține mai mult de 50% din persoanele care urmăresc 3 secunde pentru a rămâne în jur de 10 secunde sau pentru a obține un timp mediu de vizionare de peste 15 secunde, adăugați mai mulți bani pentru acest impuls.
  • Configurați segmente de public de remarketing împotriva oricui care sa implicat în videoclipurile dvs. de un minut. Trimiteți-le pe site-ul dvs., colectați e-mailurile lor sau faceți tot ce urmează în secvența dvs. de clienți. Luați în considerare modul în care puteți să vă rupeți canalul AEC (conștientizare, implicare, conversie) în mai mulți pași. Utilizați secvențele video dintr-un minut – pretindeți-vă că sunteți Netflix și aveți anotimpuri și episoade cu videoclipurile dvs.
  • Obțineți avantajele pentru a înțelege ce videoclipuri lucrează împotriva publicului.  Copiați aceste secvențe pe YouTube, Twitter, site-ul dvs., LinkedIn și oriunde.

Instagram face parte din Facebook – și vă permit să vă îmbunătățiți videoclipurile sub un minut.

Te-am convins că succesul pe Facebook în 2018 este în prezent despre videoclipurile de un minut din fluxul de știri mobil, spre deosebire de ceea ce se află pe site-ul dvs. sau în cronologie?

Social Media Marketing Trends 2018,tendinte social media, social media 2018

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

There is no form with title: "SEOWP: MailChimp Subscribe Form – Vertical". Select a new form title if you rename it.

More from our blog

See all posts
No Comments

    Leave a Comment