SEO Update Google 2018

No Comments

SEO Update Google 2018

Noutati SEO și o serie de actualizări interesante de la Google. SEO Update Google 2018

De pentru Setul Practici Optimizarea vitezei  Unui site – ul  SEO Google Update 2018
Anul 2018 a inceput cu multe la Foarte https://www.SeoAdWords.ro , în scopul de a identifica Cele mai bune oportunitati pentru campaniile SEO Google Update 2018

1) Actualizare Google Speed ​​Update SEO Google 2018
Pe 17 ianuarie, Google a anunțat o actualizare majoră în ceea ce privește impactul vitezei de încărcare a site-urilor, în clasamentul pe mobil. Practic, conform Google, “începând din iulie 2018, viteza paginii va fi un clasificator pentru căutările mobile”.

SEO și actualizare 

Update SEO Google 2018

Google nu specifică ponderea pe care acest factor o va avea în algoritmul de clasificare. Anuntul Google menționează că, indiferent de tehnologia pe care sunt construite, intenția căutării (“intenția interogării de căutare”) este încă un factor foarte important, motiv pentru care pentru anumite căutări pot să mai ordonați pagini cu o viteză mai slabă, dar cu un conținut de calitate.

Google incurajează dezvoltatorii să urmeze setul de bune practici pentru optimizarea vitezei și să folosească instrumente precum:

  • Raport privind experiența utilizatorilor Chrome
  • Farul (integrați recent nativ în Google Chrome)
  • GooglePageSpeed ​​Insights
  • Pentru rezultatele afișate pe desktop, Google a anunțat oficial viteza ca factor de clasare inca din aprilie 2010.

2) Google PageSpeed ​​Insights Update
Pe 10 ianuarie, Google a anunțat o actualizare la instrumentul PageSpeed ​​Insights, un instrument de referință pentru diagnosticarea preliminară a problemelor de optimizare a vitezei la un site web. Google integrează acum acest instrument și data referitoare la “viteza reală” de încărcare a paginilor conform SEO Update Google 2018

Pe baza unor KPI tehnici – Prima Cartuș cu conținut (FCP) și conținut DOM încărcat (DCL) – instrumentul clasifică viteza ca fiind rapid, mediu sau lent. Google explică modul în care sunt calculați acești indicatori și afișează o distribuție a acestora pe eșantionul de vizitatori analizați conform SEO Update Google 2018
Instrumentul oferă în continuare sugestii pentru îmbunătățirea performanței, precum:

  • elimarea elementelor JavaScript și CSS îngrijire condiționează încărcarea paginii;
  • evitarea redirectionarilor (301, 302 etc.);
  • reducerea timpului de răspuns al serverului;
  • optimizarea imaginilor;
  • prioritizarea conținutului vizibil;
    etc.

3) Actualizați Consola de  căutare Google Actualizare SEO Google 2018
Cea mai vizibilă actualizare Google din această lună a lansării noii Consola de căutare Google

Pe scurt, principalele noutati sunt:

  • Data istorice pe ultimele 16 luni;
  • Sectiune nouă: Indicele acoperirii;
  • Îmbunătățirile pentru paginile de tip AMP.

Google a lansat un cont de twitter dedicat comunicării cu webmasterii, pe marginea temelor ce țin de acest instrument. O discuție pe tema acestei actualizări există în forumul Webmaster World.

4) Posibilă actualizare Google ± 15 ianuarie
Mai multe instrumente de monitorizare SERP au semnalat o activitate specifică unei actualizări Google, la jumătatea lunii ianuarie. Motorul de căutare nu a confirmat această actualizare. Analizați în continuare modificările care se produc în clasamentul celor peste 100.000 de cuvinte cheie monitorizate zilnic pentru clienții DWF.

5) Noutati despre fragmentele Google Featured
Danny Sullivan, fondatorul site-ului Search Engine Land si membru recent al echipei Google, a publicat un articol foarte detaliat, dedicat fragmentelor Google prezentate.

Materialul oferă informații interesante cu privire la această caracteristică Google, care ajunge să fie din ce în ce mai prezentă în SERP, unde ocupă un spațiu din ce în ce mai mare. De asemenea, acest articol conține o serie de experimente realizate de Google cu această caracteristică de-a lungul timpului, precum și exemple concrete de afisare.

Conform unor studii interne menționate în articol, acest tip de afișare în rezultatele Google este foarte apreciat de utilizatori, rezultând în trafic semnificativ mai mare pentru site-urile care ajung în aceste sloturi. De asemenea, autorul menționează că Google va continua să investească în acest sens.

6) Google scade valoarea textului ascuns
John Mueller a precizat pe twitter că Google acordă o importanță mai mică textului ascuns dintr-o pagină, în cadrul algoritmului de clasificare. Inginerul Google menționează că desi acest text este indexat și pagina poate apărea în Google atunci când se caută un fragment din el, importanța acestuia în clasamente este mai mică decât un text vizibil din pagină. SEO Update Google 2018

Textul “ascuns” în pagină nu este un pericol de penalizare a Google, dar impactul acesteia în creșterea relevanței paginii este mai redus.

În trecut, Gary Illyes a menționat tot pe twitter ca în cazul versiunilor mobile, ascunderea textului în taburi, din motive de UX este perfect valabilă, iar conținutul în cauză ar trebui să aibă aceeași valoare în algoritmul de clasificare.

7) Un număr mare de foldere în URL nu afectează clasament În Google postări SEO Update Google 2018
pe twitter de pe pagina oficială Google pentru Webmasteri confirmă faptul că un număr mare de foldere în structura unei adrese URL nu afectează în mod negativ performanțele SEO pe respectivele pagini, cu condiția ca structura internă a linkurilor să se refere la respectiva adresă URL în mod consecvent.

Această precizare constrazice “know-how-ul popular” în SEO, potrivit căruia un URL cat mai scurt este un avantaj pentru clasament. Există chiar situații în care, pe baza unor astfel de idei lipsite de actualitate, se propun modificări masive în structura legăturilor unor site-uri, lucru care este de multe ori un impact negativ în clasament.

nu se recomandă numai în cazurile extrem de punctuale de intervenție asupra adreselor URL ale unui site, chiar și atunci când acestea sunt construite în mod dinamic, aparent “non-SEO-friendly”.

Recomandari  Actualizare SEO Google 2018 seoadwords.ro pentru redactarea descrierilor de meta (pentru situatia in care decideti sa personalizati acest parametru):

  • Respectați noua dimensiune promovată de Google (în jur de 300-320 de caractere)
  • Sa prezinte scurt si la obiect continutul din pagina.
  • Sa prezentat o reclama scurta (un apel la actiune).
  • Entitatea este formulată la activarea diatezei și include elemente în interogare.
  • Sa reflecte ca site-ul raspunde la motivarea utilizatorului din spatele cautarii.
  • Sa includa cuvintele principale de 1-2 ori, incat sa fie vizibile in cautare cu bold.
  • Sa includa site-ul USP (propunere unică de vânzare / un punct forte al site-ului)

Conținutul actualizărilor Google ianuarie 2018 – Actualizarea SEO Google 2018
Google pune un accent din ce mai mare pe viteza de încărcare a site-urilor, fiind un lucru foarte bun faptul că anunță impactul acestui factor de clasament cu 6 luni înainte de implementare.

SEO Update Google 2018 Vrei sa afli noile Update Google in SEO pentru 2018? Doresti SEO pentru siteul tau? Call 0725 763 311 https://SeoAdWords.ro

SEO Update Google 2018
Vrei să afli noul Google Update în SEO pentru 2018?
Doresti SEO pentru siteul tau? Sunați la 0725 763 311
https://SeoAdWords.ro

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

    About us and this blog

    We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

    Request a free quote

    We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

    Subscribe to our newsletter!

    There is no form with title: "SEOWP: MailChimp Subscribe Form – Vertical". Select a new form title if you rename it.

    More from our blog

    See all posts
    No Comments

      Leave a Comment