SEM

No Comments

SEM

CE ESTE MARKETINGUL MOTOR DE CĂUTARE SAU SEM?

Search Engine Marketing explicat SMM:

  • SEO  : obținerea traficului către site-ul dvs. prin utilizarea cu succes a cuvintelor cheie în conținutul site-ului dvs.
  • SEM  : Achiziționarea de trafic prin intermediul  listelor de  căutare plătite utilizând cuvinte cheie relevante pentru conversie

Pentru a îmbunătăți poziția site-ului dvs. într-un motor de căutare ca Google, puteți crește SEO în diferite moduri. Punctul tău de plecare ar trebui să fie întotdeauna conținutul site-ului dvs. în sine. Asigurați-vă că site-ul dvs. poate fi indexat în motoarele de căutare înseamnă că faceți cercetări pentru a identifica cele mai relevante și populare cuvinte cheie pentru site-ul dvs. și produsele sau serviciile acestuia. Apoi, utilizați acele cuvinte cheie pe site într-un mod care va genera și va converti traficul. Daca folosesti corect  cuvintele  tale cheie  potrivite, potrivite cu ceea ce îți caută vizitatorii și  oferți un conținut solid și entuziast  , ați pregătit terenul. Vreți să știți dacă site-ul dvs. este bine optimizat pentru fiecare căutare motor ? Și să învăț cum să vă îmbunătățiți plasarea SEO și cuvinte cheie pentru rezultate mai bune?

Efectuați lucrările inițiale ale cuvintelor cheie utilizând instrumentul nostru gratuit

Începeți prin efectuarea unei analize gratuite cu Optimizatorul de pagini SEO. Acest instrument analizează site-ul dvs. împotriva celor mai importante 10 site-uri Google pentru cuvântul cheie ales și vă oferă recomandări pentru îmbunătățirea rezultatelor. Cunoștințele pe care le obțineți vă vor ajuta și cu tactica de marketing al motorului de căutare (SEM). Este complet gratuit pentru o analiză de scanare pe zi. Înregistrați-vă online. Testați-vă puterea site-ului dvs. SEO cu Optimizatorul de pagini SEO acum. Este un proces ușor care vă va ghida cu privire la modul de reorganizare a conținutului paginii.

 

Faceți clic pentru a obține analiza SEM zilnică gratuită

SEM

Obțineți elementele de bază pentru a fi găsite corect

Cuvintele cheie sunt la fel de importante atunci când vine vorba de Marketingul motorului de căutare (SEM). Aceasta poate lua forma SEA (Search Engine Advertising) sau SMO (Social Media Optimization). Stabilirea unei strategii pentru marketingul motorului dvs. de căutare este importantă. Cuvintele cheie sunt, de asemenea, importante pentru vizitatorii umani: dacă aceștia întâlnesc cuvintele cheie relevante în timp ce vă scanează pagina Web, aceștia tind să rămână și să citească conținutul dvs. mai atent.

Descoperiți secretele SEM

Search Engine Marketing sau SEM include toate tehnicile de marketing pentru a crește vizibilitatea unui site web pe motoarele de căutare care la rândul lor vor crește traficul. Search engine marketing sau SEM este una dintre cele mai puternice metode de a dezvolta conștientizarea afacerii dvs. și de a crește traficul de vizitatori pe piața din ce în ce mai competitivă de astăzi. Pentru majoritatea afacerilor cu site-uri de înaltă clasă, rezultatele lor impresionante de căutare nu au nimic de făcut noroc. Ele se datorează unei gândiri și unei pregătiri inteligente în unul sau ambele tipuri de marketing pentru motoarele de căutare: se bazează pe două strategii cheie . Primul este optimizarea pentru SEO (Search Engine Optimization): aceasta este practica aplicării tehnicilor pentru a maximiza clasarea în rezultatele de căutare organice sau naturale.

Când un vizitator introduce un cuvânt cheie sau o expresie într-un motor de căutare, cum ar fi Bing, Google sau Yahoo !, rezultatele organice sunt vizibile în ordinea priorității pe pagină. Când clienții dvs. țintă scanează informații despre produsele și serviciile dvs., obiectivul dvs. este să vă poziționați foarte bine în rezultatele motorului de căutare. Optimizând bine site-ul dvs. cu utilizarea corectă a cuvintelor cheie și plasarea lor în conținutul dvs., vă puteți îmbunătăți clasarea pentru termenii și expresiile de căutare vizate. De asemenea, puteți să vă îmbunătățiți rezultatele obținându-i alte site-uri importante pentru a vă trimite backlink către dvs. A doua este achiziționarea de legături comerciale către site-ul dvs.sau pagina de destinație care se afișează pe rezultatele paginilor de pe motoarele de căutare și pe site-urile lor afiliate. Aceasta se numește SEA (Search Engine Advertising). Utilizarea Google AdWords este cea mai cunoscută strategie SEA sau PPC (pay per click). Puteți utiliza marketingul motorului de căutare pentru a genera noi clienți potențiali; SEM vinde produsele dvs., SEM își construiește gradul de conștientizare a mărcii dvs., iar SEM câștigă trafic care altfel ar fi dus la cei mai apropiați concurenți.

Cea mai mare plus a motorului de căutare pentru motoarele de căutare este că vă oferă șansa de a plasa anunțurile dvs. direct în linia de etichetă a clienților vizați. Faptul că SEM poate fi țintit atât de atent este motivul pentru care marketingul cu motoarele de căutare este un instrument atât de eficient. Efectuată bine, marketingul pentru motoarele de căutare sau SEM pot însemna atragerea de perspective mai serioase, care sunt cu adevărat interesate de ceea ce oferiți. Realizați cu rău, ați putea atrage vizitatori, dar ei vor sări repede când vor înțelege că marketingul motorului dvs. de căutare nu oferă ceea ce se așteaptă să găsească.

 

Analizați cât de bine este optimizată pagina dvs. web pentru un cuvânt cheie

 

Dezvoltați o strategie care să funcționeze

Dacă doriți să configurați o strategie SEM care oferă cu adevărat rezultate măsurabile pentru dvs., ar trebui să începeți prin stabilirea celor mai populare termeni de căutare care conduc oamenii spre site-ul dvs.. Este vorba despre înțelegerea intenției de căutare a clienților dvs. țintă. Ce termeni de căutare vor introduce într-un motor de căutare pentru a ajunge pe site-ul dvs.? Probabil că ar fi greșit să credeți că cuvintele cheie cu cel mai mare volum au cea mai mare valoare pentru dvs. Nu au. Este mai bine să te concentrezi pe cuvintele cheie cu un volum mai mic, care de fapt îți conduc traficul și conduce. Acestea ar trebui să fie foarte relevante pentru serviciul sau produsul pe care îl vindeți. Pentru a descoperi acest lucru, trebuie să realizați o cercetare extensivă a cuvintelor cheie (rapoartele privind Google Analytics reprezintă un bun punct de pornire). Nu trebuie să vă bazați exclusiv pe cuvintele cheie care vă par mai logice, ci pe cuvintele cheie cu lungă durată care înseamnă conversie.

Coada lungă de cuvinte cheie obține trafic de căutare mai puțin , dar va avea, de obicei, o valoare de conversie mai mare , deoarece acestea sunt mai specifice. De exemplu, ați putea vinde vacanțe în Spania, dar obțineți cea mai mare parte a afacerii dvs. de la călătorii singuri interesați de excursii cu autocarul escortat. Deci, mai degrabă decât să utilizați “vacanțe în Spania”; optați pentru ceea ce căutați piața dvs. țintă: “excursii cu autocarul escortate din Spania pentru single” etc. Pentru o bună strategie SEM, este important să vizați mai multe cuvinte cheie atât în ​​campaniile dvs. de publicitate SEO cât și în motoarele de căutare. Referințele naturale (obținerea unui rang superior în rezultatele organice) necesită timp și un conținut de calitate este esențial, în timp ce legăturile comerciale prin intermediul motorului de căutare oferă posibilitatea de a atrage mai rapid vizitele.

Analizați site-ul dvs. pentru o utilizare optimă a cuvintelor cheie

Completați formularul de optimizare a paginilor SEO și acum puteți fi mai bine pregătiți pentru rezultatele organice ale motorului de căutare (SEM) și a rezultatelor organice ale motorului de căutare

Deci, dacă vă aflați în stadiul în care ați dezvoltat strategia SEM, efectuați cercetarea cuvintelor cheie și cunoașteți termenii pe care doriți să le clasificați fiecare pagină, aflați dacă ați scris și structurat conținutul dvs., precum și dvs. posibil poate.

  • Optimizatorul de pagini SEO este simplu și rapid.
  • Optimizatorul de pagini SEO este ușor de utilizat și vă permite să obțineți rapid o analiză a paginilor dvs. Introduceți doar pentru fiecare pagină web cuvântul cheie scurt sau lung pe care doriți să îl optimizați (veți fi găsit) și veți primi o analiză care vă va indica punctul de vedere al rezultatelor paginii dvs. Sfaturi de îmbunătățire sunt date pentru fiecare punct de analiză.
  • Instrumentul vă oferă o analiză gratuită pe zi.

 

Faceți clic pentru a încerca Optimizatorul de pagini SEO

 

Aflați gratuit cum puteți îmbunătăți clasamentul

Noi credem în împărtășirea cunoștințelor noastre SEM. Abonați-vă la seria de buletine de știri de aici pentru a accesa bazele noastre de cunoștințe și pentru a înțelege mai bine marketingul motorului de căutare (SEM). Primiti buletinele noastre regulate gratuite pe:

  1. Obțineți mai mulți clienți pe site-ul dvs. web: motor de căutare de căutare (SEM) și un conținut bine structurat
  2. Secretele Google dezvăluite: marketingul motorului de căutare și conținutul de calitate

Oferiți site-ului dvs. site-ul o excursie în sus SERPs

Chiar și atunci când ați implementat o strategie SEM eficientă, iar conținutul site-ului dvs. este optimizat pe cât posibil pentru motoarele de căutare, este posibil ca puterea altor site-uri să determine că traficul site-ului nu este încă la nivelul pe care îl așteptați pentru. De aceea oferim serviciul nostru KeyBoost. Acest instrument poate “stimula” orice pagină astfel încât să devină o poziție mai bună în clasamentul Google. Încercați KeyBoost gratuit.

Cum funcționează Keyboost atât de eficient?

Keyboost utilizează algoritmi, cum ar fi Google, pentru a analiza cuvintele dvs. cheie. Apoi, poziționează ceea ce este cunoscut ca “link-uri dinamice” la site-ul dvs. de pe alte site-uri relevante . Keyboost face acest lucru fără a modifica conținutul site-ului dvs. în nici un fel. Oferim o încercare gratuită Keyboost pe domeniu, pentru un singur cuvânt cheie. Pentru a fi eligibil, site-ul dvs. Web trebuie să se afle în topul 100 al Google pentru o căutare în Regatul Unit cu cuvântul cheie țintă, prin rezultate organice, spre deosebire de marketingul motorului de căutare. Procesul durează aproximativ o lună până la finalizare.

În cele mai multe cazuri, după câteva săptămâni, rezultatele sunt evidente . Cei mai mulți utilizatori Keyboost văd că clasamentele lor se îmbunătățesc considerabil. Ei obțin rezultate mai bune decât cu Google Adwords. Incearca acum si vezi cum poti obtine un rang mai bun decat cu atat imbunatatiri ale continutului, cat si dependenta de marketingul motorului de cautare.

Aveți nevoie de sfaturi specifice?

Nu sunteți sigur că vă puteți gestiona singură strategia SEM? Consultanții noștri prietenoși la Optimizatorul de Pagini SEO vor fi bucuroși să vorbească prin circumstanțele dvs. individuale, să vă ajute cu un audit al site-ului și să vă ajute cu strategia dvs. de marketing pentru motoarele de căutare. Dacă doriți să vedeți cum vă putem ajuta, luați legătura cu noi pentru o consultare informală. Trimiteți-ne un e-mail la info@seopageoptimizer.co.uk sau sunați direct la+44 3308 084797 .

Sinopsis: SEM este, de asemenea, scurt pentru Microscopul electronic de scanare, dar în acest caz, este vorba de Search Engine Marketing. Site-urile web sunt trimise motoarelor de căutare și ajung la o anumită poziție în rezultatele căutării lor organice. SEM-ul de înaltă calitate poate influența aceste poziții și poate face ca site-urile să aibă un rang mai mare pentru cuvintele cheie relevante. Prin urmare, SEM mărește vizibilitatea site-ului prin intermediul motoarelor de căutare, cum ar fi Google. SEM este cheia optimizării motorului de căutare (SEO) și implică cercetarea cuvintelor cheie, analiza competitivă, înregistrările uneori plătite și alte servicii ale motoarelor de căutare care vor face un site de rang mai ridicat și vor crește traficul prin intermediul motoarelor de căutare. SEM (marketingul motorului de căutare) este un concept mai larg decât SEO (optimizarea motorului de căutare). SEO se concentrează numai pe un clasament superior în rezultatele căutării organice, dar SEM se adresează mai bine utilizatorilor de motoare de căutare prin combinarea legăturilor publicitare în rezultatele căutării (publicitatea SEA sau a motorului de căutare) și clasamentele mai mari în rezultatele căutării organice. SEO și SEM nu concurează reciproc. SEO este o parte a serviciilor SEM. În zilele noastre, aducerea afacerii dvs. pe internet implică vizibilitate atât în ​​legăturile publicitare cât și cele organice, deci veți avea nevoie atât de SEO, cât și de SEM pentru a obține rezultate maxime.

* SEO Optimizer Page & Keyboost, pentru o mai bună vizibilitate a site-ului

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

There is no form with title: "SEOWP: MailChimp Subscribe Form – Vertical". Select a new form title if you rename it.

More from our blog

See all posts
No Comments

    Leave a Comment