Scorul de calitate AdWords nu se afișează – Ce ar trebui să faceți?

No Comments

Scorul de calitate AdWords nu se afișează – Ce ar trebui să faceți?

Scorurile de calitate reprezintă o parte vitală a maximizării profitului dvs. în AdWords. Scorurile de calitate ridicată vă pot ajuta să obțineți clicuri mai ieftine și să creșteți clasarea anunțului.

Dar Scorurile de calitate pot fi confuze. Mai ales atunci când Scorul dvs. de calitate nu se afișează  pentru cuvintele dvs. cheie.

Așadar, astăzi vom revedea modul în care Scorurile de calitate influențează publicitatea dvs.

Și vom analiza unele dintre problemele cu Scorurile de calitate în noua interfață AdWords . Vom vorbi despre unde să găsiți Scorurile de calitate și de ce uneori nu se afișează .

Vom discuta, de asemenea, ce se întâmplă cu Scorurile de calitate în general. De ce Google a luat informații despre această valoare critică? Și ce ar trebui să faceți în cazul în care datele dvs. privind Scorurile de calitate nu au nici un sens?

Un mic avertisment: Acesta este un subiect care ma concediază puțin. Deci, acest videoclip și postare pot include câteva cântece. Dar uneori trebuie să vorbești pentru a fi auzit.

Concediat de scorurile de calitate? Alăturați-vă discuției în comentarii

Vreau să vă aud și tu! Poate sau nu poate fi la fel de frustrat ca mine cu inconsecvența Google în acest domeniu. Dar, vă încurajez să lăsați un comentariu despre experiența dvs. cu datele privind Scorul de calitate în noua interfață AdWords. Comunitatea de cursuri de masterat PPC este o rețea mare și în creștere. Dacă avem destule comentarii, am putea obține un răspuns de la Google cu privire la aceste probleme. Mi-ar plăcea să aud direct de la Google despre unde se îndreaptă Scorurile de calitate.

Ce faceți când scorul dvs. de calitate nu se afișează?

Înainte de a ajunge în modul de abordare a absenței datelor privind Scorul de calitate în contul dvs., să examinăm de ce această valoare este atât de importantă.

De ce scorul de calitate contează atât de mult?

Scorul de calitate este estimarea estimată de Google cu privire la relevanța cuvintelor cheie, a anunțurilor și a paginilor de destinație pentru căutările pe care le vizează anunțurile dvs.

Definiția Scorului de calitate Google

Sursa: Google

Google utilizează Scorurile de calitate pentru a ajuta la determinarea Clasării anunțului și a cost-pe-clic (CPC).

Scorurile de calitate bune funcționează ca o reducere a CPC-ului dvs. În mod invers, scorurile de calitate slabă adaugă o taxă CPC-ului dvs.

Potrivit unui  studiu WordStream , un Scor de Calitate de 10 poate să vă reducă CPC-ul cu până la 50%. Dar un Scor de Calitate de 1 poate crește CPC cu până la 400%.

Impactul scorului de calitate asupra CPC

https://www.wordstream.com/blog/ws/2017/09/19/whats-a-good-quality-score

Această valoare poate avea un impact semnificativ asupra bugetului dvs. Prin urmare, este tentant să vizionați Scorul de calitate ca o modalitate de a reduce costul publicitar.

Cum scorurile de calitate afectează rezultatele dvs.

Într-unul dintre postările noastre anterioare , am analizat modul în care Scorurile de Calitate vă pot afecta rezultatele. Am discutat cum funcționează copierea anunțurilor și rata de clic (CTR) cu Scorurile de calitate. Și am analizat efectul Scorurilor de calitate asupra cost-pe-conversie.

modul în care costul impactului scade costul pe conversie

Nu există nici o îndoială că Scorurile de calitate sunt un indicator puternic de performanță. Dar, există unele probleme care se bazează prea mult pe această valoare, pentru a vă ghida strategia.

De ce Scorurile de calitate trebuie să fie atât de confuze? Google?

Definirea și orientarea Google privind Scorurile de calitate pare să fie simplă.

1) Scorurile ridicate sunt obținute prin intermediul copiilor relevante ale anunțurilor și ale paginilor de destinație direcționate.

2) Optimizarea fiecărei etape a canalului dvs. reduce costurile CPC și îmbunătățește rezultatele.

Ok, acest proces are sens și se leagă de strategiile pe care le împărtășim în cursul Mastership PPC .

Dar, Scorurile de calitate au devenit mai confuze acum decât au fost vreodată. Google modifică în mod continuu accesul la informațiile despre acest indicator. Ei pun datele despre centrul nostru de calitate și de centru în contul nostru. Apoi ei introduc o nouă interfață și îngropă această metrică în setările noastre.

Scoruri de calitate nul

Google a făcut o schimbare semnificativă a modului în care gestionează Scorurile de calitate la sfârșitul anului 2016. Dacă aveți un nou cuvânt cheie sau dacă cuvântul cheie are o “activitate redusă”, nu veți obține niciun Scor de calitate.

Înainte de această schimbare, toată lumea a început cu un Scor de calitate de 6 pentru cuvinte cheie noi. Dar acum Google a decis să nu obțineți un Scor de calitate dacă cuvântul dvs. cheie este nou sau are “volum redus”.

Raportare îmbunătățită a Scorului de calitate

Apoi, în 2017 Google a introdus “Raportarea îmbunătățită a Scorului de calitate.” Rapoartele îmbunătățite au inclus noi valori pentru a vă ajuta să maximizați Scorurile de calitate. Google ne-a oferit șapte noi indicatori și date istorice despre performanța noastră de calitate. Awesome, mulțumesc Google!

imbunatatirea rapoartelor de calitate

https://adwords.googleblog.com/2017/05/gain-deeper-insights-with-improved.html

Dar apoi noua interfață Adwords a fost lansată, iar Google a eliminat datele de raportare îmbunătățite. Nici nu pot să vă arăt o captură de ecran a ceea ce arătau aceste coloane de raportare deoarece Google le-a șters documentația.

îmbunătățirea rapoartelor privind scorul de calitate eliminată

Google ne-a oferit o anumită direcție cu privire la Scorurile de calitate în noua interfață. Dar nu menționează datele îmbunătățite de raportare care au fost adăugate la vechea interfață.

scor de calitate în noua interfață AdWords

https://support.google.com/adwords/answer/2454010?co=ADWORDS.IsAWNCustomer%3Dtrue&hl=en&oco=0

Acum, că avem un anumit context despre modul în care Google continuă să schimbe lucrurile … o să-mi sară în rang.

Google oferă transparență, apoi o iau departe

Este ca și cum Google nu pare să se hotărască dacă dorește să obțină un Scor de Calitate sau nu. Au șters chiar și celebrul videoclip Hal Varian care explică modul în care Discounterul publicitar, clasarea anunțului și scorul de calitate se potrivesc împreună.

Deci, care este afacerea Google? De ce toate modificările constante la o parte critică a mediului AdWords?

Nu încerc să fiu dramatic sau să vă deranjez, Google. Acestea sunt întrebări reale solicitate de agenții de publicitate AdWords. Câtă atenție ar trebui să plătim la Scorurile noastre de calitate? De ce nu sunt aceste informații întotdeauna disponibile?

Dacă cineva de la Google urmează acest blog, vă rugăm să faceți clic aici! Stabiliți-mă direct pe ceea ce se întâmplă cu Scorurile de calitate. Ne-ar plăcea să aflăm mai multe!

Ok, îmi ia o pauză de la rangul meu. Să mergem mai departe și să luăm o întrebare studentă despre Scorurile de calitate în noua interfață AdWords.

Întrebarea elevilor despre cursul PPC

Bethany, unul dintre studenții noștri de la PPC, întreabă următoarea întrebare despre Scorurile sale de calitate:

Am mers “live”, am cuvinte cheie, am activat coloana de scoruri de calitate și arată doar goluri pentru tot. Are nevoie de timp să apară?

Scorurile sale de calitate nu prezintă încă date în contul ei.

Acum știm că Google nu ne va da Scoruri de calitate pentru cuvinte cheie noi. Dar, Bethany vrea să știe cât trebuie să aștepte să vadă rezultate. Și aceasta este o mare întrebare.

Hai să mergem în interiorul programului AdWords și să vedem dacă putem afla acest lucru folosind un cont matur.

Raportarea Scorului de calitate în noua interfață AdWords

În primul rând, voi aborda această problemă este utilizarea Editorului AdWords. Cu toate acestea, atunci când încerc să-mi scot toate datele din Scorul de calitate în editor, nu primesc nimic. Chiar și după ce am urmărit documentația de asistență Google, nu văd încă date.

nu se afișează scorul de calitate în Editorul AdWords

Deci, chiar dacă nu este metoda mea preferată, va trebui să verificăm aceste date în interfața AdWords.

Pe măsură ce analizăm datele din Scorul de calitate în interfață, văd câteva inconsecvențe curioase. Majoritatea cuvintelor mele cheie afișează un Scor de calitate.

nu apare scorul de calitate

Dar există câteva lucruri care nu se adaugă. Scorul meu de calitate inferior este pentru cuvântul cheie care câștigă cea mai mare valoare CTR. Am un Scor de Calitate de 5 pentru un cuvânt cheie care generează o CTR de 28%.

De asemenea, am un Scor de Calitate de 5 pentru un cuvânt cheie cu CTR de 16%.

Care-i treaba cu aceste date? Este aceasta metrică doar 100% algoritmul condus? Nimeni nu monitorizează calitatea scorului de calitate? Puteți vedea de ce sunt frustrat.

Acum, am început acest efort examinând apariția “Scorului de calitate nu se afișează”.

Știm că trebuie să fim răbdători cu noi cuvinte cheie. Dar nu mi-aș ținea respirația așteptând date despre scorurile de calitate a cuvintelor cheie, pentru că pare să fie în afara controlului dvs., indiferent de volumul cuvintelor cheie.

Iata de ce. Cea mai mare afișare, clic și cost, cuvântul cheie din contul de testare nu afișează un Scor de calitate. Cu toate acestea, am un cuvânt cheie cu zero clicuri și acest cuvânt cheie are un Scor de calitate. Aceste inconsecvențe nu au niciun sens.

nu apare scorul de calitate

 

Ce faceți când scorul dvs. de calitate nu se afișează?

Trebuie să facem tot ce putem cu datele pe care le avem. Și nu ar trebui să ne bazăm doar pe Scorul de calitate în sine pentru a optimiza performanța. Ar trebui să utilizăm toate datele și rapoartele pe care le avem la dispoziție pentru a încerca să facem îmbunătățiri.

Google ne-a oferit alte date de raportare referitoare la Scorurile noastre de calitate. Să adăugăm aceste valori în coloanele noastre și să vedem cum ne pot ajuta.

raportarea privind scorul de calitate în noua interfață AdWords

Revizuirea feedback-ului din aceste coloane noi mă face să pun la îndoială și mai mult rapoartele privind Scorul de calitate. Datele Google îmi spun că CTR-ul meu așteptat este sub medie pentru un cuvânt cheie cu o CTR reală de 28%. Ce tip de CTR ar face CTR-ul așteptat peste medie, 50%, 70%?

Acest feedback nu pare corect! De fapt, mă face chiar mai confuz. De ce ar trebui să îmbunătățesc un anunț cu un CTR real de 28%, pentru a încerca să obțină o CTR mai bună în viitor?

Nu există prea mult loc pentru îmbunătățire, dar Google indică faptul că valoarea CTR este sub medie.

Ce este cu celelalte îndrumări ale Google pentru locul în care trebuie să îmbunătățim Scorul de calitate.

Google a publicat un întreg articol despre actualizarea experienței paginii de destinație. Deci, ele oferă o anumită direcție pe care o putem lua în considerare în planurile noastre.

Ghidul paginii de destinație de la Google

https://support.google.com/adwords/answer/2404197?hl=en&ref_topic=3122882

Dar problema este că feedback-ul lor nu este consecvent. Puteți face îmbunătățirile sugerate. Cu toate acestea, acest lucru nu înseamnă că veți avea un impact real asupra Scorurilor de Calitate.

Scorurile de calitate au devenit ca o cutie neagră

Scorul de calitate nu trebuia să fie o valoare mistică. Această valoare trebuia să vă ajute să vedeți cum ați putea îmbunătăți canalul. Și ar fi trebuit să recompenseze agenții de publicitate care depun eforturi pentru urmarea direcției Google.

Desigur, înțeleg că Google nu va publica detaliile exacte ale algoritmului Scorului de calitate, deoarece aceasta este o invitație deschisă pentru agenții de publicitate să încerce să joc sistemul.

Dar dacă nu veți recompensa agenții de publicitate pentru a face optimizările necesare pentru a produce un scor bun de calitate, de ce aveți chiar și un afișaj de calitate?

Dacă intenționați să îngropați această valoare în conturile noastre deoarece nu există suficiente date pentru a calcula această valoare, atunci cât de important este aceasta?

Luați aici, pentru mine, că Scorurile de calitate sunt critice. Dar nu atât de important încât ar trebui să le observați, mai ales atunci când Google elimină transparența.

Când vă concentrați prea mult pe această valoare, vă puneți strategia de publicitate pe programul Google. Funcționând pe programul Google vă pune într-o poziție mai puțin ideală. Voi veniți să așteptați pe Google în loc să vă controlați publicitatea.

Nu așteptați permisiunea Google de a prelua controlul asupra conturilor dvs.

Afacerea dvs., clientul dvs., compania dvs. nu va aștepta pentru ca un Scor de calitate să apară.

Utilizați celelalte date pe care le aveți la dispoziție pentru a face îmbunătățiri. “Scorul de calitate nu este afișat” este chiar mai mult un motiv pentru a urma strategia de ghidare la care ne-am abonat la cursul Mastership PPC.

Continuați să vă dezvoltați campaniile și să vă testați rezultatele reale și tangibile. Prioritizați conversiile dvs. în raport cu alte valori care pot fi o distragere a atenției. Optimizați-vă anunțurile, copia paginii de destinație și canalul pentru experiența dorită de clienți.

Scorurile de calitate sunt minunate atunci când lucrează. Dar, dacă Scorul dvs. de calitate nu se afișează, utilizați celelalte instrumente pe care le aveți la dispoziție pentru a optimiza conversiile .

Ce părere aveți despre afișarea Scorului de calitate în AdWords?

Am menționat la deschiderea acestui post pe care vreau să îl aud de la comunitate. Care este experiența dvs. cu “Scorul de calitate nu se afișează?” Dacă aveți răspunsuri la problemele funcționale pe care le-am prezentat în acest post, vă rugăm să le împărtășiți.

Și dacă sunteți confuzi în legătură cu modul de îmbunătățire a Scorurilor de calitate, lăsați și un comentariu. Sperăm că comentariile dvs. vor cere Google să ofere mai multe îndrumări și transparență.


Acest post și video au fost episodul 79 în seria noastră de marketing digital 90 Day Challenge .

Pentru a avea acces la cele 90 de videoclipuri, abonați-vă la canalul YouTube . YouTube va trimite e-mailurile săptămânale abonaților noștri despre toate videoclipurile pe care le-am publicat în ultima săptămână.

Doriți să știți despre fiecare videoclip și postați imediat ce va ieși? Înscrieți-vă la buletinul informativ de e-mail cu provocări de 90 de zile Buletinul informativ va fi cel mai bun mod de a vă asigura că nu pierdeți niciunul din conținut.

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

There is no form with title: "SEOWP: MailChimp Subscribe Form – Vertical". Select a new form title if you rename it.

More from our blog

See all posts
No Comments

    Leave a Comment