Customize your theme in the Theme Customizer panel. See changes live without page reloading.   

Cum se Alege Publicul Tinta

No Comments

Introducere

Sunteți gata să vă perfecționați consumatorul ideal – “exploratorul experimentat, experimentat, creativ, Oregonian, entuziast”, indiferent de marca dvs., indiferent de marcă, puteți să vă bazați pe instrumentele Google pentru a înțelege publicul țintă, astfel încât să creați cele mai bune anunțuri.

Ce veți învăța:

  • Ce instrumente Google puteți folosi pentru a înțelege publicul țintă
  • Cum să utilizați informații despre consumatori pentru marca dvs.

Ce ai face?

Cate’s Beauty Brand are nevoie de ajutor pentru a-și defini publicul. Ce instrumente Google ar putea să le folosească pentru ai ajuta să descopere niște adevăruri despre consumatorul țintă și să-și testeze ipotezele? Pariați că știți mai mult decât credeți!

De fapt, fiecare dintre aceste instrumente furnizează o înțelegere valoroasă pentru Cate să-și îmbunătățească audiența. Să aruncăm o privire mai atentă.

Pentru datele de grup cu focus rapid: Google Surveys

Marca de frumusețe a lui Cate dorește să obțină o imagine mai bună a audienței sale – și rapidă. Dacă ar putea doar să ceară internetul. Cu Google Surveys, Cate poate sondaj rapid pentru informațiile pe care le-a urmat – și așa puteți!

Utilizați sondajele Google pentru:

  • Sonda pentru gândurile publicului privind campaniile existente sau trecute
  • Testați cunoștințele consumatorilor
  • Descoperiți mintea clienților

Datele în mână, Cate și compania pot să-l taie în orice fel își doresc – în funcție de vârstă, sex, etc. Cel mai bine, pot obține literalmente mii de rezultate în zile. Focus grupuri în zbor, în serios!

Pentru informații aprofundate despre consumatori: Google Trends

Sondajele au fost minunate pentru datele de votare și testele de cunoștințe, dar despre conectarea la aceste tendințe? Cate are câteva întrebări-cheie în privința obiceiurilor de frumusețe ale publicului, a comportamentului de căutare și a intereselor. Cum pot găsi oamenii frumusețea lui Cate? Cine sunt concurenții principali ai Cate’s Beauty Brand? Când se caută spike? Google Trends la salvare!

Utilizați Google Trends pentru a:

  • Răspundeți la întrebările de marcă cheie
  • Găsiți comportamentele de căutare a consumatorilor
  • Confirmați ipotezele privind interesele publicului
  • Partajați interesul publicului de-a lungul timpului

Să vedem ce privește Cate.

Cate vrea să rămână în fruntea următoarei tendințe video de machiaj. Folosind Google Trends, ea poate vedea ce tendințe sunt fierbinți și care nu sunt. Cu această căutare, de exemplu, ei ar vedea că “cum să contur” este locul în care se află acum și că “cum să fumezi ochiul” este acum cinci ani.

Ura! Acum, Cate știe că oamenii sunt pasionați de contur. Folosind această perspectivă a consumatorilor, ea decide să creeze o serie de videoclipuri conturând pe YouTube, dar nu știe la ce să se concentreze. Cu Google Trends, ea descoperă interogările de top și în creștere pentru entuziaștii de contur.

Tip: All contouring videos aside, when it comes to Google Trends, it’s better to plan for an ongoing trend rather than trying to capture lightning in a bottle. For example, rather than hurrying to make a “running man challenge” video at exactly the right moment, a brand might capitalize on the evergreen trend of “how to dance” videos.

Pentru informații despre modul în care consumatorii fac cumpărături pentru produse utilizând Google: Insights Shopping Google

Now for her next challenge, Cate wants to explore the trends and popularity of products near her store. Knowing that we live in a world where 87 percent of consumers research online before entering a store, but more than 90 percent of goods are still sold in stores1, Cate is wise to take this one on! But how? Enter, Google Shopping Insights — the right tool for the job.

Use Google Shopping Insights to:

  • Understand consumer awareness and mindshare for a product, from national down to city-level insights; Insights is currently available for the US market only

Să vedem informații despre cumpărături Google în acțiune:

Measure interest

See that consumer interest! Use the tool to measure interest at a national, regional, and city level.

At a local level, Cate could use the tool to see what’s of interest to consumers near her storefront.

Pentru mai multe idei despre ceea ce iubesc consumatorii: Google Correlate

Finally, the last tool we’ll explore is Google Correlate, what you might think of as a matchmaker for search trends! Remember when Cate discovered a rising trend — “how to contour”? Now, she wants to find more topics like it that her audience is interested in. Google Correlate is the perfect match!

Use Google Correlate to:

Find queries that follow a similar search pattern, thereby uncovering insights that might not otherwise be visible.

Once revealed, these correlations can have implications for video creation, search optimization, related content, cross-promotional efforts, and even platforms for promotion.

Let’s see how using the tool plays out for Cate — the insights revealed and how these clues can inform her video campaign.

Knowing her audience is interested in “how to contour”, Cate enters it in the tool. Surprise, surprise — ”winged eyeliner” is searched with similar patterns! With that, she considers adding more “winged eyeliner” videos to her lineup.

Also, certain products are correlated with contouring, like a contour brush, and even certain online platforms like YouTube.

Now you see why they call it the matchmaking tool!

Additionally, Cate is eager to find out where contouring is a big thing in the U.S. So, using the geographic mapping option within Google Correlate, she tries clicking “Compare U.S. states” in the upper left corner of the Google Correlate tool.

As it turns out “how to contour” is most popular in the South — and now with these additional insights, Cate is ready to get busy strategizing for her video campaign.

Faceți-l să stea

To compare consumer interest for “how to contour” in today’s market with that of a year ago, what tool should Cate use?

Choose the best answer from the options below.

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

    About us and this blog

    We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

    Request a free quote

    We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

    Subscribe to our newsletter!

    There is no form with title: "SEOWP: MailChimp Subscribe Form – Vertical". Select a new form title if you rename it.

    More from our blog

    See all posts
    No Comments

      Leave a Comment

      Call 0725 763311   
       
      Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com

      seoadwords.ro Web analytics