Publicitate pe LinkedIn

No Comments

Publicitate pe LinkedIn

Soluțiile de auto-service ale LinkedIn vă permit să lansați o campanie direcționată în câteva minute. Puteți să vă stabiliți propriul buget, să alegeți clicuri sau afișări și să întrerupeți anunțurile în orice moment utilizând Managerul de campanii , platforma publicitară totală a LinkedIn. Formatele de anunțuri acceptate în Managerul de campanii sunt Conținut sponsorizat , InMail sponsorizat și anunțuri text .Anunțurile dinamice  sunt, de asemenea, disponibile prin intermediul publicității gestionate de cont, care vă permite să vă asociați cu o echipă dedicată LinkedIn pentru a crea anunțuri plasate în exclusivitate și vizibile pentru publicul premium.

Începeți prin conectarea la Managerul de campanie . Dacă nu aveți un cont, puteți crea unul în câteva minute.

Managerul de campanii este locul unde veți gestiona și optimiza publicitatea dvs. pe LinkedIn. Acesta include mai multe caracteristici concepute pentru a vă ajuta să vă îndepliniți obiectivele de publicitate:

  • Rapoarte vizuale dinamice care recalculează și afișează numai datele care se potrivesc cu setările de căutare și filtrare.
  • O analiză detaliată a acțiunilor pe care le generează campaniile dvs. de conținut sponsorizat, inclusiv clicurile, aprecierile, acțiunile, comentariile și urmările.
  • O vizualizare detaliată a categoriilor demografice ale membrilor LinkedIn care dau clic pe anunțurile dvs., disponibile la nivel de cont, de campanie și de reclamă.

Related: Configurarea unui cont de manager de campanie

Acum că sunteți conectat (ă) la Managerul de campanii, este timpul să creați și să gestionați campaniile dvs. de anunțuri. Puteți utiliza Conținut sponsorizat, InMail sponsorizat, Anunțuri text sau un amestec de toate cele trei. Înainte de a începe acțiunile, iată o defalcare rapidă a fiecărei opțiuni:

Conținut sponsorizat

Conținutul sponsorizat este o publicitate nativă care apare direct în feedurile LinkedIn ale profesioniștilor pe care doriți să îi contactați. Utilizând Conținut sponsorizat, puteți:

  • Obțineți mesajul dvs. pe fiecare dispozitiv: desktop, tabletă și mobil
  • Utilizați suporturi media bogate pentru a ieși în feed
  • Testați cu ușurință mesageria și optimizați campaniile în timp real

Aflați mai multe despre Conținutul sponsorizat

Sponsorizat InMail

Sponsorizat InMail este un format unic de anunț care vă permite să livrați conținut personalizat și relevant prin intermediul LinkedIn Messenger. Folosind InMail sponsorizat, puteți:

  • Conversia conversiilor cu mesaje personalizate
  • Atrageți publicul țintă pe desktop și mobil
  • Mesaje de testare A / B pentru a rezona cu publicul țintă

Aflați mai multe despre InMail sponsorizat

Anunțuri text

Anunțurile text sunt simple, dar convingătoare anunțuri cu plata-pe-clic (PPC) sau cost-pe-afișare (CPM). Utilizând anunțurile text, puteți:

  • Creați cu ușurință propriile anunțuri și lansați o campanie în câteva minute
  • Personalizați mesageria către profesioniștii de care aveți nevoie
  • Plătiți numai pentru anunțurile care funcționează – pe clic sau pe afișare

Aflați mai multe despre anunțurile text

În Managerul de campanii, selectați contul pe care doriți să îl utilizați, apoi faceți clic pe butonul Creare campanie.

Apoi, alegeți dintre anunțurile text sau conținutul sponsorizat.

Creați conținut sponsorizat

După ce ați selectat conținutul sponsorizat, veți avea trei opțiuni:

  1. Alegeți o actualizare de la compania companiei LinkedIn pentru a sponsoriza
  2. Alegeți o actualizare din pagina dvs. de prezentare a LinkedIn pentru a sponsoriza
  3. Creați un nou conținut sponsorizat

Dacă doriți să editați o actualizare existentă pentru ao personaliza pentru un public țintă, alegeți să creați un nou conținut sponsorizat. Este o idee bună să creați mai multe variante de conținut sponsorizat, astfel încât să puteți vedea ce mesaje obțin cele mai bune rezultate. Puteți utiliza o varietate de mesaje, link-uri, fotografii și imagini pentru a vedea ce funcționează cel mai bine.

Pentru a adăuga materiale media îmbogățite, dați clic pe pictograma din colțul din colțul din dreapta sus al casetei de text.

După ce ați creat anunțul, puteți vedea o previzualizare înainte de a salva. Dacă totul arată bine, selectați conținutul pe care doriți să îl promovați în cadrul campaniei dvs. și faceți clic pe butonul Sponsor selectat .

Faceți clic pe Următorul .

Creați InMail sponsorizat

După ce ați selectat InMail sponsorizat, introduceți un nume de campanie și alegeți o limbă pentru anunțurile dvs. Veți avea mai multe opțiuni:

  • Alegeți expeditorul. Primul nume, numele de familie și imaginea de profil ale expeditorului vor apărea în căsuța poștală a destinatarului, împreună cu linia subiectului mesajului.
  • Adăugați linia de subiect și rezumatul mesajului.  Rezumatul va oferi destinatarilor o previzualizare sneak a mesajului dvs. pe desktop.
  • Arătați-vă mesajul. Puteți adăuga personalizare ușoară (cum ar fi numele primitor al destinatarului) chiar în instrument.

Când creați conținutul mesajului Sponsored InMail, luați în considerare contextul de mesagerie al Platformei LinkedIn.

Păstrați linia subiectului concisă, relevantă și conversativă. Subiectele scurte și cu impact subiecte cu un schimb de valori clară funcționează cel mai bine. Luați în considerare utilizarea următoarelor cuvinte cheie:

  • Mulțumiri
  • Invitație exclusivă
  • Conectați
  • Oportunități
  • Alăturați-vă nouă

Umanizați-vă mesajul cu un limbaj de conversație și intenționați să păstrați copia dvs. sub 1000 de caractere.

Faceți clic pe Următorul și adăugați adresa URL a paginii de destinație și imaginea banner-erou opțională.

Faceți clic pe Următorul .

Creați un anunț text

După ce ați selectat opțiunea Anunțuri text și ați denumit campania, puteți începe să vă creați anunțul.

Mai întâi, decideți unde ar trebui să meargă membrii atunci când fac clic pe anunțul dvs., indiferent dacă este vorba de pagina dvs. pe LinkedIn sau de o anumită pagină de pe site-ul dvs. Web. Apoi, adăugați imaginea, titlul (până la 25 de caractere) și o descriere (până la 75 de caractere). Pe măsură ce creați anunțul dvs., veți vedea o previzualizare în partea dreaptă a paginii.

Puteți crea până la 15 anunțuri text pentru a vedea ce titluri, descrieri și imagini obțin cele mai bune rezultate.

Selectarea publicului dvs. funcționează în același mod, indiferent dacă alegeți Conținut sponsorizat, InMail sponsorizat sau anunțuri text. După ce ați creat anunțul dvs., veți ajunge la următorul ecran:

După cum puteți vedea, există o mare varietate de criterii pe care le puteți utiliza pentru a vă alege publicul ideal. Pe măsură ce alegeți criterii suplimentare, veți vedea cum fiecare opțiune de filtrare suplimentară afectează dimensiunea estimată a publicului țintă în bara laterală dreaptă.

Veți observa opțiuni suplimentare sub criteriile de direcționare.

  • Extinderea publicului include automat segmente de public asemănătoare cu cele pe care le-ați selectat. Acest lucru vă ajută să vă asigurați că nu pierdeți oportunități de implicare relevante, în special la începutul campaniei.
  • De asemenea, puteți alege să difuzați campania pentru publicul dvs. țintă dincolo de feedul LinkedIn , utilizând  rețeaua de publicuri partenere a LinkedIn.

Related:  Publicitate LinkedIn 101: Direcționarea

Acum că ați selectat publicul dvs., este timpul să setați bugetul pentru campania dvs. Există trei opțiuni: cost pe clic (CPC); cost pe afișare (CPM); sau costul pe trimitere (CPS).

Costul pe trimitere (CPS) este utilizat atunci când rulați campanii sponsorizate InMail. Plătiți pentru fiecare InMail livrat cu succes.

CPC este adesea folosită pentru campanii orientate spre acțiune, cum ar fi generarea de plumb sau înregistrarea evenimentului, în timp ce modelul CPM este, de obicei, o potrivire mai bună atunci când obiectivul de conștientizare a mărcii.

Pe lângă alegerea dintre CPC și CPM, veți introduce, de asemenea, suma licitată sugerată, bugetul zilnic, data de începere, data de încheiere și bugetul total. Indiferent de data de încheiere pe care o alegeți, puteți să vă anulați campania în orice moment. De asemenea, este important să rețineți că LinkedIn folosește un sistem de licitație pentru licitarea care angajează recompense , ceea ce înseamnă că puteți câștiga o licitație fără a fi ofertantul cel mai mare.

Related:  Publicitate LinkedIn 101: Licitare

Felicitări, campania dvs. publicitară LinkedIn este live! Acum este timpul să vedem cum funcționează anunțurile dvs. Puteți accesa analizele dvs. vizitând Managerul de campanii și selectând campaniile pe care doriți să le evaluați.

În plus față de performanța globală, puteți vedea și performanța campaniilor dvs. în ceea ce privește acțiunile și bugetul social. Acțiunile sociale sunt inițiate de membrii LinkedIn care interacționează cu conținutul dvs. – este vorba despre un angajament ecologic și gratuit.

Faceți clic pe fiecare campanie pentru a vedea cum funcționează fiecare anunț din cadrul campaniei. Folosind aceste date, poți să îți editezi anunțurile, să îți perfecționezi direcționarea, să ajustezi bugetul și să activezi și să dezactivezi variațiile anunțurilor pe baza performanței.

Related: Publicitate LinkedIn 101: Măsurare și optimizare

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

There is no form with title: "SEOWP: MailChimp Subscribe Form – Vertical". Select a new form title if you rename it.

More from our blog

See all posts
No Comments

    Leave a Comment