PPC

No Comments

PPC – CE ESTE PPC?

Știm cu toții că obținerea unui site clasat pe locul 10 în topul organizațiilor Google necesită mult timp și implică o bună înțelegere a modului în care funcționează site-urile web. Google utilizează peste 200 de factori pentru clasificarea fiecărui site. Dacă nu sunteți un expert SEO și doriți rezultate mai bune pe Google SERP-uri, atunci ați putea lua în considerare o  campanie cu PPC  ?

SEO diferă de plata pentru clicuri

Ce este PPC? Este scurt pentru plata-pe-clic, și este un tip de  marketing pe internetîn cazul în care vă aflați, agentul de publicitate, plătiți o taxă de fiecare dată când faceți clic pe unul din anunțurile dvs. PPC. Este un mod eficient de a cumpăra vizite pe site-ul dvs., spre deosebire de utilizarea SEO pentru a câștiga vizitatori în mod organic. Publicitatea pe motoarele de căutare este una dintre cele mai cunoscute forme ale PPC. Ce se întâmplă este că anunțul dvs. PPC va apărea pe o pagină când cineva caută un cuvânt cheie care au legătură cu oferta dvs. de afaceri. Există o mulțime de avantaje pentru utilizarea Pay-Per-Click în ceea ce privește controlul. Primul este că plătiți numai când cineva face clic pe anunțul dvs. PPC, astfel încât să știți că sunt cu adevărat interesați. Al doilea este că puteți seta bugetul PPC la fel cum vă puteți permite să plătiți.

Cât de eficientă este atragerea vizitelor potrivite este PPC?

PPC poate conduce  traficul pe site-ul dvs.  foarte eficient, dar numai dacă ați făcut mai întâi terenul potrivit. Cât de frecvente sunt anunțurile   dvs. care sunt PPC  vizibile, este direct legată de ce cuvinte cheie selectați. O listă puternică de cuvinte cheie “Plătiți pe clic” ar trebui să fie:

  1. Relevanți   – Nu aveți rost să obțineți trafic de persoane care nu vă interesează afacerea Ce termeni pot introduce clienții dvs.? Cuvintele cheie pe care decideți să le licitați pentru PPC ar trebui să fie similare cu cele pe care le vizați în conținutul site-ului dvs.
  2. Exhaustiv  – Nu vă opriți la expresiile de cuvinte cheie evidente pentru campania dvs. PPC. Bineînțeles că ar trebui să căutați termenii cel mai frecvent căutați în zona dvs., dar nu neglija concentrarea greu de cuvinte cheie cu coada lungă. Acestea sunt cele mai specifice, dar ele sunt termenii reali care vor fi introduși pentru a găsi ceea ce vor. Spuneți că sunteți un solicitant al legii familiei într-o anumită zonă. Apoi, “solicitantul legii familiei, Manchester” ar putea fi un termen țintă PPC. Dar un cuvânt cheie mai lung, dar mai eficient, PPC ar putea fi “solicitantul legii familiei pentru cuplurile necăsătorite, Manchester”. Acest tip de termen PPC va fi mai puțin competitiv și mai puțin costisitor.

SEM (marketingul motorului de căutare): obținerea corectă a cuvintelor cheie pentru PPC

Înainte de a sari în PPC, merită să obțineți cuvintele cheie exact în conținutul site-ului dvs. În acest fel, rezultatele SEO vor fi amplificate organic și vor avea, de asemenea, cunoștințe cheie pentru a se integra în campania dvs. PPC. Doriți să vă testați paginile web pentru eficacitatea cuvintelor cheie?

Analiza SEO gratuit a site-ului dvs.

În prezent, oferim tuturor celor care se înregistrează cu noi o verificare zilnică gratuită a paginii web cu programul nostru, Optimizatorul de pagini SEO. Ce face? Acesta vă oferă un raport detaliat de optimizare a motorului de căutare pentru a vă spune ce puteți schimba în conținutul dvs. pe pagină pentru a obține cel puțin la fel de mult ca Top 10 clasament Google. Încercați Optimizatorul de pagini SEO acum. Pentru a le utiliza, va trebui să ne spuneți cuvintele cheie pe care intenționați să le plasați pagina site-ului pentru a se clasifica SEO în mod organic. Deseori, există mici modificări în poziționarea acestor cuvinte cheie pe care le puteți lua pentru a vă clasifica. Instrumentul pentru optimizarea paginilor SEO vă va oferi recomandări pas-cu-pas despre ce să modificați. Faceți clic aici pentru a vă înregistra și pentru a obține dreptul de cuvinte cheie pentru conținutul dvs. și de orientare pentru ei cu PPC.

 

Faceți clic pentru a obține o analiză zilnică gratuită

 

Clicuri: cât plătiți pentru fiecare și ce este CPM și CPC?

Acestea sunt doi termeni de care aveți nevoie pentru înțelegerea SEM atunci când creați o campanie PPC. Există două moduri în care AdWords și alte motoare de căutare vă percep taxe pentru PPC.

  1. Cost-pe-clic (CPC) înseamnă că plătiți motorul de căutare pentru fiecare clic individual pe anunțul dvs. PPC.
  2. Cost-pe-afișare (CPM) înseamnă că plătiți pentru fiecare 1000 de ori anunțul dvs. PPC apare pe pagină. În acest caz, nu este relevant dacă există un clic-through (deși acest lucru va fi evident obiectivul dvs. PPC). Dacă desfășurați o campanie PPC pentru a obține numele dvs. în fața oamenilor și pentru a crește gradul de conștientizare, CPM poate fi cea mai bună tactică. Dacă sunteți împușcat pentru vânzări reale, CPC va fi cel mai bine pentru dvs.

Obțineți traficul dorit pe site-ul dvs. web

Așadar, am analizat două moduri de a obține trafic pe site-ul dvs. și de a vă construi clasamentul. Organic SEO prin optimizarea eficientă a cuvintelor cheie în copia site-ului dvs. și SEO care este plătită prin intermediul PPC. Cealaltă cale principală este prin construirea de legături . Aceasta implică atragerea de legături către site-ul dvs. de pe alte site-uri. Dacă conținutul de pe site-ul dvs. este bine scris, relevant și destul de interesant, veți obține, sperăm, aceste lucruri în mod natural. Dar este o activitate lentă. Oferim o soluție alternativă de back-linking la acest lucru, care obține rezultate rapide și este, de asemenea, mai eficient decât PPC. Se numește Keyboost. Ce este Keyboost? Keyboost este un serviciu condus de specialiștii noștri specialiști care adoptă o abordare profesională în ceea ce privește construirea de legături.Veți fi solicitat cuvântul dvs. cheie țintă și zona de afaceri și apoi acestea efectuează cu atenție cercetări web pentru a identifica numai acele site-uri de înaltă clasament de încredere, cu o relevanță semnificativă. Procesul este aprofundat și durează o lună până la finalizare. Majoritatea clienților Keyboost sunt încântați de rezultate și văd o creștere clară în clasamentul lor. Consultați mărturiile noastre pentru a afla mai multe. Rezultatele rezultatelor căutării organice sunt mult mai eficiente decât cele pe care le putem obține cu PPC, cum ar fi Google AdWords. Keyboost este mai rentabilă decât PPC. Ea are rezultate mai bune decât PPC în general în ceea ce privește atragerea vizitatorilor. Oferim o încercare gratuită pe domeniu (site url) pentru fiecare client nou care se înregistrează împreună cu noi.Cu toate acestea, avem o condiție. Site-ul dvs. Web trebuie să fie cel puțin în top 100 (de exemplu, în primele 10 pagini clasament) ale Google pentru un anumit cuvânt cheie.  Pentru a vă înscrie acum pentru o încercare gratuită Keyboost, faceți clic aici pentru a merge la formularul nostru de solicitare, completați detaliile dvs. de url și cuvântul cheie vizat și vom fi în curând în contact.

Buletine informative care sunt educative

Povestea SEO sa dezvoltat foarte mult de când am fost înființată ca o companie de peste 15 ani în urmă. În acel moment, specialiștii noștri IT din domeniu au realizat o înțelegere detaliată a proceselor interne ale Google și au dezvoltat cea mai bună cale spre un site web de succes și strategia PPC și vă spunem prin newsletter-urile noastre. Am ajutat mii de clienți să-și ridice clasamentele site-ului și pe prima pagină Google. Ca rezultat, suntem acum una dintre cele mai de succes consultanțe SEO din Europa. Credem în împărtășirea acestor cunoștințe pentru a face Internetul un instrument mai accesibil pentru toată lumea. Aboneaza-te la seria de newsletter aici pentru a accesa pool-ul nostru de cunoștințe și pentru a primi lecțiile noastre regulate de SEO pe:

  1. Obținerea mai multor clienți pe site-ul dvs. web
  2. Secretele Google dezvăluite

Aveți nevoie de sfaturi specifice?

Nu esti sigur ca poti gestiona singuri acest lucru? Consultanții noștri prietenoși la Optimizatorul paginilor SEO vor fi bucuroși să vorbească despre dificultățile dvs. individuale. Putem face acest lucru printr-un audit al site-ului sau cu sfaturi personalizate. Dacă doriți să vedeți cum vă putem ajuta, luați legătura cu noi pentru o informală consultare. Trimiteți-ne un e-mail la  info@seopageoptimizer.co.uk  sau sunați direct la  +44 3308 084797  .

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

There is no form with title: "SEOWP: MailChimp Subscribe Form – Vertical". Select a new form title if you rename it.

More from our blog

See all posts
No Comments

    Leave a Comment