POATE GOOGLE SĂ ACCESEZE CU CRAWLERE ȘI SĂ INDEXEZE JAVASCRIPT ÎN MOD CORESPUNZĂTOR?

No Comments

POATE GOOGLE SĂ ACCESEZE CU CRAWLERE ȘI SĂ INDEXEZE JAVASCRIPT ÎN MOD CORESPUNZĂTOR?

EXPERIMENTE SEO – REZULTATE ȘI REZULTATE.

DISCUȚIE SUMARĂ

Sesiunea a acoperit diferite cadre JavaScript, care devin din ce în ce mai răspândite, iar rezultatele experimentelor lui Bartosz investighează crawlabilitatea și indexabilitatea acestora de către motoarele de căutare.

INTREBARI CORECTE


Care este problema cu JavaScript?

  • HTML este deja procesat de motoarele de căutare, dar JavaScript trebuie procesat astfel încât să fie prietenos cu SEO.
  • Există multe cadre diferite și JavaScript nu este la fel de iertător ca HTML.

Dezvoltatorii deseori fac trimitere la acest articol Google  care confirmă că este bine să utilizați JavaScript.

  • Postul afirmă: “Astăzi, atâta timp cât nu blocați Googlebot de la accesarea cu crawlere a fișierelor JavaScript sau CSS, suntem, în general, capabili să redați și să înțelegeți paginile dvs. web, cum ar fi browserele moderne”.
  • Cu toate acestea, site-urile precum Hulu au pierdut cea mai mare parte a traficului lor  în mai multe cuvinte cheie atunci când au trecut pe site-urile JavaScript.

Bartosz a vrut să efectueze experimente pentru a vedea cum Googlebot accesează cu crawlere Javascript – cei doi au o relație dificilă.

  • Creat Jsseo.expert – fiecare pagină de pe site este realizată cu un cadru JavaScript și configurație diferită.
  • Apoi Articoolo (un instrument de învățare a mașinilor) care a fost folosit pentru a popula paginile cu conținut.
  • Dacă JavaScript a fost analizat corect, textul ar trebui să apară pe pagină. Dacă această casetă este goală, înseamnă că a apărut o problemă și JavaScript nu a fost analizat așa cum era de așteptat.
  • Bartosz a adăugat apoi o / test / URL pentru a vedea dacă conținutul a fost procesat, dar numai 5 din 12 cadre au fost accesate cu crawlere de către Google.

Puteți vedea rezultatele complete ale experimentului aici:

Rezultatele experimentului Elephate 1

Principala constatare: Nu toate cadrele sunt accesate cu crawlere și indexate în același mod.

Bartosz sa uitat apoi la alte motoare de căutare; numai Google și Ask procesează JavaScript – chiar și JavaScript simplu.

Rezultatul Elephate JS; 2

Ilya Grigorik de la Google a spus – Dacă rezolvați erorile de bază ale SEO, nu există nicio diferență practică și puteți rula Chrome 41 pentru a vedea URL-uri la fel ca Googlebot.

John Mueller a spus că Isomorphic JavaScript este ideal; care este complicat și are nevoie de un bun dezvoltator JS.

Google nu este încântat de JavaScript și poate distruge bugetul dvs. de accesare cu crawlere.

  • O altă problemă este că majoritatea indexurilor de link-uri nu pot accesa cu crawlere JavaScript.

Bartosz a creat un nou site (versiunea beta mai devreme), în care nu puteți vizita paginile fără a vizita cel anterior. Google a mers într-o pagină adâncă cu paginile JavaScript, dar șase adâncime cu HTML.

EMILY GROSSMAN – PWA ȘI NOILE CADRE JS PENTRU MOBIL

DISCUȚIE SUMARĂ

Discuția lui Emily a acoperit cerințele de a construi aplicații web progresive (PWA) și multe dintre considerentele cheie și complexitatea tehnică care trebuie luate în considerare în ceea ce privește viteza percepută a paginii, performanța și suportul pentru browserele vechi. Emily a urmat și câteva tactici utile pentru a vă asigura că PWA-urile sunt indexabile și optimizate pentru dispozitivele mobile.

INTREBARI CORECTE

Web-ul activat cu JavaScript a permis crearea unor experiențe complete de web disponibile numai pentru aplicațiile native anterior.

  • Web-urile asemănătoare aplicației – PWA-uri au schimbat acest lucru.
  • PWA-urile pot funcționa offline – deci nu mai trebuie să vedeți din nou Chrome dino.
  • O mulțime de beneficii pentru trafic, ratele de conversie și de bază și au beneficiat de multe companii.
Emily Grossman - Beneficiile PWA - www.seoadwords.ro

POATE GOOGLE SĂ ACCESEZE CU CRAWLERE www.seoadwords.ro

Singurele cerințe pentru un PWA sunt:

  • Manifestul aplicației care face legătura cu lucruri precum icoane poate inspecta; în instrumentele crom dev.
  • Lucrător în serviciu – cum ar fi controlorii de trafic aerian, interceptează cereri, ia decizii în jurul memorării în cache. Resurse eficiente.
  • HTTP-urile sunt obligatorii.

Asta e tot ce este necesar.

Unele cadre facilitează crearea de aplicații web – interfața de comandă ca Vue, React și Preeact

Viteze și sfaturi de optimizare a performanței

  • Compromisul adaugă unele coduri bloate. Fiți conștienți de codul bloat al cadrului. Vue a fost cel mai rapid 1.5s
  • Beneficiul este că acestea accelerează lucrurile pentru vizite repetate din cauza caching-ului

Iată sfaturile lui Emily de a optimiza un PWA:

  • Configurați serviciul de serviciu pentru a cache-ul activelor esențiale.
  • Optimizați descărcarea inițială – Fast First Paint (FFP) este o metrică esențială.
  • Luați în considerare compromisurile cu Time to Interactive (TTI).
  • Urmăriți timpul între FFP și TTI (când utilizatorii simt că pot face ceva pe site-ul dvs. – esențiali pentru ratele de conversie).
  • Poate optimiza TTI cu divizarea codului.
  • Prefetch – pot obține resurse pentru codul care nu a fost încărcat – pre-empting pagina următoare pe care urmează să o viziteze. Există instrumente care încearcă să prezică acest lucru.
  • Faceți site-ul să se simtă ca și mai repede folosind bare de progres.
  • Încărcați evenimentele mouse-down – puteți salva 150ms.

Suport pentru browserele vechi

  • Polyfills poate umple API-ul browserului nativ pentru ceva compatibil cu browserele mai vechi
  • Safari este în spatele său, nu suportă lucrătorii din domeniul serviciilor și este dificil cu manifestările de aplicații – trebuie să specificați atributele aplicației în cap sau să utilizați Polyfill

DAVID LOCKIE – UTILIZAREA SOFTWARE-ULUI OPEN SOURCE PENTRU A VĂ ACCELERA FOAIA DE PARCURS

DISCUȚIE SUMARĂ

Discuțiile lui David au avut o viziune de nivel superior asupra afacerilor și a extinderii digitale care poate rezulta din fluxurile ineficiente de date între diferite platforme. Pentru a remedia acest lucru, David a vorbit pasionat despre avantajele utilizării tehnologiei open source, care elimină riscul blocării în tehnologii costisitoare și permite în schimb întreprinderilor să ruleze programe slabe, rapide și agile.

INTREBARI

  • Extinderea digitală – pot apărea probleme cu fluxul de date din diferite sisteme și platforme (CMS, CRM social, financiar etc.)
  • Fie cumpărați Adobe (cutie neagră și sperăm că face totul) sau construiți-vă propriul.
  • Utilizarea sursei deschise este o opțiune bună și unde Pragmatic văd bătăile digitale câștigate.
  • Utilizarea sursei deschise ca adeziv este doar mai puțin riscantă.
    • Permite ritmul optim de schimbare la diferite straturi.
    • Evită blocarea licenței.
    • Reduce costul de experimentare.
    • Vă oferă opțiuni pentru a evita pierderea timpului de așteptare pentru lansarea de caracteristici.
    • Își riscă platforma permițând vizibilitatea foii de parcurs.
    • În general, creșterea disponibilității furnizorilor.
    • Încurajează capacitatea digitală în cadrul afacerii dvs.
    • Companiile devin din ce în ce mai mature digitale, cu mai mulți cetățeni C de nivel digital. Înțelegerea valorii bunei strategii de date.

STACEY MACNAUGHT – CERCETARE TACTICĂ ȘI PRACTICĂ A CUVINTELOR CHEIE PENTRU CAMPANIILE DE SEO DE ASTĂZI

DISCUȚIE SUMARĂ

Stacey a dat startul sesiunii de dimineață pe scena principală, vorbind despre peisajul de căutare în schimbare și despre modul în care cercetarea cu cuvinte cheie este încă mai esențială și mai intensă decât oricând. Prezentarea sa mutat apoi la instrumentele de alegere ale lui Stacey și ne-a urmat prin câteva procese-cheie pentru a fi utilizate ca parte a unei strategii de cuvinte cheie de succes.

INTREBARI CORECTE

  • Peisajul de căutare se schimbă – căutările de 50% vor fi generate de voce până în 2020 , asistenții de acasă sunt din ce în ce mai obișnuiți și multe căutări încep acum pe Amazon.
  • Obținerea de soluții pentru căutări problematice încă nu este mare, dar Google se îmbunătățește.
  • Gândiți-vă dincolo de conducerea vânzărilor organice imediate – obțineți cunoștințe pentru clienții potențial interesați.
  • Identificați declanșatoarele pentru produsul sau serviciile dvs. și aflați cum vor căuta oamenii și experiența lor în acest sens.

Utilizați Răspundeți publicului și analizorului de întrebări Buzzsumo pentru a obține declanșatoare. Alte instrumente recomandate sunt Kwfinder, DeepCrawl și Google Search Console .

Stabiliți așteptări realiste – nu toți căutătorii vor cumpăra în partea inferioară a canalului.

  • Verificați cele mai bune recenzii pentru produsele de top de pe piață. Descărcați-l și puneți-l într-un cuvânt nor. Ce face pe cineva sa dea o recenzie de 5 stele? Ce adjective folosesc? Experimentați aceste adjective în titluri și anunțuri AdWords.
  • Statisticile sunt minunate deoarece oamenii vor cita și pot câștiga legături.
  • Accuranker este cel mai bun instrument de urmărire KW și conversiile asistate în Google Analytics sunt utile în atribuirea succesului paginilor de destinație.
  • Revizuirea strategiei KW în mod regulat și constant în căutarea unor noi oportunități.

SOPHIE COLEY – RĂSPUNZÂND PUBLICULUI: CUM SĂ GĂSIȚI O NOTĂ DE AUDIȚIE DE TOP ÎN DATELE DE CĂUTARE ȘI CUM SĂ O APLICAȚI

DISCUȚIE SUMARĂ

Discuția profundă a lui Sophie sa concentrat mai întâi pe începutul răspunsului publicului și pe încercarea lor de a face un instrument de cercetare cu un cuvânt cheie atrăgător de viziune. Discuția sa transformat apoi în modalități practice pe care le puteți să le răspundeți publicului pentru a putea descoperi o înțelegere contextuală, comportamentală, atitudine și motivare a audienței în activitățile dvs. de marketing online și offline.

INTREBARI CORECTE

Răspundeți publicului-fondat pentru a face cercetarea KW mai atrăgătoare și mai convenabilă din punct de vedere vizual decât să tastați alfabetul pentru a vedea ce caută oamenii.

Identificarea și înțelegerea publicului

  • Identificați segmentele de public – Uitați-vă la “pentru” ramura de roată în Răspundeți publicului pentru a înțelege ce doresc utilizatorii.
  • Utilizați etichete pentru a înțelege în continuare audiența și viața lor, de ex. Cititorii, viermii, barbații și uriașii.
  • Identificați factorii care influențează utilizarea unei ramuri “asemănătoare”, de exemplu haine precum Kim Kardashian.

Benchmarking-ul mărcii dvs.

  • Introduceți toate posibilitățile pentru modul în care oamenii caută în jurul mărcii dvs., de exemplu, greșelile.
  • Nu impliciți conținutul, faceți un pas înapoi și care este cel mai bun mod de a face față acestui comportament de căutare?
  • Uită-te la concurență și ceea ce oamenii caută în jurul valorii de asta.

Unelte recomandate: bătăi de cap, brandwatch, ceea ce fac utilizatorii

KELVIN NEWMAN – SERP-URI ÎNFRICOȘĂTOARE (ȘI CREEP DE CUVINTE CHEIE)

DISCUȚIE SUMARĂ

Kelvin a încheiat discuțiile de dimineață în Auditorium 1 prin evidențierea unor exemple hilar (și uneori îngrijorătoare) de capacitatea Google de a furniza dezinformare în timp ce se îndreaptă către “un răspuns adevărat” cu căutarea vocală. Ulterior, Kelvin a oferit câteva metode prin care puteți să acordați prioritate expresiilor cheie pe care doriți să le clasificați și să vă asigurați că acoperiți orice lacune din strategia dvs. de cuvinte cheie.

INTREBARI CORECTE

Există o serie de surse sărace și informații incorecte care se află în Căutarea Google.
Și mai rău cu căutarea vocală; deoarece oferă doar un răspuns “adevărat”.
Căutarea vocală este o mișcare către “un răspuns adevărat” – un risc pentru Google.

Acum există mai puțină precizie în cercetarea cuvintelor cheie, de exemplu, estimările cuvintelor cheie AdWords sunt mai vagi.

Solicitarea rescrierii – ceea ce căutarea dvs. nu este neapărat ceea ce caută Google.

Se pare că învățarea mașinilor este implicată în rescrierea interogării. Încearcă să prezică ceea ce căutați, ceea ce nu este neapărat ceea ce căutați.

Învățarea în mașină înseamnă a face predicții.

  • Practic, Google încearcă să vadă conexiunile dincolo de suprafață care nu sunt imediat evidente.
  • Algoritmii pot ajuta la înțelegerea acestora.
  • Optimizarea cuvintelor cheie ar trebui să includă fraze pe care motoarele de căutare le-ar aștepta să le vadă în jurul subiectului pe care doriți să-l clasificați.

Metoda 1

  • Luați cele mai bune 10 rezultate pentru interogarea dvs., extrageți utilizând textise.net și puneți-vă într-un nor de cuvinte.
  • Oferă prioritizarea vizuală a importanței relative a expresiilor cheie.

Acoperiți acele zone?

  • Utilizați ca joc de cuvinte comune bingo. Există lacune care pot fi completate în conținutul site-ului dvs.

Metoda 2

  • Luați top 10 rezultate pentru interogarea dvs. din nou, extrageți folosind textise.net și puneți-l într-un alt cuvânt nor.
  • Creați o listă cu toate cuvintele unice utilizate pe pagină utilizând Scriere cuvinte.
  • Creați o diagramă venn a suprapunerii pentru a obține un sentiment al importanței cuvintelor pe care le folosesc ceilalți.

FILI WIESE – LINKBUILDING 2018

DISCUȚIE SUMARĂ

Lansând sesiunea de după-amiază într-un Auditorium 2, Fili a vorbit despre necesitatea de a construi legături care să conducă conversii și cunoașterea mărcii. În calitate de membru ex-Googler și membru CAB DeepCrawl , Fili a împărtășit o serie de sfaturi și trucuri extrem de valoroase pentru a informa și a beneficia de strategia dvs. de construire a legăturilor pe termen lung.

INTREBARI CORECTE

Google este bine în legătură cu construirea de link-uri pentru descoperire, dar nu pentru singurul scop de a influența clasamentul sau PageRank.

  • Aveți grijă de datorii – nu doriți penalități.
  • Actualizați fișierul de dezactivare și gestionați profilul de legătură.
  • Este necesară crearea de legături, dar trebuie să uităm de versiunea PageRank și de alte versiuni terțe ale acesteia.

La ce să ne concentrăm în schimb?

  • Ceea ce urmărim este pentru linkuri care construiesc conversii și cunoașterea mărcii (nu trafic sau mai mari SERP-uri).
  • Legăturile bune trebuie să conducă trafic și conversii.

Cum construim aceste legături?

  • Folosiți rel nofollow și ori de câte ori este posibil și când aveți dubii.
  • Setați parametrii în cadrul GSC.
  • Fiți întotdeauna legați, dar cunoașteți publicul și unde sunteți pe web.
    S-ar putea să existe câteva cazuri în care vă aflați pe prima pagină, dar utilizatorii cunosc marca dvs., astfel încât aceștia să facă clic pe rezultatul dvs.
  • Concentrați-vă pe creșterea și strategia pe termen lung.
  • Curățați profilul de backlink și nu mai pierdeți bani pe legături.

Link-urile continuă să conteze? Câte link-uri sunt suficiente? Poate o pagina rank fara backlink? Acestea au fost doar cateva din intrebarile pe care Dixon le-a raspuns in discutia sa care a acoperit si fluxurile sale de lucru recomandate pentru o abordare durabila pentru a lega constructii.

DISCUȚIE SUMARĂ

Link-urile continuă să conteze?

  • Eric Enge – Link-urile sunt cel mai important factor de clasificare.
  • Inginerul Google, Andrei Lipatsev, a spus în octombrie 2016 că conținutul și legăturile sunt primii doi factori de clasificare.
  • Gary Illyes a spus într-un tweet – este imposibil să spunem ce link-uri sunt critice, puteți obține datele, dar nu pot ști sigur.

Câte link-uri sunt suficiente? Nu este atât de simplu.

  • Legăturile au puncte forte diferite.
  • Legăturile interne afectează puterea unui site Web.
  • Multe niveluri de complexitate, dar putem estima puterea paginii.
  • Nu există o corelație între clasarea paginii și numărul de linkuri care indică respectiva pagină.
  • Nu există un astfel de lucru ca PageRank de nivel de domeniu, toate realizate la nivel de pagină.
  • Este posibil să clasificați o pagină fără link-uri externe.

Fluxul de lucru pentru legăturile de construcție:

Identificați persoanele care influențează dreptul

  • Acest lucru poate fi dificil pentru agențiile de a face (utilizați BuzzSumo pentru aceasta)
    Găsiți site-uri care fac legătura cu mai mult de un clasament site-ul pentru termenul pe care doriți să clasați.
  • Utilizați vânătorul Clique, LinkedIn este grozav, e-mailul este bun, Facebook este ok.

Angajați cu influențatori

  • Aceasta este cea mai dificilă parte, deoarece este vorba despre rețele și comunicare. Instrumentul preferat este berea. Fii sincer și sincer.
  • Alte instrumente includ: Infusionsoft (Hubspot CRM ca alternativă), Sendible, e-mail, Rapoarte pentru Gmail, Sprout Social.

Definiți activul digital

  • Cea mai bună idee este o idee, un produs sau un proces unic. Creați piața în care doriți să vă mutați.

Pregătiți lansarea

  • Pregătiți anunțul și trimiteți-i pe vizitatori astfel încât aceștia să aibă informații în fața publicului larg.
  • Conectorii primesc zgomotul de a fi mai întâi să vorbească despre ceva nou. Apple face asta bine. Dar, de asemenea, le reamintesc atunci când este live.

DISCUȚIE SUMARĂ

Gâtlejul lui Greg al unei discuții sa concentrat pe toate aspectele legate de construirea unor legături locale excelente și a prezentat mai multe referințe de film pe care le puteți obține de la 80 de ani, Greg a împărtășit o gamă largă de strategii pe care le puteți utiliza pentru a construi legături locale, precum și pentru a explica de ce construirea legăturilor locale este complet diferită față de tactica recomandată de obicei.

INTREBARI CORECTE

Studiul de căutare locală de căutare 2017 – legăturile de intrare sunt cel mai important semnal de clasare. 
Legăturile sunt asemănătoare voturilor site-ului dvs. – mai multe voturi, mai multă popularitate.

Majoritatea constructorilor de link-uri merg după legături de înaltă DA. SEO-ul local este diferit. Nu-mi pasă de DA, urmați / nofollow. Aveți grijă de legăturile de trafic.

De obicei vorbim despre câteva link-uri sau link-uri <100 pentru construirea link-urilor locale.

Google extinde legăturile de intrare pe baza autorității, a relevanței și a încrederii.
Gândiți-vă la ce valoare poate oferi afacerea dvs. pentru alte companii.
Concentrați-vă pe valoarea pe termen lung în lumea reală – formați parteneriate semnificative.
Link-urile locale sunt greu de inversat. Legarea legăturilor bazate pe relații și parteneriate.

5 moduri de a construi link-uri locale:

  • Cumpara sponsorizari
  • Doneaza / voluntar
  • Implicați-vă în comunitatea locală
  • Distribuiți informații cu adevărat utile
  • Fii creativ sau primești mențiuni aleatorii
  • Profitați de relațiile existente

Chiar și mai multe moduri puteți crea legături locale:

Idei de legătură locală, întâlniri locale – ofertă de spațiu, sponsor, directoare locale – site-uri nesolicitate, site-uri utile locale, sponsorizări evenimente, pagini locale de resurse, bloguri locale, ziare locale, , Interviuri locale – pot face campanii de informare, asociații locale de afaceri, bănci locale de hrană, adăposturi locale, școli locale, directoare de afaceri etnice, festivaluri locale de artă, ghizi locali, asociații de proprietari de locuințe și site-uri de vizitare a vecinătății.

Procesul de construire a legăturilor locale:

  • Trageți linkurile de la un instrument de alegere.
  • Trageți legăturile concurenților.
  • Identificați oportunități – trageți legături de la companii similare din alte orașe.
  • Creați o foaie de calcul de toate oportunitățile, prezentați lista clientului și întrebați ce să faceți după.
  • Clătiți și repetați fiecare trimestru – ar putea primi doar 1 sau 2 din 30 de oportunități ciudate.
  • Nu menționați link-urile chiar de pe lilieci, pentru că nu ar putea fi SEO savvy.
  • Concentrați-vă pe valoarea pe care o puteți oferi pentru experiența utilizatorilor site-urilor țintă.

Descărcați foaia de lucru a lui Greg.

JES SCHOLZ – MARKETING ÎN 360 DE GRADE: FOTOGRAFII, VIDEO ȘI VR

DISCUȚIE SUMARĂ

Discursul de gândire al lui Jes ‘sa uitat la importanța crescândă a VR și la principalele motive care stau la baza acestei tehnologii pentru a vedea o creștere fenomenală în următorii câțiva ani. Jes a prezentat două studii de caz excepționale ale mărcilor care au folosit VR pentru a-și scufunda și influența publicul, precum și pentru a raporta angajamentul excelent privit de conținutul 360 pe canalele sociale.

INTREBARI

VR este un nou nivel de comunicare a marketingului. Website-ul ca punct de contact principal se apropie de final.

VR este imersiv

  • Te face sa te simti ca si cum ai face parte din lumea virtuala.
  • VR a primit o sumă mare de investiții.
  • Traficul VR va crește de 61 de ori până în 2020.

Studiul de caz al NY Times – Cum ai obișnuit să îngrijești 30 de milioane de oameni rămași de război? Trimiteți 1,3 milioane de dispozitive Google din carton și scufundați publicul într-o poveste emoțională.

Merrell Virtual Hike – Deplasați-vă de la testarea produsului la experiența produsului. Experiența Oculus Rift VR. Inspirat oamenii să meargă drumeții.
Experiența virtuală poate influența comportamentul consumatorilor și poate inspira noi dorințe.

Aceste două cazuri de utilizare sunt excepții, nu norme.

81% vor spune prietenilor lor despre o experiență virtuală = impact social instantaneu

Trebuie să știți în avans ceea ce doriți ca audiența dvs. să se gândească și să se simtă în timpul și după experiență.

Punctele cheie ale experientei VR sunt accesibilitatea, scalabilitatea si durata de viata.

  • Tratează VR ca un canal și un angajament, nu o campanie. Cu toate acestea, tehnologia nu este încă acolo.

360 de fotografii și videoclipuri sunt aici.

  • Poate ajunge dincolo de ecran cu snapchat, YT, Facebook.
  • Investiții cu costuri reduse, cu implicare sporită. Fotografia a primit 3x mai mult, 6x comentarii și 9x mai multe acțiuni.
  • Conținutul este mai critic decât format. 360 trebuie să îmbunătățească mesajul. 360 nu va crește întotdeauna angajamentul.
  • Conținutul 360 oferă noi experiențe și favorizează afinitatea mărcii.

REBECCA BROWN – DE CE AR TREBUI SĂ ELIMINAȚI LINIA DE BUGET “CONȚINUT”

DISCUȚIE SUMARĂ

Discuția persuasivă a lui Rebecca sa concentrat asupra dezmembrării bugetului de conținut și pentru a vedea marketingul de conținut ca o modalitate de îmbunătățire a canalelor existente. Rebecca a subliniat apoi procesul Builtvisible ca parte a strategiei lor de conținut, asigurându-l că este specific, realist și profitabil.

INTREBARI CORECTE

Plătim prea mult sau prea puțin pentru realizarea conținutului și convertim modul în care ne dorim?

  • Multe valori pentru măsurarea performanței conținutului și alegem și alegem ce trebuie măsurat pe baza celor mai bune pentru piesele individuale.
  • Conținutul ar trebui să fie preocupat de îmbunătățirea canalelor existente fără a avea propriul buget.
  • O abordare comună este crearea unei liste de cuvinte cheie, extinderea, clasificarea și prioritizarea. Problema este că obțineți volum atunci când aveți nevoie de oportunitate, care este specifică, realistă și profitabilă.

Procesul Utilizarea cu utilizare vizibilă:

  • Începeți cu cercetarea fundamentală – comportamentul de căutare, intenția utilizatorului, călătoria clientului.
  • Analiza SERP – Ce este clasarea? De ce se clasifică lucrurile?
  • Uitați-vă la conținutul vechi care se clasifică și colaborează cu aceștia pentru ao actualiza și a lucra în marca dvs.
  • Gândiți-vă cum puteți obține vizibilitate în site-urile de agregare pe care le puteți vedea ca și alte motoare de căutare.

Efort și tactici

  • Care este câștigul potențial?
  • Care sunt tacticile propuse?
  • Cât timp și efort este necesar?

bugetarea

Definiți dimensiunea oportunității, definiți intenția utilizatorului, aliniați-o cu cea mai relevantă tactică și apoi alocați cheltuielile în cadrul canalului.

DISCUȚIE SUMARĂ

Discuțiile informative ale lui Jon s-au axat pe povestea unei adrese URL și puterea de a adăuga linkuri, consolă de căutare , date Analytics și fișiere de jurnal în crawlere pentru a înțelege mai bine fiecare pagină de pe site-ul dvs. și indexabilitatea acestuia. Jon a introdus conceptul universului dvs. de căutare în cazul în care aceste surse de date interne și externe sunt reunite pentru a informa inițiativele tehnice SEO.

INTREBARI CORECTE

Adăugarea de surse de date externe și interne pentru accesarea cu crawlere a datelor este o modalitate puternică de a obține informații despre universul dvs. de căutare.

Lucruri de luat în considerare la combinarea backlink-urilor cu datele de accesare cu crawlere:

  • Backlink Autoritatea de distribuție?
  • Unde sunt backlink-urile aterizate?
  • Backlink-uri pozitive / negative?
  • Backlink la pagini de nivel scăzut DeepRank / de nivel ridicat?
  • Backlink la paginile orfane?
  • Backlink-uri la pagini rupte / pagini care nu pot fi indexate?

Fișierele de
jurnal Încorporează datele din fișierul jurnal într-un crawl, arată unde se pierde bugetul cu crawlere.

Identificați paginile neindexibile care primesc cereri de bot:

  • Acționează pentru redirecționarea lanțurilor
  • Se afișează la 404/410 coduri de stare
  • Accesează paginile moi 404 sau orfane
  • Afișează codurile de stare 3xx

Aflați cât de frecvent roboții motoarelor de căutare au lovit site-ul dvs.

Pentru paginile care primesc solicitări scolare scăzute, puteți lua în considerare:

  • Adăugarea mai multor link-uri interne către acea pagină
  • Adăugarea unei date “ultimei modificări” în sitemap
  • Asigurați-vă că nu sunt incluse în sitemap paginile care nu sunt indexabile
  • Împărțirea sitemap-ului în cele mai mici, inclusiv o hartă site pentru pagini noi

Înțelegeți modul în care Bots accesează cu crawlere site-ul dvs. cu agenți pentru dispozitive mobile și desktop.

Împărțiți accesările de pe un bot desktop și din botul mobil, pentru a înțelege modul în care un motor de căutare folosește bugetul cu crawlere pentru a înțelege configurarea mobilă a site-ului dvs.

  • Site-uri responsabile:
    Motorul de căutare utilizează ambii agenți utilizator pe aceeași adresă URL pentru a valida că același conținut este returnat.
  • Site-uri dinamice:
    Motoarele de căutare trebuie să acceseze cu crawlere ambii agenți utilizator pentru a valida versiunea mobilă.
  • Separate site-uri mobile:
    Motoarele de căutare trebuie să acceseze cu crawlere adresele URL dedicate pentru mobil cu un agent de telefonie mobilă pentru a valida paginile și pentru a confirma că conținutul se potrivește cu paginile desktop.

Ce poate adăuga GSC?

  • Găsiți pagini de experiență slabe cu trafic.
  • Găsiți pagini cu trafic de căutare imagine, cu imagini rupte – un comerciant bine cunoscut face 10% din veniturile obținute numai din căutarea imaginilor.

Adăugarea de trafic la ecuația cu Google Analytics.

  • Necesitatea de a adăuga puterea consumatorului în mix.
  • Unde interacționează clienții dvs. cu site-ul dvs. și la ce convertesc?
  • Google conduce conștientizarea, dar oamenii duc la rentabilitatea investiției!

Aveți nevoie de capacitatea de a avea o prezentare generală a ceea ce se întâmplă pe o pagină care combină fișiere log, GSC, GA și backlink.

Aveți nevoie de un instrument în loc, care poate scala pentru un site mare.
Automatizarea este necesară.

Universul dvs. de căutare va fi diferit de altele și trebuie să aveți o înțelegere profundă a acestuia.

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

There is no form with title: "SEOWP: MailChimp Subscribe Form – Vertical". Select a new form title if you rename it.

More from our blog

See all posts
No Comments

    Leave a Comment