Pay-Per-Click Marketing: Utilizarea PPC pentru a-ți construi afacerea

No Comments

Pay-Per-Click Marketing: Utilizarea PPC pentru a-ți construi afacerea

Ce este marketingul PPC (pay-per-click)? Pay-per-click de marketing este o modalitate de a utiliza publicitate motor de căutare pentru a genera clicuri pe site-ul dvs., mai degrabă decât “a câștiga” aceste clicuri organic. Știți anunțurile sponsorizate pe care le vedeți adesea în partea de sus a paginii cu rezultatele căutării Google, marcate cu o etichetă galbenă? Aceasta este publicitatea plătită pe clic (în special Google AdWords PPC , despre care vom vorbi mai jos).

anunțuri cu plata-pe-clic

Iată cum funcționează: de fiecare dată când faceți clic pe anunțul dvs., trimițând un vizitator pe site-ul dvs., plătiți motorului de căutare o mică taxă. (De aceea se numește “plătiți pe clic”.) Când campania dvs. PPC este bine concepută și funcționează fără probleme, această taxă va fi banală, deoarece vizita merită mai mult pentru afacerea dvs. decât ceea ce plătiți pentru ea. De exemplu, dacă plătiți 10 USD pentru un clic, dar clicul are drept rezultat o vânzare de 300 USD, atunci utilizarea PPC este o metodă fără sens.

În cele din urmă, plata-pe-clic de marketing este bun pentru toată lumea:

  • Este bine pentru cercetători  – Cercetarea indică faptul că utilizatorii caută pe   anunțurile de căutare plătite mai des decât orice altă formă de publicitate digitală. Aceasta înseamnă că oamenii nu se supărau publicității, cu condiția ca produsele și serviciile promovate să se potrivească cu nevoile căutătorului. Și pentru că folosim motoare de căutare atunci când căutăm produse și servicii, rezultatele, inclusiv anunțurile, sunt, în general, foarte relevante pentru ceea ce căutăm. În plus, Google a dezvoltat o formulă excelentă pentru a asigura că anunțurile PPC îndeplinesc nevoile utilizatorilor.
  • Este bine pentru agenții de publicitate  – Agenții de publicitate au un mijloc unic de a-și expune mesajul în fața unui public care își caută în mod activ și în mod special produsul. Deoarece utilizatorii își dezvăluie intenția prin interogarea de căutare, agenții de publicitate pot măsura calitatea traficului care rezultă din clicurile pe motoarele de căutare.
  • Este bun pentru motoarele de căutare  – PPC permite motoarelor de căutare să găzduiască căutătorilor și agenților de publicitate simultan. Căutătorii cuprind baza de utilizatori, în timp ce agenții de publicitate le furnizează fluxul de venituri. Motoarele doresc să ofere rezultate relevante, în primul rând, oferind în același timp un canal de publicitate foarte bine orientat și orientat spre venituri.

Avantajul unic al marketingului PPC este că Google (și alte rețele publicitare) nu recompensează numai ofertanții cei mai buni pentru spațiul publicitar respectiv, ci recompensează anunțurile de cea mai bună calitate (adică anunțurile cele mai populare cu utilizatorii). În esență, Google recompensează performanța bună. Cu cât anunțurile dvs. sunt mai bune, cu atât sunt mai mari ratele de clic și costurile dvs. sunt mai mici.

Pierdeți bani pe PPC?  Aflați cu Free Grader AdWords-Google AdWords pentru Pay-Per-Click Marketing

Google AdWords pentru Pay-Per-Click Marketing

Google AdWords pentru Pay-Per-Click Marketing

Google AdWords – de departe cea mai populară platformă PPC – funcționează pe un model pay-per-click, în care utilizatorii licitează pentru cuvinte cheie și plătesc pentru fiecare clic pe reclamele lor.

De fiecare dată când este inițiată o căutare, Google se ocupă de grupul de agenți de publicitate AdWords care licitează și alege un set de câștigători care să apară în spațiul publicitar pe pagina cu rezultatele căutării. “Câștigătorii” sunt aleși pe baza unei combinații de factori, inclusiv calitatea și relevanța cuvintelor cheie și a textului publicitar , precum și dimensiunea sumelor licitate pentru cuvinte cheie. De exemplu, dacă suma licitată WordStream pentru cuvântul cheie “software PPC”, anunțul nostru ar putea apărea în primul loc pe pagina de rezultate Google.

Mai precis, care ajunge să apară pe pagina și în cazul în care se bazează pe clasarea anunțului unui agent de publicitate, o valoare calculată prin înmulțirea doi factori cheie – CPC licitate (cea mai mare sumă un agent de publicitate este dispus să -și petreacă) și  Scorul de calitate  (o valoare care ia în funcție de rata de clic, relevanța și calitatea paginii de destinație, printre alți factori). În schimb, Scorul dvs. de calitate afectează costul real pe clic sau CPC .

Acest sistem permite câștigătorilor de publicitate să ajungă la potențialii clienți la un cost care să se potrivească bugetului lor.

ce este plata pe clic-Pay-Per-Click Marketing

Pay-Per-Click Marketing

Vestea bună pentru agenții de publicitate este că, oferindu-le motoarelor de căutare ceea ce doresc ( anunțurile relevante cu  plata-pe-clic ), de asemenea, difuzați anunțuri direcționate către persoane care caută  produsul în mod literal  . Este o victorie.

Este drept marketingul clic-pe-clic?

După cum am stabilit, publicitatea PPC oferă o oportunitate unică de a:

  • Creșteți baza de clienți  – conectați-vă cu utilizatorii care caută în mod activ produse și servicii precum dvs. și răspundeți la această nevoie oferindu-le o ofertă relevantă pentru interogarea de căutare.
  • Generează avantaje la costuri reduse  – pentru că marketingul plătit pe clic vă permite să ajungeți la potențiali clienți și clienți atunci când aceștia cercetează și doresc să cumpere, este o modalitate extrem de eficientă de a aduce vizitatorii interesați pe site-ul dvs. În plus, vă puteți bucura de o reducere generată în mod algoritmic de la motoarele de căutare, în schimbul satisfacerii utilizatorilor.
  • Pay-Per-Click Marketing

Adevarul este ca marketingul pay-per-click poate functiona pentru aproape orice fel de afacere, fie ca sunteti in cautarea de a vinde produse printr-un site de e-commerce, de a genera lead-uri pentru o afacere bazata pe servicii sau software, chiar conduceți traficul de picior și apelurile telefonice la magazinul local.

Dificultatea este în execuție. Pentru a profita la maximum de campania dvs. de marketing cu plata-pe-clic, trebuie să urmați câteva dintre cele mai bune practici.

Cercetarea cuvintelor cheie pentru marketingul Pay-Per-Click

Cuvinte cheie de cercetare  pentru PPC poate fi consumatoare de timp, dar este, de asemenea, incredibil de important.

Întreaga dvs. campanie PPC este construită în jurul cuvintelor cheie, iar cei mai de succes agenți de publicitate AdWords cresc și perfecționează continuu lista de cuvinte cheie PPC (în mod ideal, folosind o varietate de instrumente, nu doar Planificatorul de cuvinte cheie ). Dacă faceți o singură cercetare în cuvinte cheie o singură dată, atunci când creați prima dvs. campanie, probabil vă lipsesc pe sute de mii de cuvinte cheie valoroase, cu coadă lungă, cu costuri reduse și cu relevanță extrem de relevantă care ar putea conduce traficul către site-ul dvs.

O listă eficientă de cuvinte cheie PPC ar trebui să fie:

  • Relevant  – Desigur, nu doriți să plătiți pentru  traficul web  care nu are nimic de-a face cu afacerea dvs. Doriți să găsiți cuvinte cheie direcționate care să conducă la o rată ridicată de  clicuri PPC , un cost redus pe clic și profituri sporite. Aceasta înseamnă că cuvintele cheie pe care le licitați trebuie să fie strâns legate de ofertele pe care le vindeți.
  • Exhaustivă  – Cercetarea dvs. de cuvinte cheie ar trebui să includă nu numai termenii cei mai căutați și frecvent căutați în nișă, ci să se extindă și  la coada lungă de căutare . Cuvintele cheie cu coada lungă sunt mai specifice și mai puțin frecvente, dar se adaugă în considerare pentru majoritatea traficului determinat de căutare. În plus, acestea sunt mai puțin competitive și, prin urmare, mai puțin costisitoare.
  • Expansiv  – PPC este iterativ. Doriți să perfecționați și să extindeți în mod constant campaniile dvs. și să creați un mediu în care lista dvs. de cuvinte cheie este în continuă creștere și adaptare.

Strategia dvs. de cuvânt cheie cu plata-pe-clic ar trebui să includă, de asemenea, descoperirea obișnuită a cuvintelor cheie negative – cuvintele cheie negative pot împiedica afișarea anunțurilor dvs. pentru căutări care nu sunt relevante pentru afacerea dvs. și este puțin probabil să convertească.

Gestionarea campaniilor dvs. Pay-Per-Click

Odată ce ați creat noile campanii, va trebui să le gestionați în mod regulat pentru a vă asigura că acestea continuă să fie eficiente. De fapt, activitatea regulată a contului este unul dintre cei mai buni predictori pentru succesul contului.

Ar trebui să analizați în permanență performanța anunțurilor dvs. Google și a contului dvs. AdWords – chiar și numai 20 de minute pe săptămână, poate aduce o mare diferență – și efectuați următoarele ajustări pentru optimizarea campaniilor:

  • Adăugați cuvinte cheie PPC : Extindeți acoperirea campaniilor dvs. cu plata-pe-clic adăugând cuvinte cheie relevante pentru afacerea dvs.
  • Adăugați cuvinte cheie negative : adăugați termenii care nu convertesc drept cuvinte cheie negative pentru a îmbunătăți relevanța campaniei și pentru a reduce cheltuielile pierdute.
  • Grupuri de anunțuri separate : Îmbunătățiți rata de clic (CTR) și Scorul de calitate divizând grupurile dvs. de anunțuri în grupuri de anunțuri mai mici și mai relevante, ceea ce vă ajută să creați un text publicitar  și  pagini de destinație mai bine direcționate  .
  • Examinați cuvinte cheie costisitoare ale PPC : revizuiți cuvintele scumpe și sub-performante și închideți-le dacă este necesar.
  • Îmbunătățiți paginile de destinație: Modificați conținutul și opțiunile de acțiune (CTA) ale paginilor dvs. de destinație pentru a alinia cu interogările de căutare individuale, pentru a crește ratele de conversie . Nu trimiteți tot traficul dvs. la aceeași pagină.

Optimizând continuu campaniile dvs. cu plata-pe-clic, veți putea să vă dezvoltați baza de clienți și să creșteți rentabilitatea investiției.

plata pe clic fluxul de lucru-Pay-Per-Click Marketing

Pay-Per-Click Marketing

Utilizați Graderul de performanță AdWords pentru a vă califica PPC

Odată ce ați stabilit campania dvs.  AdWords , puteți utiliza Graderul de performanță AdWordsWordStream   pentru a vă verifica progresul. Graderul de performanță este un instrument gratuit care vă ajută să evaluați performanța campaniilor dvs. AdWords cu plata-pe-clic în domenii cheie cum ar fi:

  • Scorul de calitate
  • Optimizarea anunțurilor text
  • Numărul de afișări
  • Rata de clic (%)
  • Utilizarea cuvintelor cheie negative
  • Pay-Per-Click Marketing

Analiza de experți a Grilei de performanță AdWords vă arată unde și cum să faceți îmbunătățiri în campania dvs. AdWords, care vă vor îmbunătăți performanța și vă vor economisi bani. Cele mai bune practici ale PPC nu au fost niciodată mai ușoare – sunt rapide, sigure și gratuite. Obțineți gratuit raportul de performanță acum .

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

    About us and this blog

    We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

    Request a free quote

    We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

    Subscribe to our newsletter!

    There is no form with title: "SEOWP: MailChimp Subscribe Form – Vertical". Select a new form title if you rename it.

    More from our blog

    See all posts
    No Comments

      Leave a Comment