opțiunile de potrivire a cuvintelor cheie

No Comments

Opțiunile de potrivire a cuvintelor cheie

Tipurile de potrivire a cuvintelor cheie vă ajută să alegeți căutările de pe Google care determină afișarea anunțului. De exemplu, puteți folosi potrivirea amplă pentru a afișa anunțul unui public larg sau potrivirea exactă pentru a vă concentra asupra anumitor grupuri de clienți.

În acest articol, vă vom prezenta tipurile de potrivire disponibile. Aflați mai multe despre adăugarea cuvintelor cheie.

Cum funcționează tipurile de potrivire a cuvintelor cheie

În general, cu cât este mai amplu tipul de potrivire al unui cuvânt cheie, cu atât mai ridicat este potențialul său de a genera trafic, întrucât anunțurile se pot afișa mai des. Un tip de potrivire mai restrâns înseamnă că anunțurile se pot afișa mai rar, dar că, atunci când apar, vor fi mai relevante pentru căutarea utilizatorului.

Dacă înțelegeți aceste diferențe, veți putea să alegeți opțiunile potrivite și să vă îmbunătățiți rentabilitatea investiției.

De obicei, vă recomandăm să începeți cu potrivirea amplă, pentru a maximiza potențialul de afișare a anunțurilor pentru căutările relevante. Puteți folosi raportul privind termenii de căutare pentru a vedea ce variante ale cuvintelor cheie au determinat afișarea anunțurilor. Aflați mai multe despre raportul privind termenii de căutare.

Tipurile de potrivire a cuvintelor cheie

Fiecare tip de potrivire poate determina afișarea anunțului pentru căutarea unui client în moduri diferite. În continuare, veți afla câteva detalii despre fiecare tip.

Potrivirea amplă

Potrivirea amplă este tipul de potrivire prestabilit, atribuit tuturor cuvintelor cheie. Anunțurile se pot afișa pentru căutări care includ greșeli de scriere, sinonime, căutări similare și alte variante relevante. De exemplu, dacă alegeți cuvântul cheie „pălării damă”, anunțul se va putea afișa pentru o persoană care caută „cumpărați pălării pentru femei”.

  • Exemplu de cuvânt cheie: pălării de damă
  • Exemplu de căutare: cumpărați pălării pentru femei

Aflați mai multe despre potrivirea amplă.

Modificatorul potrivirii ample

Adăugați semnul plus (de exemplu, +cuvânt cheie) dacă doriți să modificați un cuvânt cheie cu potrivire amplă. Anunțurile pot apărea pentru căutările care includ cuvinte cheie cu potrivire amplă modificată (sau variante apropiate, dar nu sinonime), în orice ordine.

  • Simbol: semnul plus, de exemplu, +cuvânt cheie
  • Exemplu de cuvânt cheie: +pălării +damă
  • Exemplu de căutare: pălării de damă

Aflați mai multe despre modificatorul potrivirii ample.

Potrivirea expresiei

Anunțurile se pot afișa pentru căutări care corespund unei expresii sau care reprezintă variante apropiate ale acesteia, cu termeni suplimentari înainte sau după. Anunțurile nu se vor afișa dacă un termen este adăugat în mijlocul expresiei sau dacă termenii apar într-o altă ordine.

  • Simbol: „cuvânt cheie
  • Exemplu de cuvânt cheie: pălării damă
  • Exemplu de căutare: cumpărați pălării de damă

Aflați mai multe despre potrivirea expresiei.

Potrivirea exactă

Anunțurile pot apărea pentru căutările care corespund termenului exact sau care reprezintă variante apropiate ale acestuia. Aici pot fi incluse reordonarea termenilor, cu condiția să nu se schimbe sensul, și adăugarea sau eliminarea unor cuvinte funcționale (prepoziții, conjuncții, articole și alți termeni care nu influențează scopul căutării).

  • Simbol: [cuvânt cheie]
  • Exemplu de cuvânt cheie: [pălării damă]
  • Exemplu de căutare: pălării de damă

Aflați mai multe despre potrivirea exactă.

Potrivirea negativă

Anunțurile se pot afișa pentru căutări care nu conțin termenul respectiv. În cazul în care compania dvs. vinde pălării de damă, nu și pălării pentru bărbați, puteți adăuga „pălării bărbați” drept cuvânt cheie negativ, astfel încât anunțurile dvs. să nu le apară utilizatorilor care caută acest produs.

Simbol: cuvânt cheie
Exemplu de cuvânt cheie: pălării bărbați
Exemplu de căutare: pălării damă

NOTĂ: în acest exemplu, anunțurile vor apărea pentru „pălării damă”, dar nu și pentru „pălării bărbați”.

Aflați mai multe despre potrivirea negativă.

Rețineți

Scrierea cu litere mari sau mici nu are nicio influență asupra cuvintelor cheie; corespondența acestora este stabilită indiferent dacă se folosesc litere mari sau mici. De exemplu, nu trebuie să introduceți drept cuvinte cheie „pălării de damă” și „Pălării de damă”. Varianta „pălării de damă” va acoperi ambele forme.

După cum veți afla în secțiunile următoare, simbolurile au semnificații speciale în AdWords, astfel că este recomandat ca, în general, să nu le folosiți. În plus, cuvintele cheie nu pot conține caractere non-standard precum: ! @ % , *

Puteți folosi tipurile de potrivire a cuvintelor cheie împreună cu campaniile care afișează anunțuri în Rețeaua de căutare. În mod prestabilit, cuvintele cheie din Rețeaua de display sunt considerate a avea potrivire amplă.

Mai multe detalii despre variantele de cuvinte cheie

Nu vrem să pierdeți clienți potențiali, deci vom afișa anunțurile dvs. pentru variante apropiate ale cuvintelor cheie cu potrivire a expresiei și potrivire exactă, maximizând astfel potențialul de apariție a anunțurilor pentru căutări relevante. Variantele apropiate includ greșelile de scriere, formele de singular, formele de plural, acronimele, rădăcinile lingvistice (cum ar fi „cumpăra” și „cumpărare”), abrevierile și literele cu accent. Prin urmare, nu trebuie să adăugați separat variante apropiate drept cuvinte cheie.

De exemplu, în cazul în care cuvântul cheie cu potrivire la nivel de expresie este „scuter de copii”, este de dorit să afișați anunțul și atunci când cineva caută „scuter copii” sau „scutere copil”.

Rețineți că, deși afișăm variante apropiate ale cuvintelor cheie cu potrivire a expresiei și cu potrivire exactă, aceste tipuri de potriviri vă oferă un control mai precis decât potrivirea amplă și modificatorul potrivirii ample. Explicația este următoarea: cuvintele cheie cu potrivire amplă și cu modificator al potrivirii ample afișează anunțuri și pentru sinonime și căutări cu conținut similar, care nu sunt considerate variante apropiate.

Pentru campaniile de instalare a aplicațiilor, putem extinde aria de acoperire a unora dintre tipurile de potrivire a cuvintelor dvs. cheie, în moduri tipice fiecărei aplicații. Iată cum:

  • pentru cuvintele cheie cu potrivire exactă și cu potrivire a expresiei, putem aduce termenilor de căutare mici modificări (cum ar fi adăugarea sau eliminarea cuvântului „aplicație”), astfel încât să corespundă mai bine cuvintelor cheie direcționate;
  • pentru cuvintele cheie cu potrivire amplă, putem folosi informații despre categoriile de aplicații pentru a vă îmbunătăți atât precizia de direcționare, cât și acoperirea. www.SeoAdWords.ro

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

There is no form with title: "SEOWP: MailChimp Subscribe Form – Vertical". Select a new form title if you rename it.

More from our blog

See all posts
No Comments

    Leave a Comment