Optimizare SEO | Optimizare motor de căutare | SeoAdWords.ro

No Comments

Optimizare SEOOptimizare motor de căutare SeoAdWords.ro

Optimizarea motorului de căutare  (  SEO  ) este procesul de afectare a  vizibilității  online a unui  site web  sau a unei  pagini web  într-un rezultat neplătit al  motorului de căutare web  – adesea denumit “natural”, ”  organic  ” sau “câștigat”. În general, în lista cu rezultatele căutării, mai devreme (sau mai bine clasat pe pagina cu rezultatele căutării) și, mai frecvent, un site web, cu atât mai mulți vizitatori vor primi de la căutare de căutare utilizatori; acești vizitatori pot fi apoi transformați în clienți. [1]  SEO poate viza diferite tipuri de căutare, inclusiv  căutare de imagini  ,  căutare video  ,  căutare academică  , [2]  căutare de știri și  căutare de verticală  specifice industriei. SEO diferă de  optimizarea motorului de căutare  local prin faptul că acesta din urmă se concentrează pe optimizarea prezenței on-line a unei companii, astfel încât paginile de vânzare pe web să fie afișate de către motoarele de căutare atunci când un utilizator intră în  căutarea locală  a produse sau servicii de vânzare. În schimb, fostul se concentrează mai mult pe căutări naționale sau internaționale.

Ca o strategie de  marketing pe Internet  , SEO analizează modul în care funcționează motoarele de căutare,  algoritmii  programați de calculator care dictează căutarea motorului, ceea ce caută oamenii, termenii de căutare efectivi sau  cuvintele introduse în motoarele de căutare și care sunt preferințele motoarelor de căutare de publicul țintă. Optimizarea unui site web poate implica editarea conținutului acestuia, adăugarea de conținut, realizarea  codului HTML  și codarea asociatului, pentru a spori relevanța acestuia pentru anumite cuvinte cheie și pentru a elimina barierele din calea  indexării activităților  motorului de căutare. Promovarea unui site pentru o  backlink  sau link-uri de intrare este o altă tactică SEO. Până în 2015,  căutarea mobilă a depășit căutarea pe desktop. [3]  În 2015, sa raportat că  Google  dezvoltă și promovează căutarea mobilă ca element cheie în cadrul produselor viitoare. Ca răspuns, multe branduri încep să adopte o abordare diferită față de strategiile de marketing pe Internet. [4]

Relația SEO cu Google

În 1998, doi absolvenți ai  Universității Stanford  ,  Larry Page  și  Sergey Brin  , au dezvoltat “Backrub”, un motor de căutare bazat pe un algoritm matematic pentru evaluarea paginii web. Numărul calculat al algoritmului,  PageRank  , este o funcție a cantității și puterii  legăturilor de intrare  . [21]  PageRank estimează probabilitatea ca o anumită pagină să fie atinsă de un utilizator care navighează pe site și care urmează linkurile de la o pagină la alta. De fapt, acest lucru înseamnă că unele link-uri sunt mai puternice decât altele, deoarece o pagină de PageRank mai mare este mai probabil să fie atinsă de către surferul web aleator.

Pagina și Brin au înființat  Google  în 1998.  [22]  Google a atras o fidelitate printre numărul tot mai mare de utilizatori de  Internet  , cărora le plăcea designul simplu. [23]  Factorii off-page (cum ar fi analiza PageRank și hyperlink) au fost luate în considerare, precum și factorii de pe pagină (cum ar fi frecvența cuvintelor cheie,  meta-tag-uri  , titluri care au considerat doar factorii de pe pagina pentru clasamentul lor Desi PageRank-ul a fost mai dificil de  joc  , webmasterii au dezvoltat deja instrumente și scheme pentru a influența construirea de link-uri  Inktomimotorul de căutare, iar aceste metode s-au dovedit a fi aplicabile în mod similar și pentru PageRank-ul jocurilor de noroc. Multe site-uri s-au axat pe schimbul, cumpărarea și vânzarea de linkuri, adesea pe o scară masivă. Unele dintre aceste sisteme, sau  link-ul fermelor  , au implicat crearea unui milion de site-uri cu scopul exclusiv de a  trimite mesaje de spam  . [24]

metode SEO

Obținerea indexării

Motoarele de căutare folosesc algoritmi matematici complexi pentru a ghici căutarea site-urilor web caută. În această diagramă, dacă fiecare bule reprezintă un site web, programele denumite uneori  păianjeni  examinează site-urile care se leagă de alte site-uri, cu săgeți reprezentând aceste linkuri. Protecția site-urilor web primesc mai multe intrări sau mai puternice link-uri sunt considerate a fi mai importante și ceea ce căutăm utilizatorul. În acest exemplu, din momentul în care site-ul B este destinatarul numeroaselor linkuri inbound, acesta se clasifică mai mult într-o căutare pe web.Și link-urile “transporta”, astfel încât site-ul C, deși sunt doar un singur link, sunt un link de intrare de pe un site extrem de popular (B), în timp ce site-ul E nu există. Notă: Procentele sunt rotunjite.

Motoarele de căutare de vârf, cum ar fi  Google  ,  Bing  și  Yahoo! folosiți crawler  pentru a găsi pagini pentru rezultatele căutării algoritmice. Paginile care sunt legate de alte pagini indexate de căutare motoarele nu trebuie trimise deoarece sunt găsite automat. Yahoo! Director  și  DMOZ  , doi directori majori care au fost închise în 2014 și respectiv 2017, au solicitat atât prezentarea manuală, cât și revizuirea editorială umană. [40]  Google oferă  Google Search Console  , pentru care este inclus un  Sitemap XMLfeed-ul poate fi creat și trimis gratuit pentru a se asigura că toate paginile sunt găsite, în special paginile care nu pot fi găsite prin urmărirea automată a unor link-uri  [41]  în plus față de consola de expediere a URL-urilor. [42]  Yahoo! o operațiune anterioară de plată cu plată garantată cu crawler pentru un  cost pe clic  . [43]  acest lucru a fost întrerupt în 2009.

Motoarele de  căutare pentru motoarele de căutare  pot viza o serie de factori diferiți atunci când  accesează cu crawlere un site. Nu fiecare pagină este indexată de motoarele de căutare. Distanța între paginile din directorul rădăcină al unui site poate fi, de asemenea, un factor pentru a determina dacă paginile sunt sau nu accesate cu crawlere. [44]

Prevenirea accesării cu crawlere în SEO

Pentru o Evitei în căutare Continutul de nedorit cautare, pot webmasterii instrui Să nu spiritele Cu crawlere acceseze anumite FISIERE sauna directoare sabloa  intermediul  standardului robots.txt DIN rădăcină Domeniul colab directorului. În plus, o pagină poate fi exclusă explicit dintr-o bază de date a unui motor de căutare utilizând o  etichetă meta  specifică pentru robot. Când un motor de căutare vizitează un site, fișierul robots.txt este localizat în  directorul root este primul fișier accesat cu crawler. Fișierul robots.txt este apoi analizat și va instrui robotul cu privire la paginile care nu vor fi accesate cu crawlere.Deoarece crawlerul pentru motoarele de căutare poate păstra o copie în memoria cache a acestui fișier, poate accesa pagini ocazionale cu crawler pe care un webmaster nu dorește să le acceseze cu crawlere. Paginile de obicei împiedică accesarea cu crawlere includ pagini specifice pentru conectare, cum ar fi căsuțele de cumpărături și conținutul specific pentru utilizatori, cum ar fi rezultatele căutării din căutările interne. În martie 2007, Google a avertizat webmasterii că ar trebui să împiedice indexarea rezultatelor căutării interne deoarece aceste pagini sunt considerate spam. [45]

Creșterea proeminenței SEO

O varietate de metode poate crește importanța unei pagini web în cadrul rezultatelor căutării. Legătură  Între site- ul pentru paginile aceluiași o oferi Mai multe linkuri către Pagini Importante crasnii îmbunătăți vizibilitatea acestuia. [46]  Scrierea de conținut care include o expresie a cuvintelor cheie frecvent căutate, astfel încât să fie relevantă pentru o mare varietate de interogări de căutare, va conduce la creșterea traficului. [46]  Actualizarea conținutului, astfel încât motoarele de căutare să poată fi accesate în mod frecvent înapoi, poate da un plus de greutate unui site. Adăugarea de cuvinte cheie relevante pentru datele de pe o pagină web, inclusiv  eticheta titlului și descrierea meta , va avea tendința de a îmbunătăți relevanța înregistrărilor de căutare ale unui site, sporind astfel traficul. Utilizarea link- urilor de mai multe URL- uri, folosind  link- ul Element canonica  [47]  Sau prin  redirectarea 301,  VĂ crasnii AJUTA să vă asigurați că link-urile către diferite versiuni ale urlului se consideră versiunea UAI pentru scorul de popularitate al link -ului paginii.

tehnici de Optimizare SEO

Tehnicile SEO pot fi clasificate în două categorii largi: tehnicile pe care motoarele de căutare companiile le recomandă ca parte a unui bun design (“alb pălărie”) și acele tehnici pe care motoarele de căutare nu le aprobă (“hârtie neagră”). Motoarele de căutare încearcă să reducă la minimum efectul acestora, printre care  spamdexing  . Comentatorii au clasificat aceste Industriei metode, le pasa de IAR Angajeaza practicienii, uf ca SEO  Cămașa albă  , uf SEO  pălărie neagră  . [48]  Pălările au tendința de a produce rezultate de îngrijire durează mult timp, în timp ce hârliile negre anticipează că site-urile lor pot fi eventual interzise fie temporar, fie permanent, odată ce motoarele de căutare descoperă ce fac. [49]

O tehnică SEO este considerată pălărie albă dacă respectă liniile directoare ale motoarelor de căutare și nu implică nicio înșelăciune. Deoarece orientările pentru motoarele de căutare  [18]  [19]  [50]  nu sunt scrise ca o serie de reguli sau porunci, este o deosebire importantă. White pălăria SEO nu se referă doar la respectarea liniilor directoare, ci și la asigurarea faptului că conținutul pe care este indexat un motor de căutare și, ulterior, pe locul acesta, este același conținut pe care îl va vedea un utilizator.Sfaturile despre albastru pălării sunt, în general, rezumate ca fiind crearea de conținut pentru utilizatori, nu pentru motoarele de căutare, și apoi ca acele conținut să fie ușor accesibile algoritmilor “spider” online, în loc să încerce să înșele algoritmul de scop Propus. White pălăria SEO este în multe privințe asemănătoare cu dezvoltarea webului care promovează accesibilitatea,  [51]  deși cele două nu sunt identice.

Tehnica SEO  încearcă să îmbunătățească clasamentul în moduri care sunt respinse de căutările motoarelor sau implică înșelăciune. O tehnică de pălărie neagră folosește un text care este ascuns, fie ca un text colorat similar cu fundalul, fie într-un  div  invizibil, fie poziționat în afara ecranului. O altă metodă oferă o pagină diferită, în funcție de faptul că pagina este solicitată de un vizitator uman sau de un motor de căutare, o tehnică cunoscută sub numele de  cloaking  . O altă categorie folosită uneori este  SEO tehnica seo gri  . Acest lucru se întâmplă între tehnici seoși abordările de pălărie albă, unde metodele folosite evită penalizarea site-ului, dar nu acționează în producerea celui mai bun conținut pentru utilizatori. Pălărie de pălărie SEO pălărie este în întregime concentrat pe îmbunătățirea motorului de căutare Topul.

Motoarele de căutare pot penaliza site-urile pe care le descoperă folosind metode de pălărie neagră, fie prin reducerea clasamentelor, fie prin eliminarea completă a listelor din bazele lor de date. Astfel de sancțiuni pot fi aplicate fie automat prin algoritmii motoarelor de căutare, fie printr-o revizuire manuală a site-ului. Un exemplu a fost eliminarea de către Google din februarie 2006 a unui  BMW  Germania și a lui  Ricoh,  Germania, pentru folosirea unor practici inșelătoare. [52]  Ambele companii, totuși, și-au cerut scuze repede, au stabilit paginile contravenționale și au fost restabilite pe Google. [53]

SEO – Strategie de marketing SEO

SEO nu este o strategie adecvată pentru fiecare site web, iar alte strategii de marketing pe Internet pot fi mai eficiente, cum ar fi publicitatea plătită prin campanii pay per click  (PPC) , în funcție de obiectivele operatorului site-ului. Search Engine Marketing (SEM)  este o practică de proiectare, derulare și optimizare a anunțurilor de căutare pentru motoarele de căutare. [54] Diferența sa față de SEO este cea mai simplă reprezentată ca diferență între clasarea priorităților plătite și neplatite în rezultatele căutării. Scopul său se referă mai mult la relevanță decât la relevanță; dezvoltatorii de site-uri ar trebui să considere SEM cu importanță maximă, luând în considerare vizibilitatea PageRank, deoarece majoritatea navighează către listele principale ale căutării lor. [55] O campanie de marketing de succes pe Internet poate, de asemenea, să depindă de crearea unor pagini de înaltă calitate care să se angajeze și să convingă, să stabilească programe de  analiză  pentru a permite site-ului proprietarilor de site-uri să măsoare rezultatele și să îmbunătățească  rata de conversie a unui site. [56] În noiembrie 2015,  Google a  publicat publicul o versiune completă de 160 de pagini din Ghidul său privind evaluarea calității căutării  [57],  care arată acum o schimbare în orientarea către “utilitate” și  căutare mobilă  . În ultimii ani, piața mobilă a explodat, depășind utilizarea desktopurilor, așa cum au arătat  StatCounter  în octombrie 2016, unde au analizat 2,5 milioane de site-uri Web și 51,3% din pagini au fost încărcate de un dispozitiv mobil  [58]Google  a fost una dintre companiile care au folosit popularitatea utilizării mobile prin încurajarea site-urilor Web să folosească  Consola de căutare Google  ,  testul prietenos pentru mediul  mobil  , care permite companiilor să își mărească site-ul cu rezultatele motorului de căutare și cu cât este ușor de utilizat este.

SEO poate genera o  rentabilitate  adecvată a  investiției  . Cu toate acestea, motoarele de căutare nu sunt plătite pentru traficul de căutare organică, algoritmii lor se modifică și nu există garanții pentru trimiteri continue. Din cauza acestei lipse de garanții și siguranță, o afacere care se bazează în mare măsură pe traficul motorului de căutare poate suferi pierderi majore dacă motoarele de căutare nu mai trimit vizitatori. [59]  Motoarele de căutare își pot schimba algoritmii, având un impact asupra plasării site-ului, ceea ce ar putea duce la o pierdere gravă a traficului. Potrivit CEO-ului Google, Eric Schmidt, în 2010, Google a făcut peste 500 de modificări ale algoritmului – aproape 1,5 pe zi. [60] Se consideră o practică de afaceri inteligentă pentru ca operatorii de site-uri web să se elibereze de dependența de traficul motorului de căutare. [61] În plus față de accesibilitatea în ceea ce privește crawlerele web (abordate mai sus),  accesibilitatea web a  utilizatorilor a devenit din ce în ce mai importantă pentru SEO.

Piețele internaționale SEO

Tehnicile de optimizare sunt foarte adaptate la motoarele de căutare dominante ale pieței. Cotele de piață ale motoarelor de căutare diferă de la piață la piață, la fel ca și concurența. În 2003,  Danny Sullivan a  declarat că Google reprezintă aproximativ 75% din toate căutările. [62]  Pe piețele DIN Unite Statelor Afara, Google Este cota mai mare adesea, Google IAR Ramane de dominanta motorul la cautare Nivel Mondial 2007. Incepand DIN  [63]  Incepand cu anul 2006, Google COTA de o Avea de 85-90% Piata în Germania. [64]  În timp ce în acele timpuri erau sute de firme de SEO în SUA, în Germania erau doar aproximativ cinci. [64] Începând cu luna iunie 2008, prețul de piață al companiei Google în Marea Britanie a fost de aproape 90%, potrivit lui  Hitwise  . [65]  Această cotă de piață este atinsă în mai multe țări.

Începând cu anul 2009, există doar câteva piețe mari, unde Google nu este motorul de căutare principal. În cele mai multe cazuri, atunci când Google nu conduce pe o anumită piață, este în urma unui jucător local. Cele mai notabile piețe de exemplu sunt China, Japonia, Coreea de Sud, Rusia și Republica Cehă, unde  Baidu  ,  Yahoo! Japonia  ,  Naver  ,  Yandex  și  Lista  sunt lideri de piață.

Optimizarea optimizată a căutărilor pe piețele internaționale poate necesita  traducerea  profesională a unei pagini web, înregistrarea unui domeniu de domeniu cu un  domeniu de nivel superior  pe piața de piață și  găzduirea web  care oferă o  adresă IP  locală. În caz contrar, elementele fundamentale ale optimizării căutării sunt în esență aceleași, indiferent de limbă. [64]

Optimizare SEO & Servicii SEO • Bucuresti, Romania 

seoadwords.ro  – optimizarea traficului de vizitatori venit din SEO si tranzactiile pe internet incepe cu unul dintre cele mai mari motoare de cautare. Peste 84% din paginile web sunt invizibile pentru aceste motoare de cautare datorita continutului si a unei arhitecturi neregulate. Optimizarea SEO (optimizarea motoarelor de căutare) este maximizarea științei

Optimizare SEO Bucuresti si servicii de optimizare site – seoadwords.ro

Cu ajutorul infrastructurii de monitorizare  SEO  de care dispunem, putem măsura impactul pe care acțiunile întreprinse în strategia  SEO  le au în campania ta. Astfel , luăm decizii rapide și adaptăm strategia optimă de  optimizare , pentru a obține cele mai bune creșteri. Ai acces nelimitat la situația campaniei tale

Optimizare SEO, Optimizare SEO Bucuresti, servicii de optimizare SEO, seoadwords.roOptimizare SEO, Optimizare SEO Bucuresti, servicii de optimizare SEO, seoadwords.ro

https://seoadwords.ro/category/optimizare-seo/

optimizare seo, optimizare seo bucuresti, servicii optimizare seo, seoadwords.ro

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

There is no form with title: "SEOWP: MailChimp Subscribe Form – Vertical". Select a new form title if you rename it.

More from our blog

See all posts
No Comments

    Leave a Comment