Optimizare SEO – Optimizarea motorului de căutare

No Comments

Optimizare SEO – Optimizarea motorului de căutare

Lectii SEO

Optimizare SEO,Optimizarea motorului de căutare,seoadwords.ro

Ce este SEO? Este scurt pentru  optimizarea motorului de căutare  . Este modalitatea de a optimiza un site web pentru a-și atinge poziția puternică în rezultatele căutării organice ale Google – sau ale unui alt motor de căutare. Acestea fiind spuse, din moment ce aproape  90% dintre utilizatorii care caută în Marea Britanie  folosesc Google ca motor de căutare, Google este cel care trebuie să se concentreze. Obținerea dreptului de SEO este în mod eficient vorbind aceeași limbă ca Google.

Dacă vă  este greu să obțineți site-ul dvs. pe prima pagină a Google  pentru cuvântul dvs. cheie vizat, profitați de  testul nostru gratuit pentru instrumentul Keyboost  . Acest lucru sporește site-ul dvs. în clasament, folosind cuvântul cheie țintă. Consultanții noștri meticulos de cercetare, apoi pune,  de înaltă calitate link-uri relevante de mare încredere, pentru site-ul tau  . Am ajutat clienții noștri  să-și ridice site-urile din necunoscut pentru a obține o vizibilitate maximă  . Acest lucru se  întâmplă fără a altera conținutul site-ului dvs.  în nici un fel. Clienții noștri văd rezultatele excelente în termen de o lună.Oferim tuturor celor care se înregistrează cu noi o încercare gratuită Keyboost, oferind site-ul dvs. în topul 100 al Google pentru un anumit cuvânt cheie. Pentru a afla mai multe și pentru a aplica gratuit Keyboost, faceți clic aici.

SEO este răspunsul tău la obținerea clasamentelor  bune în  rezultatele căutării  organice  (neplătite). Obiectivul dvs., ca orice altcineva, este să vă asigurați un loc pe prima pagină a Google și cât mai sus posibil. Obțineți o rată de clic (CTR) de 30% dacă ați atins primul loc și 12% dacă aveți o poziție treia. În pozițiile 9 și 10, obțineți doar 2% și dacă vă aflați pe o pagină secundară, veți obține puțini, fără vizitatori. Deci, o față lucruri bune este crucială. Trebuie să ajungeți cât mai aproape de clasamentul numărul unu, după cum puteți.

Având o  arhitectură puternică a site-ului și oferind o navigare clară, ușor de utilizat,  motoarele de căutare vor fi accesate mai profund în site-ul dvs. și va evalua rapid și ușor site-ul dvs. Și este mai bine și pentru vizitatori. Dacă se bucură de utilizarea site-ului, acest lucru va încuraja vizitele repetate de la acești. Acești factori sunt importanți pentru optimizarea site-ului dvs., deoarece  Google oferă mai multă valoare acum utilizatorilor de experiență.

Aici vom explica:  “Ce este seo?”  Și unele dintre cele mai simple moduri de a face dreptate.

Testați-vă pagina web pentru SEO

Conținutul tău pe pagină  (utilizarea cuvintelor cheie, destinația de plasare și structura elementelor de pe pagina dvs., cum ar fi titlul, descrierea metaforei, etichetele de titlu – H1, H2, H3 etc) și folosirea corectă a caracterelor aldine etc. un procent de 50% din puterea dvs. de SEO.

Sunteți sigur (ă) dacă ați optimizat bine conținutul paginilor dvs. web pentru motoarele de căutare, cum ar fi Google? Pentru a vă ajuta în această sarcină și pentru a obține rezultate eficiente, tehnicienii noștri au construit  pe cont propriu un instrument de auto-utilizare a unei pagini de analiză  . Se numește SEO Optimizer Pagina și vă oferă o analiză detaliată a paginilor dvs. după cuvânt cheie.

Mai bine încă, pagina de optimizare SEO este gratuită! Oferim tuturor o analiză gratuită a paginii pe zi. Sunt 365 de analize gratuite pe an. Tot ce trebuie să faceți este să vă înregistrați la noi și apoi să încărcați fișierul html sau să îl introduceți în pagina de web a paginii dvs. web și să trimiteți cuvântul dvs. cheie țintă. Încercați-l acum!

De ce clasamentul Google este atât de important

Este cu siguranță adevărat că mass-media sociale pot avea ca rezultat vizite la site-ul dvs., dar motoarele de căutare rămân calea principală de navigare pentru majoritatea vizitatorilor . Dacă Google nu poate găsi site-ul dvs., nu veți primi vizitatorii de care aveți nevoie pentru a găsi serviciile, produsele sau informațiile oferite de site-ul dvs. SEO este un subiect multprovocat , dar majoritatea oamenilor pot înțelege principiile de bază și le pot folosi – inclusiv pe tine!

Să ne întoarcem la elementele de bază. Motoarele de căutare au o funcție dublă: accesarea cu crawlere pe web și construirea unui index și apoi difuzarea către utilizatori a unei liste a site-urilor pe care le-au clasat drept cele mai relevante.

Când utilizatorii pun un termen în căutare și ajung la site-ul dvs., vor găsi ceea ce speră să găsească? Aceasta este întrebarea pe care motoarele de căutare încearcă să o răspundă. Scopul lor este de a oferi utilizatorilor rezultate relevante. Deci, întrebați-vă ce caută clienții dvs. țintă și asigurați-vă că site-ul dvs. le livrează acestora.

Misiunea Google este de a “organiza informațiile lumii și a le face universal accesibile și utile”. Aceste cuvinte, care sunt esența SEO-ului, sunt de pe site-ul Google în sine.

Cuvinte cheie: placa de lansare pentru SEO

Punctul de plecare este cuvintele introduse de un utilizator într-un motor de căutare. Pentru ca munca dvs. de optimizare să fie eficientă, trebuie să vizați cuvintele cheie potrivite pe care le caută . Acestea trebuie să fie legate de activitatea dvs. și de subiectul site-ului, fără a fi prea generice . Cercetarea cuvintelor cheie este punctul dvs. de plecare și este una dintre cele mai importante activități de marketing pe care le puteți face.

Clasament pentru cuvintele cheie potrivite vor determina succesul site – ul dumneavoastră . Rețineți că cuvintele cheie cu coada lungăoferă adesea rezultate mai bune. Acestea sunt cele pe care oamenii le vor introduce mai departe în ciclul de cumpărare sau de conversie. Adesea, întreprinderile folosesc jargonul propriu sau descoperă că cuvintele pe care le- ar folosi clienții țintă sunt destul de diferite de cele pe care le-ar folosi. Deci, trebuie să determinați limba pe care o vor utiliza vizitatorii țintă, nu cuvintele pe care le-ați folosi în mod necesar. Cineva care utilizează interogarea de cuvinte cheie cu termen scurt “vitamine sănătoase” sau “contabili” este probabil într-o fază incipientă și nu este gata să se angajeze. Dar cineva care scrie pentru “cumpăra vitamine pentru a ajuta cu unghii slabe” sau “servicii de contabilitate pentru designeri gratis de freelance” știe exact ceea ce caută și este probabil gata să se angajeze .

Dar dacă nu știți dacă vă optimizați conținutul pe fiecare pagină web pentru fiecare cuvânt cheie? Găsiți răspunsul prin difuzarea paginii prin Optimizatorul de pagini SEO. Acest instrument ia în considerare principalele elemente pe care motoarele de căutare își bazează indexarea: etichete de pagină (titlu, descriere, cuvinte cheie), titluri de pagini (h1, h2, h3 …), texte corporale, text îndrăzneț, link-uri. ..

Acesta vă oferă chiar și o listă de cuvinte cheie secundare pe care le puteți utiliza pentru a completa cuvântul cheie principal pentru a obține un echilibru ideal. Acestea sunt cuvinte înrudite care fac parte din același câmp lexical și aceeași temă ca și cuvântul dvs. cheie principal . Instrumentul vă oferă un scor pe fiecare dintre aceste elemente și vă spune ce trebuie să vă schimbați. Odată ce ați primit un deget albastru de la instrument, ați optimizat pagina dvs. cât mai puțin, precum și primele 10 pagini din rezultatele motorului de căutare Google.

Valoarea adăugată a cercetării pentru cuvinte cheie

Aceasta este piatra de temelie a strategiei dvs. de SEO și cea mai importantă acțiune pe care o puteți face pentru a obține optimizarea site-ului dvs. Ce este? Iată definiția din Wikipedia: Cercetarea cuvintelor cheie este o practică de optimizare a motoarelor de căutare (SEO) care utilizează profesioniștii pentru a găsi și a cerceta termeni de căutare efectivi pe care oamenii le introduc în motoarele de căutare “.

Acesta este punctul de cercetare al cuvintelor cheie – vă împuternicește să înțelegeți frazele exacte pe care oamenii le vor folosi pentru a vă căuta produsele, serviciile sau compania, care vor ajunge la clienții lor .

Deci, cercetarea cu cuvinte cheie este crucială pentru vizibilitatea dvs., dar are o valoare adăugată . Când te duci la ea, te obligă să înțelegi mai bine intenția de căutare sau de ce și cum oamenii caută lucrurile pe care le caută. Înseamnă că înțelegi mai bine vizitatorii vizați și limba pe care o vor folosi.

Instrumentul “auto-sugerare” al Google – ceea ce se întâmplă atunci când începeți să tastați o frază – vă oferă, de fapt, cele mai mari căutări similare de către persoane reale .

Cu excepția cazului în care dvs. este o afacere într-un domeniu foarte ezoteric și necompetitiv, concentrați-vă asupra cuvintelor cheie cu coada lungă. Cuvintele cheie cu coada lungă sunt importante din mai multe motive . Acestea vor avea întotdeauna un volum de căutare mai mic, dar pentru că sunt direcționate, dacă le obțineți, acestea vor avea ca rezultat rate mai bune de conversie a clienților. Nu vă lăsați amânați, deoarece sunt enumerați în instrumentul dvs. de planificator de cuvinte cheie ca termeni de concurență mediu sau scăzut. Este posibil ca acestea să fie atât de specifice pentru publicul țintă, încât sunt valoroase în conținutul dvs. Planificați postările de blog în jurul lor sau variațiile acestora pentru a atrage trafic suplimentar. Cu cât este mai mult conținut optimizat în funcție de cuvinte cheie pe site-ul dvs., cu atât sunt mai mari șansele de a atrage vizitatorii potriviți.

Optimizatorul de pagini SEO vă ajută să obțineți rezultatele optime pentru motoarele de căutare. Amintiți-vă că motoarele de căutare, cum ar fi Google, sunt sensibile la multe elemente, indiferent dacă acestea sunt legături externe sau interne, etichete, structura adreselor URL, media … Prin optimizarea paginii utilizând Optimizatorul de pagini SEO, îmbunătățiți înțelegerea paginii dvs. roboții a căror sarcină este să-l indexeze. Încearcă acum gratuit și verifică modul în care sunt optimizate cuvintele cheie.

Importanța backlink-urilor

Optimizare SEO, Optimizarea motorului de căutare www.seoadwords.ro

Optimizare SEO,Optimizarea motorului de căutare www.seoadwords.ro

Numărul de linkuri de intrare care sosesc pe site-ul dvs. este celălalt factor de vârf utilizat de Google în procesul de clasificare. Deci, backlink-urile sunt esențiale. Majoritatea experților spun că sunt responsabili pentru aproximativ 50% din puterea dvs. de SEO, conținutul dvs. de pe pagina de pornire fiind de 50% . Deci, ignora-le la riscul tău.

Legăturile sunt văzute ca voturi de aprobare de către Google . Prin legături, motoarele determină popularitatea site-urilor web și autoritatea acestora. Este de părere că, dacă multe alte site-uri web se leagă de tine, atunci ei vor să împărtășească în mod clar conținutul dvs., astfel că site-ul dvs. web trebuie să fie valoros și popular.

Crearea unui conținut extraordinar și apoi conștientizarea oamenilor despre acest lucru este primul pas în dezvoltarea bazei dvs. de link-uri. Dar amintiți-vă că Google este discernământ. Vrea să vadă linkuri relevante pentru nișă și care au fost construite încet și natural și care provin de la site-uri care sunt ele însele populare și, în mod ideal, de înaltă autoritate .

Este irelevant cât de multe linkuri indică spre site-ul dvs. dacă acestea nu sunt relevante și de bună calitate. Criteriile importante sunt de unde provin aceste legături.

Îmbunătățiți vizibilitatea cu Keyboost

Deci, site-ul dvs. apare în Google pentru expresia de cuvinte cheie pe care o vizați ? Dacă nu sunteți încă găsit în primele 10 rezultate, vă putem ajuta – cu ajutorul instrumentului Keyboost.

Cum funcționează pentru a vă ajuta? Keyboost utilizează algoritmi, asemănători cu Google, pentru a analiza cuvântul cheie. Apoi utilizează software-ul pentru a plasa pe site-ul tău așa-numitele “link-uri dinamice” de pe alte site-uri relevante . Studiază numai pentru dvs. cele pe care Google le determină drept cele mai autoritare și cele mai relevante pentru cuvântul dvs. cheie vizat. Conectarea paginii dvs. web la aceste domenii confirmă autenticitatea conținutului site-ului dvs. Rezultatul? Google califică site-ul dvs. cu un scor mai mare și îl indexează mai înalt. Notă, Keyboost atinge acest lucru fără a modifica conținutul site-ului dvs. în nici un fel.

Pentru a încerca instrumentul de optimizare, faceți clic aici. Este complet gratuit. Oferim un proces Keyboost pe nume de domeniu, pentru un singur cuvânt cheie. Pentru a fi eligibil să o utilizați pentru optimizarea site-ului dvs. din Marea Britanie, vă rugăm să vă informați că site-ul dvs. Web se află în top 100 de companii Google pentru o căutare în Marea Britanie cu ajutorul cuvântului cheie ales. Odată ce se desfășoară, procesul durează aproximativ o lună până la finalizare. Este, de asemenea, fără costuri pentru tine. Dăm tuturor celor care se înregistrează cu noi un proces gratuit pe domeniu. Deci, dacă dețineți mai mult de un domeniu, sunteți eligibil pentru un Keyboost gratuit pentru fiecare.

În aproape toate cazurile, după câteva săptămâni, rezultatele sunt foarte clare . Dovezile noastre arată că majoritatea utilizatorilor Keyboost văd că pozițiile lor se îmbunătățesc considerabil. Ei au, de asemenea, un lift SERPs mult mai repede decât s-ar obține de forking bugete mari pe Google Adwords. Mai bine, procesul nostru Keyboost este gratuit. Incearca acum si vezi-te singur.

Buletine informative care sunt educative

Povestea SEO sa schimbat foarte mult de când ne-am stabilit ca o companie de peste 15 ani în urmă . În acel moment, specialiștii noștri în domeniul IT au dezvoltat o înțelegere detaliată a funcționării Google și a celor mai bune tactici pentru o strategie de succes a site-ului web. Trăim și respirăm domeniul de optimizare. Am ajutat sute de clienți să-și ridice site-urile web de la obscuritatea care se întâmplă cu depășirea paginii Google. Ca rezultat, suntem acum una dintre cele mai importante firme de consultanta SEO din Europa. Lucrăm acum pe baza faptului că punerea la dispoziție a acestor cunoștințe nu poate decât să facă Internetul un loc mai bun pentru toată lumea. Abonați-vă la seria de buletine de știri aici pentru a accesa biblioteca noastră de cunoștințe și pentru a primi lecțiile noastre regulate de optimizare privind:

  1. Obținerea mai multor clienți pe site-ul dvs. web
  2. Secretele Google dezvăluite

Aveți nevoie de ajutor suplimentar cu site-ul dvs.?

Dacă vă străduiți să obțineți un loc pe prima pagină a Google, puteți beneficia de un audit complet al site-ului dvs. Echipa profesională a companiei de optimizare a paginilor SEO oferă servicii, de la construirea de link-uri, până la analiza pe pagină și în afara paginii, și sfaturi și practici SEM (marketingul motorului de căutare). Dacă doriți să vedeți cum vă putem ajuta, luați legătura cu noi pentru o consultare inițială informală. Apoi, dacă ceea ce credeți că este potrivit pentru dvs., vom efectua un audit, vă vom oferi feedback și vom sugera cel mai bun plan de acțiune pentru site-ul dvs. și pentru publicul țintă. Trimiteți-ne un e-mail la info@seopageoptimizer.co.uk sau sunați direct la+44 3308 084797 .

Distrugerea conținutului paginii

Pentru fiecare interogare de căutare, algoritmul Google evaluează paginile web care sunt cele mai relevante pentru cuvintele cheie ale căutării. Cum face acest lucru este complex, dar implică determinarea măsurii în care cuvintele cheie apar în elementele importante de conținut de pe fiecare pagină web. Acesta este motivul pentru care aceste elemente de conținut merită folosite dreptate.

ELEMENTE DE CONȚINUT, DE LA IMPORTANTE LA MAI PUȚIN IMPORTANTE

  1. Etichetă titlu: acesta este titlul paginii web care apare în browser și în lista rezultatelor căutării Google. De asemenea, este primul rând pe care se poate da clic pe lista rezultatelor căutării pe Google, deci este primul lucru pe care un utilizator îl vede în site-ul dvs. atunci când își pune întrebarea. Primele impresii sunt totul. Textul puternic optimizat pentru cuvinte cheie din eticheta titlului va face diferența între obținerea unui clic sau fără clic de la potențialii dvs. vizitatori. Nu uitați să utilizați cuvintele cheie țintă și să le păstrați sub 65 de caractere. Încercați să vă asigurați că termenii dvs. de bază sunt conținute în titlu cu cele mai importante cuvinte cheie apropiate de partea din față. Dacă utilizați numele dvs. de marcă ca parte a titlului, puneți-l ultimul – cu excepția cazului în care sunteți un nume de familie recunoscut global.
  2. Descrierea meta: aceasta este scurta descriere sau rezumat al conținutului și apare, de obicei, în lista rezultatelor căutării Google dacă este suficient de relevantă. Google nu o consideră în algoritmul său, dar merită să scrie bine, deoarece este șansa dvs. de a crește rata de clic (CTR) pe care Google o consideră un factor pentru indexare. Deci, utilizați cuvintele dvs. cheie și scrieți această descriere convingător. Gândiți-vă la acesta ca la un anunț mic pentru site-ul dvs. Includeți un apel la acțiune, cum ar fi “dați clic aici pentru a afla despre pachetul nostru de servicii de contabilitate”. Păstrați-l sub 160 de caractere altfel va fi trunchiat de Google.
  3. Anteturi: acestea sunt titlul principal (h1) și sub-rubricile (h2, h3, h4 etc) în conținutul paginii web. Utilizați cuvintele dvs. cheie și cele asociate în anteturi, dar nu exagerați și faceți-le să pară umplute cu cuvinte cheie sau spam-uri. Google le va utiliza pentru a decide dacă pagina dvs. web are o structură prin anteturi și conținutul asociat. De asemenea, anteturile sunt bune pentru scanarea vizitatorilor – după toate cele mai multe nu vor citi tot conținutul.
  4. Corp: acesta este conținutul textului solid al paginii dvs. web. Cum începeți să o scrieți? Începeți prin a găsi paginile web care sunt foarte indexate pentru cuvântul dvs. cheie. Uită-te la cât de mult text au acestea și ce cuvinte cheie și cuvinte similare sunt folosite. Dar niciodată nu copiați textul: Google penalizează copia duplicată. Scrieți conținut util și interesant pentru a vă demonstra cunoștințele și pentru a câștiga încrederea. Alunecați-vă în apelurile de acțiune pentru a-i face pe vizitatori să facă ceea ce doriți să facă. Utilizați cuvintele cheie și sinonimele în primele 100 de cuvinte și apoi continuați să le utilizați în conținut, fără a sacrifica însă lizibilitatea. Copia informativă de bună calitate este scopul tău. Dacă stați concentrat și scrieți pe subiect, ar trebui să găsiți că cuvintele cheie și cuvintele conexe pe care le utilizați apar în mod natural.
  5. Linkuri: acestea includ legături externe – către alte site-uri web – și linkuri interne – către alte pagini de pe aceeași pagină web de pe pagina web. Link-urile externe permit companiei Google să afle că site-ul dvs. este de interes pentru alți utilizatori, în timp ce legăturile interne, pe care trebuie să le utilizați pentru textul de ancorare optimizat pentru cuvinte cheie, ușurează păianjenii Google să-și găsească drumul în jurul site-ului dvs.
  6. Informații Alt: acestea sunt informațiile de text care sunt legate de imagini, videoclipuri sau alte elemente non-textuale de pe pagina web. Alt text ar trebui să vizeze descrierea exactă și pe scurt a imaginii și este un alt loc pentru a include cuvântul cheie țintă. Rețineți că Google nu poate vedea ce este o imagine, dar poate citi alt text. Nu uitați de asemenea pentru a da fișierelor imagine și numele relevante. Nu utilizați doar numere; modificați numele fișierului pentru a include un cuvânt cheie sau o descriere exactă.
  7. Bold: acestea sunt cuvintele de pe pagina web care sunt evidențiate într-un fel. Le puteți face îndrăzneț, italic sau subliniat. Google atribuie importanța acestui text peste textul simplu, deci din nou, utilizarea cuvintelor cheie este înțeleaptă.

Sunt toate elementele de conținut utilizate în conformitate cu cele mai bune practici Google? Ați folosit cuvântul dvs. cheie suficient sau prea puțin? Aflați rapid, încercând gratuit Optimizatorul de pagini. Dăm tuturor celor care înregistrează o analiză gratuită pe zi. Înregistrează-te acum pentru o mai bună optimizare!

OBȚINEȚI UN LIFT DE CLASARE CU KEYBOOST

Odată ce ați optimizat pagina dvs., precum și puteți utiliza SEO Optimizer Page, site-ul dvs. va fi indexat mai mult. După cum am explicat, optimizarea optimizată a site-ului se reduce la doi factori: pe pagină și în afara paginii. Acestea se bazează pe un conținut bine structurat optimizat pe bază de cuvinte cheie pe pagină și pe construirea unor link-uri externe de calitate în afara paginilor.

Keyboost, instrumentul de creare a link-urilor creat de compania SEO Optimizer Page, poate realiza aceste link-uri pentru dvs. și garantează că acestea sunt de înaltă calitate și că vin doar de la site-uri relevante și autoritare din nișă dvs. specifică.

Ca orice altceva legat de optimizare, este cel mai bun drum lent și constant. Noi nu suntem o fermă de legături rapide de rezultate, care vinde calități în vrac de legături nediscriminatorii care ar putea duce la primirea unei pedepse Google. În schimb, tehnicienii noștri specialiști, odată ce îi informați cu privire la cuvântul dvs. cheie vizat și adresa URL țintă, vor ajunge să lucreze la cercetarea site-urilor optime din care să vă câștige link-uri inbound. Fiecare backlink este cercetat cu meticulozitate și are relevanță directă pentru site-ul dvs. și pentru nișă.

Sunteți eligibil pentru un program Keyboost gratuit dacă îndepliniți următoarele criterii. Ați optimizat pagina dvs. web cu Optimizatorul de pagini. Sau pagina dvs. Web se află în topul 100 al Google pentru un anumit cuvânt cheie. Pur și simplu completați formularul nostru de cerere pentru a beneficia gratuit de serviciul dvs. Rezultatele sunt văzute în termen de o lună și sunt mai bune decât cele pe care le puteți obține cu publicitatea plătită, cum ar fi anunțurile Google.

10 MOTIVE PENTRU A UTILIZA INSTRUMENTUL NOSTRU: SEO PAGE OPTIMIZER

  1. Instrumentul a fost dezvoltat în casă de specialiștii noștri specializați pentru a reflecta algoritmii de indexare utilizați de Google, astfel încât să puteți fi siguri că prin utilizarea acestuia analizați paginile dvs. ca Google.
  2. Funcționează prin luarea cuvântului cheie țintă și prin evaluarea celor mai importante 10 pagini din Google și prin compararea paginii dvs. cu acestea. Apoi, aceasta vă aduce înapoi modificările pe care trebuie să le faceți pentru a se potrivi cu conținutul pe pagină sau pentru a le îmbunătăți.
  3. Este ușor și intuitiv. Veți câștiga toate cunoștințele prin intermediul acestuia pentru a fi un copywriter web expert.
  4. Odată ce v-ați înregistrat, primiți o analiză gratuită pe zi. Asta e în fiecare zi a săptămânii, deci 365 analize gratuite pe an. Și dacă ai nevoie de mai mult? Puteți să le comandați de la noi cu ușurință online.
  5. Veți primi sfaturi practice cu privire la utilizarea optimă a cuvântului dvs. cheie.
  6. De asemenea, veți obține o listă cu cele mai bune cuvinte asociate cuvintelor cheie pe care să le utilizați. Acestea pot fi folosite pentru a găsi un echilibru optim între utilizarea cuvintelor cheie și a sinonimelor.
  7. Vă va servi un raport detaliat de acțiune, subliniind locul în care pagina dvs. web reușește și unde nu este suficientă, pentru fiecare element individual de conținut pe pagină.
  8. Fiecare element de conținut are o notă colorată sub formă de roșu (necesită îmbunătățire); chihlimbar (apropierea); verde (foarte bun) și albastru (perfect).
  9. Acesta vă oferă instrucțiuni pas cu pas despre modul în care vă îmbunătățiți conținutul și notele pe care le faceți. Odată ce ați făcut modificările recomandate, puteți să trimiteți pagina dvs. pentru o altă analiză gratuită și să vedeți dacă ați obținut simbolul albastru.
  10. După ce ați respectat toate instrucțiunile, veți vedea o îmbunătățire imediată în clasamentul Google.

Faceți un pas înainte cu site-urile dvs. concurente și profitați de valoarea adăugată pe care o oferă Optimizatorul de pagini. Înregistrează-te acum și testează una dintre paginile tale web pentru a obține gratuit.

IMPORTANȚA FORMEI DE SITE WEB

Google analizează modul în care site-urile web și paginile web sunt construite în conformitate cu cele mai bune practici și structura și structura lor sunt importante și pentru optimizarea motoarelor de căutare.

S-ar putea să credeți că aspectul este despre cum arată site-ul dvs. Da, cu cât este mai atrăgător din punct de vedere vizual, cu atât mai bine. Dar nu ignorați lucrurile practice și este mai bine să evitați Flash, ceea ce Google nu-i place deoarece nu poate fi ușor citit.

Folosirea unui aspect modern cu CSS (foi de stil cascadă) este acum ceea ce caută Google. Dacă elementele de aspect sunt prea complexe (fonturi speciale, imagini sau videoclipuri în format non-standard), acestea nu vor fi procesate corect de motoarele de căutare. Orice lucru care reduce o experiență bună a utilizatorilor nu este bine văzut de Google și va însemna clasificarea slabă și indexarea mai mică. Cel mai bun sfat astăzi este să evitați cadrele din acest motiv.

Verificați viteza de încărcare a paginii. Dacă este lent, veți fi indexat mai jos. Este posibil să fie un caz simplu de reducere a dimensiunilor fișierelor de imagine pentru încărcarea rapidă a paginilor pentru o mai bună optimizare a motoarelor de căutare.

RĂSPUNSUL MOBIL PENTRU OPTIMIZARE

Un alt aspect important pentru optimizare este modul în care site-ul dvs. este prietenos cu dispozitivele mobile. Dacă site-ul dvs. este mai vechi și nu a fost conceput pentru a răspunde la mobil, probabil că veți fi afectat de ultima actualizare a algoritmului Google. Site-urile web care nu vor fi, de acum înainte, vor fi indexate mai jos decât cele care sunt. De ce? Deoarece Google și-a dat seama cât de mulți oameni folosesc acum telefoanele inteligente pentru căutare și cât de frustrați ei încearcă să treacă prin butoane sau link-uri minuscule. Elemente de aspect care merită să se gândească sunt dimensiunea textului, conținutul fiind în afara ecranului, ceea ce face ca vizitatorii să treacă de la o parte la alta sau că legăturile sunt prea blocate pentru a avea acces la degete.

NAVIGARE PENTRU UTILIZATORI ȘI GOOGLE

În cele din urmă, gândiți-vă la navigarea pe site-ul dvs. și la ceea ce sunt cunoscute sub numele de prăjini de pâine – posturile interne de ghidare între pagini. Recomandarea este că un utilizator ar trebui să poată să-și găsească drumul către pagina pe care dorește să o facă cu trei clicuri sau mai puțin. Acest lucru este deosebit de important pentru optimizare dacă vă aduceți aminte că, cu ajutorul motoarelor de căutare, vizitatorii nu sosesc neapărat pe pagina dvs. de pornire. Ele merg direct la pagina optimizată pentru interogarea de cuvinte cheie pe care au introdus-o. Deci, proiectați navigarea și link-urile interne ale site-ului dvs., astfel încât fiecare pagină optimizată să fie independentă, oferind în același timp căi clare către alte pagini.

Am acoperit valoarea de optimizare a navigării prin navigarea clară și ușor de utilizat. Dar pentru a vă ajuta să mutați traficul în jurul site-ului dvs., nu uitați de importanța legăturii interne.

Legarea internă are multe beneficii. Acesta poate reduce rata de respingere (persoanele care părăsesc site-ul dvs. rapid), deoarece oferă vizitatorilor mai multe opțiuni de lectură și căi în jurul site-ului dvs. Asigurați-le relevante și folosiți un text puternic de ancorare (cuvintele evidențiate în orice cuvânt).

Link-urile interne vă pot îmbunătăți clasamentul pentru anumite cuvinte cheie. Dacă vrem ca această pagină web să se înscrie pentru termenul “ce este SEO”, atunci putem să le conectăm la aceasta din alte pagini web de pe acest site folosind variante de text ancoră similară. Acesta este un semn real pentru Google că această pagină va fi utilă pentru surferii care doresc să înțeleagă “ce este SEO”.

Dar o bună legătură internă optimizează optimizarea deoarece înseamnă că Google poate accesa cu crawlere și indexarea site-ului dvs. mai ușor.

PĂSTRAȚI CONȚINUTUL CARE VINE

Pentru a încuraja optimizarea , păstrați pe site-ul dvs. conținut adăugat valoroase. Google vă recompensează dacă actualizați periodic site-ul dvs. Aceasta înseamnă că este relevant și că site-ul dvs. este utilizat. Adăugați o nouă postare de blog ori de câte ori puteți și aduceți la zi orice pagini web mai vechi. Dacă continuați să adăugați conținut nou, motoarele de căutare vor accesa cu crawlere site-ul dvs. mai des și vă vor indica mai mult.

10 MOTIVE PENTRU A UTILIZA KEYBOOST

    1. Veți obține o majorare a clasamentului dvs. de căutare în cel puțin o lună
    2. Este absolut liberă la încercare atâta timp cât pagina web pe care doriți să o “amplificați” pentru un cuvânt cheie țintă este în topul 100 al Google pentru respectivul cuvânt cheie sau ați optimizat acea pagină pentru SEO utilizând SEO Optimizer Page
    3. Tehnicienii de la Keyboost plasează legăturile fără a fi nevoie să modificați conținutul site-ului dvs. Web
    4. Singurul efort necesar din partea dvs. este furnizarea cuvântului cheie țintă și a paginii web țintă
    5. Puteți fi siguri că obțineți legături de bună calitate
    6. Veți beneficia de competențele de cercetare și de plasare specializate ale consultanților noștri specializați în optimizare
    7. Puteți avea încredere că legăturile de intrare pe care le acordați pentru Keyboost sunt relevante pentru sectorul dvs. de nișă și de la site-uri relevante, încredere înaltă și autoritate
    8. Recomandările de înaltă calitate pe care le primiți vor optimiza reputația și autoritatea site-ului dvs.
    9. Veți obține efecte mai bune și vă va costa mai puțin decât publicitatea plătită, cum ar fi Google AdWords.
    10. Beneficiați de expertiza uneia dintre cele mai respectate agenții de SEO din Europa, cu o experiență de peste 15 ani în urmă.

V-ați interesat să încercați tastatura pentru dvs.? Pur și simplu completați formularul de cerere aici și vom fi în contact.

APELURI LA ACȚIUNE

Site-ul dvs. are un scop – de aceea lucrați atât de mult pentru a-l optimiza. S-ar putea să-i convingeți pe vizitatori să vă vadă serviciile, să vă cumpere produsele, să solicite o ofertă sau să descărcați o carte electronică sau o hârtie albă pe care o oferiți. Acordurile de acțiune (CTA) sunt o idee bună de a pune pe fiecare pagină web.

Un apel la acțiune este o solicitare activă pentru vizitator să facă “ceva” și este modul în care vă îndrumați vizitatorii prin cumpărarea sau călătoria. Oamenii sunt mai rapizi să facă lucrurile pe care le-au fost îndemnate să le facă, ar trebui să vă scrieți CTA în mod convingător. Nu puneți doar “Cumpărați acum!” dar faceți-le merită: “Cumpărați acum și obțineți 50% reducere”; nu doar “Descărcați aici”, ci “Descărcați hârtie albă pentru a obține informații utile despre cele mai bune practici SEO”.

Apelurile la acțiune reprezintă calea spre conversie. Vizitatorii nu numai că iau informațiile de pe site-ul dvs., dar fac și ei ceva, adică acționează. Apelurile la acțiune fac ca site-ul dvs. să fie într-adevăr interactiv.

Nu este greu să măsurați rezultatul unui apel la acțiune: “Descărcați e-book on optimization” conduce vizitatorul către o altă pagină web. Statisticile site-ului dvs. din Google Analytics vor arăta ulterior cât de des a fost vizitată pagina web și care vă va spune cât de eficientă a fost chemarea la acțiune.

Dacă utilizați un anunț de chemare sub formă de buton, nu uitați să fiți prietenos pentru mobil și că textul este clar. Acest tip de buton ar trebui să fie într-o culoare contrastantă – portocaliu este o culoare energetică – iar butonul trebuie să aibă o dimensiune de fixare cu degetul: se recomandă cel puțin 7 mm.

Iată câteva exemple de solicitări de acțiune:

  1. Adaugă în pungă
  2. Încercați-l gratuit
  3. Utilizați serviciul nostru gratuit timp de două săptămâni – este pe noi
  4. Trimite această pagină unui prieten
  5. Începeți procesul meu de 30 de zile
  6. Ia-ți azi!
  7. Completați formularul pentru o ofertă gratuită
  8. Nu sunteți încă un client? Înregistrează-te aici gratuit și comandă online!
  9. Comandați acum și primiți un cadou gratuit!

LISTA DE VERIFICARE ÎN 15 PUNCTE PENTRU OPTIMIZARE

E timpul să reîncărcați acum și am creat o listă de verificare ușor de urmărit pentru a vă asigura că faceți tot ce puteți pentru a vă optimiza site-ul web. Am cercetat cercetarea cu cuvinte cheie în detaliu în acest articol, așa că nu merge în listă pe măsură ce presupunem că ați înțeles importanța sa cea mai importantă!

Nu uitați că puteți utiliza instrumentul Optimizator de pagini al optimizării paginii pe pagina pentru a evidenția cu exactitate ce trebuie să faceți pentru a obține rezultate de căutare organică ale site-ului dvs. care apar mai mari pentru optimizare. Și pentru a verifica utilizarea de cuvinte cheie. Faceți clic aici pentru a vă înscrie la instrumentul pentru zilch.

Și pentru a obține site-ul dvs. chiar mai mare în rezultatele de căutare organică Google toate cele mai importante, să profite de studiul nostru gratuit Keyboost și să obțineți link-uri relevante de bună calitate pentru site-ul dvs. și toată puterea de optimizare pe care o aduc. Faceți clic aici pentru a vă înscrie și pentru acest instrument pentru zilch.

Optimizarea SEO, Optimizarea motorului de căutare www.seoadwords.ro Obțineți un maxim de efect cu ajutorul instrumentelor noastre de SEO care verifică conținutul pe pagina pentru a utiliza cuvinte cheie și sporesc vizibilitatea SEO cu plasarea de link-uri de înaltă calitate dinamică.  Am acoperit optimizarea.

Optimizare SEO,Optimizarea motorului de căutare www.seoadwords.ro

Ambele și rezultatele vor fi puternice! Deci, aici mergem cu lista noastră de verificare.

    1. Asigurați-vă că site-ul dvs. este mobil receptiv. Google vă face foarte ușor să verificați propriul test de optimizare prietenos pe mobil aici.
    2. Scrieți o etichetă cu titlul puternic, utilizând cuvintele dvs. cheie și numele dvs. de marcă, păstrând-o sub aproximativ 65 de caractere (care include spații).
    3. Faceți o meta-descriere persuasivă pentru a încuraja vizitatorii să vă ducă clic pe clic atunci când site-ul dvs. apare în browserele lor. Utilizați cuvintele cheie și cuvintele asociate în el, includeți o solicitare de acțiune și păstrați-le sub 165 de caractere (care includ spații).
    4. Organizați mai întâi conținutul paginii dvs. web cu cele mai importante elemente și împărțiți copia utilizând marca dvs. H1 (numai una dintre aceste pagini), H2, H3, H4 etc (puteți avea mai mult de unul pe fiecare pagină), plasându-vă cuvinte cheie și sinonime în ele.
    5. Scrieți un conținut informativ bun pentru corpul dvs. copiați și presărați cuvintele cheie pe tot parcursul. Concentrați-vă pe vizitatorul uman pe măsură ce scrieți, dar conduceți ulterior pagina dvs. prin instrumentul de optimizare a paginilor dininstrumentul de verificare pentru a obține o mică orientare matematică în ceea ce privește utilizarea optimă a cuvintelor cheie. Cantitatea de copie de care aveți nevoie va varia în funcție de concurența cu care vă confruntați pentru cuvântul cheie (ca ghid, consultați primele 10 pagini pe Google pentru cuvântul dvs. cheie), dar majoritatea paginilor necesită cel puțin 450 de cuvinte. Instrumentul nostru de verificare vă va spune exact câte cuvinte veți avea nevoie.
    6. Asigurați-vă că toate paginile dvs., sau cel puțin cele cheie, au o chemare clară la acțiune. Asigurați-le ușor pentru a vedea și de mai sus de ori și, dacă utilizați butoane, face suficient de mare pentru a fi bătătorit.
    7. Utilizați etichetele dvs. alto și introduceți cuvintele cheie în atributele acolo unde este relevant și nu uitați să dați și fișierele imagine cu nume relevante. Asigurați-vă că imaginile sunt comprimate astfel încât să nu încetinească viteza site-ului. Același lucru este valabil și pentru videoclipurile dacă le folosiți. Alegeți o expresie de cuvinte cheie care să fie vizată pentru videoclipul dvs. și folosiți-o în titlul, descrierea și numele fișierului dvs. (de exemplu: nume-cheie.mov). Încărcați transcrierea video pentru o mai bună optimizare și indexare Google.
    8. Asigurați-vă că detaliile de contact sunt disponibile în mod clar pe fiecare pagină web și în câteva moduri diferite, de exemplu prin antet și subsol.
    9. Utilizați integrarea social media și toate platformele relevante de social media și puneți butoanele de partajare socială pe fiecare pagină web.
    10. Scrie adrese URL ușor de înțeles, cuvinte separate cu cratime sau liniuțe și utilizați cuvintele cheie în ele.
    11. Mențineți conținutul site-ului dvs. proaspăt. Adăugați în mod regulat materiale blog noi și actualizați frecvent pagini web. Google îi place să vadă un site în continuă evoluție. Și cu cât mai multe pagini optimizate cu ajutorul cuvintelor cheie puteți crea, cu atât este mai probabil ca clienții să vă găsească.
    12. Includeți o declarație de confidențialitate accesibilă de la subsol în general. Acest lucru este văzut ca un semnal de încredere de la Google.
    13. Creați legături interne între paginile dvs. web, astfel încât, în mod ideal, fiecare pagină web să fie conectată la cel puțin alte trei site-uri și să utilizați un text de ancorare strategică pentru a face acest lucru utilizând cuvintele dvs. cheie din cadrul acestuia.
    14. Petreceți timp pentru dezvoltarea legăturilor de intrare prin scrierea unor bloguri minunate pe care oamenii vor dori să le împărtășească (să le promoveze), să ofere postări oaspeților pe alte site-uri, să răspundă în forumuri, să se înscrie pe agendele locale sau profesionale relevante și să ajungă la site- nișă pentru tine. Utilizați serviciul nostru de legătură Keyboost cu toate acestea rapid și profesional. (Vă puteți înscrie pentru un test Keyboost gratuit aici).
    15. Instalați Google Analytics, astfel încât să puteți vedea cât de bine optimizați și măsurați numărul dvs. de vizitatori (sperăm!).

Nu sunteți sigur că ați obținut toate astea? Consultanții noștri prietenoși la Optimizatorul de Pagini SEO vor fi bucuroși să vorbească despre circumstanțele dvs. specifice, problemele și piața țintă și să vă ajute cu un audit al site-ului. Dacă doriți să vedeți cum vă putem ajuta, luați legătura cu noi pentru o consultare inițială informală. Trimiteți-ne un e-mail la info@seopageoptimizer.co.uk sau sunați direct la+44 3308 084797 .

Servicii gratuite pe pagină și în afara paginilor pentru a spori vizibilitatea site-ului și pentru a atrage traficul pe care îl căutați. Înregistrați-vă pentru ambele servicii și pentru buletinele de știri gratuite.

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

There is no form with title: "SEOWP: MailChimp Subscribe Form – Vertical". Select a new form title if you rename it.

More from our blog

See all posts
No Comments

    Leave a Comment