Noul algoritm Google pentru SEO 2018

No Comments

Noul algoritm Google pentru SEO 2018

5 puncte de accent în noul algoritm Google și ce înseamnă acest lucru pentru SEO

  • Modificările principale ale algoritmului Google în 2018 trebuie să vă concentrați
  • Cum vă puteți adapta strategia SEO pentru a vă pregăti

Algoritmul de căutare al Google se modifică foarte mult. Din 2000, au existat sute de actualizări mari și mici ( puteți vedea lista completă aici ) care afectează dacă conținutul dvs. urcă sau cade în paginile cu rezultatele motorului de căutare (SERP). Pentru marketing, acest lucru înseamnă că un nou algoritm Google este mereu la orizont.

Aceste schimbări frecvente și strânse de algoritmi conduc la multe speculații în legătură cu modul în care firmele își pot schimba strategia SEO pentru a rămâne în topul clasamentului. În timp ce nu știm exact cum se modifică algoritmul, în acest post, vom examina cinci domenii pe care ar trebui să le acordați atenție, pentru a vă ajuta să vă adaptați strategia SEO în consecință.

1. Indexul mobil-primul

Cu 60% din căutările efectuate acum pe dispozitivele mobile , compatibilitatea cu dispozitivelemobile este din ce în ce mai importantă, deoarece Google își schimbă atenția în privința telefoanelor mobile, în primul rând pe cele mobile . Gigantul de căutare și-a împărțit deja indexul de căutare în doi-unul pentru mobil, unul pentru desktop și a anunțat în noiembrie 2016 că mobilul ar avea prioritate în cele din urmă:

“În cele din urmă, algoritmii vor utiliza în primul rând versiunea mobilă a conținutului unui site pentru a clasifica paginile de pe acel site, pentru a înțelege datele structurate și pentru a afișa fragmente din aceste pagini în rezultatele noastre.”

A venit vremea aceea. În 2018, Google va combina cei doi indici de căutare într-unul, care va prioritiza mobilul atunci când se accesează cu crawlere.

Ceea ce ar trebui să faci?  

Verificați cât de adecvat este site-ul dvs. în prezent pentru navigarea pe mobil cu testul Google Mobile-Friendly , care vă va spune dacă site-ul dvs. Web este ușor de utilizat pe un dispozitiv mobil.

Trebuie să vă asigurați că și site-ul dvs. mobil are performanțe (dacă nu mai bune) decât site-ul dvs. de pe desktop. Aceasta înseamnă că toate elementele site-ului dvs. trebuie să fie funcționale și să poată fi accesate cu crawlere pe telefonul mobil. Nu mai este suficient să aveți un link către “vizualizarea pe desktop” pentru paginile web care nu funcționează bine pe smartphone-uri.

2. Mai multă atenție asupra Fragmentelor recomandate

“Fragmente recomandate” apar peste rezultatele obișnuite din SERP-urile ( numite poziția # 0 ). Deci, dacă puteți să vă ocupați de acestea, acestea pot oferi o creștere semnificativă ratei de clic și a traficului pe site. Fragmentele recomandate iau mai multe forme, de la liste sau recenzii la datele evenimentelor și casetele de răspuns.

Google va continua să extindă fragmentele recomandate în 2018, acordând o importanță mai mare datelor structurate. Datele structurate reprezintă o linie de cod pe care o puteți adăuga la codul HTML al site-ului dvs., care poate oferi Fragmente recomandate (cunoscute și sub numele de rezultate de căutare bogate ). Prin adăugarea de date structurate, puteți, de exemplu, să înscrieți o casetă de răspuns pentru un punct comun de durere pentru clienți în industria dvs. sau să creați un Cărți de cunoștințe pentru o viziune mai atrăgătoare despre compania dvs.

Ceea ce ar trebui să faci? Iată ce trebuie să faceți pentru a adăuga datele structurate pentru Fragmente Featured în HTML:

  • Personalizați fragmentul de cod
  • Creați o etichetă Google Tag Manager
  • Inserați codul în caseta de text “Custom HTML” și salvați eticheta
  • Creați un nou declanșator
  • Reveniți la “marcarea schemei” și adăugați “afișarea paginii” ca declanșator
  • Publica
  • Testați utilizând instrumentul de testare a datelor structurate

Căutați o postare tutorial viitoare despre cum să creați fragmente recomandate pentru a obține conținutul dvs. în topul de căutare Google!

3. Spune-i cum este

Căutarea vocală a fost unul dintre cei mai mari producători datorită asistenților AI precum Cortana, Alexa și Asistent Google. În ultimii 10 ani, căutările vocale pe Google au crescut cu 3.500% , iar 40% dintre adulți folosesc acum o căutare vocală o dată pe zi .

Deoarece se poate aștepta ca această tendință ascendentă să continue, acest lucru pune accentul pe optimizarea mobilă. Dar căutarea vocală are și potențialul de a schimba structura termenilor de căutare. Putem prezice că mai multe fraze de căutare “naturale” vor veni prin căutarea vocală, deoarece oamenii tind să pună întrebări mai formate.

Merită remarcat faptul că căutarea vocală va funcționa mână în mână cu Fragmenturile recomandate care avansează în timp ce AI, cum ar fi Google Assistant, va citi fragmente speciale cu voce tare ca răspuns la interogarea termenilor de căutare.

Ceea ce ar trebui să faci? Căutarea vocală va folosi cuvinte cheie longtail – în timpul optimizării pentru căutarea vocală ar trebui folosite mai multe fraze conversaționale. Strategia dvs. de cuvinte cheie ar trebui să se potrivească cu aceasta. Pe măsură ce acestea sunt mai specifice, cuvintele cheie cu coadă lungă au în general un volum mai mic de căutări, dar rezultă și o concurență mai redusă și o rată de conversie mai mare, adică oamenii care caută acele cuvinte cheie lungi știu ce vor.

Luați în considerare faptul că vă expuneți expresiile de căutare voce ca întrebări: “Cum să îmi îmbunătățesc scorul meu SEO”, de exemplu. Dacă puteți combina acest lucru cu răspunsurile la Fragmentul recomandat, puteți face un salt considerabil pe SERP-ul Google.

4. Menționează linkul “fără legătură”

În 2017, Gary Illyes, Analist al Google Webmaster Trends, a sugerat că Google poate asocia acum mențiuni fără o legătură fizică . Aceste așa-numite “mențiuni fără legătură” (adică recenziile pozitive, mărturiile și alte mențiuni ne-legate de compania dvs.) vor juca un factor în SEO.

Ce trebuie să faceți: Încercați să obțineți cât mai multe mențiuni pozitive despre compania dvs., produsele și persoanele dvs.. Fie că este vorba pe blog, pe site sau pe site-uri externe, Google va trata aceste mărturii în mod favorabil, chiar dacă nu sunt hiperlinkate. Nu neglija însă legăturile reale, deoarece acestea oferă încă aceste substanțe și dovezi dacă oamenii doresc să verifice ceea ce spui este adevărat. Aceasta nu este o scuză pentru a începe să îmbrăcați compania!

5. Centrul de securitate

Google a recunoscut un timp în urmă că preferă site-urile HTTPS din punct de vedere al securității și astfel le clasifică puțin mai sus. În foaia de parcurs recentă, au dezvăluit că în 2018 vor începe să pedepsească editorii care nu reușesc să adauge un SSL pe site-ul lor.

Ceea ce ar trebui să faci? Dacă activați un SSL ( strat socket securizat ) pe site-ul dvs., puteți asigura că orice informație care merge la și de pe serverul dvs. este criptată. Aceasta este ceea ce diferențiază “https” de “http” (“S” înseamnă securizată) și este necesar dacă site-ul dvs. utilizează lucruri precum localizarea geografică, plățile online sau notificările care necesită transferul confidențial de informații. Obținerea unui SSL nu este dificilă – tot ce trebuie să faceți este să cumpărați un certificat și să îl accesați și să îl instalați. De asemenea, sunt introduse primele certificate SSL gratuite .

Noul dvs. algoritm Google cheat foaie

Amintiți-vă că specificul algoritmului Google va rămâne întotdeauna sub acoperire. Dar concentrarea pe aceste cinci domenii vă va sta pe loc în ceea ce privește cea mai bună practică SEO pentru anul 2018. Și asigurați-vă că vă țineți pasul cu blogurile Fifty Five and Five – vom face bloguri despre orice actualizare viitoare a noului algoritm Google ca și când ele de suprafață!


Aveți nevoie de ajutor pentru a obține propriul dvs. conținut în partea de sus a rezultatelor căutării de căutare Google? Cincizeci și cinci sunt o agenție de marketing digital cu servicii complete. Combinăm marketingul excelent cu o înțelegere înnăscută a rețelei Microsoft Partner Network. 0725 763 311

Noul algoritm Google pentru SEO 2018

https://seoadwords.ro Noul algoritm Google pentru SEO 2018

https://seoadwords.ro
Noul algoritm Google pentru SEO 2018

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

There is no form with title: "SEOWP: MailChimp Subscribe Form – Vertical". Select a new form title if you rename it.

More from our blog

See all posts
No Comments

    Leave a Comment