Nici un volum de căutare? 3 modalități de îmbunătățire a campaniilor AdWords cu trafic redus

No Comments

Nici un volum de căutare? Nici o problema! 3 modalități de îmbunătățire a campaniilor AdWords cu trafic redus

Contribuitorul Jacob Baadsgaard crede că trebuie să obțineți o dezamăgire și să găsiți modalități de a profita la maximum de traficul la care aveți acces, în loc să încercați să aderați la cele mai bune practici de trafic.

Volumul de căutare este fundamentul celor mai reușite campanii AdWords. La urma urmei, dacă licitați pe un cuvânt cheie care primește 10000 de căutări pe lună și aveți o rată de clic de 5%, o rată de conversie de 10% și o rată de închidere de 20%, vă puteți aștepta să închideți 10 vânzări pe lună de la acel cuvânt cheie.

O mai bună copie a anunțului , pagini de destinație sau tactici de vânzări pot îmbunătăți aceste numere , dar la sfârșitul zilei aveți doar 10 000 de căutări pe lună pentru a lucra cu.

Acum, în cazul în care cuvântul dvs. cheie are mii de căutări pe lună, nu este o problemă, dar ce se întâmplă dacă cuvintele cheie pe care doriți sau doriți să le vizați obțineți numai 100 de căutări pe lună?

Dintr-o dată, o rată a clicurilor de 5%, o rată de conversie de 10% și o rată de închidere de 20% înseamnă că obțineți o vânzare din acel cuvânt cheie … un an.

Și asta dacă aveți o campanie eficientă pe un cuvânt cheie care primește o sută de căutări pe lună. În multe campanii cu volum redus de căutare, puteți rula o campanie nedovedită pentru cuvintele cheie cu mai puțin de 20 de căutări pe lună!

Deci, dacă sunteți o afacere de nișă sau doriți să obțineți clicuri din cuvinte cheie cu valoare mare cu coada lungă, ce faceți? Părăsi? Dă-i cea mai bună lovitură și roagă-ți ceva în cele din urmă?

Din fericire, dacă aveți de-a face cu cuvinte cheie cu trafic redus, renunțarea sau aruncarea de spaghete la perete și sperând că ceva nu este singurul dvs. opțiune. În acest articol, vom examina trei moduri diferite de a trata situațiile cu trafic redus.

1. Utilizați potrivirea amplă

Dacă licitați pentru cuvinte cheie cu volum mare de căutare, potrivirea amplă este o modalitate excelentă de a pierde o mulțime de bani.

De exemplu, am auditat odată un cont AdWords pentru o companie care a implementat produse de aplicație de sistem (SAP). Atât ei, cât și clienții lor au folosit termenul “sap” tot timpul, așa că au vizat cuvântul cheie “sap”.

În prezent, cuvântul cheie “sap” obține aproximativ un milion de căutări pe lună, dar atunci când au făcut o potrivire amplă a cuvintelor cheie, anunțurile lor au apărut pentru fiecare căutare pe care o puteți imagina. Printre numeroșii termeni de căutare irelevanți, au primit sute de mii de afișări (și sute de clicuri) de la persoane care au căutat “A $ AP Rocky” – un rapper american.

Din păcate, cuvintele cheie cu volum mare de căutare tind să confunde Google. Vreau să spun, uită-te la ceea ce Planificatorul de cuvinte cheie sugerează ca termeni corelați pentru “sap”:

Este ca și cum Google spune: “Nu știu ce cauți aici, deci iată ceva de toate!”

Cu cât volumul de căutare mai mic are un cuvânt cheie, cu toate acestea, cu cât este mai specific acesta tinde să fie. Căutările mai specifice sunt mult mai ușor pentru Google să interpreteze și să se potrivească cu alte căutări similare.

De exemplu, iată câteva dintre cuvintele cheie sugerate de Google atunci când conectați “implementarea SAP” în Planificatorul de cuvinte cheie:

Acest cuvânt cheie primește numai 140 de căutări pe lună, dar sugestiile Google se îndreaptă direct către bani.

Căutările ca “serviciile de implementare SAP” sunt potrivite perfect pentru ceea ce caută afacerea și, deși nu s-ar putea obține un volum de volum de căutare, ele măresc numărul total de căutări relevante la care vor apărea anunțurile acestei companii.

Când aveți de-a face cu volum redus de căutare, potrivirea amplă poate fi adesea un avantaj deosebit. Cuvintele cheie cu volum redus de căutare au tendința de a fi specifice, astfel încât potrivirea amplă poate face o treabă excelentă de a obține anunțurile dvs. în fața unor căutări suplimentare suplimentare, pe care nu le-ați avut în vedere niciodată.

Pentru a face lucrurile mai bune, după ce ați rulat cuvintele cheie cu potrivire amplă pentru o perioadă, puteți accesa raportul Termenii de căutare și puteți vedea dacă Google a descoperit orice pietre pe care ar trebui să le adăugați în campania dvs. (sau pierderi de bani pe care trebuie să le adăugați ca cuvinte cheie negative).

Evident, această abordare nu este la fel de eficientă ca și cum vizează un cuvânt cheie cu volum mare de căutare folosind potrivirea exactă, dar folosirea potrivirii ample vă poate ajuta să obțineți câteva sute de mii de căutări relevante pe lună dintr-un cuvânt cheie extrem de vizat cu volum redus.

2. Pregătiți pompa

Uneori, motivul pentru care cuvintele dvs. cheie au un volum de căutare scăzut este că oamenii nu cred că vor căuta ceea ce vinzi.

Acest lucru este valabil mai ales pentru întreprinderile cu produse noi, inovatoare sau companii de nișă cu audiențe potențiale foarte mici.

În aceste situații, este de obicei o idee bună să începeți prin a focaliza puțin mai sus pâlnia. Dacă nimeni nu a auzit vreodată de un “invertor de somn”, de ce ar fi oamenii să îl caute?

În loc să aștepți ca oamenii să descopere produsul, serviciul sau afacerea la întâmplare, este o idee bună să fii un pic mai agresiv cu marketingul tău. Publicitatea socială plătită, afișarea și publicitatea video reprezintă modalități excelente de a răspândi cuvântul și de a crea conștiința și cererea.

Toate acestea sunt Marketing 101, dar aici ne putem distra cu AdWords.

Produsele și serviciile noi sau de nișă au adesea o perioadă de încălzire. Din păcate, majoritatea oamenilor nu vor vedea un anunț Facebook pentru un “invertor de somn”, dați clic pe el și imediat cumpărați, mai ales dacă este scump (care sunt cele mai noi sau lucruri de nișă).

În schimb, majoritatea oamenilor vor avea nevoie de ceva timp să se gândească la ceea ce vinzi și să facă puțină cercetare înainte de a fi gata să cumpere. O strategie bună de afișare sau de retransmitere video poate ajuta aici, însă dacă doriți cu adevărat să atrageți pe cineva care se gândește la produsul dvs., trebuie să utilizați listele de remarketing pentru anunțurile afișate în rețeaua de căutare (RLSA).

Utilizând RLSAs pentru a accesa mai mult volum de căutare

Cotele sunt, dacă vând ceva nișă sau ceva nou, există un “normal” pe care îl întrerupeți. În cele mai multe cazuri, dacă cineva caută acest lucru normal, nu va fi interesat de ceea ce vinzi.

De exemplu, dacă ați inventat o alternativă de pat pentru “invertorul de somn” care ajută la durerile de spate, este posibil să fie convins că oamenii care caută “cea mai bună saltea” dau clic pe anunțul dvs. Nu caută un “invertor de somn”, căutând o saltea!

Cu toate acestea, cineva care a făcut deja clic pe unul dintre anunțurile dvs. grafice “Invertor de dormit” și căutând “cea mai bună saltea” are șansa să facă clic pe anunțul dvs. afișat în rețeaua de căutare și să facă o achiziție. La urma urmei, ei știu deja ce este produsul dvs., astfel încât conectarea “inverterului de somn” la căutarea “celei mai bune saltele” poate fi doar împingerea pe care trebuie să o cumpere.

RLSA vă permit să jonglați aceste două priorități concurente.

În loc să încercați să concurați cu produsele sau serviciile “normale” pe care încercați să le perturbați pentru clienții care nu vă înțeleg sau pentru ce vândem, puteți rula în schimb o campanie de licitare foarte mică pentru cuvinte cheie “normale” și apoi utilizați RLSA-uri pentru a mări semnificativ suma licitată atunci când cineva care a vizitat deja site-ul dvs. sau pagina de destinație caută termenii respectivi. În acest fel, puteți păstra opțiunea nouă și îmbunătățită în fața clienților potențiali, fără a fi nevoie să concurați pentru persoanele care nu sunt încă pregătite pentru ceea ce vindeți.

În esență, această tactică vă oferă o modalitate de a vă depăși cuvintele cheie cu trafic redus, utilizând RLSA pentru a accesa cuvintele cheie cu volum mai mare de căutări, fără a atrage clicuri irelevante.

3. Combină și cuceri

După cum sa menționat mai sus, cuvintele cheie cu volum redus de căutare sunt, de obicei, cuvinte cheie foarte specifice. Acest lucru poate crea probleme reale atunci când este vorba de optimizarea copiei dvs. de anunț.

Pentru a obține clicuri, anumite căutări necesită o copie specifică a anunțului, prin urmare, dacă doriți să utilizați cât mai puține căutări pe care le aveți, trebuie să scrieți o copie a anunțului care se potrivește cu termenii de căutare și cu intenția de căutare a cuvintelor dvs. cu trafic redus.

Din păcate, este greu să evaluezi copia anunțului când primești doar 10 clicuri pe lună, deci dacă nu scrii prima copie a anunțului perfect, poți pierde eventualele clicuri, conversii și vânzări fără să-l realizi.

Cu toate acestea, există o modalitate de a testa copia de anunț pe cuvintele cheie cu trafic redus. Pur și simplu trebuie să fii inteligent în legătură cu modul în care puneți copia dvs. de anunț împreună.

Cotele sunt, chiar dacă cuvintele cheie pe care le utilizează publicul țintă sunt diferite, punctele lor de durere sunt în esență aceleași. Având în vedere acest lucru, ar trebui să puteți scrie o copie a anunțului care leagă cuvintele cheie și punctele de durere într-un mod destul de formic.

Și dacă copia dvs. de anunțuri este în principiu consecventă, puteți să distribuiți tuturor acelor anunțuri aceeași etichetă în AdWords și să utilizați acea etichetă pentru a agrega performanța anunțurilor pentru toate cuvintele dvs. cheie din Editorul de rapoarte.

Odată ce ați ales eticheta de anunț în Editorul de rapoarte, tot ce trebuie să faceți este să alegeți valorile pe care doriți să le evaluați și Google vă va afișa date în bloc pentru copia dvs. de anunțuri. Nu este o modalitate foarte științifică de a face lucrurile, dar este o modalitate excelentă de a obține o simțire a performanței copiei dvs. de anunțuri.

În plus, puteți folosi aceeași tactică pentru a testa două seturi diferite de copii de anunț. Tot ce trebuie să faceți este să etichetați fiecare versiune separat în campaniile dvs. și să rulați un raport de etichete în Editorul de rapoarte.

Ca și celelalte tactici discutate în acest articol, această abordare nu este ideală, dar atunci când nu aveți suficient trafic pentru a face lucrurile cum trebuie, este un truc la îndemână pentru a avea mâneca.

Concluzie

În timp ce campaniile cu trafic redus pot fi o adevărată durere de cap pe care o puteți gestiona, puteți obține în continuare rezultate bune din cuvintele cheie cu trafic redus din AdWords. Trebuie doar să vă schimbați abordarea. În loc să încercați să aderați la “cele mai bune practici” legate de trafic, trebuie să obțineți rezultate și să găsiți modalități de a profita la maximum de traficul la care aveți acces.

În acest articol, am discutat trei modalități diferite de a profita la maximum de campaniile dvs. cu trafic redus, dar există o varietate de alte trucuri pe care le puteți încerca.


Opiniile exprimate în acest articol sunt cele ale autorului invitat și nu neapărat Land Motorul de căutare. Personalul autorilor este listat aici .


This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

There is no form with title: "SEOWP: MailChimp Subscribe Form – Vertical". Select a new form title if you rename it.

More from our blog

See all posts
No Comments

    Leave a Comment