Indicele Google de la primul telefon mobil a început să navigheze. Sunteți la bord? 5 Essentials SEO

No Comments

Indicele Google de la primul telefon mobil a început să navigheze. Sunteți la bord? 5 Essentials SEO

Am auzit despre acest nou index pentru totdeauna, iar acum este în sfârșit aici. Contribuitorul Jim Yu împărtășește cinci modalități prin care webmasterii își pot optimiza conținutul și elementele tehnice la fața locului pentru a reuși în noul index mobil.

După o așteptare relativ lungă, Google a început să-și dezvolte primul său index mobil. În primul rând anunțat în 2016, primul indice mobil este un răspuns direct la una dintre cele mai semnificative schimbări în comportamentul consumatorilor în ultimii ani.

Anul trecut, cercetările au arătat că dispozitivele mobile reprezintă acum 57% din totalul traficului , motiv pentru care Google ar trebui să utilizeze un agent utilizator mobil pentru a accesa cu crawlere și pentru a indexa conținutul.

Scopul Google este să lanseze acest index pe plan mondial, într-o mișcare care va face ca gigantul de căutare să acceseze versiunea mobilă a unui site web pentru a indexa și clasifica conținutul. Chiar dacă un consumator caută pe un dispozitiv desktop, Google va interoga indicele său de conținut mobil pentru a găsi răspunsul cel mai autoritar și relevant. Versiunea mobilă a site-ului dvs. va deveni versiunea principală odată ce indicele se va schimba.

Au existat o mulțime de speculații cu privire la această schimbare seismică de la anunțul inițial, dar acum am depășit punctul de vedere al conjecturii. Marketingul de căutare trebuie să fie cel mai vigilent pentru a se asigura că site-urile sunt optimizate pentru a fi mobile și în poziția cea mai bună pentru a beneficia de această dezvoltare.

Cele cinci sfaturi de mai jos ar trebui să fie primele porturi de apel pentru toți specialiștii în optimizarea motorului de căutare (SEO), pe măsură ce intrăm în prima vârstă de telefonie mobilă.

Monitorizați activitatea Google de accesare cu crawlere

Google va trimite o notificare prin consolă de căutare atunci când site-ul dvs. a fost trecut la primul index mobil. Aceasta este o știre binevenită, însă proprietarii de site-uri vor dori să sapă mai adânc pentru a vedea mai detaliat activitatea de accesare Google cu crawlere, atât înainte cât și după efectuarea comutării.

Prin monitorizarea datelor fișierului jurnal, este posibil să vedem cum funcționează motoarele de căutare un site web și ce văd când ajung acolo. Acest lucru va semnala orice activitate crescută de la agenții utilizatorilor smartphone și va evidenția orice scăderi de la omologii lor desktop. Aceste modele nu sunt neapărat concludente, deoarece vor exista fluctuații pe măsură ce Google efectuează teste. O creștere a activității agenților de smartphone-uri poate fi urmată de o scădere a numărului de locatori (URL-uri) uniforme pe care le vizitează în fiecare zi, în timp ce Google încearcă să calibreze performanța site-ului.

Acestea fiind spuse, știm că Google va testa disponibilitatea fiecărui site în mod izolat , prin urmare această analiză vă va ajuta să identificați și să rezolvați toate problemele de accesare cu crawlere pe care le observați. Dacă există diferențe semnificative în structura de legătură internă dintre versiunile dvs. mobile și desktop, de exemplu, aceasta va fi o sarcină esențială.

Primul index mobil vine, deci este mai bine să țineți cont de acest lucru dacă doriți să mențineți și să crească vizibilitatea atunci când ajunge în mod inevitabil pentru site-ul dvs.

Înțelegeți călătoria cu utilizatorul mobil

Timpurile de atenție ale publicului sunt mai scurte pe dispozitivele mobile decât pe un desktop, deci este foarte important să înțelegem conceptul de micro-moment .

În timpul acestor ferestre scurte de oportunitate, brandurile pot angaja clienții așa cum își exprimă dorința de a ști ceva, de a merge undeva sau chiar de a fi inspirați de conținut.

Acest lucru necesită ca brandurile să răspundă utilizatorilor la sursa cererii, care poate fi obținută numai printr-o strategie bazată pe date. Prin încorporarea semnalelor intenționate în planul de marketing al conținutului, puteți trece dincolo de cuvinte cheie pentru a ajunge la inima a ceea ce clienții dvs. cer într-adevăr.

Acest peisaj al cererii este fundamental diferit pe mobil, astfel încât fiecare brand ar trebui să facă acest lucru unul dintre primele lor considerații pentru lumea din lumea mobilă.

De asemenea, dispozitivele mobile creează și partajează mai multe date decât dispozitivele desktop, ceea ce creează noi oportunități pentru ca conținutul să colaboreze cu alte canale de marketing pentru a crea experiențe mobile inovatoare. Aceasta ar putea implica o strategie de căutare vocală pentru a viza anumite micro-momente.

Toate aceste date ar trebui utilizate pentru a identifica structura călătoriei cu utilizatorul mobil, care poate fi apoi populată cu un conținut din ce în ce mai personalizat.

Oferiți conținut adaptat pentru mobil

Una dintre marile erori cu privire la indexul mobil-primul este că, dacă aveți un site receptiv, există foarte puține lucruri pe care trebuie să le faceți în pregătire.

Pentru unii, este posibil, dar numai dacă conținutul dvs. răspunde deja unui public mobil.

Dacă conținutul dvs. este același pe toate dispozitivele, nu există garanții că clasamentele dvs. vor rămâne și ele stabile. Studiul BrightEdge (compania mea) a constatat că 79% dintre cuvintele cheie returnează rezultate diferite pe telefonul mobil și desktop, ceea ce indică faptul că utilizatorii se așteaptă la un conținut diferit în funcție de contextul lor.

Multe branduri vor vedea indexul mobil-prima ca o oportunitate de a oferi o experiență mai bună audienței lor, care le-ar putea vedea recompensate cu clasamente mai mari. Fără a face neapărat ceva greșit, cei care nu-și iau timp să-și adapteze conținutul ar putea pierde.

Comercianții sofisticați vor folosi harta lor de călătorie pentru clienți pentru a identifica etapele în care mobilul are o importanță majoră. În combinație cu analiza performanței actuale a conținutului pe toate dispozitivele, va fi posibilă adaptarea activelor specifice de conținut pentru etapele grele de telefonie mobilă ale călătoriei.

Pe dispozitivele mobile, conținutul trebuie să ajute utilizatorii să își atingă obiectivul rapid. Aceasta poate însemna încorporarea aplicațiilor web progresive într-o strategie de conținut mobil pentru a oferi cea mai rapidă experiență posibilă, de exemplu. Începeți cu datele pentru a înțelege unde se află cererea, apoi elaborați strategia cea mai potrivită pentru a încânta clienții.

Acoperă elementele de bază tehnice

Cel mai mare conținut din lume va trebui totuși să respecte anumite bune practici tehnice înainte de a putea fi servit ca răspuns la o interogare text sau vocală. O listă de verificare rapidă pentru a vă pregăti pentru primul index mobil include:

  • Datele structurate.  Acest marcaj ajută motoarele de căutare să înțeleagă și să recupereze conținutul dvs., făcându-l una dintre pietrele de temelie ale unei strategii SEO de succes în acest an.
  • Verificați site-ul mobil.   Adăugați robots.txt pe site-ul dvs. mobil și verificați în Consola de căutare Google că poate fi accesat cu crawlere dacă utilizați încă un site “m”.
  • Hreflang.  Asigurați-vă că orice etichete hreflang de pe site-ul dvs. mobil indică versiunile mobile ale adreselor dvs. URL.
  • Metadate.  Merită să revizuiți metadatele pentru a vedea dacă puteți optimiza pentru o rată de clic (CTR) mai mare pe dispozitivele mobile.
  • Experiența utilizatorului.  Analizați-vă datele pentru a vedea unde există blocajele în călătoria site-ului dvs. Acestea au tendința să apară atunci când utilizatorii trebuie să aștepte mult timp pentru a încărca un site, atunci când conținutul este pur și simplu prea lung pentru a citi pe un smartphone sau când trebuie să prindă și să mărească pentru a citi textul.
  • Verificați viteza.  Utilizați testul de viteză a site -urilor mobile îmbunătățit Google pentru a identifica zonele pe care le puteți accelera. Dacă aveți îndoieli cu optimizarea mobilă, faceți site-ul mai rapid.

Configurați un nou cadru de măsurare

Întreprinderile de marketing trebuie să știe dacă conținutul lor îngrijește duce de la conștientizare la cercetare până la conversie și păstrare. Privind la acest lucru prin obiectivul unui model de atribuire ultimul clic, veți pierde o mare parte a imaginii. Industria este în creștere în sofisticare în multe domenii, inclusiv măsurarea performanțelor. Indexul mobil-prima este o oportunitate de a aduce noi valori în rapoartele dvs. și de a depăși datele de conversie.

Prin atribuirea unora dintre “creditele” pentru fiecare conversie către etapele anterioare ale călătoriei de cumpărare, puteți începe să înțelegeți valoarea reală a acelor micro-momente în atragerea de noi clienți.

În combinație cu valori precum valoarea de viață a clienților, comercianții pot începe să dezvolte o imagine mult mai nuanțată a publicului. Această abordare ajută la integrarea conținutului și cu alte canale de marketing, ceea ce sporește doar impactul acestuia.

Desigur, este, de asemenea, esențial să monitorizați clasamentul pe mobil și pe desktop. Efectuarea unei cote de analiză a vocii, atât înainte, cât și după trecerea la primul index mobil, va arăta impactul pozitiv al urmăririi acestor sfaturi utile pentru a vă forma site-ul.


Opiniile exprimate în acest articol sunt cele ale autorului invitat și nu neapărat Land Motorul de căutare. Personalul autorilor este listat aici .

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

    About us and this blog

    We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

    Request a free quote

    We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

    Subscribe to our newsletter!

    There is no form with title: "SEOWP: MailChimp Subscribe Form – Vertical". Select a new form title if you rename it.

    More from our blog

    See all posts
    No Comments

      Leave a Comment