Google AdWords: Publicitate online PPC-CPC Google- Servicii Publicitate Google Adwords SeoAdwords.ro

No Comments

Google AdWords: Publicitate online PPC-CPC Google- Servicii Publicitate Google Adwords
SeoAdwords.ro

Google AdWords: Publicitatea online PPC Google

Începeți să faceți publicitate online prin Google AdWords. Promovați-vă compania pe internet prin activități de marketing direcționate, cu plata pe clic, atunci când utilizatorii caută ceva, dar plătiți numai când dau clic.

Agentie AdWords | Promovare Online Inteligenta‎

De Cati Bani Ai Nevoie Pentru Publicitatea Prin Google AdWords

Fiind vorba de PPC (cost per click / sau per vizita) bugetul unei astfel de campanii trebuie calculat in functie de numarul de vizitatori pe care vrei sa-i aduci pe site, numarul de cuvinte cheie pentru care doresti ca reclama ta sa fie afisata si costul pe click platit spre Google.

Fiind vorba de PPC (cost per click / sau per vizita) bugetul unei astfel de campanii trebuie calculat in functie de numarul de vizitatori pe care vrei sa-i aduci pe site, numarul de cuvinte cheie pentru care doresti ca reclama ta sa fie afisata si costul pe click platit spre Google.

poti incepe cu minim 0,20 lei / clik ( 30 lei / zi ) = 900 lei / luna ( la nivel de Romania ) sau pana la 500 lei la nivel de judet

Despre tipurile de campanii AdWords

Publicitatea cu AdWords începe odată cu crearea unei campanii. Tipul campaniei pe care alegeți să o creați trebuie să se bazeze pe obiectivele dvs. publicitare. De exemplu, dacă doriți să afișați anunțuri pe Google.com pentru a atrage mai mulți vizitatori pe site, trebuie să alegeți o campanie din Rețeaua de cautare si pe telefoane mobile

Accent pe clicurile pe anunțuri.

Această strategie poartă numele de sumă licitată cost-pe-clic (CPC). Dacă doriți să generați trafic spre site, recomandăm metoda de licitare CPC.
Several ads Concentrați-vă asupra afișărilor care se pot consulta sau a numărului de afișări ale anunțului într-un loc vizibil.

Acest lucru poartă numele de cost pe mia de afișări care se pot consulta sau sumă licitată vCPM. Vă recomandăm să folosiți metoda de licitare vCPM dacă doriți să creșteți gradul de cunoaștere a mărcii. Rețineți că licitarea vCPM este disponibilă doar pentru campaniile din Rețeaua de display.
Accent pe afișări, adică pe situațiile în care utilizatorii efectuează o anumită acțiune pe site după ce dau clic pe unul dintre anunțuri.
Această strategie poartă numele de sumă licitată cost-pe-achiziție CPA

Alegerea unei strategii de licitare

Cele mai multe persoane care încep să utilizeze programul AdWords folosesc strategia de licitare CPC simplă, ceea ce înseamnă că acumulează costuri pe baza numărului de clicuri înregistrate de anunțuri.

Dacă utilizați strategia de licitare CPC, suma pe care o plătițpentru fiecare clic depinde parțial de suma licitată cost-pe-clic maximă setată în cont, care poartă și numele de sumă licitată „CPC max.”. Aceasta este cea mai mare sumă pe care sunteți dispus să o plătiți pentru un clic pe anunț (dacă nu setați ajustări ale sumelor licitate și nu utilizați Suma CPC optimizată). De fapt, suma maximă pe care o veți plăti este egală cu suma minimă necesară pentru a păstra poziția anunțului și toate formatele de anunțuri afișate împreună cu anunțul (inclusiv taxele pentru servicii care se pot aplica campaniilor din Rețeaua de display). Drept urmare, de multe ori veți plăti o sumă mai mică decât cea licitată maximă. Suma plătită efectiv poartă numele de sumă CPC reală.

Exemplu
Să presupunem că ați setat o sumă licitată CPC maximă de 3 RON pentru anunțuri. Suma maximă pe care o veți plăti atunci când un client dă click pe anunț este de 3 RON (dacă nu folosiți licitarea automatizată).

Controlarea costurilor

Întrucât acum cunoașteți noțiunile fundamentale despre costurile din programul AdWords, vă vom prezenta modurile în care le puteți controla:

Bugetul zilnic este suma pe care sunteți dispus să o plătiți în fiecare zi, în medie, pentru fiecare campanie publicitară din cont. Valoarea bugetului depinde în întregime de dvs. și o puteți modifica oricând.

Rețineți că, atunci când setați suma licitată CPC maximă, suma pe care o veți plăti pentru un clic pe anunț în cadrul unei anumite licitații poate fi mai mică decât valoarea maximă. Aceasta înseamnă că suma pe care o plătiți pentru un clic pe anunț, adică suma CPC reală, va fi diferită de la o licitație la alta. Cu toate că suma CPC reală poate varia, bugetul zilnic limitează costurile pe care le puteți acumula pentru clicuri de la o zi la alta.

Google poate permite cu până la 20% mai multe clicuri pe zi decât permite bugetul zilnic. Această situație poartă numele de supradifuzare. Supradifuzarea reprezintă o compensare pentru zilele în care volumul de trafic este redus, iar anunțurile nu beneficiază de expunerea dorită. Cu toate acestea, în nicio perioadă de facturare nu veți plăti o sumă mai mare decât valoarea obținută prin înmulțirea numărului mediu de zile dintr-o lună (30,4) cu bugetul zilnic.

Exemplu
Dacă bugetul campaniei de anunțuri se menține la 10 RON pe zi pe parcursul unei luni întregi, suma maximă cu care ați fi taxat pentru campania respectivă, pentru luna respectivă, ar fi de 304 RON (10 RON x 30,4 zile, în medie, pe lună). Rețineți că, din cauza supradifuzării, costul zilnic poate fi mai mare sau mai mic decât bugetul zilnic de 10 RON în zilele când volumul de trafic este mai ridicat sau mai scăzut.

Ajustați sumele licitate
Dacă utilizați strategia de licitare cost-pe-clic, setați o sumă licitată CPC maximă pentru anunțuri. Puteți micșora oricând suma licitată. Însă, dacă faceți acest lucru, este posibil ca anunțurile să se afișeze într-o poziție inferioară în prima pagină cu rezultatele căutării, să se mute sub rezultatele căutării sau să fie eliminate din prima pagină cu rezultatele căutării. În general, o sumă licitată CPC maximă mai mare poate permite afișarea anunțului într-o poziție superioară în pagină.

Sfat
Automatizați acțiunile de licitare cu ajutorul licitării automatizate. Setați un buget zilnic, iar AdWords va ajusta sumele licitate CPC în așa fel încât să primiți cel mai mare număr de clicuri posibil în limitele bugetului.

Publicitate online PPC,Google AdWords,SeoAdwords.ro,Publicitate Google Adwords

SEM-SEO-PPC-CPC - Specialist Google AdWords SeoAdWords

SEM-SEO-PPC-CPC,specialist google adwords,brand awarness,seoadwords.ro

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

There is no form with title: "SEOWP: MailChimp Subscribe Form – Vertical". Select a new form title if you rename it.

More from our blog

See all posts
No Comments

    Leave a Comment