Cum se face cercetare de cuvinte cheie pentru SEO

No Comments

Cum se face cercetare de cuvinte cheie pentru SEO

Cuvinte cheie SEO  Cercetare: Ghidul pentru începători

Ce este cercetarea cuvintelor cheie?

Cuvintele cheie sunt coloana vertebrală a marketingului digital de la SEO la marketingul plătit. Este foarte important să optimizați cuvintele cheie în conținut, meta tag-uri și URL-uri.Aflați cum să cercetați cuvinte cheie pentru SEO prin acest ghid pas cu pas pentru cercetarea cuvintelor cheie, inclusiv sfaturi utile.

Cum se face cercetarea cuvintelor cheie?

Cercetarea cuvintelor cheie SEO este unul dintre factorii decisivi în motoarele de căutare. Se poate face sau rupe un efort de marketing pe site-ul web. Ar trebui să fie vizate vizitatori pe site-ul și care poate fi doar prin selectarea corectă a cuvântului cheie. Urmați pașii menționați în acest ghid de cercetare pentru cuvinte cheie.

Pasul 1 – Alegerea cuvintelor cheie potrivite pentru SEO

Alegerea cuvintelor cheie potrivite pentru SEO este un pas foarte important al acestui ghid de cercetare de cuvinte cheie.Deci, găsi-vă cuvintele-cheie țintă, urmând sfaturi de cuvinte cheie SEO menționate mai jos și să învețe cum să cercetarea cuvintele cheie pentru SEO.

Cuvinte cheie de cercetare Sfaturi pentru alegerea cuvintelor cheie potrivite pentru SEO

  1. Întrebați următoarele întrebări –

Este relevant cuvântul cheie?
Este posibil ca cuvântul cheie să răspundă la întrebarea cerută de căutători?
Va fi capabil să îndeplinească obiectivele organizaționale?

  1. Faceți o căutare și vedeți dacă clasamentele de site-uri sau anunțurile care rulează în partea de sus a rezultatelor căutării organice pentru cuvinte cheie presupuse.Deoarece acest lucru arată cât de popular sau de valoare a cuvintelor cheie asumate.
  2. Puteți verifica termenii de căutare furnizați de webmasteri sau Google Analytics pentru site-ul dvs. web.
  3. Folosirea cuvintele lungi de coada (interogarea cuvintelor cheie care conține mai mult de 3 cuvinte) este o strategie importantă în SEO sfaturi de cuvinte cheie de cercetare
  4. Concurența ar trebui să fie mai mică, întrucât este lipsită de valoare, ținând cont de cuvintele cheie care sunt deja vizate de site-urile web cu autoritate de domeniu.
  5. De asemenea, puteți verifica dificultatea cuvintelor cheie și puteți lua cuvintele cheie cu scor mediu.
  6. Înțelegeți publicul și oportunitățile
  7. Căutarea semantică: ar trebui să se bazeze pe intenția unui căutător.

Planificatorul de cuvinte cheie este un instrument de cercetare a cuvintelor cheie care vă permite să găsiți cuvintele cheie potrivite pentru afișarea anunțurilor grafice, anunțurilor video afișate în rețeaua de căutare și anunțurile pentru aplicații

Trei sfaturi despre alegerea cuvintelor cheie bazate pe intenție

  1. Cuvinte cheie fundamentale: Gândiți-vă la acele cuvinte cheie și sinonime pe care clienții le pot tasta pentru a căuta produsul / serviciul dvs.
    2. Sugerați automat cuvinte cheie.
  2. Cuvinte cheie asemănătoare.
  3. Intenția comercială: Gata de a cumpăra cuvinte cheie de tip, cum ar fi pantofii roșii Nike.
  4. Intenție informațională: furnizarea informațională a cuvintelor cheie legate de produsele și serviciile dvs.
  5. Cuvinte lungi pentru coadaCuvintele cheie cu coada lungă sunt mai bune pentru conversie. Motivele pentru selectarea acestuia sunt
  6. Sunt specifice.
    2. Transformați mai bine în etapele ulterioare ale ciclului de cumpărare.
    3. 70% Căutările provin din cuvinte cheie lungi.
    4. Oamenii scriu exact ceea ce au nevoie, care conține mai mult de 3-4 cuvinte, iar Google vizează acest lucru.

De asemenea, gândiți-vă din punctul de vedere al clientului

  1. Care sunt cele mai mari blocaje cu care se confruntă
    ii. Ce tip de informație este valoroasă pentru ei
    iii. Factorii demografice și de localizare
    iv. Tipul de persoane interesate de
    v. Ce tip de informații conexe vor căuta
    vi. Verificați răspunsurile yahoo și Quora pentru a afla ce vorbesc oamenii despre cuvinte cheie.

De asemenea, planificați  strategia potrivită pentru cuvinte cheie utilizând sfaturile de mai sus pentru alegerea cuvintelor cheie potrivite pentru SEO. 

Pasul 2 – Crearea listei

Faceți subiecte pe punctele de mai sus, împreună cu subiectele pe care se concentrează site-ul web. Părăsiți subiectele în cuvinte cheie și în cuvinte cheie asociate. Utilizați instrumente cum ar fi planificatorul de cuvinte cheie Google, easyseotools, ubersuggest și multe alte instrumente pentru a construi lista de cuvinte cheie.

Pasul 3 – Verificați volumul și dificultatea căutării

Acesta este un pas important în procesul de învățare a cuvintelor cheie pentru SEO. Adăugați cuvinte cheie în planificatorul de cuvinte cheie de către MOZ, Google, Webconfs sau SEMrush pentru a verifica căutările medii de volum și concurența sau Dificultatea cuvintelor cheie. Alegeți acele cuvinte cheie care au un volum mare de căutare mediu și competiție redusă sau medie sau mai puțin dificultate.Selectați cuvintele cheie în funcție de relevanță.

Pasul 4 – Verificați relevanța și autoritatea

Pentru a cunoaște relevanța și autoritatea, introduceți cuvântul cheie în Google și verificați autoritatea paginii, autoritatea domeniului și tendințele Google, acțiunile sociale.Folosiți cuvintele cheie PA & DA cu nivel scăzut până la mediu pentru a vă clasifica rapid.

Pasul 5 – Finalizați cuvintele cheie

După ce ați învățat cum să cercetați cuvintele cheie pentru SEO, adăugați cuvinte cheie în fișierul excel și verificați clasamentele actuale pentru ele. Monitorizați clasarea cuvintelor cheie în fiecare lună pentru a optimiza și a îmbunătăți clasamentele.

Deci, urmați acești pași și sfaturi menționate în acest ghid de căutare de cuvinte cheie pentru a crește clasamentele organice în motoarele de căutare.

cercetare de cuvinte cheie, cuvinte cheie, cum se face seo

cercetare de cuvinte cheie, cuvinte cheie, cum se face seo

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

There is no form with title: "SEOWP: MailChimp Subscribe Form – Vertical". Select a new form title if you rename it.

More from our blog

See all posts
No Comments

    Leave a Comment