Cum se evaluează valoarea SEO a unei piese de conținut

No Comments

Cum se evaluează valoarea SEO a unei piese de conținut

Crearea unui conținut valoros este un proces.

valoare seo, content valoros, cum se creaza un text seo

Crearea unui conținut valoros este un proces.

Este un lucru să aruncați întâmplător câteva cuvinte împreună și să-i numiți un blog. Este un altul pentru a crea conținut care are o valoare SEO reală pentru compania dvs. și este, de asemenea, primit bine de către publicul țintă.

Fiecare strat suplimentar adăugat la conținutul dvs. poate contribui la creșterea valorii sale SEO.

Acest post va explica modul în care puteți evalua valoarea SEO a fiecărei bucăți de conținut pe care o creați.

Cum determină Google conținutul de înaltă calitate

Algoritmul Google se modifică în mod constant, dar există două intrări umane care pot afecta modul în care conținutul dvs. apare în rezultatele căutării:

  • Analiza comportamentală : Google analizează factorii de comportament al utilizatorilor, cum ar fi timpul petrecut și timpul mediu petrecut pe pagină.
  • Ratari de calitate : Google angajează oameni care își verifică manual rezultatele căutării utilizând  reguli de evaluare a calității .

Din cauza rolului uman în consumul de conținut și a efectului acestora asupra clasamentului motorului de căutare, este important să vă asigurați că piesa dvs. satisface cerințele tehnice și cele umane.

Să începem cu considerentele tehnice pentru evaluarea valorii SEO a unei bucăți de conținut.

Direcționarea în funcție de cuvinte cheie

Trebuie să știți cu ce cuvinte cheie optimizați înainte de a începe să scrieți. Păstrați întotdeauna aceste cuvinte cheie atunci când scrieți, deoarece veți găsi oportunități naturale de a le include în conținutul dvs.

Adăugarea de cuvinte cheie după fapt nu este ideal. Făcând lucrurile în acest fel va duce doar la pierderea timpului petrecut în rescriere pentru a vă asigura că conținutul poate fi găsit de fapt de oameni prin intermediul motoarelor de căutare.

Alegerea cuvintelor cheie

Cuvintele cheie pe care le-ați ales ar trebui să fie o reflectare realistă a abilității dvs. de a vă clasifica.

De exemplu, un nou site web nu ar trebui să încerce să clasifice un cuvânt cheie cu un nivel ridicat de concurență – va fi un efort pierdut deoarece celelalte site-uri web deja existente au un avantaj nedrept în SEO.

În mod similar, ar trebui să căutați cuvintele cheie cu un nivel relativ ridicat de volum de căutare. Dacă nu aveți o afacere super nișă, un volum de căutare lunar mai mic de 100 nu vă va face prea bine.

Intenția cuvintelor cheie

Când utilizați SEO pentru a genera trafic organic pe site-ul dvs. de afaceri, trebuie să vă asigurați că conduceți un fel de trafic potrivit. Volumul pentru volum nu ajută la îndeplinirea unor obiective importante de afaceri.

O tactică simplă pentru a fi obiectivă cu alegerea cuvintelor cheie este de a lua în considerare intenția din spatele termenului. Intenția cuvintelor cheie poate dezvălui locul în care cineva se află în călătoria cumpărătorului . Calendarul dvs. editorial trebuie completat cu piese care îi ajută pe clienți în fiecare etapă.

Titlu

Titlul dvs. (eticheta titlului, care este, de obicei, aceeași ca și eticheta dvs. H1) este, de obicei, primul lucru pe care căutătorii îl vor vedea în rezultatele căutării. De asemenea, ajută Google să spună despre ce este pagina dvs.

Asigurați-vă că ați inclus un cuvânt cheie în primele 65 de caractere ale titlului , pentru că acolo este cazul în care Google îl taie pe o pagină cu rezultatele motorului de căutare. Dacă aveți un titlu lung, plasați cuvintele cheie la început pentru a vă asigura că acestea vor fi incluse.

Utilizați un instrument cum ar fi Ancheta Titlu CoSchedule pentru a vă oferi titlul cea mai bună șansă de a vă atrage publicul.

Copie a corpului

Deși includerea cuvintelor cheie în articolul dvs. este importantă, nu ar trebui să fie punctul central al articolului.

Concentrați-vă pe scrierea articolului într-un mod natural. Când creați conținut, gândiți-vă la ceea ce va rezona cu publicul dvs. și nu doar la modul în care să încorporați un anumit cuvânt cheie.

Deplasarea peste bord ar putea duce la o pedeapsă pentru umplerea cuvintelor cheie. Este greu să găsești un acord în ceea ce privește densitatea cuvintelor cheie ideale într-un articol, dar vă poate ajuta să vedeți cum experții SEO au ajuns la opiniile lor în această privință.

URL (sau “Slug”)

Motoarele de căutare se uită la adresa URL a conținutului dvs. pentru a înțelege care este postarea. Asigurați-vă că includeți unul sau două cuvinte cheie în URL.

Eliminați orice dezordine inutilă (date, categorii etc.) în URL, astfel încât Google să poată determina mai repede ce este conținutul dvs. și dacă se potrivește cu interogarea căutătorului.

Meta date

Cu toate că Google vă spune că descrierea dvs. de meta nu vă va ajuta să vă poziționați mai bine, fragmentul dvs. SERP poate acționa ca un “teaser” pentru a convinge utilizatorii să caute și să citească conținutul. Deci, asigurați-vă că cuvântul dvs. cheie țintă apare aici (firește).

De asemenea, în timp ce vă aflați, asigurați-vă că cuvântul dvs. cheie este inclus în eticheta titlului (dacă, din anumite motive, eticheta titlului și titlul nu se potrivește).

Câștigați și construiți legături

De când Google a lansat actualizarea Penguin , cei care au folosit tactici spam pentru a crea backlink care manipulează rezultatele căutării au fost penalizați cu asprime. Pentru cei mai răi infractori, de-indexarea era pedeapsa. Pentru alții, trebuie întreprinse măsuri de curățare epică pentru a-și redobândi locul pe pagina cu rezultatele motorului de căutare.

Cu toate acestea, legăturile de intrare și de navigare contează atunci când încercați să evaluați valoarea SEO a unei bucăți de conținut.

Cu toate acestea, cantitatea nu este la fel de importantă ca și calitatea .

În interiorul corpului copia conținutului dvs., conectați-vă la paginile externe pe site-urile web de încredere ori de câte ori este relevant și util pentru publicul dvs.

În cadrul propriului site web, conectarea la propriile pagini îmbunătățește indexarea conținutului și a cititorilor de puncte și a motoarelor de căutare către cel mai relevant conținut de pe site-ul dvs.

Ultimul factor major legat de legătură cu modul de evaluare a valorii SEO a unei bucăți de conținut este numărul de site-uri web care se leagă de acesta. Legăturile din domeniile relevante și de încredere sunt incredibil de valoroase pentru eforturile dvs. SEO.

Starea de căutare locală 2018: Webinar Expert
Alăturați-vă unui grup de experți din cele mai mari căutări locale, explorând modul în care industria sa schimbat în 2017 și preziceți ce motoare de căutare ar putea fi stocate.

PUBLICITATE

Lungimea conținutului

Să facem acest lucru simplu: lungimea perfectă a conținutului este indiferent de lungimea pe care o dorește publicul tău – și asta depinde foarte mult de industria / nișa ta.

Nu există o singură dimensiune pentru toate articolele. Durata articolului ar trebui să depindă de obiectivele dvs. de conținut.

Indiferent, în fiecare an există un nou studiu care spune că trebuie să scrie mai multe sute de cuvinte dacă vrei să te poziționezi.

În trecut, un post de blog de 250 de cuvinte era adecvat. Apoi, 500 de cuvinte au devenit nou acceptate.

Cu toate acestea, potrivit unor cercetări mai recente realizate de SnapAgency , lungimea ideală pentru postările obișnuite pe blog este de aproximativ 1.000 de cuvinte. Dar pentru posturile grele de lovituri care doresc să primească trafic de motoare de căutare, 2500 de cuvinte sunt, probabil, mai ideale.

Google consideră că articolele cu sub 300 de cuvinte sunt ” conținut slab ” . În ceea ce privește Google, conținutul subțire înseamnă și articole care nu au valoare.

Atunci când evaluează valoarea SEO a unei bucăți de conținut, mai multe nu sunt întotdeauna mai bune . Încercarea de a trece cu minimul gol nu te va duce nicăieri. Desigur, nu adăugați doar cuvinte de dragul unui anumit număr de cuvinte – lumea are destule conținut de pufos .

Lungimea nu este singurul factor pentru determinarea calității. Intreaba-te pe tine insuti:

  • Conținutul meu spune o poveste?
  • Este destul de angajat pentru ca publicul țintă să se poată împărtăși?

Dacă nu, o rescriere poate fi necesară înainte de publicare.

O analiză finală a conținutului în ceea ce privește SEO este dacă conținutul dvs. răspunde în mod eficient la o întrebare. Optimizarea conținutului pentru fragmente recomandate  reprezintă o oportunitate excelentă de a apărea în poziția 0 din cadrul SERP.

Diviziune

Mai mulți factori pot influența modul în care este clasată o pagină. Un factor important este lizibilitatea .

Când a fost întrebat anterior, fostul inginer Google, Matt Cutts, a încetat mereu să confirme că greșelile de ortografie și gramatică au o importanță importantă în clasamentul motorului de căutare, dar în final au confirmat acest lucru într-un videoclip Google Webmaster în 2011.

Pe lângă faptul că afectează clasamentele dvs., greșelile de ortografie și gramatică vă pot afecta și credibilitatea, ceea ce poate avea cu siguranță implicații pentru linia de jos a companiei dvs. Potrivit lui Charles Duncombe, o singură greșeală de ortografie ar putea reduce vânzările online cu 50% .

Unelte cum ar fi Gramatical și aplicația Hemingway oferă câteva caracteristici utile de citire, ortografie și gramatică.

Apelul vizual

Conținutul care este compus numai din text nu a fost niciodată standardul de aur. Imaginile vă ajută să descompuneți concepte complexe și să faceți ca conținutul să devină mai atrăgător.

Image Choice

Fotografiile din stoc sunt OK dacă sunt relevante și nu sunt utilizate prea mult în industria dvs. sau pe web. Imaginile originale sunt cele mai bune .

În timp ce ar trebui să utilizați o singură imagine la minim, o bucată mare de conținut folosește mai multe imagini, capturi de ecran și exemple din corpul conținutului.

Text Alt, Text Titlu, & Subtitrări

Imaginile pot fi optimizate prin utilizarea cuvintelor cheie în numele fișierului, alt text, titlu și, după caz, subtitrări. Google nu poate vedea imaginile așa cum fac oamenii (deși căutarea vizuală devine mai bună ), așa că se bazează pe aceste elemente pentru a înțelege ce reprezintă o imagine.

Pe lângă utilizarea cuvintelor cheie, etichetele dvs. alternative ar trebui să descrie în mod eficient imaginea pentru a ajuta la accesul general .

Reduceți dimensiunea imaginii

O parte din optimizarea imaginii reduce dimensiunea imaginii. Acest lucru are multe de-a face cu timpul de încărcare a paginii , un factor important al SEO tehnic.

Nu uita de video

Conținutul video vă poate ajuta să revendicați un fragment extrem de râvnit pentru termenul dat și vă poate ajuta să vă poziționați în diferite tipuri de căutare. O modalitate ușoară de a spori valoarea SEO a unei bucăți de conținut este de a distribui în mod strategic un videoclip care completează subiectul la îndemână.

distribuiri

Deși nu există nici o legătură proprie a legăturii sociale cu SEO la SEO , atingerea unui anumit nivel de virală cu publicul țintă poate ajuta indirect cu SEO prin:

  • Realizați backlink atunci când utilizatorii împărtășesc sau descoperă conținutul dvs. pe aceste medii.
  • Căutare vizibilitate , deoarece unele postări de pe site-urile de social media, de asemenea, veni în rezultatele motorului de căutare.
  • Creșterea traficului sau a conversiilor , deoarece mai multe persoane fac schimb de conținut.

Pentru a vedea acest lucru în acțiune, luați în considerare studiul de caz recent, BuzzSumo, elaborat în profunzime, după ce una dintre piesele lor recente de conținut a atins virilitatea, în parte, din partajarea socială și trimiterile.

Măsurarea valorii SEO a unei părți a conținutului

Următoarele valori pot fi utile pentru măsurarea valorii SEO a unei bucăți de conținut și pentru compararea acesteia cu alte materiale de conținut:

  • Cât de mult este traficul organic pe care îl conduce
  • Clasamentul / vizibilitatea ecologică
  • Leads / conversions generate
  • Angajament social (acțiuni, comentarii, plăceri / retweets etc.)
  • Conștientizarea mărcii (afișări)
  • Noii abonați generați (email / social)
  • Vânzări / venituri generate
  • Angajarea pe site (timpul petrecut pe site, ora la pagina)

Un instrument precum Google Analytics poate fi util pentru a veni cu aceste numere.

Concluzie

O bucată mare de conținut necesită timp pentru a crea, timp pentru a rang și timp pentru a îndeplini anumite obiective de afaceri. Ca atare, nu este înțelept să încerci să pompezi conținutul la o frecvență înaltă fără un scop în spatele lui sau timpul și efortul necesar pentru a-i oferi valoarea SEO necesară pentru a găsi succesul.

Această listă de verificare vă poate ajuta să determinați dacă ați inclus toate piesele necesare pentru a oferi conținutului dvs. cea mai bună șansă la succesul SEO:

  • Cuvinte cheie alese cu competiție low-medium
  • Cuvânt cheie ales cu peste 100 de căutări lunare
  • Cuvântul cheie ales în funcție de intenția căutătorului
  • Cuvântul cheie utilizat în titlu
  • Titlul optimizat pentru căutător de intrigi pentru a citi articolul
  • Cuvântul cheie utilizat în URL
  • Cuvântul cheie folosit în copie de corp de mai multe ori, dar fără a fi în calea fluxului de articole
  • Cuvânt cheie utilizat în datele Meta.
  • Descrierea Meta optimizată pentru a atrage utilizatorii în
  • 2 link-uri interne pentru 500 de cuvinte
  • 2 link-uri externe pentru 500 de cuvinte (relevante și de înaltă calitate)
  • Câștigă / construiește legături relevante și de calitate de intrare la articol
  • Conținutul depășește 1.000 de cuvinte
  • Conținutul spune o poveste care merită partajată
  • Conținutul răspunde la o întrebare optimizată pentru un fragment îmbogățit
  • Capacitatea de citire este optimizată
  • Nu există greșeli de ortografie sau gramatică
  • Imaginile sunt convingătoare și originale când este posibil
  • Optimizarea optimizării imaginilor implementată în ceea ce privește utilizarea cuvintelor cheie și dimensiunea imaginii
  • Video este utilizat atunci când este necesar
  • Conținutul conține butoane de partajare socială, faceți clic pe tweet-uri și este distribuit în mod proactiv pe canalele media sociale ale companiei dvs.
  • Sunt create metrici și instrumente pentru a măsura conținutul

Cum evaluați valoarea SEO a unei bucăți de conținut? Există un factor sau o valoare pe care am pierdut-o? Trimiteți- vă gândurile la @sejournal și vă vom oferi cele mai bune informații!

valoare seo, content valoros, cum se creaza un text seo

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

There is no form with title: "SEOWP: MailChimp Subscribe Form – Vertical". Select a new form title if you rename it.

More from our blog

See all posts
No Comments

    Leave a Comment