Crearea unei structuri clare de text

No Comments

Crearea unei structuri clare de text

Când faceți blogging, plătiți dividende pentru a vă stabili structura piesei înainte de a începe să scrieți. Structura este scheletul textului dvs.: va ajuta cititorul să înțeleagă mesajul de bază al articolului dvs. Și aceasta îmbunătățește lizibilitatea articolului dvs. Acest post vă oferă sfaturi practice pentru a vă ajuta să configurați o structură clară și clară a textului.

Mai mult: “de ce structura textului este importantă pentru SEO” »

Cum să configurați structura textului

Gândiți-vă înainte de a începe să scrieți. Ia un stilou și hârtie și notează despre ce vrei să scrii. Acest lucru ar putea include un pic de cercetare de cuvinte cheie, dar în mod ideal, veți fi făcut deja acest lucru. Consultați ghidul nostru final pentru cercetarea cuvintelor cheie pentru mai multe informații despre acest lucru. Apoi, configurați o structură de text și păstrați-o aproape de mână în timp ce scrieți postarea pe blog. O modalitate de a configura o structură pentru textul dvs. este urmând acești trei pași:

Pasul 1: Creați o listă de subiecte

Odată ce ați adunat toate informațiile pe care doriți să le utilizați în postarea sau articolul dvs., puteți începe să vă structurați, așa că faceți o listă cu tot ce doriți ca articolul dvs. să acopere.

Pasul 2: Legați împreună temele

Când aveți o prezentare clară a tuturor subiectelor pe care doriți să le discutați în articolul dvs., puteți începe să îmbinați subiectele. Subiecte similare ar trebui, desigur, să fie discutate împreună.

Pasul 3: Comandați subiectele

Când ați terminat gruparea, trebuie să decideți asupra ordinului pe care doriți să-l prezentați subiectele din articol. În cele mai multe cazuri, veți decide să comandați tematic, de exemplu dacă doriți să discutați despre diferite aspecte sau unghiuri ale subiectului principal al blogului dvs. Ar trebui să discutați fiecare aspect într-un nou paragraf.

Aflați cum să scrieți articole minunate și SEO prietenoase în trainingulnostru de copywriting SEO»

SEO copywriting de formare

 Info

Apoi, trebuie să aranjați ordinea subiectelor în funcție de temă, le puteți ordona cronologic sau explicând mai întâi elementele de bază și trecând la aspecte mai dificile – cunoscut sub numele de ordin didactic. Aceasta este o idee bună atunci când încercați să explicați un subiect complicat.

Tabelul 1: Tipul comenzii

Tip de comandă
tematicordonat pe tema, aspect, subiect
Cronologicvechi la nou
Didacticușor de greu
Problema – soluția (soluțiile)introduceți mai întâi problema și apoi soluțiile posibile

După ce ați comandat subiectele pe care doriți să le adresați în articol, ar trebui să faceți o listă nouă. Această listă este în esență un rezumat al articolului pe care urmează să-l scrieți. Scrieți o scurtă teză sau câteva cuvinte pentru fiecare paragraf pe care intenționați să îl scrieți. Această listă servește drept scheletul articolului dvs. și ar trebui să îl păstrați la îndemână pentru a vă referi în timpul procesului de scriere.

Crearea de paragrafe

Ați grupat subiectele împreună în structura de text pe care ați configurat-o, deci acum puteți începe să scrieți paragrafele. Dar ce face un paragraf bun? Un paragraf poate fi definit de trei lucruri. Ține minte aceste lucruri în timp ce scrii!

  1. Un paragraf ar trebui să formeze o unitate tematică.
  2. Un paragraf conține o propoziție de bază și o elaborare a acestei propoziții de bază.
  3. Informațiile trebuie făcute mai vizibile prin utilizarea spațiilor libere.

O mulțime de oameni fac greșeli în timp ce creează paragrafe. Unii scriitori tocmai au pus spații albe în textul lor în locuri aleatorii în scopuri estetice, dar nu se gândesc la coerența și structura textului. De asemenea, văd multe paragrafe care conțin doar o propoziție. În multe cazuri, coerența dintre alineatele și paragraf rămâne neclară. Aceste tipuri de greșeli pot afecta structura articolelor dvs.

Paragrafele pot fi scurte sau lungi. Lungimea unui paragraf este determinată de tema pe care o discutați, astfel încât ar putea fi oriunde între două și cincisprezece propoziții. Cu toate acestea, pentru scrierea pe site-uri web, am recomanda crearea de paragrafe scurte (păstrați-le la mai puțin de 6 sau 7 propoziții).

Pentru textul de pe site-uri web, vă sfătuiți să începeți paragraful cu cea mai importantă propoziție, apoi să explicați sau să elaborați. Un cititor va putea să înțeleagă cele mai importante concepte din articolul dvs., doar citind primele propoziții ale paragrafelor. Puteți încheia paragrafe mai lungi cu o propoziție sumară pentru a vă clarifica punctul in Crearea unei structuri clare de text.

Folosirea cuvintelor de tranziție

Pentru a ghida cititorul dvs., ar trebui să utilizați o mulțime de cuvinte de tranziție. Cuvintele de tranziție (cunoscute și sub numele de cuvinte de semnal) dau indicație cititorilor. Aceste cuvinte arată cititorului pe care îl rezumați (de exemplu, și la fel), comparând (de exemplu, mai puțin decât, mai degrabă) sau încheind ceva (de exemplu, prin urmare, prin urmare, prin urmare).

Tabelul 2: exemple de cuvinte de tranziție

Tip de relațieExemple de cuvinte de tranziție
enumerași, mai întâi de toate, și un alt, în plus, în plus, în plus
cauzadeoarece, prin urmare, datorită, în timp ce, din moment ce, prin urmare
compara contrastacelași, mai puțin, mai degrabă, în timp ce, totuși, opus, mult ca oricare dintre ele
încheiaca rezultat, prin urmare, prin urmare, prin urmare, în concluzie
ambiguitatepare ca, poate, probabil, aproape
scoate in evidentamai presus de toate, cele mai remarcabile, deosebit de relevante

Folosirea cuvintelor de tranziție este ca și cum ați pune ciment între propozițiile dvs. – ele arată cititorilor dvs. legătura dintre propoziții și paragrafe.

Aflați cum să structurați bine site-ul dvs. cu instruirea noastră privind structura site-ului! »

Structura de structuri pe teren

 Info

Dacă nu sunteți obișnuit cu utilizarea cuvintelor de tranziție, este greu să corectați conținutul pe care l-ați scris deja. Asigurați-vă că utilizați cuvinte de tranziție ori de câte ori rezumați sau enumerați. De asemenea, folosirea cuvintelor semnal în concluzia dvs. ajută oamenii să înțeleagă mesajul dvs. de bază.

Utilizați titlurile pentru a vă ajuta cititorul – și Google

Titlurile sunt esențiale pentru SEO bun. Google utilizează antetele dvs. pentru a determina tema conținutului in Crearea unei structuri clare de text de pe site-ul dvs., prin urmare, rubricile dvs. ar trebui să fie utilizate pentru a vă optimiza postarea . Cu toate acestea, titlurile sunt de o mare importanță pentru cititorii dvs., de asemenea. Titlurile permit cititorilor dvs. să scaneze rapid textul dvs. și să decidă dacă (sau care părți din) vor să-și citească articolul. Prin urmare, rubricile ar trebui să fie atractive și ar trebui să acopere conținutul paragrafelor de mai jos.

Ar trebui să puneți o poziție deasupra fiecărui paragraf sau deasupra unei serii de paragrafe care conțin subiecte similare. Titlurile ar trebui să reflecte structura textului dvs. Vă sfătuim să puneți o rubrică deasupra unor paragrafe foarte lungi sau deasupra mai multor paragrafe mai scurte care sunt tematic similare.

Continuați să citiți: “SEO copywriting: ghidul final” »

Concluzia in Crearea unei structuri clare de text

Configurarea unei structuri coerente pentru postarea pe blog va duce la o mai bună înțelegere a mesajului postărilor de pe blog. Dacă oamenii înțeleg mesajul dvs., vor fi mult mai probabil să vă împărtășească postarea pe social media sau să cumpere ceea ce vindeți.

Acordând timp pentru a vă gândi la o structură clară a textului înainte de a începe să scrieți este un prim pas foarte important. În timp ce scrieți, gândiți-vă la structura paragrafelor dvs., la folosirea cuvintelor de semnal și la rubricile din postarea dvs. Dacă urmați aceste “reguli”, postarea dvs. pe blog va fi mult mai ușor de înțeles și mai ușor de citit de către public, chiar dacă stilul dvs. de scriere lipsește.

Dacă doriți să se arunca cu capul chiar mai adânc în subiectul copywriting, asigurați-vă că pentru a obține cursul nostru copywriting SEO pentru mai multe sfaturi de scris!

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

    About us and this blog

    We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

    Request a free quote

    We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

    Subscribe to our newsletter!

    There is no form with title: "SEOWP: MailChimp Subscribe Form – Vertical". Select a new form title if you rename it.

    More from our blog

    See all posts
    No Comments

      Leave a Comment