Context, nu conținut, este regele în marketingul digital

No Comments

Context, nu conținut, este regele în marketingul digital

Continutul textului nu mai este Rege ! Contextul este noul Rege! Regula SEO schimba redactarea

De câte ori am auzit “Conținutul este KING”? Context, nu conținut, este regele în marketingul digital

conținutul este important?

Nu există nici un semn că acest conținut este important, dar rețineți că producem suficiente conținuturi la fiecare 48 de ore, care este egal cu TOTUL conținutului de la începutul timpului. Acesta este un ton de conținut! Cum ne aflăm în marea informațiilor care există astăzi?

O mulțime de oameni vor spune că răspunsul este SEO și unul dintre cele mai citite articole de pe site-ul meu este articolul despre 7 sfaturi SEO pentru blogul tău. Oamenii încearcă în mod constant să găsească strategiile potrivite pentru a se orienta în topul căutării Google.

Da, este cu siguranță important să utilizați tehnici pentru a vă aduce site-ul în mișcare pe paginile cu rezultate ale motorului de căutare (alias SERP), dar este și mai important să furnizați conținut de calitate, relevant, bine scris pe care oamenii doresc să-l citească! Context, nu conținut, este regele în marketingul digital

Dacă se face corect, SEO sincer nu ar trebui să afecteze de fapt conținutul blogului tău. Ești surprinsă să citești asta?Probabil știți oameni care ar fi de acord cu dvs. despre densitatea cuvintelor cheie și așa mai departe, dar pe măsură ce Google își schimbă și perfecționează algoritmii, a devenit din ce în ce mai dificil să “joc” sistemul folosind tehnici artificiale de adăugare a cuvintelor cheie într-un articol este mai probabil să se termine în partea de sus a unei căutări Google.

context 

În schimb, Google a devenit mai sensibil la context și, ca urmare, vechiul rege al “conținutului singur” a fost răsturnat!

De fapt, asta este doar la jumătate adevărat. Contextul și conținutul lucrează împreună pentru a oferi o experiență de valoare pentru publicul dvs. – este vorba despre magie. Fără unul sau altul, ceva va lipsi și marketingul va suferi.

Fără a oferi conținut util, publicul tău nu are niciun motiv să te găsească și să rămână logodit cu tine de-a lungul timpului.

Dar chiar dacă oferiți un conținut util, nu veți avea impactul cu el numai pe care l-ați furnizat în contextul potrivit.

Ce este marketingul contextului?

Deoarece toată lumea sa concentrat pe conținut în sine, știu că schimbarea focalizării asupra contextului poate fi puțin confuză. (Ca și cum am avea nevoie de ceva nou de învățat în social media, nu?  deci : “Context, nu conținut, este regele în marketingul digital”

Deci, hai să vorbim despre ce este marketingul contextului. Marketingul de context este o modalitate de a vă prezenta conținutul poziționat într-un mod care oferă cea mai mare valoare pentru publicul dvs. Este ca și cum ai pune un afiș de Kleenex în mijlocul remedierilor reci și gripei de la magazinul de droguri. Este ca și cum Amazon sugerează cărți care ar putea fi interesate pe baza articolelor din coșul dvs. de cumpărături, cunoștințele despre ceea ce v-ați interesat în timpul vizitelor anterioare și modelele altor persoane care au cumpărat ceea ce cumpărați în prezent .

marketingul de context

În scurt timp, marketingul de context este practica cunoașterii publicului atât de bine încât știți ce cunoștințe, produse sau servicii vor fi incredibil de valoroase pentru ei. Fără puf, fără mușchi, doar VALOARE.

Contextul de marketing realizat corect nu se simte pushy. Se simte valoros, util și util.

Cum utilizați marketingul eficient în context?

Cea mai bună modalitate de a utiliza în mod eficient contextul de marketing în beneficiul clientului și al dvs. este să vă cunoașteți cât mai exact clientul. (Și în sens invers, dacă nu înțelegeți exact clientul dvs., nu veți putea oferi niciodată un context de marketing eficient).

De unde știi clientii tăi?

Prin angajarea lor pe medii sociale. (A trebuit să știți că vine, nu?) Dar serios – social media este instrumentul numărul unu pentru a cunoaște interesele, nevoile și provocările precise ale clientului dvs. ideal, astfel încât să puteți oferi exact ceea ce au nevoie  – și să fie eroul lor în proces! 

Am spus acest lucru de peste si peste din nou si in timp ce multi oameni au primit-o, inca mai vad oameni si branduri de toate marimile care inca nu-l primesc. Doar difuzarea mesajului dvs. pe social media, fără a angaja oameni (furnizând conținut care nu este în context) nu este util și vă poate afecta de fapt marca . Este văzut ca spam, intruziv, și nimănui nu-i place să fie la sfârșitul primirea unui teren de vânzări.

Context adecvat

Pe de altă parte, furnizarea de informații care sunt stabilite în contextul adecvat pentru a rezolva problema clientului ideal (furnizarea de informații cum ar fi, furnizarea de inspirație, oferirea de speranță, furnizarea de umor, furnizarea de conexiune etc.) vă stabilește ca fiind credibil, util și autoritate. De asemenea, le crește dorința de a face afaceri cu dvs. în viitor.

Conținutul singur este mort – CONTEXT ESTE KING! Trăiască Regele!

Cum vă folosiți (sau cum veți utiliza) marketingul de context pentru a crește valoarea mărcii dvs. pentru clienții dvs.? Lasă un comentariu mai jos – Mi-ar plăcea să aud!

Context, nu conținut, este regele în marketingul digital

Context, nu conținut, este regele în marketingul digital

Context, nu conținut, este regele în marketingul digital https://seoadwords.ro

Context, nu conținut, este regele în marketingul digital

 

 

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

There is no form with title: "SEOWP: MailChimp Subscribe Form – Vertical". Select a new form title if you rename it.

More from our blog

See all posts
No Comments

    Leave a Comment