Cele mai bune texte PPC pentru anunțuri text extrem de eficiente – 10 metode

No Comments

10 Cele mai bune practici ale copywriting-ului PPC pentru anunțuri text extrem de eficiente SEOADWRDS.ro

Cele mai bune texte PPC pentru anunțuri text extrem de eficiente – 10 metode prin care poti castiga clientii

Professional SEO services

Cele mai bune texte PPC pentru anunțuri text extrem de eficiente – 10 metode

Rularea anunțurilor PPC poate fi extrem de profitabilă – sau poate fi o pierdere de timp.

Ce face diferența?

O mare parte din aceasta are de-a face cu textul publicitar.

Scrierea unei copii extraordinare pentru anunțurile PPC este mai dificil decât s-ar părea la început.

Platformele precum AdWords îți oferă o cantitate limitată de spațiu pentru a prinde ochii unui căutător, pentru a-i face să fie interesați de oferta ta și a le atrage să facă clic.

Din păcate, nu există nicio formulă câștigătoare pentru scrierea anunțului PPC perfect (și dacă ar exista, toată lumea ar folosi-o). Dar există o serie de bune practici pe care le puteți urma pentru a face ca anunțul dvs. să fie mai puternic.

Iată 10 sfaturi pe care le puteți aplica la următorul anunț pe care îl scrieți.

1. Știți ce doriți pe piața dvs. țintă

Social Media Marketing Trends 2018,tendinte social media, social media 2018

Social Media Marketing Trends 2018,tendinte social media, social media 2018 https://seoadwords.ro

O mulțime de întreprinderi abordează scrierea ad-hoc vorbind despre ei înșiși. E un lucru firesc să faci și, la urma urmei, ești un expert în ceea ce face compania ta grozavă.

Dar este de fapt opusul a ceea ce ar trebui să faci.

Clienții vă caută afară pentru că au nevoie de ceva, nu pentru că sunt curioși de afacerea dvs.

Cea mai bună modalitate de a atrage atenția publicului țintă este să le arătați că înțelegeți – și puteți remedia – problemele lor.

Înainte de a începe să scrieți, faceți acest exercițiu: puneți-vă în pantofii clientului ideal.

Gândiți-vă la ce fel de problemă se confruntă și imaginați-vă cum ar căuta o soluție. Apoi, scrieți copia anunțului ca răspuns la nevoile și obiceiurile de căutare ale imaginarului clientului.

2. Adresați-vă publicului

Utilizați cuvintele “dvs.” și “dvs.” în anunțurile dvs.

Vorbind direct la publicul dvs. îi face să se simtă importanți, și creează sensul că afacerea dvs. este personificată – doriți să creați o relație prietenoasă și utilă cu clienții chiar de pe lilieci.

3. Utilizați declanșatorii emoționali în avantajul dvs.

Care este cel mai rău lucru pe care poate fi un anunț? Dacă ai spus plictisitor , ai dreptate.

Un anunț nepotrivit PPC este complet imoral. Ar putea fi inofensivă și chiar bine pusă împreună, dar dacă nimeni nu se simte vreodată intrigat sau suficient de mișcat pentru a da clic pe el, de ce chiar deranjează să-l publicați?

Puteți evita soarta anunțurilor plictisitoare, alegând cu atenție cuvintele dvs. și făcând publicului să simtă ceva. Dacă știți ce vrea piața dvs. țintă, acest lucru nu ar trebui să fie prea dificil.

Deschideți-vă de problema sau dorința de bază care vă aduce clienții și vă gândiți la câteva modalități de a juca emoțiile conținute în ea.

Sentimentele negative pot fi de fapt stimulente mai bune decât cele pozitive, deoarece oamenii sunt motivați să evite durerea, așa că nu vă fie frică să folosiți anxietatea, furia sau FOMO (teama de a pierde).

Unele emoții mai pozitive pe care le puteți folosi pentru a conduce rezultatele includ speranța, ușurarea și sentimentul de a fi iubiți sau admirați de alții.

4. Folosiți numerele

Dacă doriți să atrageți mai multe ochi la anunțurile dvs., încercați să adăugați un număr sau două.

Cifrele și statisticile au o modalitate de a atrage atenția oamenilor și s-au dovedit a crește CTR .

O modalitate de a utiliza numere este să denumiți prețul produsului sau să faceți o vânzare.

De asemenea, puteți încerca să aveți o statistică numerică despre compania dvs., cum ar fi numărul de clienți pe care l-ați ajutat.

Utilizați numere exacte în loc de numere rotunde, deoarece oamenii tind să aibă încredere în numerele exacte.

5. Eliminați obiecțiile

Majoritatea oamenilor au nevoie de un pic convingător înainte de a face clic pe un anunț sau să facă o achiziție.

Vino cu câteva obiecții obișnuite față de serviciile sau punctele de vânzare și adresați-le în mod preventiv în copia dvs. de anunț.

Dacă eliminați scuzele publicului pentru că nu dați clic înainte de a se gândi chiar la ele, aceștia se vor simți imediat mai liniștiți în afacerea dvs. și mai probabil să vă aducă la dispoziție oferta.

Cel mai bun Webinar SEJSUMMIT – miercuri, 28 martie, ora 14:00 EST
Alăturați-vă lui Duane Forrester la primul webinar BOSS, deoarece acesta oferă conținuturi care pot fi acționate și conținut care provoacă gândirea cu privire la viitorul căutării vocale.

PUBLICITATE

6. Utilizați tot spațiul dvs.

Google AdWords vă oferă două titluri de 30 de caractere, plus o descriere de 80 de caractere.

Maximizați puterea anunțului dvs. prin împachetarea tuturor informațiilor pe care le puteți utiliza în acest spațiu.

Dacă sunteți scurți câteva caractere, vedeți dacă puteți veni cu un detaliu suplimentar sau două pentru a include.

Nu uitați de adresa URL afișată și de extensiile la anunțuri.

Adresa URL afișată nu trebuie să se potrivească cu adresa URL reală pe care vizitatorii dvs. vor ateriza – scopul său este de a arăta oamenilor ce fel de pagină vor fi luate, astfel că crearea unei adrese URL personalizate care include cuvintele dvs. cheie este o mișcare inteligentă.

Extensiile de anunțuri pot fi un alt mod valoros pentru a obține mai multe proprietăți imobiliare în rezultatele căutării. Nu vă bazați pe acestea pentru a vă transmite mesajul, deși Google nu poate garanta că extensiile dvs. vor apărea de fiecare dată când anunțul dvs. este rulat.

7. Accentuați-vă ce vă face să ieșiți

Asigurați-vă că anunțul dvs. este mai interesant prin faptul că vă separați de concurenții dvs.

Nu aveți prea mult spațiu pentru a vă alinia propunerea unică de vânzare către publicul dvs., așa că încercați să îl distilați într-un kernel puternic, care va face cititorii să știe mai multe.

Unele întrebări utile pentru a vă întreba:

  • Ce face compania dvs. mai bine decât sau altfel decât oricine altcineva din industrie?
  • Ai câștigat premii?
  • Efectuați vânzări sau oferte speciale?
  • Ce este unic în ceea ce privește imaginea mărcii dvs.?

8. Mergeți la Local

Oamenii îi plac și au încredere în întreprinderile locale față de corporațiile naționale mari și fără chipuri.

Subliniați locația în anunțurile dvs. pentru a oferi oamenilor o primă impresie accesibilă pentru afacerea dvs.

De fapt, nu trebuie să operează într-o singură locație pentru a juca o imagine a unei companii locale.

Dacă aveți mai multe locații, creați campanii PPC separate pentru a rula în diferite zone geografice și utilizați termeni specific locației pentru fiecare campanie.

În plus, utilizați numerele de telefon locale în loc de un număr de 800 în anunțurile dvs.

9. Utilizați apeluri puternice, creative la acțiune

Expresia “Sunați acum” vă face să vă simțiți de fapt un sentiment de urgență? Probabil ca nu.

În loc să recurgeți la clișeele uzate pentru apelurile dvs. la acțiune, veniți cu ceva care să vă lovească mai puțin acasă pentru publicul dvs.

Știți deja ce vor, așa că evidențiați-vă în chemarea la acțiune.

Începeți și apelul la acțiune cu un verb puternic – ceva de genul “Obțineți”, “Salvați”, “Construiți” sau “Alăturați-vă”.

10. Testați-vă frecvent anunțurile dvs. PPC frecvent

Testarea periodică este una dintre cele mai sigure metode în care puteți face îmbunătățiri reale în anunțurile dvs.

Cu cât colectați mai multe date, cu atât mai multe modele veți începe să vedeți și cu atât mai bine vă veți putea ajusta strategia de anunțuri.

Intuiția poate fi surprinzător de departe de marcă atunci când vine vorba de ceea ce va funcționa în publicitate, deci este incredibil de important să vă bazați deciziile pe date, nu pe presupuneri.

Unele idei pentru testele split pe care le puteți încerca includ:

  • Plasarea apelului dvs. la acțiune în diferite locații
  • Comparând diferitele apeluri la acțiune
  • Experimentați cu numere și statistici diferite în anunțurile dvs.
  • Încercați diferite adrese URL afișate
  • Evidențierea diferitelor beneficii ale produsului sau serviciului dvs.

Takeaway

Scrierea anunțurilor eficiente PPC este mai degrabă o artă decât o știință.

Chiar și comercianții cu talent pentru cuvintemaking uneori intră în blocul scriitorului atunci când încearcă să vină cu textul publicitar perfect.

Veștile bune?

Cu răbdare, practică și testare, veți începe să scrieți anunțurile PPC mai repede și mai ușor – și veți obține rezultate reale de la ei.

Utilizați cele mai bune practici ca sursă de inspirație pentru următorul set de anunțuri și este posibil să vă surprindeți cât de pozitiv reacționează audiența dvs.

Mai multe resurse de copywriting ale PPC:

texte PPC,cele mai bune texte ppc adwords, cele mai bune texte ppc,seoadwords.ro

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

    About us and this blog

    We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

    Request a free quote

    We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

    Subscribe to our newsletter!

    There is no form with title: "SEOWP: MailChimp Subscribe Form – Vertical". Select a new form title if you rename it.

    More from our blog

    See all posts
    No Comments

      Leave a Comment