Cele mai bune strategii SEO pe pagină pentru anul 2018

No Comments

Cele mai bune strategii SEO pe pagină pentru anul 2018

1- Numele de domeniu unic

Ar trebui să alegeți un nume de domeniu unic, ușor de memorat și ușor de pronunțat. Ați putea fi tentat să alegeți un domeniu de potrivire exactă (EMD). Un domeniu de potrivire parțială (PMD) nu este doar un pariu sigur, ci oferă, de asemenea, unele avantaje SEO.Citiți  articolul lui Neil Patel  despre cum să alegeți un nume de domeniu pentru beneficii SEO maxime.

2- Utilizați extensia TLD pentru țară

Dacă doriți ca site-ul dvs. web să fie mai bun pentru o anumită țară, trebuie să alegeți un domeniu de nivel superior (.in, .ca, .pt) pentru codul de țară. Cu toate acestea, acest lucru limitează capacitatea site-ului dvs. de a se clasifica la nivel global.

3 – Folosiți cuvinte cheie în etichetele de titlu

După conținut, o etichetă de titlu este al doilea element cel mai important al unei pagini Web. Acesta îi spune motoarelor de căutare despre ce este vorba despre pagină. Ar trebui să utilizați întotdeauna cuvinte cheie în etichetele de titlu ale paginilor dvs. Web.

4 – Încărcați titlul titlurilor cu cuvântul cheie

Potrivit  datelor Moz , paginile web care au titluri cu keywords, începând cu cuvintele cheie, au rezultate mai bune decât cele cu cuvinte cheie de la sfârșitul titlurilor de titlu. Prietenul meu, asigurați-vă că încărcați din față etichetele titlu cu cuvinte cheie importante.

5- Utilizați cuvinte cheie în meta descripții

Asigurați-vă că utilizați cuvinte cheie importante în descrierile Meta. Acest lucru va ajuta Google să știe despre ce sunt paginile. De asemenea, nu trebuie să uitați să adăugați un call-to-action (CTA) la descrierile Meta ale site-ului dvs. web.

6- Utilizați tagul h1 pentru cuvinte cheie

După o etichetă Titlu, eticheta h1 joacă un rol important în trimiterea de semnale de relevanță către motoarele de căutare. Potrivit unui studiu, utilizarea unui cuvânt cheie în tag-ul h1 oferă un avantaj SEO. Deci, nu uitați niciodată să utilizați un cuvânt cheie în tag-ul h1.

Densitatea cuvintelor cheie de 7 ani încă mai contează

Indiferent de ce spun oamenii, densitatea cuvintelor cheie este încă importantă. Dar nu la fel de mult ca atunci. Ar trebui să includeți cuvântul cheie principal și alte fraze cheie într-o manieră naturală în conținutul dvs.

8- Folosiți cuvinte cheie LSI în conținut

Potrivit unui studiu, cuvintele lungi din coada nu numai că au sporit traficul de pe site-ul web, ci și au convertit de  2,5 ori mai bine  decât termenii capului.Deci, începeți să utilizați cuvintele cheie LSI în conținutul dvs.Verificați-mi postul –  Cum să găsiți cuvinte cheie cu coadă lungă (Ghid pas cu pas)  pentru mai multe detalii despre cuvintele cheie lungi.

9- Eliminați conținutul duplicat

Dacă paginile de pe site-ul dvs. au conținut similar, acest lucru nu este bun pentru clasament. Ar trebui să eliminați conținutul duplicat. Google a explicatlungimea  problemei conținutului duplicat  .

10- Creați structuri URL prietenoase pentru SEO

Potrivit  Jurnalului pentru motoarele de căutare , adresele URL excesiv de lungi pot afecta vizibilitatea motorului de căutare. Calea URL-ului are, de asemenea, importanță – o pagină aproape de o pagină de pornire poate obține un anumit impuls în clasamentul motorului de căutare. Deci, asigurați-vă că site-ul dvs. are SEO structuri URL-friendly.

11- Optimizați imaginile

Lista de verificare pe site-ul SEO nu poate fi finalizată fără optimizarea imaginii. Nu numai că trebuie să optimizați dimensiunea imaginilor, dar și să optimizați metadatele. Asigurați-vă că numele fișierului, alt text, titlul, descrierea și captura sunt optimizate pentru a maximiza beneficiile SEO.

12- Actualizați conținutul frecvent

Google caută întotdeauna conținut proaspăt care satisface interogările căutătorilor. Prin actualizarea frecventă a conținutului, veți adăuga un factor de prospețime, îmbunătățind șansa de a avea o poziție mai înaltă. Prin urmare, faceți un obicei să actualizați frecvent conținutul de pe site-ul dvs. web.

13 – Folosiți cuvintele cheie în primul paragraf

Având cuvântul cheie principal în primele 100 de cuvinte este un semnal puternic de relevanță. Deci, ar trebui să încercați să vă asigurați că utilizați cuvântul cheie principal din primul paragraf.

14- Faceți legătura internă corectă

Potrivit lui  Yoast , “Prin adăugarea legăturilor interne corecte asigurați-vă că Google înțelege relevanța paginilor, relația dintre pagini și valoarea paginilor”.

15 – Legături interne de calitate care indică o pagină

Asigurați-vă că paginile dvs. importante sunt interconectate cu pagini cu autoritate ridicată de pe site-ul dvs. web.

16 – Au legături de ieșire de mare autoritate

Legarea site-urilor cu autoritate înaltă trimite semnale de încredere către motorul de căutare, ajutând astfel o pagină web mai bună.

17- Verificați erorile de gramatică și ortografie

Nimănui nu îi place să citească ceva scris prost și nici Google. Verificați cu atenție erorile de gramatică și de ortografie pe paginile dvs. web.

18 – Citibilitatea conținutului

Ar trebui să scrieți în metoda cea mai simplă. De ce? Creșterea lizibilității conținutului dvs. mărește acoperirea. Mai multe persoane vor putea să se conecteze la conținutul dvs.

19 – Conținutul principal de deasupra lui Fold

Obiectivul principal al Google este să furnizeze rezultate de căutare care să răspundă interogărilor cercetătorilor. Page Layout Algoritmul penalizează site – uri care nu au un conținut mult mai sus ori. 

20 – scrieți titluri puternice

Copy blogger spune că 8 din 10 persoane citesc titlurile și doar 2 citesc restul copiei. Inutil să spun că titlurile joacă un rol vital în succesul conținutului dvs.Arta irezistibilă pe care cititorii nu o pot ignora.

21- Utilizați bullet și liste numerotate

Căutările pe mobil sunt mai mult decât căutările de pe desktop, adică oamenii folosesc telefoanele mobile pentru a accesa internetul. Și nimănui nu îi place să deruleze articole lungi de pe un telefon mobil. Prin folosirea de gloanțe și numere, vă împărțiți conținutul pentru cititori, făcându-l mai ușor de utilizat.

22- Actualizați-vă frecvent blogul

Sa dovedit în multe studii că frecvent actualizarea blogului site-ului aduce mai mulți vizitatori. Potrivit  Hotspot , “companiile care au publicat 16+ postări de blog pe lună au avut aproape 3,5 ori mai mult trafic decât companiile care au publicat între 0 și 4 posturi lunare”.

23 – Utilizați conținut video

Oamenii preferă să vizioneze videoclipuri. YouTube a devenit al doilea motor de căutare. Prietenul meu, nu puteți ignora conținutul video. Jodi Harris a scris un articol minunat   despre cum să creați conținut video care aduce rezultate.

24- Aveți o pagină completă “Contactați-ne”

Google preferă site-urile care au informații de contact adecvate. Deci, ar trebui să vă asigurați că site-ul dvs. are o pagină completă “contactați-ne”.

25- Locația serverului

Localizarea serverului ar putea influența clasarea dvs. din motive geografice diferite, în special în cazul căutărilor geografice. Alegerea serverului în țara în care intenționați să vă concentrați afacerea nu face prea mult pentru buzunar.

26 – Certificat SSL

Securitatea este o prioritate maximă pentru Google, iar Google a făcut din HTPPS un semnal de clasificare. Asigurați-vă că site-ul dvs. Web are certificat SSL.

27 – Butoane de partajare socială

Ultima, dar nu cel puțin din lista de verificare pe site-ul SEO, ar trebui să includeți butoanele de partajare socială pentru ca cititorii să vă împărtășească ușor conținutul.

Lista de verificare SEO pentru SEO tehnic

Potrivit lui  Neil Patel , “SEO Tehnic se referă doar la orice lucrare SEO care se face în afara conținutului. În esență, este o bază solidă pentru a oferi conținutului dvs. cele mai bune șanse pe care le poate avea pentru a clasifica cuvinte cheie și fraze relevante. “

Ca multe alte strategii SEO, SEO tehnic sa schimbat foarte mult. Cele mai bune practici tehnice SEO vă vor ține la curent cu ceea ce aduce cele mai bune rezultate.

Să discutăm lista de verificare SEO pentru SEO tehnic în 2018.

Trimiteți harta site-ului către motoarele de căutare

Sitemap-ul facilitează indexarea paginilor site-ului dvs. de către motoarele de căutare. Asigurați-vă că ați trimis sitemap-ul site-ului dvs. la motoarele de căutare.

29- Robot.txt

Ar trebui să creați fișierul robot.txt urmând liniile directoare ale motoarelor de căutare. Aici este  documentul Google privind fișierul robot.txt. Este recomandabil să treci prin el.

30 – Utilizați etichete de prioritate pentru sitemap

Dacă doriți ca motoarele de căutare să acorde prioritate câtorva pagini de pe site-ul dvs., ar trebui să utilizați corect etichetele de prioritate pentru sitemap.Pentru a obține mai multe informații despre etichetele de prioritate pentru sitemap-uri, trebuie să vizitați pagina acestui  sitemap.org .

31 – Verificați indexarea paginilor dvs.

Pentru beneficii maxime, ar trebui să obțineți indexarea tuturor paginilor site-ului dvs. Dar, uneori, Google elimină paginile web din indexul Google.Trebuie să continuați să verificați indexarea paginilor dvs. Web.

32- Verifică crawlabilitatea

Structura site-ului, structura link-ului intern, redirecționările în buclă, scripturile neacceptate afectează uneori crawlabilitatea. Deci, ar trebui să continuați verificarea crawlabilității din când în când.

33- Îmbunătățirea vitezei paginii

Așa cum am menționat mai devreme, căutările mobile sunt acum mai mult decât căutările desktop. Și Google experimentează prima indexare mobilă și va începe să considere viteza paginii ca  un factor  de clasificare până în iulie 2018. Ar trebui să îmbunătățiți viteza paginii site-ului dvs. Web.

34 – Nu uitați să utilizați legături Canonice

Dacă este folosit corect, legăturile canonice pot rezolva problema dublă a conținutului. Yoast a publicat un  ghid lung în subiect.

35- Utilizați redirecționările corespunzătoare

Redirecționările sunt utilizate pentru a trimite motoarele de căutare și utilizatorii la adrese URL diferite de cele pe care le-au solicitat. Când redirecționați o adresă URL la alta, trebuie să urmați cele mai bune practici de redirecționare pentru a păstra valoarea SEO.  

36 – Folosiți date structurate

Motoarele de căutare depun eforturi pentru a descifra conținutul unei pagini.Folosind date structurate , veți oferi indicii explicite ale motorului de căutare cu privire la semnificația conținutului. 

37- Nu utilizați Flash pe site-ul dvs.

Deoarece toate motoarele de căutare nu sunt capabile să acceseze cu crawlere și să indexeze blițul (și cele care o fac adesea cu eroare), ar trebui să evitați utilizarea blițului pe site-ul dvs. Web.

38 – Paginile mobile accelerate pot îmbunătăți clasarea

Deși Google a afirmat în repetate rânduri că accelerarea paginilor mobile nu este un factor de clasificare, putem înțelege că posedarea AMP poate îmbunătăți clasamentul. Cum? AMP-urile îmbunătățesc viteza paginii. Și Google va începe să considere viteza paginii drept un factor de clasificare mobil.

39- Optimizați pentru căutarea vocală

Odată cu creșterea exponențială a căutărilor mobile, tendința de căutare vocală se apropie foarte rapid. Ar trebui să vă asigurați că site-ul dvs. este optimizat pentru căutarea vocală. Am scris un ghid detaliat pentru  optimizarea căutării vocale Google.

40- Îndepărtați perioada de nefuncționare a site-ului

Ar trebui să vă asigurați că site-ul dvs. are un timp minim de întrerupere, deoarece o mulțime de întreruperi de la problemele serverului ar putea afecta clasamentul dvs. Dacă nu remediați acest lucru, site-ul dvs. ar putea fi deindexat.

41- Utilizați direcționarea geografică

Ar trebui să țineți cont de direcționarea geografică dacă doriți să vă promovați afacerea într-o anumită țară. Google ar putea să dea puțină preferință site-urilor care au un nume IP local de server și un nume specific țării.

42- Eliminați toate erorile tehnice

Venind la sfarsitul listei de verificare SEO pentru SEO tehnic, site-ul tau ar trebui sa fie liber de orice eroare tehnica. Chiar și o mică eroare tehnică poate avea o implicare serioasă.

Listă de verificare SEO pentru Off-Page

Off SEO pagina sunt tehnici care sunt executate in afara site-ului pentru a imbunatati vizibilitatea unui site web. Trebuie să înțelegeți că SEO offsite nu are legătură doar cu construirea de legături. Activitățile din afara paginii merg mai profund decât asta.

Următoarele sunt indicatorii importanți pentru lista de verificare în afara paginii în 2018.

43 – Câștigați backlink de la vechile domenii

Inutil să mai spunem că backlink-urile de la domenii învechite au mai multă valoare decât backlink-urile din domeniile mai noi. Așadar, continuați să încercați să obțineți backlink de la domenii învechite.

44 – Câștigați backlink de la diferite domenii ale rădăcinilor

Unul dintre cei mai importanți factori de clasificare este obținerea backlink-urilor din diferite domenii rădăcină. Potrivit unui  studiu Moz , “Numărul de domenii rădăcină de legătură se corelează bine cu clasamentul”.

45 – Link-uri .edu și .gov

Pe măsură ce Google prețuează legăturile de înaltă autoritate, mulți experți SEO cred că legăturile .edu și .gov au un loc special în algoritmul Google. Și există un motiv valabil în spatele ei.

46 – Câștigă legături din domenii de înaltă autoritate

Câștigarea legăturilor de la site-urile web de înaltă autoritate joacă un rol important în clasament. Deci, încercați să obțineți backlink de la site-uri web de autoritate înaltă.

47- Auditați profilul dvs. de backlink

Pentru a vă asigura că totul este respectat de Regulile Google pentru schema de backlink. Și ar trebui să renunți la backlink-urile rău pe care le găsiți în aceste audituri.

48- Evitați să obțineți backlink de pe site-urile rău

Legăturile de pe site-urile rău și spam vor downgrade autoritatea site-ului dvs., ceea ce va duce la o clasare mai scăzută pe Google.

49- Diversificarea profilului dvs. backlink

Dacă site-ul dvs. web are un procent mare de linkuri care provin dintr-o singură sursă (comentarii pe blog sau profiluri de forumuri), Google poate considera că este un semn de spam web și poate penaliza site-ul dvs. Web.Prin urmare, trebuie să vă diversificați profilul backlink.

50 – Aveți o ancoră adecvată pentru backlink

Ar trebui să aveți texte corecte de ancore ale backlink-urilor dvs., explicând în mod clar ce vor citi cititorii dacă dau clic pe un backlink. Având ancora confuză pentru a face un clickbait ar putea afecta site-ul negativ.

51 – Verificați ancora de legătură internă

Potrivit lui  Brain Dean , “Textul de ancorare intern este un alt semnal de relevanță, deși probabil cântărit diferit decât textul de ancoră din backlink”. Asigurați-vă că ați interconectat corect paginile web.

52 – Eliminarea textului Anchor Poison

Cuvintele cheie pentru farmacie, loteria, câștigurile gratuite sunt adesea semne de spam sau de un site hacked. Deci, backlink-uri cu text de ancorare otravă poate afecta clasamentul site-ului dvs. Asigurați-vă că dezactivați backlink-urile cu textul de ancorare otrăvitor.

53- Evitați legăturile reciproce

Un punct important în lista de verificare SEO pentru pagina SEO în 2018!

Potrivit  Google Link Schemes, ar trebui evitate schimburile excesive de link-uri (link-ul către mine și te voi conecta la tine) sau paginile partenerilor exclusiv din motive de încrucișare. “

54 – Încercați să câștigați backlinkul din conținutul lung

Întrebați pe cineva despre cea mai bună strategie de construire a legăturii și veți obține același răspuns – câștigați backlink. În multe studii sa observat că formatul lung, conținutul editorial este unul dintre cele mai bune instrumente pentru a câștiga backlink.

55- Evitați backlink-urile de la conținuturi scrise slab

Dobândirea backlink-urilor de la conținut slab scris scade negativ rangul unui site web. Trebuie să încercați întotdeauna să evitați să primiți backlink-uri din conținut subțire și spam.

56 – Construiți legături nefuncționale

Nu ignorați niciodată legăturile întreruperi, având în vedere că aceștia trimit un semn al unui site neglijat. Ar trebui să vă controlați din când în când profilul de backlink pentru a găsi și a construi legături întrerupte.

57- Obțineți recenzii pe site-ul Web de înaltă autoritate

Mai multe comentarii pozitive construiesc autoritatea site-ului dvs. pe motoarele de căutare, îmbunătățind astfel șansa de a obține un clasament mai înalt. Deci, convingeți utilizatorii dvs. să scrie recenzii despre site-urile web cu autoritate înaltă, cum ar fi Yelp, Bureau Better Business, etc.

58- Scopul câștigului de legătură

În loc să faceți legătura construirii strategiei principale de construire a link-urilor, ar trebui să urmăriți crearea de resurse și câștigarea legăturilor.

59- Asigurați relevanța backlink-urilor

Ar trebui să vă asigurați că conținutul pe care îl achiziționați din backlink este relevant pentru afacerea dvs. Obținerea backlink-urilor din conținut irelevant ar putea afecta negativ clasamentul dvs. în motoarele de căutare.

60- Comentarii despre bloguri și forumuri de conducere

Comentând blogurile și forumurile de conducere nu numai că vă oferă tone de trafic de recomandări, ci și vă oferă o anumită valoare PR. Cu toate acestea, ar trebui să lăsați întotdeauna comentarii insightful, altfel Google vă poate pedepsi considerând o practică de spam în web.

61- Creați o informație detaliată pentru câștigul de legătură

Un infographic detaliat este una dintre cele mai bune modalități de a câștiga backlink. Deci, includeți-l în activitățile dvs. de SEO în afara paginii.

62- Verificați profilul backlink al competitorilor

Dacă doriți să vă depășiți concurenții, trebuie să verificați profilurile de backlink ale concurenților dvs. Acest lucru vă va ajuta să planificați o strategie agresivă de construire a backlink-urilor pentru a învinge concurenții.

63- Utilizați anunțurile sociale media

Acoperirea mediilor sociale ecologice este gravă. Rar, puteți obține obiectivul dvs. de afaceri prin promovarea ecologică. Din când în când, ar trebui să angajeze anunțuri sociale cu plată pentru a spori acoperirea.

64- Utilizați campanii PPC

Pentru a oferi un impuls inițial necesar pentru conținutul dvs., ar trebui să executați campanii PPC.

65- Utilizați Planificatorul de cuvinte cheie Google

Planificatorul de cuvinte cheie Google vă va ajuta să găsiți oportunități neexploatate. Întotdeauna, creați un conținut de optimizare a paginii după ce efectuați o cercetare corectă a cuvintelor cheie.

66- Faceți o strategie de atragere a Kickass

Pentru a maximiza succesul conținutului în afara paginii, trebuie să obțineți conținutul dvs. promovat de publicul dvs. și de cei care influențează nișa.Pentru a face acest lucru, trebuie să faceți o strategie de lansare a kick-ului.

67- Nu postați oaspeții

Acesta este un alt punct important în lista de verificare SEO pentru off pagina SEO în 2018. Tu ar trebui să scrieți posturi oaspete pentru site-uri web de conducere în domeniul dvs. de afaceri. Cu toate acestea, Google descurajează campaniile de postare a clienților  și marketingul de articole pe scară largă, cu legături de text ancorate în cuvinte cheie.

68 – Fii activ pe Quora

Această comunitate de întrebări și răspunsuri are în jur de 190 de milioane de vizitatori unici în aprilie 2017. Aceasta înseamnă că aveți un mare potențial de a vă construi marca aici. Fiind activi pe Quora, puteți ști ce ar trebui să creați, pe care publicul dvs. le-ar plăcea să le citească. De asemenea, Quora vă poate furniza tone de trafic de referință.

Lista de verificare SEO pentru UI / UX

Zilele simple, bune, vechi ale SEO sunt acum peste tot – faci o pagină web cu cuvinte cheie, construiți link-uri și ești acolo. Acum, este nevoie de sute de factori pentru a se clasifica pe motoarele de căutare.

UI / UX este acum inclusă în cele mai bune practici SEO.

Iată o listă de verificare SEO pe care ar trebui să o urmezi în 2018 pentru a obține rezultate mai bune de căutare.

69- Design Responsabil Website

Nu veți ști niciodată pe ce dispozitiv accesează publicul dvs. pe web. Prin urmare, ar trebui să aveți un design ușor de utilizat pentru a profita de beneficiile maxime.

70 – Utilizați font de cel puțin 14 pixeli

Căutările pe mobil sunt mai mult decât căutările pe desktop. Deci, prietene, mărimea fontului contează. Ar trebui să utilizați fontul de cel puțin 14 pixeli.

71 – Utilizați culoarea fontului care completează tema

Pentru a oferi o experiență de înaltă calitate pentru utilizatori, trebuie să vă asigurați că culoarea fontului completează tema site-ului dvs. web.

72 – Spațiu suficient între rubrici și paragrafe

Spațiul alb nu face ca site-ul dvs. să fie plăcut, ci și să ușureze conținutul.Asigurați-vă că există suficiente spații între rubrici și paragrafe.

73- Utilizați elemente de atingere de dimensiuni mari

Dacă utilizați elemente de atingere de dimensiuni mici, utilizatorii pot face clic pe butoanele greșite. Prin urmare, ar trebui să utilizați elemente de atingere de dimensiuni mari.

74 – Conținutul bogat în grafic

Pentru a mări timpul petrecut pe site-ul dvs. și pentru a evita lipirea pogo, ar trebui să aveți conținut bogat în grafic pe site-ul dvs. Web.

75 – Evitați interstițiile

Potrivit la  Google Webmaster,

“Pentru a îmbunătăți experiența de căutare mobilă, după 10 ianuarie 2017, paginile în care conținutul nu este ușor accesibil unui utilizator în ceea ce privește trecerea de la rezultatele căutării mobile ar putea să nu fie la fel de ridicat”.

Evitați utilizarea intercalării dacă doriți să dominați căutările mobile.

76- Utilizați o culoare distinctă pentru linkuri

Pentru a face site-ul dvs. mai ușor de utilizat, ar trebui să utilizați o culoare distinctă pentru link-uri, astfel încât utilizatorii să înțeleagă cu ușurință unde sunt legăturile.

77 – O linie nu ar trebui să fie mai mult de 65 de caractere

Ca un procent mare de persoane citite pe dispozitive mobile. Este mai bine să nu scrieți mai mult de 65 de caractere pe linie.

Puncte Bonus :

Vă mulțumim că ați citit până acum. Am ajuns la sfârșitul postului. Dar asteapta!

Iată câteva puncte bonus care vă pot ajuta să vă poziționați mai bine pe motoarele de căutare.

78- Cere oamenilor să contribuie la blog

Solicitarea de experți din industrie și de influențatori să scrie pe blogul tău.Acest lucru va crește traficul pe blogul dvs. Influențatorii și experții din industrie tind să aibă o listă mare de adepți, astfel veți vedea o creștere a traficului atunci când aceștia vor împărtăși postările oaspeților publicate pe blogul dvs.

79- Faceți marketing Google Maps

Deoarece rezultatele Google Maps apar, de asemenea, în rezultatele de căutare, nu puteți ignora  Google Maps Marketing dacă doriți să depășiți competitorii. Este cel mai bun instrument pentru a viza localnicii.

80- Faceți SEO local

SEO local este important pentru a ajunge la perspectivele din localitatea dvs.Deci, urmați cele  mai bune strategii locale SEO pentru a domina clasamentul local.

81- Optimizați pentru Căutările mele de lângă mine

Odată cu creșterea numărului de căutări mobile, tot mai mulți oameni efectuează acum căutări “cuvinte cheie + lângă mine”. Prin urmare, ar trebui să vă  optimizați afacerea pentru căutări cheie + apropiate de mine .

82- Evitați schema temporară de legătură

Adoptarea unei scheme temporare de construire a link-urilor va face mai mult rău decât orice bun pe site-ul dvs., deci ar trebui să-l evitați. Iată  Ghidul Google  pentru schemele de linkuri.

83 – Nu ignorați niciodată mesajele Google Webmaster

Mesajele Google Webmaster vă oferă adesea avertismente timpurii privind situația în care site-ul dvs. a mers prost. Prin urmare, nu trebuie să ignorați niciodată mesajele Google Webmaster.

84 – Nu ai niciodată anunțuri deasupra panoului

Afișarea de anunțuri deasupra paginii poate face ca site-ul dvs. să fie penalizat sub Algoritmul de aspect al paginii. Deci, ar trebui să o eviți.

85 – Nu ascundeți niciodată legăturile afiliate

Nu trebuie să ascundeți niciodată legăturile afiliate. Potrivit lui Brain Dean, “algoritmul Google poate acorda o atenție mai mare altor semnale de calitate pentru a vă asigura că nu sunteți un” site afiliat subțire “.

86 – Obțineți mențiuni despre marcă pe site-urile de știri

Obținerea mențiunilor de marcă pe site-urile de știri nu numai că ajută la PR, dar ajută și la construirea unei reputații în motoarele de căutare. Deci, nu ignorați niciodată nici o oportunitate de a obține mențiuni de marcă pe site-urile de știri.

87- Creați pagina oficială a companiei LinkedIn

Cele mai multe afaceri reale au paginile companiei LinkedIn. A avea o pagină oficială a companiei LinkedIn va fi benefică.

88- Includeți conținut generat de utilizatori

Oamenii au încredere în conținut generat de utilizatori, la fel și Google.Incorporarea generată de utilizatori în strategiile dvs. de marketing SEO și de conținut va oferi rezultate mai bune.

89- Evitați redirecționările excesive de 301

Legăturile care provin din 301 redirecționări diluează o valoare a paginii.Deci, ar trebui să evitați redirecționările excesive de 301.

90- Utilizați Google Analytics

Orice listă de verificare SEO 2018 nu va fi completă fără a sublinia importanța utilizării Google Analytics. Veți obține o mulțime de informații inteligente pentru a vă optimiza campaniile SEO pentru rezultate mai bune.

91- Aveți un editor uman pe blogul dvs.

Având editorii pot ajuta. Deși nu a fost confirmată niciodată, Google a depusun  brevet de sistem și o metodă pentru susținerea opiniei editoriale în clasamentul rezultatelor căutării. 

92- Promovați conținutul dvs. agresiv

Inutil să spun, cât de bun este conținutul dvs., acesta nu vă va aduce rezultate maxime dacă nu promovați conținutul dvs. agresiv. Cred că ar trebui să vă concentrați 50% din eforturile dvs. pe crearea conținutului și 50% pe promovarea conținutului.

93- Utilizați tehnica Skyscraper

Utilizați tehnica Skyscraper pentru a maximiza succesul conținutului dvs.Brian Dean a reușit să sporească traficul site-ului cu 110% în doar 14 zile cu această tehnică.

94- Influencer Marketing

Influencer marketing este o modalitate foarte bună de a amplifica acoperirea conținutului dvs. Atunci când un influențar împărtășește conținutul dvs., nu numai că mai multe persoane vor vedea conținutul dvs., dar mai multe persoane vor avea încredere în conținut.

SEM-SEO-PPC-CPC,specialist google adwords,brand awarness,seoadwords.ro

SEM-SEO-PPC-CPC,specialist google adwords,brand awarness,seoadwords.ro

strategii seo 2018, cele mai bune strategii seo

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

    About us and this blog

    We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

    Request a free quote

    We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

    Subscribe to our newsletter!

    There is no form with title: "SEOWP: MailChimp Subscribe Form – Vertical". Select a new form title if you rename it.

    More from our blog

    See all posts
    No Comments

      Leave a Comment