Cele mai bune instrumente de cercetare a cuvintelor cheie

No Comments

Cele mai bune instrumente de cercetare a cuvintelor cheie

instrumente de cercetare a cuvintelor cheie in 2018

  1. Instrumentul Google Adword pentru Planificatorul de cuvinte cheie.
  2. Exploratorul de cuvinte cheie din Moz.
  1. tendințele Google pentru a verifica tendințele recente
  1. Long Tail Pro pentru cuvinte cheie lungi coada
  1. SEMrush
  1. Webconfs.com
  1. Ubersuggest pentru generarea listei
  1. Easyseotools pentru generarea listei
  1. Buzzsumo pentru verificarea cotelor sociale
  1. Quora pentru verificarea interogărilor
  1. Răspunsurile Yahoo pentru verificarea interogărilor
  1. Keyword.io
  1. KW Finder

Instrumentele de mai sus menționate pentru diferite scopuri.

Fapte importante despre optimizarea cuvintelor cheie

Utilizare: Asigurați-vă că cuvântul dvs. cheie principal face parte din accesarea cu crawlere, plasându-l corect pe conținut.

Dominarea : Motorul de căutare determină relevanța unui anumit cuvânt cheie mapat în conținut.

Umplutură : au dispărut zilele în care se folosește un cuvânt cheie direct peste tot și se poate ajunge cu ușurință la rang înalt. Motoarele de căutare verifică relevanța și penalizează utilizarea cuvintelor cheie cu mai mult de 2-3% din conținut.Urmați cele de mai jos menționate SEO cuvinte cheie de cercetare Sfaturi pentru a crește clasamentul organice și traficul către site-ul.

Pe pagina optimizarea cuvintelor cheie

  1. Utilizați cuvintele-cheie țintă în activitățile paginii în următoarele moduri:
  2. În titlu Etichetă o dată
    2. Odată ce ați ajuns în partea de sus a paginii.
    3. 2-3% în corpul conținutului.
    4. Odată ce ați atins în alt atribut al imaginii.
    5. O dată în URL.
    6. Într-o etichetă de descriere Meta.

Sfat important – Nu utilizați cuvântul cheie principal în textul de ancorare care să indice către cealaltă pagină a site-ului dvs., numită Canibalizare cuvinte-cheie.

  1. Etichete Meta: Cuvinte cheie Titlu, descriere și concentrat se numesc Meta etichete.

Titlu : Este o linie albastră când este căutată în bara de căutare a motorului de căutare. Urmați acești pași pentru a optimiza-

  1. Ar trebui să aibă 65-70 de caractere.
    2. Plasați cuvinte cheie importante în față.
    3. Ar trebui să aibă un impact lizibil și emoțional, deoarece este prima impresie pentru cititorii dvs. Verificați sfaturile de optimizare a titlului pentru mai multe detalii.

Descriere : Este o scurtă descriere a 2-3 linii de sub titlu.Acest lucru ar trebui să fie suficient de eficient pentru a atrage atenția cititorului și să facă clic pe titlu.

Cuvinte cheie : Odată ce a avut loc o perioadă în care cuvântul cheie a fost luat în considerare. Dar acum are o valoare mică pe măsură ce oamenii folosesc multe cuvinte cheie spun 500 și dificil pentru motorul de căutare să-l ia într-un cont. Deci, acum doar 2-3 cuvinte cheie în cazul în care este accesat cu crawlere de către motorul de căutare.

  1. Ghidul de construire a URL-urilor
  2. Adăugați cuvântul cheie principal al conținutului dvs. în URL.Keep URL și scurt și simplu.
  3. Țineți URL-ul și scurt și simplu.
  4. Utilizați o singură dată cuvântul cheie țintă.
  5. Folosiți URL-uri statice.
  6. Folosiți liniuțele pentru a separa.
  7. instrumente de cercetare a cuvintelor cheie | cercetare cuvinte cheie | optimizarea cuvintelor cheie

Canonicalizare : apare atunci când există două adrese URL diferite pentru același conținut. Este văzut în principal în sistemul de management al conținutului. Trebuie să fi văzut că anumite adrese URL sunt deschise de la http://seoadwords.ro și http: // www. seoadwords.ro , de asemenea, atât de dificil pentru motorul de căutare de a distinge și reduce rangul. Poate fi redirecționat utilizând 301 sau adăugați eticheta canonică pentru a prioritiza adresa URL principală.

Deci, sperăm că acest lucru utile pas cu pas de cercetare de cuvinte cheie vă va ajuta în Cercetarea piețele dvs. de cuvinte cheie cerere de învățare cum să cercetarea cuvinte cheie pentru SEO.

instrumente de cercetare a cuvintelor cheie,cercetare cuvinte cheie,optimizarea cuvintelor cheie

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

There is no form with title: "SEOWP: MailChimp Subscribe Form – Vertical". Select a new form title if you rename it.

More from our blog

See all posts
No Comments

    Leave a Comment