Calificați Performanța dvs. Google AdWords

No Comments

Calificați Performanța dvs. Google AdWords

Cum funcționează Graderul de performanță AdWords

Opimizarea campaniei Adwords

Performanta Google Adwords,Seoadwords.ro

Glosarul de performanță Google AdWords de la WordStream este un instrument gratuit AdWords care ajută agenții de publicitate AdWords să înțeleagă mai bine cât de bine funcționează campaniile lor în comparație cu cele mai bune practici ale PPC. Graderul de performanță AdWords utilizează un algoritm de clasificare proprietară bazat pe mai mult de 60 de factori diferiți, inclusiv datele privind cheltuielile publicitare, Scorul de calitate, rangul, afișările și alte variabile.

Raportul privind performanțele dvs. AdWords include o notă globală, precum și notele individuale în zece domenii cheie ale managementului plăților pe clic:

  1. Wasted Spend – Folosesti corect cuvintele cheie negative? Sau pierzi sute, chiar mii de dolari pe lună pe cuvinte cheie irelevante care nu convertesc niciodată?
  2. Scorul de calitate – Campaniile dvs. aprobate de Google? Scorurile de calitate ridicată au un impact major asupra rentabilității investiției, îmbunătățind clasamentul și scăzând costurile.
  3. Numărul de afișări – cât de des apar anunțurile dvs. ca urmare a interogărilor de căutare relevante? Cresterea cotei de impresii poate imbunatati expunerea si poate multiplica rezultatele dvs. de generare de plumb.
  4. Rata de clic (CTR) – CTR reprezintă o măsură a gradului de direcționare a anunțurilor dvs. Dacă valoarea CTR este scăzută, este posibil să pierdeți teren pentru agenții de publicitate concurenți.
  5. Activitatea contului – Pentru a vă menține performanța, trebuie să petreceți timp activ în contul dvs. Cât de des verificați sub capotă?
  6. Optimizarea cuvintelor pe termen lung – Folosiți cuvintele cheie mai lungi și mai bine direcționate în campaniile dvs.? Dacă nu, lipsiți de oportunități de a atrage trafic cu un nivel ridicat de intenție și cu un cost redus.
  7. Optimizarea textului publicitar – scrieți suficient anunțuri text pentru a obține performanțe puternice în ceea ce privește afișările, clicurile, valoarea CTR și clasarea anunțurilor?
  8. Pagina de optimizare a paginii de destinație – Mai multe pagini de destinație înseamnă, de obicei, mesaje de mesagerie mai bine direcționate. Aveți mai multe sau mai puține pagini de destinație decât agenții de publicitate similare?
  9. Publicitatea pe mobil – cu un trafic mobil de 200% pe an, este esențial să rămâi în fruntea celor mai bune practici mobile ale PPC, cum ar fi extensiile de apel, sitelinkurile și anunțurile text optimizate pentru dispozitive mobile.
  10. Cele mai bune practici ale PPC – Aderă la cele mai bune practici dovedite de experții PPC pentru a vă asigura performanța AdWords optimă?

Veți învăța cât de bine faci cu adevărat în fiecare dintre aceste domenii importante, precum și cum vă puteți îmbunătăți performanța, conducând mai mulți clienți potențiali și vânzări la costuri mai mici.

Performanța  AdWords:

  • Pierderea pierduta
  • Scorurile de calitate
  • Faceți click pe Rata
  • Activitatea contului
  • Anunțuri text
  • Cuvinte cheie lungă
  • Acțiuni de afișare
  • Pagini de destinație
  • Publicitate mobilă
  • Cele mai bune practici ale PPC

4 Motive pentru utilizarea Graderului de performanță AdWords (Ajutor AdWords gratuit)

MITX 2012 Innovation Awards Câștigător-Performanta Google Adwords,Seoadwords.ro

Performanta Google Adwords,Seoadwords.ro

  1. Aveți o suspiciune plină de speranță că campaniile AdWords ar putea fi mai bune?
  2. Necesitatea de a justifica o investiție mai mare în PPC către conducerea dvs.?
  3. Doar curios dacă toată munca voastră din PPC a fost plătită?
  4. Doriți să aduceți la cunoștința colegilor dvs. ce stereo de rock PPC sunteți?

Toate acestea și toate acestea sunt motive foarte bune pentru a utiliza Glosarul de performanță AdWords pentru a obține un raport gratuit și instantaneu în contul dvs. AdWords și pentru a vedea cum se calculează valorile PPC împotriva celor mai bune practici.

Aveți nevoie de încă un motiv major pentru a utiliza Gredere de performanță AdWords? Este un instrument premiat care a fost recunoscut în premiile pentru inovație și tehnologie Massachusetts (MITX) pentru cel mai bun pilot de implicare a clienților.

 Performanta Google Adwords,Seoadwords.ro

Îmbunătățirile efectuate la Gredere de performanță AdWords

În 2011, am creat AdWords Grade de performanță pentru a ajuta agenții de publicitate să auditeze și să analizeze conturile lor Google AdWords. Am trecut recent o piatră de hotar destul de mare: Glosarul de performanță AdWords a fost folosit pentru a audita conturile AdWords care reprezintă cheltuieli de peste 3 miliarde de dolari în cheltuielile publicitare colective. Este o cantitate incredibilă de înțelegere și analiză pe care le-am oferit agenților de publicitate din întreaga lume, toate gratuit. Acum, am luat toate datele bogate și l-am folosit pentru a îmbunătăți Graderul. Graderul nou lansat AdWords include funcții și funcționalități noi, care îl fac mai valoros pentru agenții de marketing și companiile mici. Îmbunătățirile includ:

  1. Tracker de performanță: urmăriți și analizați automat contul la fiecare 30 de zile, astfel încât să puteți vedea cum performanța generală și valorile cheie sunt în curs de evoluție în timp. De exemplu, agenții de publicitate pot utiliza funcția Performance Tracker pentru a monitoriza cu ușurință și pentru a acționa în funcție de modificările Scorului de calitate? ceea ce Google nu oferă.
  2. Scorul de pregătire mobilă: evaluați pregătirea și optimizarea mobilității PPC, inclusiv o evaluare a aderării contului dvs. la cele mai bune practici mobile.
  3. Recomandări noi și îmbunătățite: Am revizuit valorile de referință competitive pentru PPC, astfel încât toate indicatorii KPI din raportul dvs. de performanță (inclusiv Scorul de calitate, rata de clic, activitatea contului și cheltuielile pierdute) sunt mai curente pe baza mii de conturi am analizat.

Cele mai bune practici AdWords

În plus față de un raport complet al performanței dvs. curente la contul dvs. AdWords, veți primi sfaturi privind modul în care vă puteți îmbunătăți scorul. Aceste cele mai bune practici pentru gestionarea contului AdWords includ:

  • Filtrarea clicurilor risipitoare, irelevante și a traficului non-conversie cu cuvinte cheie negative
  • Maximizați relevanța pentru campaniile dvs. pentru obținerea unor scoruri de calitate mai ridicate
  • Creșterea ratei de clic pe baza cuvintelor cheie, a anunțurilor text și a direcționării și organizării grupurilor de anunțuri puternice
  • Practica gestionarea regulată și activă a contului și optimizarea contului
  • Extinderea și rafinarea campaniilor dvs. cu cercetarea pe termen lung a cuvintelor cheie
  • Testarea mai multor anunțuri text pentru a optimiza CTR, rata de conversie și costul pe conversie
  • Crearea paginilor de destinație unice, orientate, bine concepute pentru fiecare grup de anunțuri
  • Utilizarea opțiunii de potrivire amplă modificată și a altor setări care îmbunătățesc direcționarea
  • Folosind funcții PPC mobile cum ar fi extensiile de apel și sitelinkuri pentru a îmbunătăți conversiile

Urmăriți aceste bune practici importante în campaniile AdWords proprii? Sau crezi doar că ești?

Ce este Google AdWords?

Cum funcționează Google AdWords?Performanta Google Adwords,Seoadwords.ro

Performanta Google Adwords,Seoadwords.ro

Google AdWords este platforma de publicitate pay-per-click (PPC) a Google care permite afacerilor să creeze campanii de anunțuri pe proprietățile Google.

Google AdWords utilizează un model publicitar de căutare cu plată , în care utilizatorii licitează cu privire la cuvintele cheie pe care doresc să le declanșeze anunțurile sponsorizate . Anunțurile dvs. AdWords sunt afișate împreună cu rezultatele căutării pe Google atunci când cineva utilizează unul dintre cuvintele dvs. cheie în interogarea de căutare.

Prevalarea anunțurilor dvs. care apar în funcție de ce cuvinte cheie și tipuri de potrivire selectați. WordStream oferă o serie de instrumente de cuvinte cheie gratuite care vă pot ajuta în cercetarea cuvintelor cheie PPC, precum și în documentele informative libere gratuite cu privire la subiecte precum tipurile de potrivire AdWords .

Deși un număr de factori determină o campanie Google AdWords de succes , multe pot fi obținute prin concentrarea asupra următoarelor:

  • Relevanță – crearea de liste relevante de cuvinte cheie AdWords, grupuri de cuvinte cheie AdWords bine strânse și text publicitar adecvat.
  • Scorul de calitate – Evaluarea de către Google a calității și relevanței cuvintelor dvs. cheie și a campaniilor PPC.

Relevanța și Scorul de calitate joacă, de asemenea, un rol în Rețeaua de display Google, în care tehnologiile AdSense sunt utilizate pentru a determina ce anunțuri să se afișeze în paginile care scot în evidență rețelele de afișare Google

Pot să fac Pay Per Click Advertising de unul singur?

Oricine are un site web și un card de credit, poate face plată pe clic pentru publicitatea pe Google AdWords. Cu toate acestea, am constatat că majoritatea agenților de publicitate nu sunt bine informați cu privire la modul de creare a unei campanii publicitare eficiente pentru a genera clicuri plătite către clienți potențiali de afaceri. De aceea am creat AdWords Grade de performanță – un instrument gratuit care descompune aspectele tehnice ale PPC, astfel încât să știți ce părți din contul dvs. AdWords să vă îmbunătățiți.

Care este un Scor de calitate bun în AdWords?

Scorul de calitate AdWords al Google este un sistem de clasificare care vă analizează anunțurile și vă oferă un “punctaj”. A avea un bun Scor de calitate AdWords este esențial pentru o campanie AdWords de succes.

Evaluarea calității Google are o influență puternică asupra rentabilității campaniilor dvs. de căutare plătite, ceea ce face esențial să aveți un Scor de calitate bun în AdWords . A avea un Scor de calitate ridicat este un beneficiu extraordinar pentru campania AdWords, deoarece vă oferă:

  • Costuri mai mici – Google recompensează agenții de publicitate cu scoruri de calitate ridicate, reducându-le costul pe clic (CPC), ceea ce poate duce ulterior la scăderea costului pe conversie.
  • Expunere mai mare – Când aveți Scoruri de calitate ridicate, anunțurile dvs. vor fi afișate mai des și în poziții mai bune. Puteți obține mai multă expunere, mai multe clicuri și mai multe conversii fără a trebui să ridicați sumele licitate.

Scorul dvs. de calitate AdWords este determinat de mai mulți factori:

  • Relevanța copiei de anunț la cuvântul cheie
  • Relevanța anunțului pe pagina de destinație corespunzătoare
  • Rata de clic (CTR) a anunțului
  • Performanța contului istoric
  • Alți factori de relevanță și de performanță

Un Scor de Calitate mai ridicat echivalează cu mai multe afișări la costuri mai mici, reducându-vă costul pe clic și costul pe acțiune .

Având un Scor de Calitate ridicat este esențial, dar poate fi adesea dificil să gestionați diferiți factori care contribuie la Scorul de Calitate în mod unic. WordStream oferă software ușor de utilizat și special conceput pentru managementul PPC, proiectat special pentru a vă îmbunătăți Scorul de calitate Google AdWords.

Ce este o bună rată de clic (CTR) în AdWords?

Rata de clic (CTR) măsoară procentajul de clicuri pe care agenții de publicitate le primesc în anunțurile lor pe numărul de afișări. “Afișările” se referă la frecvența afișării anunțului dvs. – dacă anunțul dvs. are o mulțime de afișări, dar nu are clicuri, veți avea o valoare CTR scăzută, care, în general, reduce eficiența campaniilor dvs.

Rata de clic este importantă deoarece afectează Scorul de calitate , făcând o valoare CTR ridicată o componentă esențială a unei campanii AdWords profitabile.

GoogleAdWords și alte platforme de marketing de căutare oferă reduceri de prețuri pentru anunțurile care au relevanță mare, oferind căutătorilor anunțurile pe care doresc să le găsească. GoogleAdWords oferă Scoruri de calitate ridicate agenților de publicitate cu rate ridicate de clic AdWords . În total:

  • Ratele de clic ridicate duc la obținerea unor scoruri ridicate de calitate.
  • Scorurile de calitate ridicată vă permit să îmbunătățiți sau să mențineți poziția anunțului pentru costuri mai mici.
  • Performanta Google Adwords,Seoadwords.ro

Care sunt cuvintele cheie negative în AdWords?

Cuvintele cheie negative au rolul de bază în crearea unei liste de cuvinte cheie de succes.

Google AdWords și alte platforme de marketing de căutare oferă reduceri de prețuri pentru anunțurile care au relevanță ridicată, oferind căutătorilor anunțurile pe care doresc să le găsească. Google AdWords oferă Scoruri de calitate ridicate agenților de publicitate cu rate ridicate ale clicurilor AdWords.

Adăugarea unui cuvânt cheie negativ în grupul dvs. de anunțuri sau în campania dvs. AdWords vă asigură că anunțul dvs. nu va apărea pentru interogările de căutare care conțin acest termen. Utilizarea cuvintelor cheie negative în campania dvs. Google AdWords este benefică deoarece acestea:

  • Filtrați anunțurile nedorite – Crearea unui cuvânt cheie negativ asigură că anunțul dvs. nu se afișează pentru respectivul termen.
  • Vă permite să atingeți cel mai potrivit public – Prin faptul că numai anunțurile relevante declanșează anunțul dvs., este mai probabil să ajungeți la o audiență care este probabil să convertească.
  • Reducerea costului pe clic și creșterea rentabilității investiției ( ROI) – Nu pierdeți bani pentru afișări și clicuri nedorite din căutări irelevante care nu se vor converti la vânzări. Utilizarea cuvintelor cheie negative vă ajută să opriți cheltuielile pierdute.

Descoperirea cuvintelor cheie negative

Găsirea cuvintelor cheie negative și adăugarea lor în contul dvs. poate fi un proces dificil și obositor. Săparea rapoartelor interogărilor de căutare AdWords este un proces lent și redundant, iar AdWords limitează numărul de date de interogare vizibile pentru agenții de publicitate.

WordStream oferă un instrument inovator de cuvinte cheie inovatoare care ușurează găsirea cuvintelor cheie negative. Este, de asemenea, o metodă proactivă de descoperire a cuvintelor cheie negative, permițându-vă să eliminați cuvintele cheie irelevante din campaniile dvs. înainte de a vă costa un cent.

Pentru a afla mai multe despre cum să utilizați cuvinte cheie negative, citiți hârtia noastră albă gratuită despre cuvintele cheie negative .

Ce face o pagină bună de destinație pentru AdWords?

Având o pagină de destinație bine creată este o componentă importantă a unui bun Scor de calitate Google AdWords. Din momentul în care un potențial client ajunge la pagina dvs. de destinație, totul ar trebui adaptat pentru a ajuta clientul să găsească ceea ce caută și să îi ajute la o conversie.

O pagină de destinație de succes necesită un număr de elemente diferite:

  • Segmentarea cuvintelor cheie – Diferitele tipuri de cuvinte cheie ar trebui să ia vizitatori la diferite pagini de destinație cu propriile oferte personalizate.
  • Navigabilitate – Utilizatorii ar trebui să poată găsi cu ușurință ceea ce caută și se deplasează în jurul site-ului.
  • O ofertă convingătoare – dacă anunțul dvs. se referă la produse speciale, acestea trebuie să fie în față și să se afle în centrul paginii de destinație. Trebuie să oferiți vizitatorilor un motiv să rămână.
  • Conținutul paginii concentrate – optimizați fiecare pagină de destinație, creând conținutul paginii în jurul grupurilor de cuvinte cheie relevante și concentrate.

Cu cât este mai bună pagina de destinație, cu atât mai multe conversii pe care le veți realiza. Paginile de destinație proiectate special au un impact puternic atât asupra campaniilor de marketing pentru SEO, cât și asupra campaniilor de marketing PPC.

  • Beneficii pentru căutarea ecologică : conținutul relevant pentru cuvinte cheie duce la clasarea mai bună în SERPpentru cuvintele cheie pe care le vizați, aducând o vizibilitate mai mare și un trafic mai mare.
  • Beneficii Pay-Per-Click : paginile de destinație AdWords specifice fiecărui cuvânt cheie sunt cu mult mai multe șanse de a obține scoruri puternice de calitate și rate de conversie ridicate, deoarece paginile de destinație vor fi mai aliniate intenției căutătorului.

În timp ce o pagină de destinație optimizată va contribui la creșterea ratelor de conversie, în funcție de ceea ce încercați să convingeți vizitatorii să facă, ceea ce reprezintă o rată de conversie “bună” va varia.

O rată de conversie “bună” depinde de conversia dorită . Ratele de conversie vor fi mai mari dacă vizitatorii sunt rugați să se înscrie cu un formular simplu pentru a primi ceva gratuit. Dacă vizitatorii trebuie să completeze un sondaj de lungă durată sau să furnizeze informații despre cărțile de credit, ratele de conversie vor fi mai mici. În timp ce conversiile pot varia de la 0-50%, 2% este destul de comună.

Utilizând graderul Google AdWords

Cu Google efectuând aproape 70% din toate căutările online (mai mult decât Yahoo și Bing combinate), succesul cu Google AdWords poate conduce un volum enorm de trafic pentru afacerea dvs.

Google AdWords a revoluționat peisajul publicitar online, încurajând agenții de publicitate să creeze anunțuri relevante care să răspundă cerințelor căutătorului. Cerințele de calitate inovatoare care fac Google AdWords atât de unic și puternic pot, de asemenea, face dificil pentru agenții de publicitate să maximizeze rentabilitatea investiției, mai ales că noile companii se luptă să jongleze diferitele componente care alcătuiesc AdWords.

Graderul de performanță AdWords oferă claritate și înțelegere față de elementele dificile și confuze ale Gestionării Google AdWords . Deoarece programul AdWords este atât de complex, poate fi dificil să determinați unde pierdeți bani în campania dvs.Performanta Google Adwords,Seoadwords.ro

Graderul de performanță AdWords vă oferă un audit rapid, gratuit și ușor de înțeles al campaniei dvs. AdWords, care arată unde și cum puteți îmbunătăți campania dvs. PPC pentru a maximiza profitul.

Graderul de performanță AdWords poate fi folosit în numeroase moduri:

  • Nou pentru marketingul online? Aflați unde să vă concentrați eforturile pe măsură ce începeți în Google AdWords, asigurând o campanie profitabilă și eficientă.
  • Sunteți un agent de publicitate AdWords cu experiență? Graderul de performanță AdWords oferă un raport aprofundat și cuprinzător despre campaniile dvs. Google AdWords, atrăgând atenția dvs. de unde puteți îmbunătăți rezultatele și puteți economisi bani.
  • Are o agenție să vă gestioneze contul Google AdWords? Utilizați Performance Grader ca un instrument gratuit de audit pentru a vedea cât de bine funcționează agenția dvs. pentru dvs.
  • Sunteți o agenție care gestionează conturile Google AdWords pentru clienți? Utilizați Graderul de performanță AdWords pentru a vă explica și a ilustra munca dvs. pentru clienți într-un format ușor de înțeles.

Încercați gratuit programul nostru de performanță AdWords și permiteți-ne să deblocăm secretul AdWords pentru dvs.

Vrei să știi cum să îți îmbunătățești scorul AdWords?

Încercați să vă îmbunătățiți scorul AdWords? Am intervievat de curând utilizatorii de top din punct de vedere al Performerului și i-am cerut să-și împărtășească secretele și strategiile AdWords, explicând modul în care au obținut campaniile Google AdWords în top-notch.

Marko Kvesic de la Zagreb, Croația, deține o diplomă de master în știința traficului și explică faptul că adesea își modifică strategia de campanie în funcție de obiectivele unui client – unele pot fi dedicate construirii unei campanii AdWords pe termen lung, în timp ce altele ar putea fi mai concentrate privind o creștere imediată a traficului. Marko explică faptul că nevoile diferite necesită o organizare diferită.

Iată câteva din tehnicile cheie ale PPC pe care Marko le sugerează în construirea unei campanii AdWords de succes:

  • Creez grupuri de anunțuri cu cuvinte cheie corelate cu cuvinte cheie exacte numai și cu grupuri de anunțuri cu cuvinte cheie largi și modificate.
  • Pot licita pe baza bugetului și a obiectivelor clientului meu (dacă obiectivul este traficul pe site-ul pe care îl folosesc CPC, dacă este vorba de conversie pe care o folosesc CPA, în cazul în care folosesc branding, utilizez licitarea CPM).
  • Mă concentrez pe sporirea Scorului de calitate, așa că plătesc mai puțin pentru clic.
  • Extensia de locație este o necesitate.

De asemenea, Marko remarcă importanța continuării eforturilor de îmbunătățire a rezultatelor campaniei prin testare și optimizare.

Sfatul lui pentru a lupta cu managerii AdWords?

“Sfatul meu este întotdeauna relevant, creați campanii relevante și dați utilizatorului răspunsul la întrebarea lui cât mai precis posibil.”

Pentru a citi întregul articol, cu lista completă de sfaturi și recomandări detaliate ale lui Marko, consultați întregul interviu pe blogul nostru .

Luați în considerare, de asemenea, sfatul lui Stefan van Vliet, coproprietar al agenției olandeze Compass Online Marketing, care a încheiat cel de-al doilea interviu în cea de-a doua serie de interviuri în curs de desfășurare cu cei care au primit scoruri ridicate cu Google AdWords Performance Grader.

În întreaga noastră interviu cu Ștefan, el explică unele dintre erorile AdWords pe care le-a făcut de la începutul campaniilor:

“Am ales să fixăm bugetul la practic nelimitat și am încercat să optimizăm campania în timp ce ne-am desfășurat, dar nu am putut să țin pasul (și sincer nu știam ce făceam), deci doar 1 săptămână și pierderi de aproape 10.000 € mai târziu Am tras conectorul. Deci, pentru o lecție extensivă în managementul AdWords: întotdeauna testați înainte de a aloca bugete serioase. “

Stefan explică strategia AdWords de succes a companiei:

  1. Obțineți date suficiente prin licitarea ridicată și obținerea în locul # 2-3 (deasupra rezultatelor organice).
  2. Urmăriți conversiile , costul pe conversie și valoarea pe conversie (utilizând urmărirea conversiilor cu urmărirea dinamică a valorii).
  3. Ajustați licitarea pentru a obține un cost pe conversie care reprezintă aproximativ 50% din valoarea pe conversie.
  4. Optimizați anunțurile și încercați să îmbunătățiți ratele de conversie .

Când i sa cerut sfatul pentru vânzătorii cu scoruri reduse, Stefan sugerează:

  1. Puneți în aplicare liste de cuvinte cheie negative
  2. Împărțiți campaniile la un nivel scăzut
  3. Îmbunătățiți licitarea CPC avansată în Editorul AdWords
  4. Utilizați funcția de comentarii din Editorul AdWords pentru a face note despre ceea ce faceți

Pentru mai multe informații detaliate despre tehnicile și sugestiile câștigătoare ale lui Stefan, citiți întregul interviu pe blogul nostru .

Unde pot afla mai multe despre Google AdWords?

Următoarele sunt câteva resurse valoroase care merită cercetate:

  1. Site-ul oficial Google AdWords
  2. Articole AdWords privind jurnalul motorului de căutare
  3. Articole despre marketingul PPC la Watch Engine Watch
  4. Resursele de căutare plătită la Landul de căutare
  5. Centrul de instruire AdWords

Ce spun oamenii despre graderul AdWords?

Graderul AdWords a fost aplaudat de diverse instituții media, recomandându-l ca un instrument fantastic care vă poate ajuta să vă îmbunătățiți campania AdWords. Vedeți ce surse de încredere trebuie să spună despre AdWords Grader:

“Audituri convenabile și rapide? Date verticale de referință? Există un instrument pentru asta. 
– John Lee de la Clix Marketing ( Citiți întreaga recenzie WordStream )

“Compania a rafinat instrumentul bazat pe bogăția istoriei anterioare a auditului pentru a oferi repere de performanță ale agenților de publicitate în cadrul propriilor industrii”. 
– Ginny Marvin de la Land Search Engine ( Citiți întreaga recenzie WordStream )

“Graderul AdWords se conectează la contul dvs. Google AdWords, preia rapoarte specifice și le analizează pentru a oferi informații.” 
– Jessica Lee de la motorul de căutare Watch ( Citiți întreaga recenzie WordStream )

“Ceea ce ma excita cel mai mult [despre Graderul AdWords] este cartea de scor” Cele mai bune practici PPC “care indică dacă opțiunea respectivă este sau nu optează pentru aspecte precum urmărirea conversiilor, georezistența (esențială pentru întreprinderile mici și mijlocii) extensii de anunțuri cum ar fi linkuri de site și numere de telefon pentru companii. ” 
– Graeme Lipshitz din Memeburn

“Instrumentul [Adwords Grader] este suficient de eficient pentru a furniza o analiză inteligentă în paralel cu auditurile pe care le-ar primi de la o agenție sau un consultant”. 
– Navneet Kaushal din pagina Buzz pentru trafic

“Acest instrument [Adwords Grader] este ușor de utilizat și oferă același tip de analiză a contului pe care ați putea-o obține de la un consultant sau de la o agenție, care vă oferă informații detaliate. 
– Claudia Bruemmer din Top Ten Wholesale

“Răsfoiți și transformați toată noaptea, nu sunteți siguri dacă campaniile dvs. Google PPC se măsoară? Mai bine faceți o excursie pe WordStream pentru a obține un audit gratuit prin Gadgetul de performanță AdWords”. 
– Gavin Dunaway de la Adotas

“Deși nu există valori de referință determinate universal pentru campaniile AdWords bune, AdWords Performance Grader din WordStream este un drum remarcabil de lung în ceea ce privește stabilirea de standarde în acest sens”. 
– Marshall Sponder de Web Metrics Guru

“Acest instrument ar fi extrem de benefic pentru întreprinderile mijlocii și mici”. 
– Jitesh Pillai din Ebrandz

“Suntem foarte entuziasmati de ajutorul acordat acestui instrument de a oferi agentilor de publicitate PPC in timp ce lucreaza la gestionarea mai eficienta a campaniilor PPC si imbunatatirea tehnicilor de scriere a textelor publicitare”. Felicitari pentru WordStream pe un nou instrument PPC gratuit! 
– Tom Demers de Cresterea CTR

Dați-i [Gestionarea performanței AdWords] o încercare. (Este gratuit – de ce nu?) Sunt dispus să pariez că veți învăța ceva ce puteți folosi – fie pentru a îmbunătăți o campanie, fie pentru a reduce cantitatea de bani pe care o pierdeți. În orice caz, câștigi. 
– Jeff Haden de la BNet

“Domeniile în care se concentrează acest nou instrument pot avea un efect profund asupra performanței globale a contului dvs. Vă recomandăm să încercați să vedeți cum veți compara.” 
– Chad Summerhill, scriitor al blogului PPC Prospector

Sunt impresionat de rezultate … Cred că [Graderul AdWords] este un plus de valoare pentru orice analiză competitivă a PPC. 
– PPC fără milă ( citiți întreaga recenzie WordStream )

“… instrumentul AdWords Grader oferă o imagine de ansamblu asupra performanței generale a contului și a domeniilor de îmbunătățire posibile și merită să fiți verificați!” 
– Jessica Niver de la PPC Hero

Clientii mei:

The New York Times
USA Today
Huffington Post
Antreprenor
CNN
Avere

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

There is no form with title: "SEOWP: MailChimp Subscribe Form – Vertical". Select a new form title if you rename it.

More from our blog

See all posts
No Comments

    Leave a Comment