Latest company updates and industry news

Subscribe to email updates

Acționați dependența de remarketing și testați pentru valoare incrementală utilizând Google Analytics

Acționați dependența de remarketing și testați pentru valoare incrementală utilizând Google Analytics Încercați să lansați anunțuri de remarketing? Contributorul Andreas Reiffen discută despre motivul…
Continue reading

Camasi Barbati | Camasi Modele Slim & Casual | HaineSelect

Camasi Barbati | Camasi Modele Slim & Casual | HaineSelect Camasi Barbati - Camasi Barbatesti Elegante, Camasi Slim Fit, Camasi Casual - HaineSelect…
Continue reading

SEO – optimizarea SEO pentru motoarele de căutare

SEO – optimizarea SEO pentru motoarele de căutare Site-ul tău apare în rezultatele organice. Targetare precisă datorită intenției clare a potențialilor clienți Sustenabilitate…
Continue reading
Încercați să lansați anunțuri de remarketing? Contributorul Andreas Reiffen discută despre motivul pentru care ați putea fi dependent de ele și explică modul în care KPI-urile direct aliniate cu obiectivele de afaceri contribuie la evitarea ciclului vicios care vine din obiectivele bazate pe ROAS. Andreas Reiffen pe 16 mai 2018 la 11:52 MAI MULT Pay-per-click (PPC) managerii iubesc remarketingul. La prima vedere, acest lucru are sens perfect, deoarece permite comercianților să-și îmbunătățească cu ușurință rentabilitatea numerelor de cheltuieli publicitare (ROAS). Dar este într-adevăr banii bine cheltuiți? Recent, am efectuat un audit pentru un distribuitor multinațional cu o preocupare specifică: îmbunătățirea creșterii noi a clienților. Lucrurile s-au dezvoltat frumos, nu au existat probleme de performanță, iar ROAS sa dublat, deoarece cheltuielile au crescut ușor. Dar săpat mai adânc, am observat ceva interesant. Lizările de remarketing pentru traficul de segmente de public de căutare (RLSA) au avut un impact sporit, iar vizitatorii site-urilor web au fost repartizați la jumătate din totalul vânzărilor. Asta nu era totul. În timp ce ROAS a crescut , noua lor rată a scăzut cu aproape 50%! Evident, nu ceea ce a cerut finanțarea. Această realitate nedorită înseamnă o creștere lentă a clienților noi, ceea ce duce la achiziții repetate limitate și la scăderea profiturilor viitoare. Deci, ce înseamnă asta? Dacă câștigați câțiva clienți noi, este logic că puteți aștepta mai puțini clienți repetați. Retargetarea utilizatorilor cunoscuți are o performanță excelentă. Utilizarea RLSA ajută markerii să ajungă la obiectivele ROAS fără efort. Se pare că este bine pe hârtie, dar ar putea fi prea bun pentru a fi adevărat? Cum ajută RLSA Ne-am propus să descoperim cât de mult contribuie RLSA la achiziționarea de noi clienți și la veniturile totale incrementale - metricile care contează cu adevărat pentru afacerea dvs. Pe lângă faptul că tinde să abordeze numai clienții existenți, retrăgetarea ridică o altă preocupare : RLSA are într-adevăr un impact incremental? Intreaba-te pe tine insuti: Câți oameni ar fi cumpărat produsul meu fără a vedea anunțul de retargetare? Care parte din performanța mea plătită ar fi venit prin canale neplătite oricum? Plătesc pentru trafic pe care l-am putut primi fără nici o presiune publicitară? În exemplul de mai sus, devine clar că, dacă RLSA ar fi cu 100% mai mare, am fi adăugat la veniturile totale. Dacă nu ar avea nici o incrementalitate, am fi (în tăcere) doar să micșorăm ponderea traficului neplătit. Realitatea cade undeva între ele. Înainte de a spune mai multe, să examinăm problema dependenței din industrie. Industria nu poate obține destul de retargeting De ce există o astfel de dependență de RLSA în industria noastră? Este simplu: o cotă mai mare a RLSA înseamnă că managerii de marketing de performanță pot prezenta șefilor lor un număr mai mare și venituri mai mari la același cost. Pentru agenții, înseamnă bugete mai mari și, eventual, taxe mai mari. Și astfel rămâne atât de popular ca niciodată. Retargetingul sa dovedit, de asemenea, dependent de motoarele de căutare; primesc prețuri premium pentru clicurile care apar prin canal. Să luăm comerțul electronic cu amănuntul ca exemplu. Conform raportului Alphabet, acest sector reprezintă aproximativ 24% din veniturile totale ale PPC. Și un procent estimat de 30% din cheltuielile cu amănuntul vine prin RLSA - generând câștiguri de câteva miliarde de dolari pentru Google în 2017. Cu un pas mai departe, am testat costul pe clic (ECPC) îmbunătățit față de licitarea manuală. Ofertele de bază pentru RLSA au crescut cu 23% față de grupul de control. Comparați acest lucru cu o creștere de doar 16% a costului non-RLSA pe clicuri. Vizionate mai îndeaproape, această creștere a apărut din segmentele de public cu nivel redus (cum ar fi abandonatorii de cărți) care prezintă indicatorii cheie de performanță (KPI). Costul efectiv pe clic este orientat spre învățarea mașinilor. Optimizează KPI-urile pe care le furnizați prin intermediul programului AdWords, iar aceste numere nu reflectă incrementalitatea. Din cauza acestui accent pe ROAS, Google încearcă să obțină ceea ce îi cereți să facă, ceea ce, la rândul său, vă face să vă întoarceți din ce în ce mai mult. Indicatori KPI Când vine vorba de obiectivele cheie KPI , câteva indicii vă pot ajuta. Rămâi sceptic. Dacă rezultatele apar prea bine pentru a fi adevărate, probabil că acestea sunt. Acest lucru este valabil mai ales când se evaluează pentru ROAS (Amintiți-vă că nu ia în considerare achiziția de noi clienți sau incrementalitatea). Fiți atenți la faptul că retrimiteți automat utilizatorii oricum, chiar și fără RLSA. Administrați un control de sănătate incremental, deoarece aparențele pot fi înșelătoare . Cu cât sunt mai bune numerele pe care le vedeți, cu atât sunt mai puțin incrementale. De ce nu te testezi? Măsurarea incrementalității pentru RLSA, marca și PPC ca întreg. Această diagramă arată relația dintre incrementalitate și ROAS. De ce înseamnă rentabilitatea ridicată a profitului (ROAS), de obicei, o creștere incrementală mică? Deoarece vizați utilizatorii care cunosc deja magazinul dvs. și este posibil să fi cumpărat anterior acolo. Acești utilizatori au în mod natural cele mai ridicate rate de conversie. Dar, de asemenea, aceștia sunt cel mai probabil să se întoarcă prin canalele neplătite. Deci, de ce cheltuiți bugetul suplimentar? Testarea incrementalității utilizând Google Analytics Deci, care sunt cele mai bune practici pentru testarea incrementalității RLSA? Vă recomandăm să utilizați datele de analiză comparativ cu datele motorului; acest lucru controlează canibalizarea naturală găsită adesea în AdWords. Configurați un test A / B cu expunerea anunțului ca variabilă pentru testare: Distribuirea întâmplătoare a publicului dvs. este cea mai bună practică pentru a asigura fiabilitatea testului. Toți ceilalți factori sunt egali, orice diferențe în rezultatele grupurilor pot fi atribuite expunerii anunțurilor. Stabiliți segmente de public aleatoare utilizând dimensiunea bucketului utilizator Google Analytics. Exportați publicul dvs. Google Analytics în grupurile dvs. de anunțuri AdWords și colectați date pentru eligibilitatea pentru căutare. Adăugați liste în campanii pentru a reflecta designul de testare ... și pentru a activa. Măsurați rezultatele utilizând raportul personalizat Google Analytics. Pasul 1: Randomizarea vizitatorilor site-ului ca grup de test și de control În Builderul de public Google Analytics, selectați

Acționați dependența de remarketing și testați pentru valoare incrementală utilizând Google Analytics

Acționați dependența de remarketing și testați pentru valoare incrementală utilizând Google Analytics Încercați să lansați anunțuri de remarketing? Contributorul Andreas Reiffen discută despre motivul…
Continue reading

Get new blog posts by email:

There is no form with title: "SEOWP: MailChimp Subscribe Form – Horizontal". Select a new form title if you rename it.