Amazon SEO: Cum să va clasificați in top pentru căutările Amazon

No Comments

Amazon SEO: Cum să va clasificați in top pentru căutările Amazon

De prea multe ori, când ne gândim la SEO, ne gândim doar la Google. Și, bineînțeles, doriți o clasare excelentă în motoarele de căutare.

Cu toate acestea, site-ul dvs. nu este singurul loc de pe web unde vă puteți vinde produsul. Dacă aveți o pagină de produse pe Amazon, doriți să fie găsită de către clienți la fel cum ați dori ca site-ul dvs. să apară pe prima pagină cu rezultatele motorului de căutare (SERP) pentru cuvintele dvs. cheie din industrie.

amazon SEO cum să

Eșecul de a face Amazon SEO dreapta, la fel ca și cu regulat SEO, va duce la mai puțin trafic și mai puține vânzări .

Este vital să înțelegeți că algoritmul de căutare al lui Amazon funcționează diferit decât orice algoritm Google sau Bing în rezultatele de afișare. Pe scurt, există mai puține semnale sau factori de clasificare decât cu SEO tipic, pe care unii spun că includ mai mult de 200 de factori (deși alții contestă acest lucru ).

S-ar putea să vă gândiți că acest lucru facilitează clasarea în Amazon, dar nu este atât de simplu. Dacă încercați să analizați SEO Amazon dintr-un punct de vedere web-SEO, veți avea dificultăți. Asta pentru că Amazon este în primul rând o platformă de cumpărare, în primul rând.

Un algoritm de căutare intro la Amazon

Amazon algoritmul de cautare este mentionat ca A9, doar pentru ca firma cu acelasi nume care se ocupa de SEO pentru companie, care este o filiala a Amazonului, se numeste A9 . Cu propriile sale cuvinte:

“Gestionăm tehnologii de căutare și publicitate care sunt scalabile, foarte disponibile și inter-platforme pentru compania noastră mamă, Amazon și alți clienți.”

Înțelegeți că Amazon, ca cel mai mare site de comerț electronic din lume, are grijă de un singur lucru: linia sa de bază și, prin urmare, să vândă cât mai eficient posibil milioane de clienți.

amazon a9 algoritm

În timp ce utilizatorii efectuează diverse căutări diferite pe Google, dintre care multe sunt căutări informaționale, aproape orice căutare Amazon este tranzacțională. De aceea, algoritmul său are de fapt doar câteva lucruri:

  • Relevanţă
  • Performanţă

Dacă vă optimizați pagina de produse Amazon pentru acești doi factori cruciali de clasificare, veți termina conversia și vânzarea mai mult pe site.

Atât relevanța, cât și performanța pot fi împărțite în subcategorii suplimentare, așa că vom examina fiecare detaliu.

Relevanță legate de Amazon Clasament Factori

Veste bună: Puteți influența direct acești factori de clasificare prin utilizarea strategică a cuvintelor cheie relevante în următoarele zone ale paginilor dvs. Amazon.

Titlul produsului dvs.

Probabil cel mai important element al SEO-ului Amazon, în ceea ce privește relevanța, este factorul de rang al produsului-titlu. Veți dori să puneți cele mai relevante cuvinte cheie pentru produsul dvs. în titlu.

cum să optimizați produsele pentru amazon SEO, seo amazon, amazon seo, seo, amazon

Primele 3 rezultate ale programului Amazon pentru “mortar și pistil” au toate aceste cuvinte în numele produsului

Iată câteva sfaturi pentru a vă optimiza numele produsului Amazon:

  • Includeți numele de marcă
  • Includeți o descriere clară a ceea ce face produsul dvs.
  • Menționați un ingredient specific sau un material esențial
  • Specificați culoarea produsului dvs.
  • Clarificați dimensiunea produsului dvs.
  • Indicați cantitatea produsului dvs. (dacă este cazul)

Ca și în lumea pălăriilor de culoare albă SEO , evitați umplerea cuvintele cheie în titlu, deoarece acestea vă vor afecta clasamentul de căutare pe Amazon. Dacă aveți cuvinte-cheie, riscați să compuneți un titlu care nu se citește în mod natural, ceea ce poate părea spamat și poate avea un impact negativ asupra ratei de clic.

Numele dvs. de vânzător

Luați în considerare impactul numelui vânzătorului asupra relevanței dvs. ca factor de clasificare. Unii specialiști în marketing au observat că pot obține produse specifice pentru a fi mai înalte în rezultatele căutării organice ale companiei Amazon, dacă includ și cuvintele cheie principale ale produsului în numele vânzătorului.

Să ne uităm la un exemplu. Dacă căutați Amazon pentru “legăturile americane cu pavilionul pentru bărbați”, primul rezultat provine de la un vânzător numit “Omul bărbaților”. Cuvântul “bărbați” din numele vânzătorului ar putea foarte bine să-i ajute cu acel clasament. (Dacă eliminați “pentru bărbați” din interogarea de căutare, veți obține rezultate diferite.)

amazon nume vanzator seo

Deci, atenție la numele dvs. de vânzător pentru a obține mai multe câștiguri în SERP-uri Amazon.

Cuvinte cheie Amazon Backend

Cuvintele cheie din backend sunt în esență cuvinte “ascunse” care vor fi utilizate numai în secțiunea de backend a contului de vânzări Amazon. Funcția lor este să spună algoritmului lui Amazon că o listă de produse specifică vizează un anumit cuvânt cheie pe site.

Dacă sunteți în căutarea pentru o analogie cu motorul de căutare SEO aici, gândiți-vă la aceste cuvinte cheie backend, cum ar fi meta-etichetele care spun Google despre ce este pagina dvs. Web, care ajută motorul de căutare să afle când să arate paginii persoanelor care caută informații specifice .

Există cinci câmpuri pe care vânzătorii pot să le completeze cu ajutorul cuvintelor cheie din backend. Fiecare linie are o limită de 50 de caractere. Dacă treceți peste limită, cuvântul dvs. cheie din backend nu va fi indexat de site.

Iată cinci reguli pe care trebuie să le țineți minte pentru a completa cu succes câmpurile de cuvinte cheie din backend-ul Amazon:

  • Nu repetați niciun cuvânt
  • Evitați ghilimele, deoarece acestea vă vor limita numărul total de caractere
  • Nu includeți prea multe variante ale aceluiași cuvânt
  • Vinetele sunt ignorate
  • Includeți variații în ortografie sau sinonime

Domeniul dvs. de marcă

Câmpul mărcii unui produs apare întotdeauna pe pagina de produs (chiar deasupra titlului sau titlului) și face trimitere la diferite rezultate ale căutării pentru produse suplimentare de la aceeași marcă. Pe măsură ce listați produsele dvs., fiți meticulos în legătură cu ortografia exactă a mărcii dvs.

Comportamentul tipic al utilizatorilor pe Amazon este pentru cumpărători să caute un produs pe baza mărcii sale, motiv pentru care este vital să includeți întotdeauna un nume precis.

Dacă produsul dvs. are nume diferite de mărci pe care le-ați putea folosi, obțineți ajutor din partea unui instrument de cuvinte cheie pentru a vă ajuta să determinați ce variație este cea mai căutată denumire de marcă și folosiți-o.

Descrierea produsului și punctele bullet

Acestea merg mana in mana. Ambii spun clienților dvs. mai multe despre produsul dvs., deci aceasta este șansa dvs. de a fi foarte detaliate, precum și convingătoare. Desigur, va trebui să includeți și aici cele mai importante cuvinte cheie.

Pentru descriere, lucrați din greu pentru a face copia lizibilă, naturală și convingătoare dintr-un punct de vânzare pur. Urmați cele mai bune practici ale paginii de destinație pentru comerțul electronic . Acest lucru va rezona cu potențialii cumpărători dincolo de puterea SEO pe care o veți obține de la includerea cuvintelor dvs. cheie.

pagina de produse amazon

În ceea ce privește punctele de glonț, același lucru este valabil. Punctele bullet sunt ușor și rapid de citit, deoarece sunt scanabile, astfel încât clienții dvs. vor privi această zonă cu prioritate. Spuneți clienților dvs. despre avantajele produsului dvs.(nu doar despre caracteristici) și include informații esențiale cum ar fi ingredientele sau dimensiunile. Lucrați cuvintele cheie relevante în aceste puncte bullet într-un mod natural, astfel încât să adăugați valoare fiecărui tidbit de informații despre produsul dvs. Verificați concurența și asigurați-vă că nu includ informații mai amănunțite decât dvs.

Factorii de clasificare Amazon legate de performanță

Factorii de performanță sunt un pic mai greu să exercite direct controlul, deoarece considerații suplimentare dincolo de cuvinte cheie intră în joc. Cu toate acestea, este vital să aveți o înțelegere a acestor, de asemenea, pentru SEO optimizat Amazon .

Prețul produsului dvs.

Este de la sine înțeles (cel puțin ar trebui) că suma pe care o percepeți pentru produsul dvs. influențează semnificativ rata de conversie a Amazonului și câte unități se deplasează pe site. Dacă prețul dvs. pe Amazon este competitiv în comparație cu alte site-uri care vând produsul dvs. sau produse similare cu ale dvs., atunci rata de conversie ar trebui să fie afectată în mod pozitiv.

Un aspect al acestui lucru care este uneori trecut cu vederea este modul în care prețul dvs. se compară cu alte produse similare din aceeași categorie pe Amazon.

Dacă multe produse din aceeași categorie vinde mai puțin decât a ta, atunci se vor întâmpla două lucruri:

  • Nu veți vinde la fel de multe ca acele produse similare
  • Algoritmul lui Amazon va aduce atingere faptului că produsul dvs. probabil nu va fi vândut la fel de mult ca alții

Povestea scurtă: în orice caz, veți suferi cu un rang mai mic de căutare în Amazon, dacă taxați prea mult în comparație cu produse similare, așa că nu vă scuzați de pe piața Amazonului. Comparați cu atenție ceea ce fac concurenții dvs. pe site și alte site-uri și stabiliți prețul în mod corespunzător și competitiv.

Dacă prețul dvs. este mai mare, ar trebui să existe un motiv foarte clar de ce (cum ar fi recenzii mai multe și mai bune).

Rata de conversie Amazon

Legat de preț, rata de conversie a produsului dvs. este un alt factor de performanță foarte important în clasamentul dvs. de căutare. Din păcate, va fi o provocare să aflați cum se compară rata de conversie cu multă certitudine, deoarece în realitate nu aveți acces la analizele Amazonului, la fel cum ați face cu analizele de pe site-ul dvs. de comerț electronic.

unitate de sesiune procent rata de conversie amazon,Amazon SEO, seo pe amazon, amazon, seo, optimizare seo, optimizare seo amazaon https://seoadwords.ro

Amazon SEO, seo pe amazon, amazon, seo, optimizare seo, optimizare seo amazaon https://seoadwords.ro

Ceea ce puteți face cel mai bine pentru datele de conversie este să verificați Pagina de vânzări detaliată a vânzării Centrului de vânzări și traficul în rapoartele și rapoartele de afaceri. Aici, veți dori să vă uitați la procentul de sesiune al unității, care este, în esență, numărul de unități care sunt achiziționate pe vizită. Este cel mai aproape de o rată de conversie pură pentru pagina dvs. de produs.

Dacă rata de conversie este nespectaculară și credeți că produsul dvs. ar trebui să facă mai bine, atunci este timpul să revedeți câțiva dintre factorii de relevanță menționați anterior pentru a vedea dacă puteți să apară mai mult în căutările Amazon și / sau să convingeți mai multe persoane să cumpere cu o copie a paginii de produs mai bună.

Imaginile produsului

Produsele care conțin imagini de înaltă calitate au o rată de conversie mai mare , arată studii. Același principiu se aplică și pentru pagina dvs. de produse Amazon.

seo pentru imaginile produselor amazon,Amazon SEO, seo pe amazon, amazon, seo, optimizare seo, optimizare seo amazaon

Amazon SEO, seo pe amazon, amazon, seo, optimizare seo, optimizare seo amazaon

Amazon în sine recomandă imagini mai mari în Ghidul de imagine pentru produsul central al vânzătorului , scriind:

Imaginile trebuie să fie de 1.000 de pixeli sau mai mari, fie în înălțime, fie în lățime. Această cerință privind dimensiunea minimă permite funcția de zoom pe site. Zoom-ul sa dovedit a spori vânzările. Cel mai mic fișier poate fi de 500 de pixeli pe partea cea mai lungă. “

Includeți imagini de înaltă calitate care să respecte aceste instrucțiuni și să vă asigurați că înregistrările de produse nu vor fi retrogradate până la sfârșitul rezultatelor căutării, ceea ce va afecta ratele de conversie. Iar când ratele de conversie cresc din cauza acestor optimizări, clasamentele dvs. de căutare Amazon ar trebui să fie mai bune.

Recenzii dvs. Amazon

Este sigur să spunem că recenziile on-line – care 85% dintre clienți au încredere la fel de mult ca și recomandările personale – reprezintă un alt factor legat de performanță care figurează în algoritmul lui Amazon. Observați corelația rezultatelor de căutare Amazon și a produselor cu multe recenzii. Produsele care se situează în partea de sus a unui cuvânt cheie mai larg au, în general, mai multe recenzii și revizuiri mai mari decât cele inferioare din listă.

Amazon SEO, seo pe amazon, amazon, seo, optimizare seo, optimizare seo amazaon

Amazon SEO, seo pe amazon, amazon, seo, optimizare seo, optimizare seo amazaon

Din acest motiv, putem concluziona că având mai multe recenzii are un impact asupra ratelor de clic și poate duce la mai multe vânzări, ceea ce, la rândul său, are un impact asupra clasamentului general al produselor pe site. Bineînțeles, Amazon a cedat în ultima vreme recenzii false pentru a asigura o mai bună integritate, deci nu încercați să înșfaceți algoritmul.

Dacă doriți să obțineți mai mulți clienți pentru a lăsa recenzii pe pagina dvs. de produse Amazon, pur și simplu să le trimiteți emailuri de reamintire după o achiziție, cerându-le să lase o recenzie pentru ceea ce tocmai au cumpărat de la dvs.

În cazul în care recenziile dvs. Amazon sunt negative, aruncați o privire la ceea ce se plâng de oameni și de a lucra pentru a rezolva problemele cu produsul dvs. Iată câteva sfaturi pentru a obține mai multe și mai bune comentarii Amazon .

Ochii asupra premiului “Amazon’s Choice”

Amazon SEO de succes vine în jos la cunoașterea algoritmului lui Amazon de la dvs. ca vânzător, care în cele din urmă vine în jos pentru a face clienții Amazon fericit. Pagina dvs. de produs poate fi optimizată în mai multe moduri, însă toate acestea se referă la doi factori principali: relevanța și performanța.

Dacă optimizați cu acești factori mari în minte, ar trebui să vedeți în cele din urmă mișcarea în direcția corectă în ceea ce privește clasamentele dvs. de căutare, ratele de conversie și vânzările.

Dacă sunteți în căutarea ajutorului pentru obținerea produselor dvs. în rezultatele sponsorizate de pe Amazon, consultați ghidul WordStream pentru publicitatea Amazon .

Amazon SEO, seo pe amazon, amazon, seo, optimizare seo, optimizare seo amazaon

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

    About us and this blog

    We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

    Request a free quote

    We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

    Subscribe to our newsletter!

    There is no form with title: "SEOWP: MailChimp Subscribe Form – Vertical". Select a new form title if you rename it.

    More from our blog

    See all posts
    No Comments

      Leave a Comment