Ajungeți la clienți cu direcționare

No Comments

Ajungeți la clienți cu direcționare

Introducere

Publicitatea online are ca scop obținerea mesajului potrivit în fața persoanei potrivite, la momentul potrivit. Acest curs oferă o introducere la nivel înalt a instrumentelor oferite de AdWords pentru a ajunge la potențialii clienți online.

 Ce veți învăța:

  • Cele mai bune opțiuni de direcționare pentru obiectivele dvs.
  • Soluțiile de direcționare a publicului Google

Ce ai face?

Gestionați o campanie AdWords pentru o companie națională care vinde unelte de înaltă calitate pentru camping, alpinism și drumeții. Care este cel mai bun mod de a conduce vânzările acestor articole?

Apăsați fiecare carte pentru a afla mai multe.

Găsiți clienți potențiali online

Înainte de a începe să stabiliți ce strategii de direcționare să utilizați, este util să vizualizați cum veți găsi potențialii clienți online. Următorul cadru sparge acest lucru în trei moduri distincte.

Apăsați pe fiecare imagine pentru a afla mai multe.
CARE

Un aspect al direcționării se concentrează pe “OMS” în publicul țintă.

Urmărirea publicului vă ajută să identificați, să vă reangajați și să vă extindeți publicul online. Puteți viza pe cei care intenționează să achiziționeze în mod activ produsele dvs. și să personalizați anunțurile cu mesaje relevante. Toate datorită învățării mașinilor.

Exemplu: pentru clienții care au abandonat un coș de cumpărături fără a efectua o achiziție, afișați anunțuri cu “20% reducere la comanda următoare” pentru a le încuraja să finalizeze achiziția. Aceasta se numește remarketing.

Direcționarea în funcție de criterii demografice vă permite să ajungeți la un anumit set de clienți potențiali care ar putea să se afle într-o anumită gamă de vârstă, sex, statut parental sau venit din gospodărie.

UNDE

Un alt aspect al direcționării se concentrează pe “Unde” este publicul tău.

“WHERE” se referă la locurile unde se află clienții dvs. în lumea fizică (de exemplu, direcționarea în funcție de locație și dispozitiv) sau în cazul în care acestea sunt online (de exemplu, direcționarea în funcție de context sau de subiect).

Exemplu: Să presupunem că ați creat un grup de anunțuri pentru a face publicitate celei mai recente linii de distribuție a mașinilor dvs. și ați inclus cuvinte cheie precum “mașini eficiente din punct de vedere al consumului de combustibil” și “automobile electrice 2018”. Utilizăm direcționarea în funcție de context pentru a identifica și a plasa anunțul dvs. în paginile care se potrivesc acelor cuvinte cheie.

CE

Ultimul aspect al direcționării se concentrează pe “ce” este de interes pentru publicul dvs.

Cu ajutorul programului AdWords, puteți să indicați cuvinte cheie pe baza căutărilor pe care oamenii le caută. Atunci când utilizatorii caută cuvinte precum cuvintele dvs. cheie pe Google sau pe site-urile partenere, puteți afișa anunțurile dvs. alături de rezultatele căutării.

Exemplu: Spuneți că dețineți un magazin de flori. Puteți crea cuvinte cheie precum “flori pentru mama”. Atunci când utilizatorii caută “flori pentru mama”, anunțul dvs. se poate afișa alături de rezultatele căutării.

Punct de control

Ia-ți un moment pentru a reflecta asupra afacerii tale sau asupra afacerii unui client. Cine este publicul țintă? Unde sunt online și de ce sunt interesați?

Exemplu: direcționați anunțurile către AdWords

Nu există o strategie de tip one-size-fits-all în ceea ce privește direcționarea, dar putem învăța în continuare prin exemplu. Să aruncăm o privire asupra modului în care o afacere – florile lui Fareena – își stabilește vizarea pentru o promoție de vacanță viitoare.

Apăsați pe săgeată pentru a trece la următorul diapozitiv.
Poartă

Fareena se pregateste pentru sarbatoarea Zilei Mamei si vrea sa isi promoveze serviciul de livrare la domiciliu pentru a vinde buchete speciale de Ziua Mamei.

Faceți-l să stea

Să ne întoarcem la campania de publicitate pentru compania de echipamente de exterior pe care o supravegheați. Doriți să vă asigurați că persoanele care au vizitat deja site-ul dvs. web completează achizițiile. Ce tip de direcționare către public ați putut utiliza pentru a atinge acest obiectiv?

Selectați cel mai bun răspuns.

Recapitulare

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

    About us and this blog

    We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

    Request a free quote

    We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

    Subscribe to our newsletter!

    There is no form with title: "SEOWP: MailChimp Subscribe Form – Vertical". Select a new form title if you rename it.

    More from our blog

    See all posts
    No Comments

      Leave a Comment