Activați campaniile de remarketing B2B – 0725.763.311

No Comments

Activați campaniile de remarketing B2B cu ajutorul ua 4 trucuri

Contributorul Todd Saunders analizează patru tipuri de campanii de remarketing Google AdWords direcționate spre piața B2B, care vor construi brand, vor converti potențialii clienți și vor împiedica oamenii să se simtă exclași.

Cu toții vărsăm laptele odată la un moment dat, dar cea mai mare parte ajunge la bolul de cereale, pentru că am învățat să perfecționăm arta laptelui turnându-se ca niște copii.

Dar laptele este costisitor, deci ultimul lucru pe care vrei să-l faci este să-l lași să irosească … la fel ca bugetul anunțului tău.

Perfecționarea strategiilor AdWords necesită testare, răbdare și practică pentru a maximiza numărul de persoane care stau în canalul dvs. de marketing. Remarketingul este o modalitate de a face exact acest lucru.

Remarketingul este o strategie AdWords nefolosită, care a fost deosebit de fructuoasă pentru clienții noștri business-to-business (B2B). Ciclurile și canalele de vânzări sunt relativ mai lungi pentru companiile B2B decât pentru companiile tradiționale de business-to-consumer (B2C), unde creșterea gradului de conștientizare a mărcii, educarea consumatorului și încurajarea clienților potențiali de a-și termina conversia este mai importantă exponențial.

Înainte de a intra și de a explora campaniile de remarketing B2B, este o privire rapidă asupra celor patru tipuri de remarketing Google AdWords pe care le vom face referire:

  • Remarketingul static : difuzează anunțuri grafice pe site-ul dvs. web și pe vizitatorii aplicațiilor în timp ce navighează pe site-urile preferate.
  • Remarketingul dinamic : afișează produsele și serviciile pe care un vizitator le-a analizat anterior.
  • Liste de remarketing pentru anunțurile afișate în Rețeaua de căutare (RLSA) : Returnează persoanele care au vizitat site-ul dvs. și au plecat să efectueze o căutare Google.
  • Remarketingul video : Retrimite anunțurile către persoane care au vizionat videoclipurile dvs. YouTube sau au vizitat site-ul dvs.

Fiți aproape și personal

Mai întâi, integrați-vă contul AdWords cu Google Analytics pentru a obține mai multe detalii despre cine vă îndreptați. Google Analytics vă permite să vedeți tipul de vizită utilizator, timpul petrecut pe site, numărul de pagini vizitate, datele demografice și locația geografică.

Cea mai ușoară modalitate prin care marketerii B2B să identifice vizitatorii cu cea mai mare intenție de achiziție este să creeze segmente Google Analytics pe baza unor criterii și comportamente diferite. Cele două segmente cele mai ușor de început sunt:

  1. Oamenii care convertesc aproape.
  2. Persoanele care petrec cel mai mult timp pe site-ul dvs. fără a efectua conversii.

Nu numai că segmentele vă spun rapid ce procent din vizitatorii site-ului dvs. respectă criteriile pe care le stabiliți, ele pot fi comparate cu ușurință cu vizitatorul mediu al site-ului dvs., ceea ce generează câteva informații interesante.

De exemplu, iată cum să creați un segment de vizitatori ai site-ului care au rămas pe o pagină de destinație mai mult de un minut.

Pot crea imediat un public de direcționare AdWords în trei clicuri:

Apoi trimiteți această listă la Google AdWords:

După crearea listelor dvs. de remarketing, este important să vă adaptați mesajul la aceste segmente de public. Alinierea dintre mesaj și public este crucială pentru toate campaniile de marketing, așa că gândiți-vă la ceea ce știți despre publicul dvs. și la ceea ce știu despre dvs. atunci când scrieți anunțul dvs.

Personalizarea mesajului dvs. către publicul dvs. vă oferă cea mai bună șansă de succes. Acestea fiind spuse, dacă utilizați o cantitate mare de anunțuri pe scară largă, este posibil să fie greu să scrieți un anunț personalizat pentru fiecare grup de anunțuri sau pentru un public de remarketing.

Merită să testați mesageria largă versus specifică, astfel încât să nu cheltuiți tone de timp suplimentar pentru a scrie o copie care nu se rambursează.

În cea mai mare parte, investiția se plătește sub formă de rate de conversie mai mari și un scor de calitate mai ridicat, ceea ce înseamnă, în limba engleză, mai mulți bani.

Maximizați campaniile dvs. video

Toată lumea face marketing de conținut, dar nu toată lumea profită de video.

Este dificil să scriu, să filmezi, să editezi și să lansezi o campanie video de succes, cu orice buget, să nu mai vorbim de unul dintre cei mai mulți dintre noi care lucrează cu marketingul.

YouTube este o platformă puternică pentru a spune lumii povestea mărcii dvs. și a crea puncte de atingere semnificative cu publicul.

Cel mai bun loc pentru a începe este să profitați de programul YouTube Direct Onsite , unde filmează, scriptează și editează un videoclip de înaltă calitate pentru dvs.

Odată ce aveți un bun de înaltă calitate pe care sunteți mândru, vă puteți alătura grupurilor de oameni care pot experimenta cu remarketingul.

Campaniile noastre de căutare sunt foarte orientate spre conversie, având un set de mesaje de returnare a investițiilor (ROI) optimizate pentru rezervarea apelurilor la echipa de vânzări.

Folosim o abordare cu totul diferită odată ce oamenii nu reușesc să convertească și să filmeze o serie de videoclipuri scurte, distractive și educative despre toate aspectele legate de publicitatea digitală, de la a observa un anunț bun la a da gânduri sincere despre cele mai recente știri din marketingul online. S-ar putea să încercați același lucru. Am descoperit că videoclipurile oferă o imagine mărcii noastre și oferă o modalitate amuzantă de a vă îngriji și de a rămâne minți prin remarketing.

Folosește YouTube

De asemenea, puteți utiliza datele video YouTube pentru a face lucrurile un pas mai departe. Odată ce cineva a văzut unul dintre videoclipurile dvs. sau a vizitat site-ul dvs. Web, puteți să îmbrăcați mai multe metode de direcționare mai precise pentru a vă maximiza controlul asupra persoanelor la care ajungeți.

Mai exact, puteți să retrăgeți spectatorii videoclipurilor dvs. care au vizionat, de asemenea, alte videoclipuri și canale YouTube pe care nu le dețineți. Singurul avertisment este că acești utilizatori trebuie să fi vizionat sau să acceseze mai întâi conținutul.

Am văzut această strategie în primul rând și este un instrument puternic de generare a plumbului.

Reduceți oboseala anunțurilor cu limitarea frecvenței

Cu remarketingul, vrei să mergi pe linia fină dintre “Oh da, trebuie să termin înscrierea pentru acest produs” și “Bătăia bună, te rog să mă oprești după ce mă duc”.

Rapoartele de frecvență AdWords pot afișa când costul pe achiziție determină semnificativ rentabilitatea totală a cheltuielilor dvs. publicitare. Când setați o limită superioară a frecvenței anunțurilor pe un anunț cu performanțe slabe, anunțul dvs. va apărea mai des și va determina scăderea ratelor de conversie cu randamente reduse.

Asta înseamnă, de asemenea, că în cazul în care anunțul dvs. se stinge, persoanele pe care încercați să le aduceți înapoi în canal vor fi probabil agitate și poate că sunt puțin târâte. Asigurați-vă că faceți câteva încercări înainte de a lua acest punct de referință ca evanghelie.

Pentru a găsi rapoartele de frecvență, asigurați-vă că:

  • Ați difuzat campanii de anunțuri grafice.
  • Contul dvs. AdWords este conectat la Google Analytics.

După finalizare, găsiți rapoartele de frecvență prin conectarea Google Analytics cu contul dvs. AdWords. În secțiunea Rapoarte din Google Analytics, selectați meniul derulant denumit “tipul de interacțiune” și bifați caseta de afișări. Priviți numărul de afișări și comparați-le cu conversiile dvs.

În acest exemplu, există o scădere cu aproape 40% la trei sesiuni, așadar am fixat un prag de frecvență la trei.

Aflați unde se retrag conversiile și utilizați acest număr pentru a acționa ca limită de referință pentru frecvența superioară.

Incepe

Acum că știți mai multe despre remarketing, este timpul să vă valorificați puterea. Ieșiți și testați campaniile dvs., ordonați-vă pâlnia și convertiți-le.


Opiniile exprimate în acest articol sunt cele ale autorului invitat și nu neapărat Land Motorul de căutare. Personalul autorilor este listat aici .

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

There is no form with title: "SEOWP: MailChimp Subscribe Form – Vertical". Select a new form title if you rename it.

More from our blog

See all posts
No Comments

    Leave a Comment