38 Statistici de marketing pe mobil pentru a vă ajuta să planificați pentru 2018

38 Statistici de marketing pe mobil pentru a vă ajuta să planificați pentru 2018

Marketerii de la inbound au fost în urma creșterii de  marketing pe mobil de ani de zile, dar luând în considerare modul în care dispozitivele mobile înrădăcinate sunt în viața noastră atât de consumatori și profesioniști astăzi, nu ar trebui să fie într-adevăr considerat o “tendință”. Ar trebui să fie un discontinue. 

Optimizarea pentru mobil  (dacă nu creați o strategie de marketing dedicată pentru mobil) este ceva ce ar fi trebuit să faceți până acum, dar dacă nu ați făcut-o, trebuie făcut în 2018. Nu există scuze.

Statisticile și faptele de marketing de pe mobil de mai jos vă vor ajuta să înțelegeți motivul și să oferiți o serie de îndrumări în formarea strategiei dvs. de marketing pe mobil în anul următor.

1. În martie 2017, 80% din site-urile Alexa de top au fost adaptive mobile. ( Mobiforge )

Acest lucru este destul de tăiat și uscat. Dacă doriți ca site-ul dvs. să funcționeze bine, acesta trebuie optimizat pentru mobil.

2. 51% din toate bugetele de anunțuri digitale în 2016 au fost cheltuite pe mobil. ( IAB / PricewaterhouseCoopers )

Întreprinderile de marketing și agenții de publicitate investesc foarte mult în mobil, ceea ce înseamnă, cel mai probabil, concurența dvs. Dacă doriți să rămâneți competitivă, trebuie să aveți o strategie de optimizare sau marketing pe mobil.

3. Până în 2019, este de așteptat ca publicitatea mobilă să reprezinte 72% din totalul cheltuielilor de publicitate digitale din SUA. ( MarketingLand )

Dar in acelasi timp…

4. 70% dintre oameni declară că nu doresc anunțuri mobile. ( HubSpot )

De fapt, blocarea anunțurilor mobile a crescut cu 90% față de anul trecut.

5. Până în 2018, se așteaptă ca adulții americani să petreacă în medie 3 ore și 23 de minute pe suporturi mobile non-fiabile. ( eMarketer )

Asta este mai mult de o oră din 2013. De atunci a crescut constant în fiecare an.

6.  80% dintre utilizatorii de internet dețin un smartphone. ( Smart Insights)

Cu atât de multe servicii de telefonie mobilă care oferă gratuit telefoane inteligente cu contractele lor, acest număr va continua să crească – ceea ce este o veste bună pentru companiile cu o strategie de marketing mobil.

7.  48% dintre consumatori inițiază cercetări mobile cu ajutorul unui motor de căutare – dar 33% merg direct la site-ul pe care îl doresc. (Smart Insights)

Acesta este motivul pentru care doriți să produceți un conținut valoros, care facilitează personalizarea cumpărătorului dvs. să vă găsească online . De asemenea, doriți să optimizați pentru rezultatele căutării mobile.

8. Utilizatorii cheltuiesc, în medie, 69% din timpul lor media pe smartphone-uri.  ( comScore )

În calitate de marketer, trebuie să vă aliniați comportamentul cumpărătorului. Cu mai mult de jumătate dintre cei care consumă mass-media prin smartphone-uri, trebuie să vă asigurați că a ta oferă cea mai bună experiență posibilă.

9.  Google conduce 96% din traficul de căutare mobilă, urmat de Yahoo la 2% și Bing la 1%. ( NetMarketShare )

Google nu domină doar căutarea pe desktop, ci și pe cea mobilă. Dacă doriți să măriți traficul dvs. de căutare mobilă, optimizați-vă pentru Google pe dimensiuni mai mici ale ecranului. Aceasta înseamnă titluri trunchiate, meta-descrieri și o analiză atentă a Google AMP .

10. Aplicațiile reprezintă 89% din timpul mobil, cu celelalte 11% cheltuite pe site-uri web. (Smart Insights)

Consumatorii doresc să consume media printr-o aplicație. Oferiți o experiență extraordinară pentru persona în aplicația dvs. și gestionați-vă marketingul pe web.

Cu toate acestea …

11.  33% dintre consumatori inițiază cercetări mobile cu un site web de marcă, doar 26% cu o aplicație mobilă. (Smart Insights)

Acesta este motivul pentru care doriți să produceți un conținut valoros pentru a vă face autoritatea în nișă. (Începi să vezi un model aici?)

12. 80% din timpul social media este cheltuit pe un dispozitiv mobil.  ( comScore )

Nu eo surpriză aici. Asigurați-vă că conținutul dvs. social media (grafică, miniaturi etc.) arată excelent pe mobil. Oamenii sunt mult mai probabil să o vadă decât pe desktop.

13. Pinterest este cea mai mobilă rețea socială și 64% din traficul său referință provine fie din smartphone-uri, fie din dispozitive tablet. ( Watch Mobile Marketing )

Facebook și Twitter primesc toată atenția, dar companiile care vizează utilizatorii mobili ar trebui să caute să le atragă și pe Pinterest.

14.  Peste 50% dintre utilizatorii de smartphone își iau smartphone-ul imediat după trezire. ( ExpressPigeon, 2014 )

O să recunosc asta, asta mă include și pe mine. Țineți cont de acest lucru atunci când programați conținutul sau trimiteți e-mailuri. Dacă publicați / trimiteți dimineața devreme, este mai probabil ca utilizatorii să vadă pe telefonul mobil.

15.  57% dintre utilizatori declară că nu vor recomanda o afacere cu un site mobil mobil slab proiectat.  ( socPub )

O prezență mobilă slabă poate face organizația dvs. să pară neprofesională și fără contact cu consumatorul modern. Optimizați pentru mobil pentru a face impresia potrivită.

16.  Cele două moduri cele mai populare pe care companiile le optimizează pentru mobil sunt: ​​1. utilizarea unui șablon simplu care să funcționeze pentru toate dispozitivele (52%) și 2. crearea unui șablon de e-mail cu răspuns mobil (39%). ( Adestra )

Optimizarea e-mailurilor pentru dispozitive mobile este minimul minim. Companiile inteligente optimizează fiecare aspect al e-mailurilor lor pentru a genera mai mulți clienți potențiali și pentru a-și crește conversiile.

17.  68% dintre companii au integrat marketingul mobil în strategia de marketing globală. ( Salesforce )

Toate datele au arătat că marketingul mobil este profitabil și nu trebuie ignorat.

18.  71% dintre marketing consideră că marketingul mobil este esențial pentru afacerea lor. ( Salesforce )

Pentru mulți dintre clienții noștri tehnologici, marketingul mobil este prioritatea de vârf și sa dovedit a avea un ROI ridicat.

19.  58% dintre companiile intervievate au o echipă dedicată de marketing mobil. ( Salesforce )

Dacă aveți resursele, este logic să aveți o echipă de oameni cu experiență în marketingul mobil pentru a beneficia cel mai mult de eforturile dvs. de marketing.

20.  Google afirmă că este puțin probabil ca 61% dintre utilizatori să revină la un site mobil pe care au avut acces dificil și 40% să viziteze site-ul unui concurent. ( MicKinsey & Company )

Compania dvs. “sună” în experiența mobilă a site-ului dvs.? Nu numai că întoarceți clienții potențiali, ci îi trimiteți direct concurenților dvs. care oferă o experiență mobilă mai bună.

21. Tabletele reprezintă cele mai mari rate de adăugare la cărți de pe site-urile de eCommerce la 8,58%. (Smart Insights)

Dacă sunteți un comerciant online, trebuie să acordați o atenție deosebită experienței de proiectare și utilizatorilor versiunii de tablete a site-ului dvs. web .

22. În 2014, martphone-urile au reprezentat peste 33% din traficul online comparativ cu tabletele, la puțin peste 12%. ( MarketingLand )

Știu că sună redundant, dar un site web receptiv nu mai este o opțiune – este o cerință.

23.  Deschiderea unui e-mail mobil a crescut cu 180% în ultimii trei ani. ( Email luni )

În cazul în care abonații dvs. de telefonie mobilă nu vă deschid e-mailurile de marketing, acestea nu sunt ele – sunteți voi. Iată cinci detalii aparent inofensive care afectează în mod drastic tarifele deschise prin e-mail .

24.  83% dintre utilizatorii de telefonie mobilă spun că o experiență perfectă în toate dispozitivele este foarte importantă. ( Wolfgang Jaegel )

Acesta este un lucru pe care Apple la stăpânit și sa dovedit a fi foarte eficient. Consumatorii se așteaptă acum la o experiență fără întreruperi și consistență a mărcii .

25.  91% dintre utilizatorii mobili spun că accesul la conținut este foarte important. ( Wolfgang Jaegel )

Oamenii au vorbit. Site-ul dvs. mobil ar trebui să facă cât mai ușor posibil ca persoana dvs. să acceseze conținutul dvs.

26.  Ratele medii de conversie ale smartphone-urilor au crescut cu 64% față de ratele de conversie medii pe desktop. ( Raport CMS )

Un alt motiv pentru a acorda o atenție deosebită experienței mobile a site-ului dvs. web. Dacă marca dvs. înregistrează conversii mai mari de pe desktop, luați în considerare aceste patru sfaturi simple pentru creșterea conversiilor pe site-ul dvs. mobil .

27.  57% dintre utilizatori declară că nu vor recomanda o afacere cu un site mobil mobil slab proiectat. ( Raport CMS )

Web design-ul nu mai este doar despre aspectul – este vorba despre experiența. Acum, mai mult decât oricând, un mare UX are un ROI mai mare .

28.  88% dintre consumatorii care caută un tip de afacere locală pe un dispozitiv mobil fac apel sau merg la afacerea respectivă în 24 de ore. ( Nectafy )

La fel cum ți-a spus mama ta ca un copil, primele impresii într-adevăr nu contează. Oamenii folosesc dispozitivul mobil pentru a găsi o afacere locală atunci când sunt gata să cumpere și un site web mobil bun face decizia chiar mai ușoară pentru ei.

29. 83% dintre agenții de marketing B2B au declarat că aplicațiile mobile au fost importante pentru marketingul de conținut. ( Tendințe strategice )

Amintiți-vă când un site a fost răcoros și nu toate întreprinderile au avut unul? Vedem exact aceeași tendință cu aplicațiile mobile astăzi.

30. Până în 2018, 8 din 10 utilizatori de e-mail vor accesa probabil conturile lor de e-mail exclusiv de pe dispozitivele lor mobile ( emailmonday )

Publicitatea pe mobil nu este doar despre aplicații și site-ul dvs. web; chiar și e-mailurile dvs. trebuie să fie pe deplin optimizate pentru a oferi cea mai bună experiență în deplasare.

31. 40% din căutările mobile au intenții locale ( Google Mobile Moments Study )

Chiar și firmele locale trebuie să fie echipate cu o strategie mobilă!

32. 70% dintre consumatori șterg email-uri imediat, care nu se descurca bine pe un dispozitiv mobil  ( albastru Hornet )

Nu lăsați mesajul dvs. să fie ignorat deoarece nu a fost optimizat pentru vizionarea pe mobil.

33. Ofertele mobile sunt răscumpărate 10 ori mai frecvent decât ofertele de imprimare  ( eMarketer )

48% dintre companii utilizează cupoane / oferte mobile în 2017. Începând cu anul 2013, acestea reprezintă 16%.

34. Începând cu T1 din 2017, Samsung a fost cel mai important producător de telefoane (cu o cotă de 22,8%) urmat de Apple și Huawei. ( International Data Corporation )

Chiar dacă toată lumea din echipa dvs. este un fan hard iPhone, amintiți-vă, nu este toată lumea. De fapt, la nivel global, dispozitivele Samsung sunt mai populare. Asigurați-vă că pentru a testa și pentru a optimiza pentru această experiență, de asemenea.

35. 5-5,1-inch este dimensiunea cea mai utilizată a ecranului, 720 x 1280 este cea mai utilizată rezoluție a ecranului. ( DeviceAtlas )

Fiecare audiență este diferită, dar dacă nu aveți acces la testarea mobilă formală sau la date despre utilizatorii dvs., planificarea în jurul acestor dimensiuni este un bun punct de plecare.

36. 48% din milenii vizează videoclipul exclusiv pe dispozitivul mobil. ( Sursă )

Dacă vizați un public mai mic, asigurați-vă că utilizați videoclipul în marketingul dvs. mobil.

37. Site-ul care se încarcă în 5 secunde pe telefonul mobil are o vizibilitate de 25% mai mare a anunțului și o durată a sesiunii de 70% mai lungă. ( Google DoubleClick )

Optimizarea mobilă este mai mult decât vizibilă. Viteza joacă întotdeauna un rol important.

38. 79% dintre oameni folosesc smartphone-ul pentru a citi e-mail – un procent mai mare decât cei care îl folosesc pentru a efectua apeluri. ( Email luni )

Am ajuns la un punct în care partea “telefon” a unui smartphone este doar o caracteristică și nu principala funcție, care este o veste bună pentru brandurile care folosesc marketingul inbound ca strategie principală.

Intrebari frecvente:

  • Puteți presupune în siguranță că dacă persoana dvs. de cumpărător are internet, acesta are un smartphone.
  • Oamenii preferă să citească mesaje de poștă electronică pe dispozitivul mobil și să utilizeze mai mult smartphone-urile pentru citirea e-mailurilor decât pentru efectuarea de apeluri.
  • Marketerii optimizează pentru mobil și se concentrează mai mult pe marketingul mobil într-o rată în creștere.
  • Consumatorii sunt mai predispuși să recomande și să cumpere de la compania care are o experiență mobilă mai bună.
  • Majoritatea banilor cheltuiți pentru publicitatea digitală sunt direcționate spre mobil.
  • Majoritatea activităților de social media au loc pe telefonul mobil.

About the author: admin

Leave a Reply

Your email address will not be published.Email address is required.