3 sfaturi pentru a vă îmbunătăți rata de conversie AdWords

No Comments

3 sfaturi pentru a vă îmbunătăți rata de conversie AdWords

Campania dvs. publicitară AdWords vă ajută să vă apropiați de potențialii clienți și clienți noi? Campania dvs. publicitară este reușită? Rata de conversie AdWords este atât de scăzută încât nu știți cum să o îmbunătățiți pentru a mări comanda sau pentru a vă mări vânzările?

Rata de conversie în AdWords este rata de succes atunci când convingeți un consumator să facă clic pe un anunț și să ia o anumită acțiune, cum ar fi cumpărarea unui produs sau plasarea acestuia într-un coș de cumpărături. ..

Potrivit unui studiu, sa estimat că media ratei de conversie pentru un cont Google AdWords este de numai 2,35% și mai mult de 25% din conturi sunt rata de conversie este 0-1% . Deci, cum să vă îmbunătățiți rata de conversie AdWords?

În primul rând, pentru a vă îmbunătăți rata de conversie AdWords, trebuie să știți dacă campania dvs. AdWords are performanțe bune, performanța anunțului dvs., atunci trebuie să configurați urmărirea conversiilor. Urmărirea conversiilor vă permite să analizați performanța anunțurilor, a grupurilor de anunțuri și a campaniilor. Acest lucru facilitează găsirea unei ROI pentru fiecare investiție și ușurează măsurarea numărului exact de conversii.

Cu toate acestea, pentru urmărirea conversiilor, trebuie să setați rezultatele pe care doriți să le atingeți cu campania PPC. De exemplu, pentru o companie de comerț electronic, conversia este adesea înțeleasă ca vânzarea unui produs. Cu toate acestea, mulți oameni sunt interesați de urmărire:

– Numărul de abonamente noi pentru newsletter-ul dvs. de e-mail
– Numărul de descărcări pentru cărți electronice sau cărți albe
– Numărul de solicitări de produse noi făcute pe site-ul dvs.

Nu toate aceste activități generează vânzări directe, dar dacă obiectivul dvs. este de a crește gradul de implicare și conștientizare a clienților, atunci acestea sunt obiective de conversie care pot fi realizate. pentru afacerea dvs.

Iată trei sfaturi pentru a vă îmbunătăți rata de conversie AdWords: 

1. Îmbunătățiți Scorul de calitate

Îmbunătățirea Scorului de calitate AdWords vă ajută să influențeze în mod semnificativ rata de conversie AdWords, deoarece nu numai că reduce costurile pe clic (CPC) ale campaniei dvs., permițând anunțurilor dvs. să continue să crească. mai accesibil publicului larg cu același buget; De asemenea, este o măsură care arată experiența utilizatorului cu anunțul dvs.

Cea mai bună modalitate de îmbunătățire a acestuia este aceea de a:

– Concentrați-vă pe calitate și creați anunțuri relevante pentru publicul vizat pe care îl vizați.
– Organizați în mod clar grupurile dvs. de anunțuri.
– Acordați atenție conținutului anunțului dvs.
– Concentrați-vă pe cuvintele cheie potrivite.
– Îmbunătățiți experiența paginilor de destinație pentru utilizatori.

Potrivit Google, cele trei componente cheie ale Scorului de calitate care pot afecta licitațiile dvs. în timp real sunt:

Screen-Shot-2017-12-15-la-16: 30: 27.

În general, Scorul de calitate este încercarea Google de a recompensa calitatea, anunțurile relevante și concentrați-vă asupra îmbunătățirii eficienței campaniilor AdWords.

2. Optimizați pagina de destinație. 

Un design standard al paginii de destinație joacă un rol foarte important în creșterea ratei de conversie. Dacă aveți o campanie de anunțuri bună, puteți aduce mai mulți clienți pe pagina dvs. de destinație, dar dacă pagina de destinație nu este optimizată pentru a facilita conversiile, este posibil să pierdeți clienții. Potențial înainte de a face comutatorul.

Paginile de destinație care realizează conversii mari sunt pagini care au:

– Atractive.

– Relevant, adecvat.

– Ușor de navigat.

Optimizarea ar trebui să înceapă prin a vă asigura că pagina dvs. de destinație ușurează clienții dvs. Gândiți-vă ca un utilizator să detecteze probleme care ar putea afecta performanța paginii.

O modalitate bună de a crește șansa de conversie este să sortați conținutul anunțului cu pagina dvs. de destinație. Asigurați-vă că nu doriți ca conținutul anunțului dvs. să inducă în eroare, deoarece poate distruge încrederea utilizatorilor dvs. În mod similar, nu doriți ca acest conținut să provoace ambiguități, deoarece acest lucru va afecta numărul de clicuri.

Prin urmare, conținutul anunțului dvs. ar trebui să se potrivească cu conținutul paginii dvs. de destinație pentru a crește rata de conversie și pentru a vă îmbunătăți scorul de calitate.

În general, optimizarea paginilor de destinație ar trebui să includă: 

– Conținutul anunțurilor și al conținutului paginii de destinație.

Un titlu bun cu conținut relevant poate face pagina dvs. de destinație mai amuzantă cu publicul țintă.

– Conținut vizual cu ochi-prinderea. 

La fel ca conținutul, imaginile și videoclipul pot atrage atenția publicului și pot facilita conversia. Tipul de imagine, mărimea, designul pot afecta rezultatul unei vizite.

– Testați diferite opțiuni pentru a alege cea mai potrivită opțiune. 

Butonul de chemare la acțiune va afecta uneori rata de conversie și de aceea trebuie să verificați culoarea, dimensiunea și locația ideală pentru aceasta.

– O experiență bună a utilizatorului.

Experiența utilizatorului poate influența semnificativ rata de conversie a paginii dvs. de destinație, deși poate fi totuși ignorată în timpul testului A / B. Vizitatorii dvs. așteaptă o experiență. Accesul bun al utilizatorului la pagina de destinație cu o viteză de încărcare rapidă, pagini complet funcționale și formular verificat. Este mai ușor să faceți modificări atunci când sunteți sigur că pagina dvs. de destinație este optimizată pentru fiecare vizitator, sistem de operare, browser etc.

– Capacitatea de a răspunde pe toate dispozitivele. 

Pe lângă experiența utilizatorului, o pagină responsabilă prezentată în mod egal pentru toate dispozitivele maximizează oportunitățile de conversie. Numărul tot mai mare de utilizatori mobili necesită un site mobil pe deplin funcțional pentru a oferi o experiență bună pentru utilizatori.

Cu excepția vitezei paginii, conținutul trebuie să fie concis și atractiv, în timp ce formularele ar trebui să fie limitate la mai multe domenii pentru a evita pierderea interesului clienților.

3. Reglați tipul de potrivire a cuvintelor cheie. 

AdWords vă permite să adăugați aceste tipuri de cuvinte cheie:

– potrivire amplă
– potrivire expresie
– potrivire exactă.

Atunci când utilizați cuvinte cheie în potrivire amplă, anunțul dvs. se va afișa pentru oricine îl caută. Astfel crește accesul la campania dvs. de anunțuri, ceea ce aduce mai multe clicuri. Atunci când utilizați cuvinte cheie în potrivire expresie, anunțul dvs. este destinat oricui caută un anumit termen. Acest tip de cuvânt cheie vă permite să filtrați anunțurile într-un public mai specific, menținând în același timp o acoperire semnificativă.

Cuvintele cheie sunt utilizate în potrivirea exactă, anunțul dvs. va fi afișat numai pentru oricine a căutat cuvântul exact pe care l-ați introdus și în același mod în care l-ați structurat. Dacă căutarea unui utilizator nu conține acele cuvinte cheie, anunțul dvs. nu va apărea.

Screen-Shot-2017-12-15-la-16: 30: 19.

Campaniile de anunțuri care se concentrează asupra cuvintelor cheie cu potrivire exactă pot genera rate de conversie mai mari, deoarece atrag atenția unor segmente de public mai mici, vizate. Deci, dacă scopul dvs. este de a vă îngusta clienții, aceasta poate fi o opțiune viabilă.

Cu toate acestea, dacă doriți să comunicați mărcii dvs. celei mai extinse rețele, sperând să atrageți diferite tipuri de consumatori pentru a determina ratele de conversie, atunci potrivirea amplă și potrivirea expresiei De obicei, cuvintele cheie sunt mai potrivite.

PREVIZIUNI

Rata de conversie este o valoare importantă pentru măsurarea eficienței campaniilor dvs. publicitare AdWords. Cu cât este mai mare rata de conversie, cu atât sunt mai mari șansele de a atinge obiectivele de afaceri și rentabilitatea investiției.

Cele mai importante sfaturi pentru îmbunătățirea ratei de conversie sunt:

– Rămâneți concentrat asupra obiectivelor dvs.
– Conținutul anunțului și conținutul paginii de destinație sunt corelate.
– Aliniați conținutul anunțului dvs. și al paginii de destinație astfel încât acesta să fie atractiv.
– Optimizați pagina de destinație.
– Testați A / B pentru a testa fiecare parte a campaniei dvs.
– Experimentați potrivirea potrivită a cuvintelor cheie pentru a afla ce este cel mai potrivit pentru dvs.
– Concentrați-vă pe îmbunătățirea Scorului de calitate.

3 sfaturi pentru a vă îmbunătăți rata de conversie AdWords

3 sfaturi pentru a vă îmbunătăți rata de conversie AdWords

Read more: https://seomxh.com/threads/3-meo-nho-giup-cai-thien-ty-le-chuyen-doi-adwords-cua-ban.419947/#ixzz54RZDrshZ

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

    About us and this blog

    We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

    Request a free quote

    We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

    Subscribe to our newsletter!

    There is no form with title: "SEOWP: MailChimp Subscribe Form – Vertical". Select a new form title if you rename it.

    More from our blog

    See all posts
    No Comments

      Leave a Comment