3 modalități de alegere a cuvintelor cheie care vă vor câștiga legături BACKLINK – SeoAdwords.ro 0725 763311

No Comments

3 modalități de alegere a cuvintelor cheie care vă vor câștiga legături BACKLINK – SeoAdwords.ro 0725 763311

Ca profesioniști SEO profesioniști, majoritatea dintre noi se gândesc, de obicei, la modalități de a câștiga link-uri pentru cuvintele cheie pe care le-am ales deja din motive legate de relevanță, rentabilitate sau dimensiune a publicului. Dar, uneori, ar trebui să-i răsturnăm această abordare pe cap.

Alegerea cuvintelor cheie care ne vor câștiga link-uri, în loc de modalități de a câștiga link-uri pentru cuvintele cheie pe care le-am ales deja, ne permite să construim traficul de referință și autoritatea în cel mai natural mod posibil .

Toate aceste metode pot fi completate cu outreach , dar magia lor se află în capacitatea lor de a câștiga link-uri chiar dacă nu faceți nicio promovare.

Iată trei modalități de a face acest lucru.

1. Cuvinte cheie pe care jurnaliștii și bloggerii o caută

De ce funcționează

În timp ce jurnaliștii nu sunt de așteptat să dezvăluie sursele lor atunci când vorbesc cu un avertizor de avertisment sau cu privire la o știre fragmentară, jurnaliștii se așteaptă, în general, să citeze sursele lor pentru mai multe cunoștințe generale, cum ar fi statisticile și studiile. Articolele și postările pe blog se vor conecta, de obicei, la resursele pe care le foloseau în scrierea conținutului lor.

De regulă, orice informație care se află undeva între “toată lumea știe deja acest lucru” și “aceasta este o informație privilegiată și ar fi iresponsabilă să-mi dezvălui sursele” este o informație care merită o citare.

Deoarece vorbim de internet, nu de o lucrare academică formată din MLA, acele citări vor fi, de obicei, sub forma unui hyperlink, deși adesea ele se prezintă adesea sub forma unei mențiuni sau deloc.

Ideea din spatele acestui lucru este destul de simplă. Alegeți cuvinte cheie pe care jurnaliștii și bloggerii ar putea să le caute și este mai probabil să obțineți o citare de la ei sub forma unui link.

Să vorbim despre cum să facem asta.

Unde găsiți cuvintele cheie

Cum putem anticipa ce cuvinte cheie caută jurnaliștii și alți producători de conținut? Unde găsim astfel de cuvinte cheie?

Aș începe cu această abordare:

  • Faceți o listă de site-uri de știri, bloguri și mass-media care ar fi interesați să obțineți legături.
  • Scanați site-ul cu un crawler cum ar fi Screaming Frog. Dacă site-ul are mai multe pagini, poate doriți să limitați accesarea cu crawlere la o anumită secțiune a site-ului folosind setările “Include” și “Exclude” .
  • Exportați o listă a legăturilor de ieșire pe site-urile dvs. țintă, inclusiv textul de ancorare, și le importați în foaia de calcul sau în software-ul de analiză de care aveți nevoie.
  • Analizați textul de ancorare pentru orice cuvinte sau fraze repetate.
  • Verificați manual adresele URL asociate; mai ales adresele URL care sunt conectate de mai multe ori și textele de ancorare repetate și să ia în considerare toate subiectele care continuă să apară.
  • Brainstorm-uri pe care jurnaliștii și bloggerii ar căuta pentru a găsi aceste informații, precum și orice interogări legate de care bănuiți că un jurnalist ar putea căuta pentru că vă puteți gândi în timpul procesului. Utilizați un instrument ca SERanking pentru a identifica cuvinte cheie similare și pentru a vă extinde lista. Faceți o listă a acestor interogări.
  • Inserați aceste interogări într-un instrument de cuvinte cheie, cum ar fi Planificatorul de cuvinte cheie Google sau KeywordTool.io, pentru a identifica cele care arată destul de promițătoare pentru a avea un public. Este important să rețineți, totuși, că volumul nu este la fel de important aici, pentru că este vorba de o cercetare mai tradițională a cuvintelor cheie. Căutăm o audiență de jurnaliști și bloggeri, ceea ce este în mod evident o audiență mai mică decât populația generală.
  • Analizați rezultatele căutării pentru aceste cuvinte cheie cu instrumente cum ar fi Ahrefs asociate cu inspecția manuală pentru a determina care dintre acestea au nivele de concurență pe care le puteți concura în mod rezonabil.
  • Vizitați forumuri, site-uri Q & A și orice alte site-uri pe care le puteți găsi, unde au loc discuțiile și identificați toate întrebările legate de acest subiect, pentru a crea o listă de interogări lungi pentru a fi incluse în produsul dvs. final.

Cum să creați conținutul

Odată ce ați identificat cuvântul dvs. cheie principal și o listă de interogări legate de coada lungă, este timpul să începeți să vă alăturați bucata de conținut.

Iată în cazul în care este deosebit de important să vă gândiți ca jurnaliștii și bloggerii care vor veni peste pagina dvs. Ei nu se vor conecta la orice bucată de conținut pe care o găsesc.

Jurnaliștii și bloggerii fac legătura cu site-urile pentru a face backup pentru ceea ce spun ei, pentru a se arăta autoritar. Aceasta înseamnă că informațiile pe care le furnizați trebuie să fie superbe.

În același timp, trebuie să oferiți jurnaliștilor și bloggerilor un motiv pentru a lega în mod specific, spre deosebire de conectarea la aceleași surse pe care le faceți în propriul conținut.

Puteți începe utilizând surse care nu sunt disponibile public pe web. Inconvenientele suplimentare pe care un jurnalist sau blogger ar trebui să le treacă pentru a găsi sursa originală și pentru a oferi o citare de stil MLA înseamnă că sunt mai susceptibile de a lua ruta convenabilă și de a vă conecta doar la dvs. De exemplu:

  • Cu condiția să aveți experiența vieții și, dacă subiectul o cere, nu este nimic în neregulă cu utilizarea propriei experiențe de viață și a experienței ca sursă. Atâta timp cât informațiile pe care le furnizați este ceea ce jurnaliștii și bloggerii vor căuta, și este suficient de unic pentru a sta în afară de alte lucruri pe care le-ar putea găsi pe această temă.
  • Utilizați studii academice. Google Scholar este prietenul tău.
  • Contactați câțiva experți din domeniu. Ei nu trebuie să fie influențatori speciali proeminenți sau ceva de genul acesta (deși acest lucru întotdeauna ajută), doar indivizi cu o experiență de viață pe subiectul pe care îl puteți cita în conținutul dvs.
  • Citează un citat dintr-un videoclip.
  • Vizitați biblioteca locală.
  • Faceți un studiu de caz.
  • Desfășurați un sondaj, utilizați propriile date de proprietate sau efectuați în alt mod cercetări originale.

În plus, modul în care vă formatați conținutul poate crește probabilitatea că veți fi conectați direct. Formate precum cele de mai jos au o probabilitate mai mare de a câștiga o legătură directă, spre deosebire de faptul că jurnaliștii și bloggatorii ar putea să-ți aloce conținutul pentru sursele tale:

Creșterea traficului site-ului dvs. cu 47%
# 1 instrument de cuvinte cheie pentru PPC & SEO. Căutați orice competitor. Descărcați cuvintele cheie. Este atat de simplu. Proiecte nelimitate, rapoarte PDF și date.

PUBLICITATE
  • Hartii albe
  • Infographics
  • Liste de verificare
  • Videoclipuri

Fii creativ și mereu pune-te în mintea jurnaliștilor și bloggerilor care vor vedea acest conținut. Puneți-vă în pantofi și întrebați-vă de ce ați fi legați de acest conținut.

2. Cele mai multe cuvinte cheie legate de site-uri cu autoritate comparabilă sau slab

De ce funcționează

Ideea din spatele acestui lucru este simplă. Reproduționați succesul unei alte părți de conținut pe web, prin identificarea acelor bucăți de conținut care deja câștigă legături, apoi pur și simplu împrumutând aceleași cuvinte cheie utilizate de acel conținut.

Aurul din această strategie este în alegerea de a privi în mod specific la site-uri care nu sunt deja super autoritare. În acest fel, știți că subiectul este suficient de important pentru producătorii de conținut și pentru dezvoltatorii web, că vor face legătura cu conținutul despre el, chiar dacă site-ul în cauză nu este deja un nume mare.

Iată cum să faceți acest lucru.

Cum să găsiți cuvintele cheie

Iată cum să găsiți aceste tipuri de cuvinte cheie.

  • Identificați câteva cuvinte cheie generice pe care utilizatorii le utilizează în industria dvs. sau care sunt utilizate în legătură cu tipurile de subiecte pe care le acoperiți pe site-ul dvs.
  • Faceți o căutare pentru aceste cuvinte cheie și răsfoiți prin rezultatele căutării.
  • Mergi mai adânc în rezultatele căutării și găsiți site-uri care acoperă aceste subiecte similare și care au valori de autoritate relativ scăzute în conformitate cu instrumente SEO precum Ahrefs sau Link Explorer. Uită-te în mod specific pentru site-uri cu valori de autoritate similare sau mai mici decât ale tale.
  • Puneți site-ul în Ahrefs, Link Explorer sau instrumentul dvs. de alegere și identificați paginile care au câștigat cele mai multe linkuri, precum și legăturile cele mai autoritare.
  • Faceți o inspecție manuală a legăturilor pentru a vă asigura că link-urile au fost plasate editorial de către site-urile care leagă ele. Pentru a fi clar, nu încercați doar să evitați paginile care conțin link-uri de spam, încercați să identificați paginile care par să fi câștigat legăturile lor fără a avea niciun sens.
  • Analizați textul de ancoră și conținutul acestor pagini pentru a ajunge la o idee despre conținutul cărora se leagă oamenii și de ce.
  • Efectuați o listă de cuvinte cheie și posibile întrebări pe care oamenii le-ar putea folosi pentru a găsi astfel de informații.
  • Puneți interogările în instrumentele de cuvinte cheie alese și continuați de acolo, așa cum ați face în secțiunea privind cuvintele cheie pe care jurnaliștii și bloggerii o folosesc.

Realizarea conținutului

Sfatul meu cu privire la producerea acestui conținut va reflecta ceea ce am spus mai sus în secțiunea privind cuvintele cheie asociate jurnaliștilor și bloggerilor, deoarece publicul vizat va fi foarte asemănător și numai metoda de căutare a cuvintelor cheie sa schimbat cu adevărat. Chiar și așa, există câteva considerații care trebuie luate în considerare pentru faptul că se aplică mai mult decât cele de mai sus:

  • Folosește ” Tehnica zgârie-nori ” aici. Încercați să reproduceți succesul unei alte bucăți de conținut, dar nu o veți face dacă produceți același conținut. Ceea ce faceți trebuie să faceți una originală și să fiți suficient pentru ao înlocui ca loc de plecare pentru a cita acest tip de informații.
  • Utilizarea mai multor informații actuale decât piesele originale pe care le emiteți este una dintre cele mai bune modalități de a vă asigura că veți câștiga legături în locul lor.
  • În eforturile dvs. de promovare, puteți ajunge la site-urile care au legătură cu conținutul original și puteți menționa dvs. ca pe o alternativă posibilă.

3. Cuvinte cheie care influențează obsesiv obsesivi

De ce funcționează

Ideea din spatele acestei abordări este de a vă reduce audiența la un singur influenț special.

În loc să scrieți pentru o audiență generică de “jurnaliști” sau “bloggeri”, scrieți cu un singur individ în minte. Asta inseamna ca puteti sa va pregatiti continutul cu precizia laser a unui e-mail.

În acest sens, creșteți în mod semnificativ șansa de a câștiga o legătură de la acel influențator specific și, în timp ce încă nu reușeați în mod necesar să realizați acest lucru, claritatea scopului pe care îl oferă conținutului dvs. va crește cu siguranță impactul dvs.

Scrierea pentru un anumit influențar nu  limitează, de asemenea, la o audiență a unuia în cele din urmă. Deși restrânge cu siguranță domeniul de aplicare al persoanelor care ar putea să se leagă de conținutul dvs., publicul îngust va fi în mod inevitabil mai mare decât un singur influenț, iar specificul publicului înseamnă, de asemenea, că orice alți factori care vă pot atinge vor avea și un sentiment de interes sporit , deoarece se va simți ca conținutul să fie vizat și pentru ei.

Găsirea cuvintelor cheie

Iată o metodă pe care o puteți aborda pentru a găsi cuvinte cheie:

  • Faceți o listă de influențatori care ar fi interesați de câștigarea legăturilor.
  • Începeți prin a analiza site-urile lor pentru a identifica textele ancorelor de ieșire care apar frecvent.
  • Setați adânc în conținutul la care se leagă și conținutul pe care îl scriu. Citește totul manual.
  • Faceți o listă de lucruri despre care bănuiți că influența ar fi interesată de scufundări mai profunde.
  • Identificați anumite tipuri de fapte, statistici, ghiduri, probleme și soluții despre care considerați că ar fi interesați.
  • Puteți utiliza un instrument de cuvinte cheie, dar acesta ar trebui să fie secundar pentru a viza influența specifică în cauză.
  • Includeți orice manieră și jargon pe care influențatorul le-ar putea folosi.

Realizarea conținutului

Nu ar trebui să fie o surpriză faptul că tot ceea ce am spus mai sus despre producerea de conținut pentru celelalte metode se aplică în continuare. Dar, există și alte lucruri pe care trebuie să le țineți cont că se aplică în mod specific acestui tip de conținut.

  • De asemenea, influența în cauză trebuie considerată drept cuvânt cheie. Menționându-le în titlu sau cel puțin în conținut este cel mai probabil modul în care vor găsi informațiile.
  • Nu există nici o rușine în contactarea acestora înainte, în timpul și după producerea conținutului. Implicarea acestora în proces este mai probabil să ducă la un rezultat și poate duce la o relație de afaceri pe termen lung.
  • Încercați să menționați și să implicați cât mai mulți influențatori aflați în cercul lor de prieteni, cu condiția ca incluziunile să fie relevante pentru conținutul propriu-zis.
  • Luând o abordare “deschisă” la conținut, este o modalitate de ao face să funcționeze, deși în nici un caz nu este singura modalitate de a produce o bucată de conținut care vizează un anumit influențator.
  • Conținutul ar trebui totuși să fie în beneficiul unui public mai larg. Ca laser orientat ca ar trebui să fie pentru influențat țintă, ar trebui să fie util, sau cel puțin distractiv, pentru restul publicului dvs. țintă. Deși acest lucru este în mod evident adevărat pentru toate formele de conținut discutate în acest post, aceasta este metoda în care este cel mai probabil să vă încurcați în acest punct. Nu lăsați publicul să se simtă din buclă.
  • Luați în considerare audiența influențatorului și nevoile acestuia la fel de greu ca influența în sine. Conversația pe care o aveți cu influența trebuie să fie întotdeauna în folosul publicului dvs., nu numai pentru unul.

rezumat

Atunci când inversăm gândirea noastră și ne întrebăm ce cuvinte cheie vor câștiga link-uri, în loc să ne întrebăm cum să câștigăm linkuri pentru cuvintele cheie pe care le-am ales, putem câștiga atenție, autoritate SEO și trafic de recomandări care altfel ar fi neacoperite de noi; cel puțin necesită mult mai multe eforturi de informare.

Utilizați metodele de mai sus pentru a câștiga o scurtă durată de linkuri inbound fără a continua eforturile de promovare.

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

There is no form with title: "SEOWP: MailChimp Subscribe Form – Vertical". Select a new form title if you rename it.

More from our blog

See all posts
No Comments

    Leave a Comment