Istoricul celor mai complete instrumente de cuvinte cheie, vă învață cum să atingeți SEO TOP 3!

No Comments

Istoricul celor mai complete instrumente de cuvinte cheie, vă învață cum să atingeți SEO TOP 3!

Exploatarea cuvintelor cheie este, evident, un subiect foarte important!

Indiferent dacă sunteți o platformă sau o stație independentă, pentru scrierea titlurilor de produse, generarea descrierilor, dezvoltarea temelor, sunt inseparabile de miniere. Și site-urile bazate pe conținut, în special cele care se bazează pe SEO pentru clasamente, sunt mai proeminente pentru extinderea profundă a cuvintelor cheie.

Istoricul celor mai complete instrumente de cuvinte cheie, vă învață cum să atingeți!

Înainte de a scris câteva articole despre cum să atingeți cuvintele cheie SEO, cum ar fi:

Amazon instrument puternic de cercetare de cuvinte cheie
te -a învățat cum să alegeți cuvinte cheie SEO (1)
Elementele de bază SEO – cuvinte cheie miniere și clasificarea (a)
Elementele de bază SEO – cuvinte cheie miniere și clasificarea (b)
un instrument pentru cuvinte cheie eficiente, clasamente blog Metodă, în căutarea metodei de calificare a clientului (detaliu)

Astăzi, aș dori să scriu un articol minuțios de miniere mai detaliat aici, sper că toți veți găsi util.

În primul rând: sugestia automată a cuvintelor cheie Google

Acest lucru știm cu toții, atâta timp cât caseta de căutare Google pentru a introduce cuvintele cheie, Google va da automat sfaturi, de exemplu, am tasta iphone încărcător de caz se va solicita automat cuvântul cheie, după cum se arată mai jos:

Istoricul celor mai complete instrumente de cuvinte cheie, vă învață cum să atingeți!

Apoi sfaturi de cuvinte cheie automată, care este principiul său? Unii oameni din acest principiu poate să nu înțeleagă, vă explic aici, sunt două puncte principale:

  • Google vă poate oferi sugestii de cuvinte cheie pe baza celor mai frecvent căutate cuvinte cheie, care se bazează pe baza de date mare Google.
  • Încă câteva sugestii automate de cuvinte cheie pe care Google le-a scos din Google AdWords.

Cuvintele cheie ale Google se sapă în mod automat, puteți continua să sădiți ciclul, cum ar fi miniere la un cuvânt cheie, apoi puneți cuvântul cheie înapoi în caseta de căutare, Google vă va oferi sugestii de cuvinte cheie din nou, Câștigat constant.

În al doilea rând: sugestiile de căutare a cuvintelor cheie asociate Google

După ce introduceți cuvântul cheie în Google și glisați pagina web în jos, puteți vedea că Google vă va oferi sugestii cu privire la modul de căutare a cuvintelor asociate. Utilizarea acestei funcții poate, de asemenea, să crească cantitatea de lexicon a cuvântului dvs. cheie, după cum se arată în figura următoare:

Istoricul celor mai complete instrumente de cuvinte cheie, vă învață cum să atingeți!

De asemenea, puteți să faceți clic pe cuvintele cheie relevante, iar apoi pe pagina web pentru a vă retrage, puteți să re-apăsați cuvintele cheie noi.

În al treilea rând: analizați cuvintele cheie ale concurenților dvs.

Știm cu toții această metodă, dar, din păcate, mulți oameni folosesc, vă spun metoda mea!

  • Deschideți site-ul concurentului
  • Indiferent dacă este pagina de pornire a site-ului sau pagina interioară, executați “command + option + u” (fereastra executa comanda “control + alt + u”) sau faceți clic dreapta și faceți clic pentru a vizualiza codul sursă.
  • De data aceasta implementarea comenzii “command + f” (control + f)
  • Introduceți cuvântul cheie astfel încât să puteți vedea cuvintele cheie pe care le utilizează concurenții dvs.

Istoricul celor mai complete instrumente de cuvinte cheie, vă învață cum să atingeți!

Folosind această metodă, puteți afla rapid ce cuvinte cheie utilizează un concurent pe site-ul dvs. și funcționează foarte direct. Apropo, folosind această metodă, puteți vedea site-ul concurentului, care utilizează H1, titlul, descrierea este modul de scriere.

În al patrulea rând, utilizarea funcției de comentariu a lui Amazon

Această metodă pe care o folosesc adesea, mă voi duce la cuvintele cheie ale concurenților Amazonului, văd comentariile clienților, modul în care descriu produsul, care pot atinge nevoile multor utilizatori, puteți cunoaște, de asemenea, feedbackul utilizatorilor despre produs De asemenea, puteți vedea modul în care utilizatorul descrie produsul.

Amazon, deoarece este o platformă de cumpărături, în majoritatea cazurilor (cu excepția comenzilor de perie), care poate reflecta cu adevărat nevoile reale ale clienților, aceasta este de fapt o caracteristică foarte bună.

Cuvintele cheie pot fi vizualizate în următoarele două zone, unul este titlul produsului, după cum se arată mai jos:

Istoricul celor mai complete instrumente de cuvinte cheie, vă învață cum să atingeți!

Celălalt este comentariul utilizatorului, după cum se arată mai jos:

Istoricul celor mai complete instrumente de cuvinte cheie, vă învață cum să atingeți!

Folosind titlul produsului și comentariile utilizatorului, pe de o parte, puteți învăța cum să extindeți cuvintele cheie pentru cumpărături și, de asemenea, să înțelegeți modul în care utilizatorii descriu cuvintele cheie ale unui produs.

În al cincilea rând: utilizați eBay

De obicei mă duc la rivalii de pe ebay și văd ce cuvinte cheie folosesc pentru vânzător de top. Mă uit în principal la două locuri

  • Una este titlul
  • Una este secțiunea gri de sub titlu

După cum se arată mai jos

Istoricul celor mai complete instrumente de cuvinte cheie, vă învață cum să atingeți!

Putem vedea titlul albastru și partea gri a vânzărilor bune ale eBay, care este, de fapt, un loc bun pentru a se referi la acesta. De exemplu, cifra de mai sus a produselor digitale, putem folosi cuvintele cheie pentru cuvinte cheie cum ar fi: camera digitală, [color], MP pentru megapixeli, accesorii foto, piese de schimb, lentile, filtre și zoom optic.

Istoricul celor mai complete instrumente de cuvinte cheie, vă învață cum să atingeți!

Un alt aspect este acela de a vedea partea specifică a descrierii produsului, de fapt o parte foarte importantă a atributelor produsului, cum ar fi: S3600 HD VR, trepied, 8GB și garanție de 2 ani

A șasea: Via Wiki

Găsiți cuvântul cheie prin Wiki, această persoană obișnuită nu va fi utilizată, dar această caracteristică este prea puternică. Există cel puțin 3 referințe la Wiki, dar cum să le folosiți.

Istoricul celor mai complete instrumente de cuvinte cheie, vă învață cum să atingeți!

Aici nu spun prea mult, nu va folosi Puteți citi acest articol Mână vă învață cum să alegeți cuvântul cheie SEO (1)

Al șaptelea: Yahoo Q & A

Adresa: https://answers.yahoo.com/

Cu toții ne place să folosim instrumente pentru a atinge cuvintele cheie, dar puteți să știți similar cu Yahoo Q & A, Baidu Post Bar intern, Baidu știu, mulți utilizatori sunt direct în întrebările de mai sus.

Utilizatorii descriu problema, de fapt, este cea mai directă înțelegere a nevoilor utilizatorilor. Spui în fiecare zi pentru a înțelege nevoile utilizatorilor, utilizatorii de cele mai multe ori merge la locul, întrebarea cea mai frecventă întrebare nu este îngrijorarea utilizatorului?

Istoricul celor mai complete instrumente de cuvinte cheie, vă învață cum să atingeți!

Prin urmare, prin întrebarea utilizatorului, nu puteți vedea numai nevoile utilizatorului, pe de altă parte, copia dvs. poate fi scrisă pentru nevoile utilizatorilor, aceasta este foarte vizată, mai degrabă decât copia ca întotdeauna, deoarece Hi.

Al optulea: prin revizuirea utilizatorului pentru a judeca

Acest fapt și comentariile clienților Amazonului, iar Yahoo Q & A este un motiv. Fiecare industrie are o revizuire a site-ului, căutați acești utilizatori pentru comentarii despre produse foarte utile.

După cum știți, am făcut Led-uri, știu concurenții mei (1000Bulbs.com), revizuiți comentariile pe multe site-uri de revizuire, cum ar fi:

Istoricul celor mai complete instrumente de cuvinte cheie, vă învață cum să atingeți!

Adresa este următoarea: http://www.resellerratings.com/store/1000Bulbs

Apoi știți că resellerratings este un site de recenzie, puteți vedea ce utilizatorul este o descriere a produsului, pentru a colecta aceste informații utile.

În interiorul industriei, în general, au propriul site de revizuire, mulți oameni nu trebuie să săpa bine.

Al nouălea: prin poștă

Utilizatorul și sunteți în proces de comunicare prin poștă, este modul de descriere a produsului? Motivul pentru care am scris acest lucru este de a face pe oameni să înțeleagă că trebuie să fim curioși. Cuvintele și expresiile folosite de utilizatori în chat-ul cu tine sunt intrări importante pentru înțelegerea cuvântului cheie.

Al zecelea: prin interogarea internă a site-ului să știe

Știm că în Google Analytics, Google are un număr limitat de cuvinte cheie pe care utilizatorii le utilizează pentru a ajunge pe site-ul dvs., după cum se arată mai jos:

Istoricul celor mai complete instrumente de cuvinte cheie, vă învață cum să atingeți!

Noi nu am văzut, Google cea mai mare sursă de cuvinte cheie au fost restricționate, nu este stabilit, nu este furnizat un acest lucru este , în principal , deoarece Google nu dorește să lase administratorul site – ului să știe comportamentul și intențiile de căutare a utilizatorului , care este Google proteja confidențialitatea utilizatorilor Un comportament.

Dar ce fel de cuvinte cheie caută utilizatorii pe site-ul nostru pentru a vedea ce fel de conținut putem folosi Google Analytics pentru a desena

Unde să-l verifici? După cum se arată mai jos

Istoricul celor mai complete instrumente de cuvinte cheie, vă învață cum să atingeți!

Deci, de această dată faceți clic pe Termenii de căutare pentru a vedea cum utilizatorii obișnuiți de pe site-ul dvs. folosesc cuvintele cheie.

Istoricul celor mai complete instrumente de cuvinte cheie, vă învață cum să atingeți!

Acordați o atenție deosebită

Termeni de căutare vor fi stabilite pentru a vedea în Google Analytics, în cazul în care nu sunt setate în avans, te duci la punctul de această funcție, nu am putut vedea nimic.

Cum să setați?

Deschideți un cont în Google Analytics și selectați Vizualizare setări din Toate datele despre site

Istoricul celor mai complete instrumente de cuvinte cheie, vă învață cum să atingeți!

Apoi, puteți seta parametrii interogării în parametrul Interogare, astfel încât Google să urmărească cuvântul cheie de căutare al utilizatorului pe site-ul dvs., după cum se arată mai jos:

Istoricul celor mai complete instrumente de cuvinte cheie, vă învață cum să atingeți!

PS: Pentru ca acest articol vorbind despre miniere de cuvinte cheie, astfel încât această parte nu am dat nici un tutorial detaliat, în viitor, au posibilitatea de a capitol separat, am stabilit locul subliniat pentru tine, dacă într-adevăr nu se poate aștepta pentru meu tutorial , Trebuie să știți cât de inteligent Google, cum să citiți tutorial Baidu lui.

Al unsprezecelea: utilizați memento-ul Google pentru cuvinte cheie asociat

Adresa: https://www.google.com/trends/correlate/

Google Corelați acest instrument Cred că puțini oameni vor folosi, acest instrument va da cuvinte cheie relevante, după cum se arată mai jos de căutare pierde în greutate

Istoricul celor mai complete instrumente de cuvinte cheie, vă învață cum să atingeți!

Ceea ce a ieșit este:

pierde in greutate la
cât de multe calorii
pierde 20 de lire
EAT pentru a pierde
pentru a ieși
este o sugestie de cuvinte cheie, cuvinte cheie, și care sunt date și sugestii legate de extinderea.

A douăsprezecea: Analiza postărilor populare

În cel de-al treilea pas, am analizat pagina de web a concurentului și apoi am analizat cuvintele cheie, astfel încât, de fapt, am putea căuta, de asemenea, cele mai tari posturi Google pentru a analiza cuvintele cheie din această postare

De exemplu, caut marketing afiliat, apoi vreau să vizez câteva postări populare și apoi să urmez cei trei pași de analizat

Istoricul celor mai complete instrumente de cuvinte cheie, vă învață cum să atingeți!

Așa cum am arătat mai sus, putem introduce în cuvântul cheie + spațiu + “” cele mai populare postări / site-uri / articole astfel de declarații la interogare

Găsiți articole populare, analizați motivele pentru care aceste articole devin populare, ce cuvinte cheie folosesc? Puteți urma metoda din etapa a treia pentru a analiza.

Al treisprezecelea: utilizați metaglosarul pentru a interoga

Adresa: http://metaglossary.com/

Acest instrument și wiki sunt similare, dar, de asemenea, la unele dintre cuvintele dvs. cheie pentru a extinde și derivă. Acest instrument este, de asemenea, deschis publicului pentru prima dată, după cum se arată mai jos când introduc instrumentul, căști, puteți vedea următoarele sugestii de cuvinte cheie: căști, traductor, ascultător, elector, ureche, interconectare

După cum se arată mai jos:

Istoricul celor mai complete instrumente de cuvinte cheie, vă învață cum să atingeți!

Al paisprezecelea: folosiți tezaurul pentru a interoga

Adresa: http://www.thesaurus.com/

Știm că dicționarele pot oferi o definiție specifică a unui cuvânt cheie și pot oferi, de asemenea, sugestii relevante pentru cuvinte cheie.

Tezaurul sau Dicționarul pot fi folosite pentru a interoga definiția cuvintelor cheie și a sinonimelor (Sinonime), după cum se arată mai jos:

Istoricul celor mai complete instrumente de cuvinte cheie, vă învață cum să atingeți!

Utilizați definiția pentru a vedea definiția cuvintelor cheie asociate

Istoricul celor mai complete instrumente de cuvinte cheie, vă învață cum să atingeți!

Al cincisprezecelea: cuvântul cheie Amazon solicită automat

Ca și în cazul cuvântului-cheie auto-prompt al cuvintelor cheie Google, cuvintele cheie automate ale Amazonului sunt, de asemenea, foarte puternice, de exemplu, am tastat căștile, Amazon va apărea sugestii legate de cuvinte cheie, după cum se arată mai jos:

Istoricul celor mai complete instrumente de cuvinte cheie, vă învață cum să atingeți!

A șaisprezecea: Utilizați forumurile din industrie pentru a găsi cuvinte cheie

Nu știu dacă nu ați observat că dacă sunteți destul de dornici de fapt, industria poate găsi o mulțime de forumuri de cuvinte cheie, unul este titlul forumului, unul este întrebarea utilizatorului

După cum se arată mai jos:

Istoricul celor mai complete instrumente de cuvinte cheie, vă învață cum să atingeți!

Acesta este un forum pentru finanțe, unde găsim cuvinte cheie relevante, cum ar fi: Roth IRA, contribuții la pensii, fonduri mutuale, cont de economii de sănătate, ipotecă, investiții și asigurări de viață

Vedeți aceste cuvinte cheie sau cuvinte lungi pe care le puteți folosi pentru a crea conținut sau articole similare.

A șaptesprezecea: utilizarea instrumentelor de cuvinte cheie: soovle

Adresa: http://www.soovle.com/

Soovle poate fi folosit pentru a extinde diferitele canale pentru cuvintele dvs. cheie, cum ar fi wikipedia, Google, Amazon, Bing, Answers.com. După cum se arată mai jos, introduc casca de cuvinte cheie, sistemul oferă sugestii de cuvinte cheie pentru canalele de mai sus.

Istoricul celor mai complete instrumente de cuvinte cheie, vă învață cum să atingeți!

Al optsprezecelea: semruș

Adresa: https://www.semrush.com/

Toată lumea ar trebui să știe acest instrument pentru Semruș

Amintiți-vă când folosesc acest instrument pe care îl scriu în URL-ul concurentului, în loc de cuvântul cheie principal (accent!)

Istoricul celor mai complete instrumente de cuvinte cheie, vă învață cum să atingeți!

Al nouăsprezecelea: keywordtooldominator

Adresa: http://www.keywordtooldominator.com/

Acest cuvânt cheie poate fi verificat gratuit de trei ori pe zi. Puteți verifica cuvintele cheie pe Google, Amazon, YouTube

Istoricul celor mai complete instrumente de cuvinte cheie, vă învață cum să atingeți!

Introduceți cuvântul cheie și apoi sistemul va fi dat cu privire la sugestiile de cuvinte cheie potrivite, puteți verifica cuvintele cheie necesare, astfel încât să puteți importa dreptul de tezaur, foarte convenabil.

A douăzecea: keywordtool.io

Adresa: http://keywordtool.io/

Niubi ah mea keywordtool.io, numărul de telefon este deja menționat pentru a treia oară, care a folosit acest instrument care

Și acest instrument vă va permite să verificați cuvintele cheie Google, Youtube, Bing, Amazon, APP Store

Istoricul celor mai complete instrumente de cuvinte cheie, vă învață cum să atingeți!

Introduceți cuvinte cheie, cum ar fi căștile, sistemul va oferi o serie de sugestii de cuvinte cheie, după cum se arată mai jos:

Istoricul celor mai complete instrumente de cuvinte cheie, vă învață cum să atingeți!

Puteți selecta cuvântul cheie dorit și apoi exportați tabelul. După o anumită perioadă de utilizare, dacă credeți că este bine, puteți vedea o taxă pentru căutările pe cuvinte cheie, CPC și gradul de concurență în AdWords.

Dar, oricum, acesta este un instrument bun de căutare a cuvintelor cheie.

Douăzeci și unu: utilizarea răspunsului la instrumentele publice

Adresa: http://answerthepublic.com/

Nu vă voi spune niciodată că acest instrument este favoritul meu și știți că bătrânul super-amuzant de mai sus. . . Îți promit că îți va place

(Pretindeți-vă să râdeți mult așa …)

Istoricul celor mai complete instrumente de cuvinte cheie, vă învață cum să atingeți!

Acest instrument este foarte puternic, puteți oferi conținutul sugestiilor dvs. de cuvinte cheie, după cum se arată mai jos:

Istoricul celor mai complete instrumente de cuvinte cheie, vă învață cum să atingeți!

Istoricul celor mai complete instrumente de cuvinte cheie, vă învață cum să atingeți!

Douăzeci și două: utilizați anunțuri Google

Vă puteți gândi la concurenți, cât de mulți bani sunt cheltuit în publicitate, fiecare cuvânt cheie trebuie să fie publicitar de cercetare, vizat. Atunci, licitația de cuvinte cheie a concurentului merită să fie colectată.

Istoricul celor mai complete instrumente de cuvinte cheie, vă învață cum să atingeți!

Este cu siguranță o idee bună să studiați cuvintele cheie pe care concurenții dvs. le lovesc pe anunțurile dvs.

Douăzeci și treia: utilizarea instrumentelor Alexa

Adresa:http://www.alexa.com

Alexa este un instrument relativ vechi, există multe caracteristici de mai sus, marea majoritate trebuie să plătească.

Dar acest instrument poate fi foarte ușor pentru a găsi navigarea site-ului, clasamentele globale și analiza principală a cuvintelor cheie, după cum se arată mai jos:

Istoricul celor mai complete instrumente de cuvinte cheie, vă învață cum să atingeți!

Adresa: http://www.alexa.com/siteinfo/

Istoricul celor mai complete instrumente de cuvinte cheie, vă învață cum să atingeți!

Puteți găsi cu ușurință cuvintele cheie ale concurentului de la cuvintele cheie de mai sus, dacă doriți să săturați mai mult, puteți alege să plătiți pentru a vedea mai multe.

În special, alexa o mulțime de date pot fi utilizate doar ca un ghid dur, de trafic specifice, de asemenea, trebuie să fie combinate cu alte instrumente pentru a judeca.

Douăzeci și patru: Amasuiți

Adresa: http://amasuite.com/

Acesta este un instrument Amazon! El vă poate ajuta să analizați produsele de pe Amazon, și să faceți cercetare de cuvinte cheie. Producția acestor cuvinte cheie este o parte a cuvintelor cheie “cumpărător”, evident un astfel de cuvânt cheie cu atât mai valoroase

Acest instrument analizează stațiile Amazon S.U.A., stațiile Amazon UK și eBay SUA, eBay UK, Walmart. Instrumentul analizează ce cuvinte cheie utilizează utilizatorul pentru a cumpăra produsul. După cum se arată mai jos:

Istoricul celor mai complete instrumente de cuvinte cheie, vă învață cum să atingeți!

Douăzeci și cinci: Google Trends

Adresa: https://trends.google.com/trends/

Utilizați Google Trends pentru a cerceta cuvintele cheie pe care le-am scris anterior. Aici aleg modificările cuvintelor cheie în 7 zile, după cum se arată mai jos:

Istoricul celor mai complete instrumente de cuvinte cheie, vă învață cum să atingeți!

Suntem mouse-ul jos pentru a vedea două dintre caracteristicile mai importante, unul este: Subiecte înrudite, unul este Interogări înrudite utilizează aceste două caracteristici pot fi cuvinte cheie mai profund miniere. După cum se arată mai jos:

Istoricul celor mai complete instrumente de cuvinte cheie, vă învață cum să atingeți!

Și tu nu vezi, există câteva cuvinte coadă lungă, îl puteți colecta pentru a facilita viitorul pentru a scrie articole.

Aici a spus, de asemenea, o distracție, înainte, în UnionPay, există un cititor pentru a împărtăși un lucru mă simt foarte Niubi. Cititorul utilizează Google Trends pentru a cumpăra acțiuni de cumpărături, după cum se arată mai jos:

cumpărați în tendințele Google:

Istoricul celor mai complete instrumente de cuvinte cheie, vă învață cum să atingeți!

modifica stocurile:

Istoricul celor mai complete instrumente de cuvinte cheie, vă învață cum să atingeți!

Acest prieten a cumpărat un potențial, vedeți talentul peste tot! Aici astăzi împărtășim și această idee utilă pentru toată lumea.

Douăzeci și șasea: Hashtags folosind Twitter

Twitter Hashtags după cum sugerează și numele este echivalent cu cuvintele fierbinți de microblogging intern, utilizarea acestor hashtags Puteți găsi de fapt câteva cuvinte cheie sau cuvinte legate de cuvinte cheie.

Așa cum se arată în căutarea Twitter # # hashtag care poate apărea #fitness #meditation

Istoricul celor mai complete instrumente de cuvinte cheie, vă învață cum să atingeți!

Eu dau doar un exemplu de mai sus, poate avea de fapt, o mulțime de hashtag pe Twitter în fiecare minut, aceste cuvinte calde utilizatorii sunt inițiate automat, iar sistemul se clasează cea mai tare cuvântul, acesta se poate extinde nu numai cuvinte cheie SEO, și De asemenea, puteți scrie articole pentru a injecta idei noi.

Douăzeci și șaptea: utilizați Ahrefs.com

Adresa: http://www.ahrefs.com/

Principala funcție a lui Ahrefs constă în găsirea lanțului exterior, a minelor cheie și a monitorizării comportamentului concurenților. Există o încercare gratuită a acestui instrument, puteți vedea ce fel de cuvinte cheie sunt utilizate în principal de către concurenți și care sunt principalele cuvinte cheie.

Puteți introduce adresa URL a concurentului pentru a vedea cuvintele cheie pe care le utilizează

Istoricul celor mai complete instrumente de cuvinte cheie, vă învață cum să atingeți!

În plus, puteți verifica noi în căutarea originală pentru a vedea ce cuvinte cheie sunt utilizate de concurenții dvs., după cum se arată în figura următoare:

Istoricul celor mai complete instrumente de cuvinte cheie, vă învață cum să atingeți!

Această caracteristică este foarte puternică! De asemenea, puteți vizualiza clasamentele acestor cuvinte cheie pe Google.

Douăzeci și opt: Tagblender

Adresa: http://www.tagblender.net/

Acest instrument este similar cu hashtag pe Twitter, dar acest instrument este pentru Instagram. Mulți oameni nu știu ce fel de hashtag de a face cu Instagram, acest instrument vă poate ajuta foarte bine.

În stânga vedem o varietate de opțiuni, cum ar fi cea mai populară hashtag, hashtag cu asemănări și comentarii, după cum se arată mai jos:

Istoricul celor mai complete instrumente de cuvinte cheie, vă învață cum să atingeți!

Presupunem că ești o perucă, poți alege Stilul părului, și apoi există o varietate de peruci de hashtag, faceți clic pe stânga albastru 10 (puteți face clic pe 30, a spus 30 hashtag), puteți merge la dreapta, puteți copia aceste hashtag pentru a eticheta imaginea dvs. Instagram. După cum se arată mai jos

Istoricul celor mai complete instrumente de cuvinte cheie, vă învață cum să atingeți!

Utilizați funcția de mai sus, nu doriți să utilizați ce hashtag.

Douăzeci și nouă: utilizarea lui Zippy

Adresa: http://www.zippy.co.uk/keyworddensity/index.php

Acest instrument poate analiza rapid frecvența și densitatea concurenților dvs. folosind un singur cuvânt cheie și două cuvinte cheie, după cum se arată mai jos:

Istoricul celor mai complete instrumente de cuvinte cheie, vă învață cum să atingeți!

Acest instrument este un instrument gratuit.

Douăzeci și nouă: unelte de tip wordtracker

Adresa: http://wordtracker.com/

Acest instrument este un instrument plătit, dar poate fi interogat de patru ori pe zi, rezultând 10 sugestii de cuvinte cheie de fiecare dată

Istoricul celor mai complete instrumente de cuvinte cheie, vă învață cum să atingeți!

Deși există doar 10 interogări gratuite de cuvinte cheie, aceste 10 cuvinte cheie sunt foarte bine direcționate și de bună calitate, după cum se arată mai jos:

Istoricul celor mai complete instrumente de cuvinte cheie, vă învață cum să atingeți!

Și acest instrument, poate oferi sugestii de cuvinte cheie Amazon și YouTube, după cum se arată mai jos:

Istoricul celor mai complete instrumente de cuvinte cheie, vă învață cum să atingeți!

Treizeci: folosiți cel mai bun vânzător al Amazonului

Adresa: https://www.amazon.com/Best-Sellers/zgbs

Istoricul celor mai complete instrumente de cuvinte cheie, vă învață cum să atingeți!

Extindeți apoi categoria pentru a găsi produsul cel mai bun produs de cel mai bun vânzător pentru produsul dvs., după cum se arată în imaginea următoare:

Istoricul celor mai complete instrumente de cuvinte cheie, vă învață cum să atingeți!

De această dată, puteți indica o anumită categorie, cuvintele cheie miniere. Metodele specifice se referă la al patrulea pas de mai sus.

Astăzi am enumerat 30 de instrumente utile pentru miniere, multe pentru prima dată aici. Exploatarea cuvintelor cheie este cel mai important pas, îmi sot cuvinte cheie, jumătate de instrument, jumătate sunt o mulțime de date artificiale, cum ar fi comentariile lui Amazon, un număr mare de forumuri, utilizatori QQ și Yahoo, despre problemele conexe.

Combinația acestor metode este de fapt foarte utilă. Exploatarea cuvintelor cheie, voi petrece mult timp pentru a examina mineritul de cuvinte cheie devreme în loc pentru cuvântul cheie corect în spatele aspectului, scrierea de conținut pentru a salva o mulțime de timp, dar, de asemenea, mai eficiente

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

    About us and this blog

    We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

    Request a free quote

    We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

    Subscribe to our newsletter!

    There is no form with title: "SEOWP: MailChimp Subscribe Form – Vertical". Select a new form title if you rename it.

    More from our blog

    See all posts
    No Comments

      Leave a Comment