19 Greseli PPC extreme

No Comments

19 Greseli PPC extreme

Astăzi, pentru o schimbare a ritmului, vom examina cum să construim cel mai disproporționat și ineficient cont PPC posibil. 

 

Blunder # 1 – Utilizarea cuvintelor cheie cu potrivire amplă pentru tot

Pentru a scoate lucrurile pe piciorul rău, începe ușor. Ignorarea tuturor opțiunilor precise de direcționare în funcție de cuvinte cheie și de expresie și eliminarea tuturor cuvintelor cheie în potrivire amplă.

Exemplu: conduceți o afacere care vinde  veste de surf de  epocă în Honolulu, dar decideți să plasați cuvântul cheie “haine” într-o amplă potrivire.

Acest lucru poate părea extrem, dar puteți să vă gândiți la un cuvânt cheie sau două în PPC propriul cont care ar putea beneficia de o mai mică specificitate? Un singur loc unde te lași pe cârlig spunând: “Hei, nu este perfect, dar  unii  dintre cei care căută acest termen probabil că vor vor să vindem”.

Înăsprirea listelor tale de cuvinte cheie pentru a fi în mare parte  potrivire  expresie  și  exactă  poate aduce mult mai bune rezultate pentru o preț mult mai accesibil.

Blunder # 2 – refuzând să comutați la anunțurile text extinse

Ați văzut toate notificările plictisitoare de la Google care vă vor spune să faceți upgrade la anunțurile text extinse? Vă rog, pentru a oferi clienților potențiali o mai bună înțelegere a ceea ce vinzi și ce merită să verificați timpul. Există un motiv pentru asta.

Google și Bing încearcă în mod constant să creeze valoare pentru căutători și agenți de publicitate. Ei  doresc  să pună produsul și mesajul corect în fața clientului perfect. Sigur, este necesar un timp și o greutate mare pentru a actualiza o copie veche pentru a profita de extinderea textului anunțurilor și alte modificări, dar merită să comunice în întregime și mai clar valoarea ofertei.

Blunder # 3 – îngrijirea nu utilizează Modificatori de ofertă pentru dispozitive ™

Datele vă indică faptul că anunțurile dvs. se convertesc de două ori pe desktop, în comparație cu cea mobilă? Chiar dacă aceasta pare a fi o informație extrem de valoroasă, practicienii noi pentru PPC sau cei pur și simplu întinși prea subțiri adesea nu iau în considerare ajustarea anunțurilor pe baza dispozitivului.

Diferențele de comportament între desktop și mobil sunt  reale  . Există o întreagă secțiune a analizei dvs. de căutare plătită și o platformă de analiză web decentă dedicată în întregime să vă spun despre aceste diferențe.

Nu există nici o motivație și nicio scuză reală de a nu uita la performanța mobilă și desktop și să faceți alegeri inteligente cu privire la plata pentru mai multe anunțuri care funcționează bine.

Blunder # 4 – Nu există cuvinte cheie negative

Doar pentru că știți că produsul dvs. nu va fi interesant pentru persoanele care caută ceva complet diferit, nu înseamnă că nu trebuie să pierzi bani pe care să-i publice.

Așteaptă, exact asta înseamnă.

Cuvintele cheie negative sunt unul dintre cele mai puternice instrumente din centura ca marketer de cautare. Ca și în cazul tuturor lucrurilor care merită realizate, poate dura puțin timp pentru a adăuga aceste (în mod corect) la fiecare campanie și grup de anunțuri. Dar chiar și un  mic  efort depus pentru a elimina căutările și clicurile irelevante poate avea un impact pozitiv major asupra rentabilității investiției.

Blunder # 5 – Sincronizarea anunțurilor? Sună ca o mulțime de muncă.

Rularea unei vânzări în următoarele câteva zile? Încercați să obțineți clienții în magazin în anumite ore? Închiderea afacerii dvs. de servicii până noaptea ?! Indiferent de motivul pentru care oferta dvs. s-ar putea schimba în cursul zilei, săptămânii sau anului; programarea anunțurilor dvs. pentru a apărea în momentele cele mai relevante este extrem de importantă.

Programarea anunțurilor nu poate controla când și ce căutăm utilizatorii, dar este cu siguranță utilă pentru prezentarea unui mesaj relevant în momentele în care probabil că cei mai buni clienți dvs. vă vor căuta .

Blunder # 6 – ignorarea rezultatelor din Rețeaua de căutare pentru parteneri

Vrei să te asiguri că pierzi niște bani în plus? Nu acordați atenție modului în care funcționează anunțurile în Rețeaua de parteneri Google de căutare. Ce e aia? Spui că ai avut conversii zero în ultimii trei ani? Probabil aș ignora asta. Dacă Google adaugă în mod implicit toată rețeaua parteneră la direcționarea dvs., trebuie să fie bună.

Serios, totuși, Google conduce o afacere. Au produse (destinații de plasare a anunțurilor) de o calitate diferită. Unii sunt buni pentru toți, iar alții trebuie să fie luați cu puțină atenție sau deloc.

Este obligatoriu pentru dvs. ca marketer să evaluați unde sunt difuzate anunțurile dvs. și dacă acestea funcționează profitabil pentru afacerea dvs.

Blunder # 7 – optarea pentru modelele de licitare CPM. Deoarece cine are nevoie de performanță?

(Transformă sarcasmul la 11.) Clicurile sunt supraestimate. Și, de altfel, la fel este și rentabilitatea cheltuielilor publicitare (RoAS) .

În mod corect și teoretic licitarea CPM poate funcționa, dar se bazează pe ipoteza că impresiile mai mari echivalează întotdeauna cu vânzări proporțional mai mari sau că oferta dvs. este atât de mare de conversie încât economisiți bani prin renunțarea la orice garanție de performanță (click). Știm că nu este întotdeauna adevărat, deci este, în general, o strategie foarte riscantă . Acest lucru este valabil mai ales dacă nu aveți timp sau expertiză pentru a monitoriza îndeaproape și pentru a vă gestiona campaniile.

Unul dintre cele mai bune lucruri despre marketingul de căutare este că puteți alege să plătiți integral pentru comportamentul promițător al utilizatorilor (clicuri). Există foarte puține motive să renunțați la acest lucru și să reveniți la un model publicitar în care plătiți doar pentru afișări de anunțuri .

Cred că ați putea avea și un buget pentru a lucra la fel de bine. Cu atât mai mult trebuie să vă concentrați fiecare dolar de căutare pe acei utilizatori care arată azi promițători .

Blunder # 8 – Nu folosiți capace de afișare afișate

Vrei să-i superi pe un potențial client? O modalitate excelentă de a face acest lucru este să ignorați setările pentru afișarea anunțurilor grafice. Veți dori ca acele anunțuri grafice să urmărească utilizatorii în jurul internetului, fără a scăpa. Încercați cum s-ar putea, că nu vor vedea niciodată anunțurile dvs. grafice mai puțin de 40 de ori pe zi.

Mai serios, scopul publicității este acela de a oferi consumatorilor un pic mai puțin pozitiv în direcția cea bună înainte, în timpul și după ce fac o cumpărare. Nu vrei niciodată să le bați peste cap cu publicitate. Capacele de afișare vă permit să furnizați în mod eficace și în mod discret acest indiciu, mai degrabă decât aparent nepoliticos și, eventual, înfiorător, prin afișarea aceluiași anunț de 100 de ori pe zi.

Blunder # 9 – direcționarea TOATE ȚĂRILE

Direcționarea doar a țărilor pe care le difuzați sună la fel ca bunul simț, dar este surprinzător de ușor să o ignori atunci când vă configurați contul, mai ales dacă nu aveți experiență în AdWords. Asigurați-vă că direcționarea în funcție de locație este exactă, astfel încât să nu ajungeți să riscați să vă riscați să difuzați banii în țările din cealaltă parte a planetei dacă afacerea dvs. este în altă parte.

Blunder # 10 – Modificarea strategiei de licitare fără rezultatele testării

Utilizați în prezent CPC manual, dar aveți o bănuială că o strategie de licitare CPA ar funcționa mai bine? Sau setarea pentru a viza o temă și un set complet de cuvinte cheie? Excelent, du-te pentru asta, dar numai dacă ați evaluat modul în care faceți astăzi și ați testat performanța noii abordări înainte de a vă aloca o cheltuială gigantică .

Schimbarea completă a strategiei de licitare a contului dvs. numai pentru a afla că ați făcut o performanță mai rău pentru zile, săptămâni sau chiar luni poate pune un defect serios asupra moralei și bugetelor. Reduceți riscul prin testarea noii strategii într-o singură campanie. În cazul în care funcționează bine, puteți să-l lansați în restul contului. Dar nu testați, nu faceți comparații și nu repetați în mod deliberat.

Blunder # 11 – nu folosesc RLSA

Spune că un client căuta pantofi de alergat. Clientul a căutat “pantofi de alergat”, a făcut clic pe anunțul dvs., nu a făcut o achiziție și a părăsit site-ul. Clienții aceștia erau atât de aproape de conversie, dacă exista doar o modalitate de a le oferi un punct final de înfometare de care au nevoie. Din fericire pentru noi, există .

Utilizarea listelor de remarketing ne permite să direcționăm anunțuri către persoane care prezintă un comportament specific pe site-ul nostru. Comportamentul țintă poate fi aproape orice, fie că este vorba de 100 de secunde pe site, fie de abandonarea căruței. RLSA este un instrument masiv util pentru toți specialiștii în marketing, deci este important să îl utilizați cu grijă și în mod consecvent.

Blunder # 12 – Utilizarea unui buget de campanie pentru întregul dvs. cont

De ce pierdeți timpul creând diferite campanii pentru toate produsele dvs.? Doar creați o campanie uriașă și strângeți totul acolo. În acest fel, nu trebuie să pierdeți tot timpul când faceți clic pe diferite campanii.

Aceasta este o altă greșeală de bază, dar extremă, care poate chiar să vă distrugă performanța contului dvs. Campaniile ca un subset de conturi există pentru un motiv. Aceasta ne permite să ne separăm contul de grupuri înrudite, astfel încât să putem fi cât mai concret posibil cu publicitatea noastră atât în ​​ceea ce privește optimizarea reclamei, cât și a reclamei. Beneficiază atât de comerciant, cât și de consumator dacă vă împărțiți contul în mai multe campanii, prin urmare, vă rugăm să faceți acest lucru.

Blunder # 13 – direcționarea traficului mobil către site  uri care nu sunt mobile

În fiecare an, auzim că căutarea în mobil este tot mai mare și mai mare. Într-adevăr, Google a anunțat săptămâna trecută că în sfârșit a lansat primul său index mobil, într-un mod foarte real. Dacă nu ați făcut-o încă, este timpul să luați acest lucru în serios și să faceți site-ul dvs. pentru site -uri mobile.

Dacă site-ul dvs. nu este încă prietenos pentru dispozitive mobile , nu vizați traficul mobil. Este atât de simplu, dar este o audiență masivă de dorit . Dacă experiența mobilă a unui site este teribilă, utilizatorii de dispozitive mobile nu vor converti, deci ești mai bine să te lipiți de utilizatorii de pe desktop până când ți se stabilește experiența mobilă (și ar trebui).

Blunder # 14 – căutare și afișare în aceeași campanie

Afișajul și anunțurile de căutare sunt incredibil de diferite și trebuie tratate ca atare.

Pentru a ilustra o imagine simplă, gândiți-vă la intenția unui utilizator de a se angaja atunci când căută în mod proactiv ceva pe Google, în timp ce vizitează un site pentru a citi un articol în care calea ferată potrivită are un anunț grafic pentru ceva pe care l-au privit săptămâna trecută.

Nu este un proces minuțios de a separa afișarea și de a căuta în diferite campanii, deci luați-vă puțin timp să vă curățați contul. Mă vei mulțumi mai târziu.

Blunder # 15 – Abordarea temelor multiple de cuvinte cheie într-un singur grup de anunțuri

Utilizarea mai multor teme de cuvinte cheie într-un singur grup de anunțuri nu este la fel de dăunătoare ca unele din celelalte pe această listă, dar poate crea confuzie sau distragere pentru consumatori.

Să folosim un magazin de îmbrăcăminte ca exemplu: ați pus toate cuvintele dvs. cheie legate de îmbrăcăminte în același grup de anunțuri. Acum, spuneți că titlul anunțului spune ceva de genul “Haine pentru vânzare” sau doar “Haine” (prea generic pentru a face un punct). Acum, când oamenii caută o “palarie roșie” sau “pantofi albastri” mai specifici, anunțul pentru haine generice se va afișa pentru ei. Anunțul nu este din punct de vedere tehnic greșit, dar ar beneficia de faptul că este mult mai specific. În mod similar, nu doriți să afișați un anunț pentru căutătorii “roșu-pălăria” la “pantofi”, dar exact așa se poate întâmpla dacă adăugați prea multe subiecte într-un singur grup de anunțuri .

Sortarea cuvintelor cheie în teme clare și potrivirea acestora cu grupurile de anunțuri vă permite să fii specific și foarte relevant în reclamele și mesajele dvs. Aceasta face ca experiența consumatorilor să fie mult mai bună.

Blunder # 16 – Nu există Google Analytics

Dovada pozitivă că această listă nu este ordonată pe ordine.

“Câștigătorii au ajuns de ani de zile fără Google Analytics, de ce să-l folosești? Dreapta??”

Acest argument îmi amintește de persoana care încă mai insistă să folosească o hartă a hârtiei pe călătoriile pe șosea când avem sisteme incredibile de GPS în telefoanele noastre. Da, oamenii au trecut înainte de Google Analytics. Nu, nu este o scuză să nu o folosiți .

Google Analytics este un instrument incredibil care ne permite să luăm decizii educate în jurul valorii de tot ceea ce facem ca marketeri digitali. Și este gratuit . Învață să o folosești, iar întreaga ta slujbă devine mai ușoară, ca să nu mai vorbim de rezultatele tale .

Blunder # 17 – Întotdeauna merge pentru # 1 Spot

După cum a spus cel mai faimos conducător auto Ricky Bobby: “Dacă nu ești primul, ești ultimul”. În lumea PPC, asta nu ar fi mai greșit. Fiind în partea de sus a rezultatelor căutării se simte grozav, dar există multe situații în care este mult mai benefic să fiți în al doilea sau al treilea loc.

De exemplu: Vânzați tricouri care se deplasează pentru 20 de dolari. Acum, să presupunem că anunțurile costă 1 $ pe clic pentru a fi în poziția # 2 pentru un anumit termen de căutare, dar ar costa 10 $ pentru a fi în poziția # 1. $ 10 pe clic pentru a vinde un tricou de 20 $ este probabil prea scump decât dacă rata de conversie a site-ului este de 60% (caz în care ar trebui să citiți cu toții blogul dvs. ). În acest caz, mai degrabă ar prefera să rămânem cu cel de-al doilea spot.

Blunder # 18 – Nu există extensii pentru anunțuri

La fel ca alte câteva pe această listă, Extensiile la anunțuri există pentru un motiv foarte bun. S-au dovedit a crește CTR prin conectarea rapidă a clienților potențiali cu informațiile corecte, ceea ce înseamnă că este și o experiență mai bună pentru consumator. Extensiile de anunțuri sunt, de asemenea, incredibil de ușor de configurat și de gestionat, deci considerați că aceasta este o victorie ușoară .

Blunder # 19 – Link-urile dvs. au legătură cu pagini irelevante

Ar putea fi favoritul meu personal. Dacă faceți clic pe un anunț numai pentru a ajunge pe o pagină complet irelevantă, este garantat că va lăsa dezorientarea și confuzia potențialului dvs. client. Păcatul mai mic aici le trimite la o pagină care este complet generică. Din fericire, acesta este un remediu ușor. Dacă anunțul dvs. promovează un anumit produs sau o anumită categorie, trimiteți-mă la pagina produsului sau categoriei! Dacă sfârșesc oriunde este mai puțin specific și relevant decât asta, ceva e în neregulă.

Lecția dintre greseli

Am avut o mulțime de distracție încearcă să se gândească la modalitățile de a configura bungle PPC cont și de gestionare. Unele dintre aceste greșeli sunt mai ridicole decât altele, însă concluzia este că trebuie să acordați timp pentru a vă lua în considerare audiența și mesajul dumneavoastră. Utilizați instrumentele disponibile pentru a vă face contul cât mai eficient posibil. În caz contrar, este posibil să pierdeți clienții înainte de a ajunge chiar pe site-ul dvs. Și dacă aveți alte greșeli preferate, ne-ar plăcea să le auzim în comentarii.

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

There is no form with title: "SEOWP: MailChimp Subscribe Form – Vertical". Select a new form title if you rename it.

More from our blog

See all posts
No Comments

    Leave a Comment