Creare Lista de Cuvinte Cheie Negative in Google Adwords

No Comments

Creare Lista de Cuvinte Cheie Negative in Google Adwords

Cum cream o listă de cuvinte cheie negative

Căutarea plătită a modului în care să conduci o campanie AdWords eficientă.

Marketing Universitatea PPC

Indiferent dacă sunteți inncepator în AdWords sau că ați desfășurat campanii PPC de când Google a lansat platforma în 2000 (cu un număr total de 350 de clienți), probabil că v-ați gândit foarte mult la ce cuvinte cheie vor rezulta mai multe clicuri și conversii mai mari.

Cu toate acestea, puține întreprinderi dedică atât timp și energie pentru a construi o listă de cuvinte cheie negative , în ciuda rolului crucial pe care îl joacă cuvintele cheie negative în maximizarea ROI a unei campanii AdWords. De fapt, cercetările noastre arată că aproape jumătate dintre agenții de publicitate nu adaugă nici un singur cuvânt cheie negativ în conturile lor pe parcursul unei luni. Pur și simplu puneți la iveală șansele de a maximiza eficiența cheltuielilor PPC, deoarece strategiile de cuvinte cheie negative poartă adesea salopete și arată foarte mult ca munca.

Nu mai aruncați bani, ridicați mânecile și pregătiți-vă să profitați de noi oportunități cu cuvinte cheie negative – la fel ca Edison.

Cuvinte cheie negative – Plan

  • Probabil știți că AdWords funcționează ca o licitație , iar modul în care obțineți anunțul dvs. în fața segmentelor de public interesate este licitarea cuvintelor cheie. Dacă suma licitată este corectă și anunțul dvs. este relevant, aveți șansa de a vă afișa în rezultatele căutării.
lista de cuvinte cheie negative,Crearea unei liste de cuvinte cheie negative in Google Adwords Optimizarea Campaniei Google Adwords - www.SeoAdwords.ro - 0725.763.311 Lista de cuvinte key negative cu Negative Keyword Tool

Creare lista de cuvinte cheie negative in Google Adwords, lista cuvinte negative adwords Optimizarea Campaniei Google Adwords – www.SeoAdwords.ro – 0725.763.311 Lista de cuvinte key negative cu Negative Keyword Tool

Dar cum preveniți afișarea anunțului când știți că publicul nu este interesat? Aici intră o listă de cuvinte cheie negative.

  • Cuvintele cheie negative

Să presupunem că firma dvs. produce calendare. Din păcate, clienții potențiali ar putea căuta “calendarul” sau “calendarul lunar” atunci când caută un calendar care conține pisoi, castele sau pisoi și castele (și știi că cineva, undeva, caută un calendar ca acesta). Ca atare, acestea sunt cuvintele cheie pe care probabil veți licita în cadrul campaniei dvs. AdWords.

cuvinte cheie negative

Creare lista de cuvinte cheie negative in Google Adwords, lista cuvinte negative adwords

În mod similar, dacă încercați să vindeți calendarele tipărite pe care clienții dvs. le pot folosi pentru a le sparge bucătăria sau biroul, nu veți dori cuvinte cheie precum “calendarul online” sau “calendarul printabil” pentru a declanșa anunțurile dvs. și dvs. ar trebui să le excludeți din campanie ca și cuvinte cheie negative . Cuvintele cheie negative vă anunță Google ce interogări de căutare nu sunt relevante pentru afacerea dvs., astfel încât să nu creați afișări ale anunțurilor pentru căutări care nu vor duce la vânzări.

  • termeni de cuvinte cheie negative

Acești doi termeni sunt un loc bun pentru a începe, dar dacă sunteți mulțumit să-l lăsați la asta, ați putea încă să pierdeți (mulți) bani pe cuvinte cheie irelevante. Ce este vorba de alte fraze care nu sunt susceptibile să ajungă la conversii, cum ar fi “calendarul Mayan”? Excepția cazului în care produsul dvs. nu conține sărbători naționale majore și profeții despre Ziua Întunecării Mesoamericane, probabil că acest termen nu va aduce prea mult în calea rentabilității investiției, iar oamenii ar putea să facă clic pe el oricum, pierzând astfel bugetul prețios PPC și plasând cabina de la malul lacului cu un pas mai departe domeniul dvs. de acoperire.

găsiți cuvinte cheie negative

Creare lista de cuvinte cheie negative in Google Adwords, lista cuvinte negative adwords Optimizarea Campaniei Google Adwords – www.SeoAdwords.ro – 0725.763.311 Lista de cuvinte key negative cu Negative Keyword Tool

  • Cum găsiti cuvinte cheie negative

Una dintre cele mai bune modalități de a găsi cuvinte cheie negative este – ați ghicit-o – examinând datele de interogare ale utilizatorilor reale bazate pe modul în care oamenii caută. Acest lucru se poate realiza prin intermediul Planificatorului de cuvinte cheie AdWords și al Raportului privind termenii de căutare.

  • Găsirea cuvintelor cheie negative cu Planificatorul de cuvinte cheie

Planificatorul de cuvinte cheie AdWords vă ajută să găsiți cuvinte cheie pentru a licita, nu pentru a exclude. (Google nu are nicio deosebire dacă cheltuiți câțiva dolari suplimentari pentru clicurile pe care nu le aveți nevoie.) Dar puteți să o utilizați și pentru a găsi idei de cuvinte cheie negative pentru lista dvs. Atunci când căutați un termen precum “calendare”, veți vedea o listă a căutărilor corelate cu cuvinte cheie, împreună cu unele date despre volumul de căutare și despre concurență.

Planificator de cuvinte cheie negativ,Crearea unei liste de cuvinte cheie negative in Google Adwords Optimizarea Campaniei Google Adwords - www.SeoAdwords.ro - 0725.763.311 Lista de cuvinte key negative cu Negative Keyword Tool

Crearea unei liste de cuvinte cheie negative in Google Adwords Optimizarea Campaniei Google Adwords – www.SeoAdwords.ro – 0725.763.311 Lista de cuvinte key negative cu Negative Keyword Tool

Dacă vedeți termeni din listă pe care știți că nu se aplică pentru afacerea dvs. (cum ar fi “gratuit” și “printabil” aici), vă recomandăm să le adăugați în lista dvs. de cuvinte cheie negative.

  • Găsirea cuvintelor cheie negative cu raportul Termeni de căutare

Raportul privind termenii de căutare vă arată interogările de căutare reale pe care le-au introdus persoanele pe care Google le-a introdus pentru a declanșa anunțurile dvs. AdWords. Odată ce înțelegeți cu fermitate tipurile de interogări de căutare care au declanșat anunțul dvs., puteți începe să reuniți liste de cuvinte cheie pozitive și negative. Această metodă poate produce rezultate solide.

De exemplu, puteți sorta rezultatele din Raportul privind termenii de căutare după cel mai mare număr de afișări, ceea ce vă oferă o listă cu cele mai populare interogări de căutare care declanșează anunțurile dvs. Aceste date pot fi ulterior rafinate pentru a arăta ce termeni au rate de clic mai mari și ratele de conversie mai mari. Chiar și termenii pe care i-ați presupus că ar putea să le acționați în favoarea dvs. ar putea să nu se comporte așa cum credeați voi. În acest caz, ar trebui să vă gândiți să le adăugați în lista cu cuvinte cheie negative – chiar dacă acestea ar putea să pară strâns legate de afacerea sau produsul dvs.

Unii oameni sunt suficient de fericiți pentru a face acest lucru prima și singură etapă a strategiei lor de cuvinte cheie negative, dar nu și dumneavoastră. Ca și Sylvester Stallone, care sprintă treptele Muzeului de Artă din Philadelphia în “Rocky”, numai cele mai bune sunt destul de bune pentru tine. Dar ce altceva poți să faci?

Creați reclama cu lista de cuvinte cheie negative

Se plătește să fii creativă atunci când creezi liste de cuvinte cheie negative. Acest concept lovește teama în inimile unor oameni (poartă salopete?), Dar dacă sunteți tentați să treceți peste acest pas, imaginați-vă doar cabina din Tahoe. Vedea? Infinit mai motivațional decât un poster al unei zone montane, împreună cu un slogan generic despre depășirea obstacolelor.

ghidul listei de cuvinte cheie negative,Crearea unei liste de cuvinte cheie negative in Google Adwords Optimizarea Campaniei Google Adwords - www.SeoAdwords.ro - 0725.763.311 Lista de cuvinte key negative cu Negative Keyword Tool

Crearea unei liste de cuvinte cheie negative in Google Adwords Optimizarea Campaniei Google Adwords – www.SeoAdwords.ro – 0725.763.311 Lista de cuvinte key negative cu Negative Keyword Tool

Să ne întoarcem la exemplul calendaristic. S-ar putea să vă credeți că v-ați salvat mii de dolari în cheltuielile PPC prin includerea “calendarului Mayan” ca un cuvânt cheie negativ – și poate aveți – dar există multe oportunități pentru a elimina clicurile pierdute. De exemplu, un utilizator care caută “fete calendar” poate căuta informații despre:

  • Filmul britanic din 2003, cu același nume, în care joacă Dame Helen Mirren.
  • Cea mai puțin cunoscuta dramă de comedie din 1993, Calendar Girl, care a fost lansată de Jason Priestly.
  • Cântecul lui Neil Sedaka din 1961.
  • Ceva mai risqué.

Indiferent de intenția lor, probabil că nu sunt interesați de calendarele de pisoi purtând pulovere de argilă ridicate împotriva panoramelor drastice din Cork – și dacă nu includeți “fete de calendar” ca un cuvânt cheie negativ, ar putea costa bani.

  • Cercetare competitivă pentru cuvinte cheie negative

Efectuarea unei căutări Google a cuvintelor cheie principale este un alt punct de lansare excelent pentru descoperirea cuvintelor cheie chiar mai negative. Orice lucru care apare în primele câteva pagini este o informație pe care Google o consideră relevantă pentru căutare. Deci, dacă vedeți lucruri care nu sunt tranzacționale, adăugați acești termeni în lista dvs.

cum să găsiți idei de cuvinte cheie negative,Crearea unei liste de cuvinte cheie negative in Google Adwords Optimizarea Campaniei Google Adwords - www.SeoAdwords.ro - 0725.763.311 Lista de cuvinte key negative cu Negative Keyword Tool

Crearea unei liste de cuvinte cheie negative in Google Adwords Optimizarea Campaniei Google Adwords – www.SeoAdwords.ro – 0725.763.311 Lista de cuvinte key negative cu Negative Keyword Tool

  • Utilizati un instrument de cuvinte cheie negativ

Instrumentul nostru gratuit de cuvinte cheie negative este o altă sursă neprețuită atunci când creați liste de cuvinte cheie negative. Pur și simplu introduceți un cuvânt cheie asociat cu afacerea dvs., apoi respirați cu bucurie și / sau șocați la rezultate. Acest instrument caută în baza noastră de date cu mai mult de 1 trilion de cuvinte cheie pentru a crea liste detaliate de termeni de căutare care pot sau nu pot fi corelați cu afacerea dvs., ajutându-vă să vă perfecționați în continuare lista de cuvinte cheie negative. Instrumentul întoarce rezultatele în clustere, mai degrabă decât o incidență izolată a unor termeni negativi, cum ar fi Raportul privind termenii de căutare, și puteți să examinați și să încărcați aceste modificări direct în contul dvs. AdWords, economisind timp și efort. Crearea unei liste de cuvinte cheie negative in Google Adwords

Alte instrumente vă pot ajuta să vă extindeți lista de cuvinte cheie negative și în continuă creștere. Soovle , de exemplu, vă oferă o scurtă trecere în revistă a termenilor obișnuiți de căutare dintr-o serie de site-uri care nu sunt susceptibile de a fi utile pentru campania dvs. PPC, cum ar fi YouTube, Netflix și Wikipedia.

Cum să adăugați cuvinte cheie negative în contul dvs. AdWords

Până acum ar trebui să aveți o listă robustă de cuvinte cheie negative, dar pentru a începe să economisiți bani pe clicuri, trebuie să le adăugați efectiv în contul dvs. (duh). Pentru a afla cum, consultați acest ghid Google .

Acceptați adevărul despre cuvinte cheie negative

Deci, am stabilit că strategia cu cuvinte cheie negative este oficial un Big Deal ™ și că trebuie să acordați timp și efort pentru a vă compila lista de termeni negativi de căutare. Totuși, probabil că stați acolo, gândindu-vă: “Știu deja toate astea, Dan. Strategia mea cheie pentru cuvinte cheie este etanșă. “Unii dintre participanții care au participat la recenta noastră competiție Grad and Get Paid au crezut cu siguranță. Cu toate acestea, pentru multe dintre afacerile care au intrat, experiența a fost un ochi-deschizător, să spunem cel mai puțin. (Consultați studiul nostru de caz cu câștigătorul mare aici ).

La începutul concursului, participanților li sa cerut să ruleze Glosarul de performanță AdWords pentru campaniile lor PPC. După 30 de zile, au alergat din nou pentru a vedea cum s-au măsurat rezultatele. În general, agenții de publicitate au adăugat 29% mai multe anunțuri text, 109% mai multe grupuri de anunțuri și 663% mai multe cuvinte cheie pe baza rezultatelor evaluării inițiale – dar aceasta nu este cea mai interesantă parte. În cele 30 de zile de la primirea primului raport, participanții au adăugat 103.410 de cuvinte cheie negative, cu o medie de aproximativ 186 termeni suplimentari de căutare negativi per cont.

Destul de minunat, nu? Gândiți-vă la toți banii salvați! De asemenea, ați putea să primiți mii de dolari pe an de la Google, deci începeți să lucrați la extinderea listei de cuvinte cheie negative.

Creare lista de cuvinte cheie negative in Google Adwords, lista cuvinte negative adwords
Optimizarea Campaniei Google Adwords – www.SeoAdwords.ro – 0725.763.311
Lista de cuvinte key negative cu Negative Keyword Tool

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

There is no form with title: "SEOWP: MailChimp Subscribe Form – Vertical". Select a new form title if you rename it.

More from our blog

See all posts
No Comments

    Leave a Comment