10 Instrumente PPC pentru a fura cele mai bune anunțuri ale concurenților dvs.

No Comments

10 Instrumente PPC pentru a fura cele mai bune anunțuri ale concurenților dvs.

Unul dintre cele mai bine păstrate secrete ale industriei noastre este că nu trebuie să fii un geniu creativ pentru a veni cu o campanie publicitară eficientă . Cele mai multe idei bune sunt mashupurile creative ale ideilor altor persoane – în copie, orientare, grafică și aproape orice altceva în publicitate.

Marketerii, la fel ca artiștii, fură inspirați de alți specialiști în marketing. Spionarea muncii altor persoane din aceeași industrie vă ajută (A) să obțineți câteva idei despre ceea ce puteți face și (B) să înțelegeți ce este mai bine să nu faceți. Și asta vă poate economisi timp și bani în testare.

În marketingul plătit, tehnologia o face deosebit de ușor. Uneltele PPC  accesează cu crawlere întreaga rețea 24/7 și stochează date despre diferite site-uri web și aplicații mobile – cum se clasifică, ce cuvinte cheie le furnizează, cât costă și dacă funcționează.

Înarmat cu aceste cunoștințe, puteți spori performanța anunțurilor dvs., puteți obține idei de optimizare și puteți fi la curent cu ultimele modificări de pe piață. Mai jos sunt 10 instrumente care vă pot ajuta.

1. Spionaj

instrumente ppc

Cu iSpionage, puteți vedea câte anunțuri de PPC sunt difuzate de concurenții dvs., cât timp, cu ce cuvinte cheie le licitați și multe altele. Acest instrument PPC arată, de asemenea, modul în care ceilalți agenți de publicitate își grupează cuvintele cheie, anunțurile și paginile de destinație. Puteți vedea care dintre anunțuri primesc cel mai mare trafic și cum se clasifică pe Google, Yahoo și Bing. iSpionage pretinde că pot ajuta să identifice termenii cei mai profitabili cu “indicele de eficacitate a cuvintelor cheie proprietate”.

Verificați-vă pentru dvs.: Oferă o încercare gratuită, fără card de credit. Planul de bază începe de la 29 USD pe lună și crește până la 299 USD pe lună pentru agențiile și întreprinderile cu 10 000 USD + în bugetele PPC.

instrumente de cuvinte cheie

 

2. Wordtracker

Acest instrument PPC funcționează destul de mult ca Planificatorul de cuvinte cheie AdWords, dar cu un strat suplimentar de date de cuvinte cheie din YouTube și Amazon. Puteți salva liste de cuvinte cheie, le puteți filtra și puteți găsi toate cuvintele cheie dintr-un singur loc. În plus față de funcționalitatea de bază a cercetării și planificării cuvintelor cheie PPC, instrumentul captează, de asemenea, datele concurenților dvs. și identifică lacune și oportunități pentru campaniile dvs.

Wordtracker

 

instrument ppc

instrument de cercetare de cuvinte cheie

software de cuvinte cheie

Abonamentul de bază (“Bronz”) este de 27 USD pe lună și crește până la 99 USD pentru “Aur”, ceea ce vă oferă mai multe date de căutare și o acoperire geografică mai largă. Vă puteți înscrie pentru o încercare gratuită fără un card de credit. Rețineți că instrumentul nu permite exportul de csv în timp ce încercați.

3. Monitorizare căutare

Monitorul de căutare accesează cu crawlere web-ul pentru a monitoriza anunțurile dvs. în diferite locații și dispozitive. Acestea oferă două servicii primare: protecția mărcii și cunoștințe competitive. Cu protecția mărcii, puteți monitoriza licitarea mărcii, conținutul ofertei, paginile de destinație, conformitatea FTC (Comisia Federală pentru Comerț) și prețurile agențiilor de turism online (OTA). Cu Competitive Insights, puteți aduna date despre licitarea mărcii, criteriile de referință PPC , criteriile de referințăpentru anunțurile cu afișare de produse (PLA), SEO, SERP.

Mărcile și agențiile pot utiliza instrumentul pentru a detecta încălcările mărcii, pentru a urmări afiliații sau a verifica paritatea prețurilor pentru aceleași produse sau servicii pentru diferiți vânzători. Acest lucru este util în mod special pentru agenții de publicitate din hotel, care pot urmări tarifele și ofertele de cazare. Cu ajutorul monitorizării georeferențiale pe principalele motoare de căutare, Monitorul de căutare funcționează pentru mărcile cu prezență internațională.

instrument de marketing plătit

SearchMonitor nu oferă o încercare gratuită și trebuie să contactați vânzările pentru a solicita o demonstrație. Planurile de tarifare încep de la 599 dolari pe lună.

4. SimilarWeb

Acest instrument PPC ajută la analizarea datelor de pe site-ul dvs. de concurenți, publicul, demografia și mixul de marketing. Puteți urmări sursele principale de trafic ale concurentului dvs. (de exemplu, cât de mult provin din căutarea organică vs. plătită) și site-urile de recomandare. SimilarWeb funcționează pentru web, precum și pentru analiza aplicațiilor mobile. Instrumentul vă permite să creați categorii personalizate și concurenți de referință într-un mod mai holistic decât alte aplicații care oferă doar vizualizări pentru fiecare adresă URL separată. Este o încercare gratuită, fără card de credit.

SimilarWebppc unelte 2018instrumente ppc pentru cercetarea cuvintelor cheieinstrument de marketing plătitinstrument de cercetare ppc

5. Semruș

Fiecare marker de căutare pe care îl știu are. Semrușul vă permite să examinați cuvintele cheie ale concurentului dvs. cu cele mai bune performanțe, să le sortați după volumul de căutare și să vedeți cine se leagă de conținutul concurenților dvs. Odată cu auditul site-ului, rapoarte personalizate, analizor de conținut și multe altele, instrumentul are atât de multe caracteristici, poate fi un pic de curbă de învățare pentru a afla toate caracteristicile pe care le poate oferi. Planurile de tarifare încep de la 99,95 dolari lunar pentru pro și 399,95 dolari și până pentru clienții întreprinderi.

instrument de analiză domeniu
instrument de analiză domeniu

instrument de anunțuriinstrument de anunțuri

6. Spyfu

Spyfu vă permite să căutați orice domeniu și să vedeți cuvintele cheie pe care concurența dvs. le cumpără, rangul lor organic și fiecare variație a anunțului în ultimii 11 ani. Funcția “Advisor AdWords” recomandă, de asemenea, cele mai profitabile cuvinte cheie bazate pe datele concurenților dvs.

De asemenea, puteți răsfoi campaniile AdWords ale concurenților dvs. și puteți vedea rezultatele testelor lor divizate. Planurile de tarifare încep de la 39 USD pe lună și ajung până la 299 USD pe lună pentru accesul la API și pentru mai multe conturi de utilizator.

instrumente de anunțuri

instrument de cercetare competitiv

7. Urmăriți campania

“Folosirea campaniei Watch este ca și cum concurenții dvs. de vârf vor raporta strategia dvs. de marketing pentru prima dată în fiecare dimineață”, sau așa se spune în copia de marketing a Campaign Watch. Instrumentul vă permite să urmăriți vizibilitatea concurenților în căutarea, poziția medie, anunțurile noi și paginile de destinație. Puteți monitoriza totul din cheltuielile sezoniere, clicurile, poziția și numărul de cuvinte cheie pe cota de piață – pe desktop și mobil. Prețul este personalizat (și ascuns sub formularul de solicitare demo).

Instrumentele ppc de analiză a paginii de destinație

8. Ahrefs

Ahrefs analizează performanța căutării concurenței și experiența paginii de destinație. Puteți folosi instrumentul pentru a vedea cum se clasifică competiția pentru anumite cuvinte cheie, paginile web care le aduc cel mai mult trafic și câte backlinkuri au fiecare dintre aceste pagini. Sistemul de urmărire a rangului Ahref vă permite să urmăriți clasamentele cuvintelor cheie bazate pe orice locație de care aveți nevoie, de pe desktop și mobil.

Ahrefs oferă un studiu de 7 zile pentru 7 dolari. Planurile de tarifare încep de la 99 USD pentru o versiune “Lite” și ajung până la 999 USD pentru clienții mari din agenție.

ahrefs

9. Ce se întâmplă acolo

Acest instrument vă permite să vedeți cele mai performante reclame de pe piață și de nișă, să urmăriți anunțurile de top și să segmentați cu ușurință mărcile mari și campaniile de afiliere. De asemenea, afișează anunțurile de top ale concurenților dvs., sursele de trafic, paginile de destinație, rețelele publicitare și multe altele. Planurile de tarifare încep de la 299 USD / lună pentru caracteristicile de bază și personalizate pentru întreprinderi.

whatrunswhere

10. Buzzsumo

Instrumentul de inteligență competitivă al Buzzsumo vă permite să introduceți un domeniu al unui concurent și să căutați conținutul cel mai distribuit. Puteți să le filtrați conținutul în funcție de format și să vedeți ce rețele produc cel mai mare trafic și acțiuni. De asemenea, puteți vedea cine împărtășește acel conținut – și chiar exporta lista de distribuitori. Îmi place în mod deosebit caracteristica alertelor: puteți seta alerte pentru concurenții dvs. și pentru propria dvs. marcă și puteți primi actualizări zilnice chiar în căsuța de e-mail.

buzzsumo

Căutați mai multe instrumente PPC? Verifică:

21 dintre Cele mai bune Suplimente pentru foile Google, concepute pentru comercianți

Sunteți un marketer PPC? Descoperiți modul în care puteți salva ore în timp pe sarcini manuale și plictisitoare cu  automatizarea PPC  și raportarea cu buclă închisă .

Trial gratuit de 14 zile la AdStage

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

    About us and this blog

    We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

    Request a free quote

    We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

    Subscribe to our newsletter!

    There is no form with title: "SEOWP: MailChimp Subscribe Form – Vertical". Select a new form title if you rename it.

    More from our blog

    See all posts
    No Comments

      Leave a Comment